דו"ח התעסוקה בארה"ב טוב מהמצופה: 165,000 משרות נוספו באפריל

עדכון המשקיעים יכולים להיות מרוצים מדו"ח התעסוקה לחודש אפריל. כמות המשרות שנוספו הכתה את תחזית האנליסטים שעמדה על 153,000
אנשים בעבודה, צילום: Getty images Israel
פורסם לראשונה: 11:13

דו"ח התעסוקה שפורסם לפני זמן קצר בארה"ב מראה על התאוששות קלה בשוק העבודה והוא יכול בהחלט להרגיע את המשקיעים. במהלך אפריל נוספו 165,000 משרות למשק בארה"ב כאשר הכלכלנים חזו כי נתבשר על תוספת של 153 אלף משרות. בנוסף, התחזית לשיעור האבטלה עמדה על 7.6% בעוד שבפועל היא ירדה מעט לרמה של 7.5%.

הנתון של חודש מרץ עודכן גם הוא כלפי מעלה כאשר בתחילה דווח על תוספת של 88,000 משרות בלבד, ולאחר העדכון מספר המשרות שנוספו בחודש הקודם עומד על 138,000.

נציין כי סקרים נוספים בארה"ב צפו תוספת של 133 אלף משרות בלבד לשוק העבודה. התחזיות האפורות מיוחסות, בין היתר, לסקר המקדים (ה-ADP) שפורסם ביום רביעי והיה נמוך מהציפיות. על פי הסקר, למשק האמריקני נוספו 119 אלף משרות חדשות בלבד בסקטור הפרטי. הנתון זיעזע את השווקים לאחר שהכלכלנים חזו כי הנתון יעמוד על 155 אלף משרות חדשות עלייה של 19 אלף ביחס לחודש פברואר.

בד בבד, אנליסטים רבים טענו כי עד סוף השנה לא נראה גיוסים של עובדים עקב ההכנסות הנמוכות יחסית של החברות. כך לדוגמא בוב דול אסטרטג ראשי ב- Nuveen Asset Management ציין כי "הוצאות החברות יתחילו לגדול רק לקראת סוף השנה הפיסקאלית כאשר ההוצאה המרכזית אשר תגדל לדעתי הינה ההוצאה על עובדים".
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    המשך
    איציק והחברים 03/05/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ז) לדעתנו השר לפיד טועה במהלכיו! אנו לא צועדים למקום הנכון! למרות הכל, עם ישראל חי!!! שבת מבורכת!
    סגור
  • 10.
    המשך
    איציק והחברים 03/05/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ה)מי שניתח לעומק עם נתוני אמת את המצב שם, יכול בקלות להסיק את הצפוי! ו) לצערנו אנו תלויים בהם מכל הבחינות וזה רק מרע את מצבנו!
    סגור
  • 9.
    המשך
    איציק והחברים 03/05/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ד)המצב ביאנקי לאנד כה רע! נישלפו כבר כל השפנים האפשריות! לא נישארה במחסנית תחמושת נגד הארמגדון המתקרב!
    סגור
  • 8.
    ההונאה הגדולה!
    איציק והחברים 03/05/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)האימפריה השוקעת ממשיכה להתל ולהנפיק דיווחי כזב! ב) גם כך, התוצאות של היום הם מחט בערימת שחת! ג)הסינים והרוסים מחפשים נואשות דרכים לזרוק את ערמות הזבל היאנקי שצברו!
    סגור
  • 7.
    אצלנו שום דבר לא יקרה מלבד מתיחות בצפון וכל החרא הידוע (ל"ת)
    לא להכנס לאופוריה 03/05/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    ישששששש אמרקיה הגדולה חזרה ובגדול (ל"ת)
    כלכלן 03/05/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    חברים יקרים תעזרו לי למצוא את הקלפן מלוד ומקצוען דחוף
    אורי 03/05/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה אמרתי כמה כתבתי והם רק שחור במיוחד אלק מקוצען הרס אנשים אגב איפוא בבר 70שנה בבורסה בטח יספר עכשיו עישתי 100אלף בקולים אלו רק בורא עולם לא ערץ66 אצל האבל הזה אוהב אותכם
    סגור
  • מודה בטעות
    הקלפן מלוד 03/05/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ידידי אורי..... כנראה שהפעם טעיתי...... הנה הנתונים לא כל כל גרועים ושחורים כפי שחשבתי, או יותר נכון המקובל מערוץ 66 בכבלים..... אנחנו בסך הכל בני אדם וזה בסך הכל כסף.
    סגור
  • השם יברך אותך אגב אני רק מחזיר את ההפסדים מחודש
    אורי 03/05/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אחרון אתה יודע על מה אני יושב שבת שלום אדם יקר
    סגור
  • למרות כל אלה הבורסה ביום ראשון תרד. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 03/05/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מסכים איתך כאן נוכלים תראה מה עשו לכיל ןלחברה ועוד
    אורי 03/05/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שבת שלום
    סגור
  • 4.
    כמה אנרגייה מבזבז להדלקת סיגריה אחת בריאה!
    קליפ 03/05/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחושב שזו עבודה מועילה לחברה
    סגור
  • 3.
    לזה המתין ברננקי. ה Q3 יסתיים בקרוב (ל"ת)
    אמריקה חוזרת לעצמה 03/05/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    דוח תעסוקה מעולה ותמונה של מובטל מה קורה לכם ביזזזז (ל"ת)
    אילן 03/05/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תשמע
    המגיב 04/05/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוח תעסוקה טוב מהמצופה אבל לא מספיק. להזכירך צריך מעל 200 אלף משרות חדשות בכל חודש!
    סגור
  • 1.
    שוב הוכח כי כל התחזיות שוות לת*ת.... (ל"ת)
    לא סומך על תחזיות 03/05/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור