ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סוחרי הגז-נפט דרוכים: נובל תפרסם השבוע דו"חות ל-Q4, תתייחס לוודסייד?

השותפה ב'תמר' ו'לוויתן' צפויה לדווח על רווח של 1.15 דולר למניה. בת"א ימתינו לשיחת הוועידה - ולהתייחסות לגורל 'המלצות צמח'
צ'אק דוידסון לנובל, צילום: יח"צ
ביום חמישי הקרוב תפרסם נובל אנרג'י (סימול: NBL) את תוצאותיה הכספיות לשנת 2012. כמו בכל רבעון, תשומת לב המשקיעים בארץ תכוון כלפי שיחת המשקיעים שתערוך החברה לאחר פרסום הדוחות בניסיון להבין מה התוכניות של ענקית הגז והנפט לחודשים הקרובים.

על פי המספרים היבשים - 29 האנליסטים הסוקרים את החברה צופים שנובל אנרגי' תציג ברבעון הרביעי מתואם של 1.15 דולר למניה. סך ההכנסות החזויות לחברה צפויות להסתכם ב-1.14 מיליארד דולר. שני הנושאים המרתקים ביותר שיעמדו על הפרק מבחינת המשקיעים המקומיים הם אספקת הגז מ'תמר' וההתייחסות, אם תהיה להתקדמות במגעים מול וודסייד האוסטרלית לקראת חתימה על הסכם מחייב.

נכון להיום, אספקת הגז ממאגר 'תמר' צפויה להתרחש בחודש אפריל הקרוב. מאז החלה נובל בפיתוח מאגר הגז היא ציינה כי היא עומדת בלוחות הזמנים ובתקציב של הפרוייקט. המשקיעים יקוו שגם ברבעון הזה יחזור מנכ"ל החברה צ'אק דיווידסון על דברים אלו.

פרט למשקיעי ישראמקו יהש -0.43% ישראמקו יהש 46.2 -0.43% ישראמקו יהש בסיס:46.4 פתיחה:46.6 גבוה:46.6 נמוך:46.1 תמורה:1,943,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר חשופים למאגר 'תמר', משקיעי רציו יהש -0.31% רציו יהש 227.6 -0.31% רציו יהש בסיס:228.3 פתיחה:228.1 גבוה:229.3 נמוך:227.4 תמורה:181,407 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ינסו לדלות רמזים באשר להתקדמות במגעים מול וודסייד. עד סוף חודש פברואר אמורות החברות לחתום על הסכם מחייב - אשר ייאפשר לשותפות הישראליות לקבל תשלום מקדמה משמעותית עבור הפרוייקט.

ככל הנראה, מנכ"ל נובל יידרש לתת תשובה בשיחת המשקיעים להשלכות של הבחירות בישראל ולאישור מסקנות וועדת צמח לעניין ייצוא הגז - ותשובתו עשויה לספק רמזים האם נובל רואה קשר בין החתימה על הסכם עם וודסייד לאישור מסקנות וועדת צמח בממשלה. לכתבה על החשש לגורל המלצות צמח - לחץ כאן

נושא נוספים שלגביו תהיה קרוב לוודאי התייחסות במסגרת הדוחות הכספיים הוא קידוח האימות 'לוויתן 4' אשר צפוי להסתיים בקרוב. השלמת הקידוח תאפשר לנובל לאמוד טוב יותר את גודלו של מאגר 'לוויתן' שהיקפו מגיע לכ-17TCF.
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    הזדמנות ישראלית
    רישיון יועד 07/02/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מאוד שהיום נזכרו לפרסם בדה מרקר שהסקרים הססמיים מצאו כי רישיון יועד הדרומי עשוי להכיל כמות נאה של 2.5 TCF גז טבעי. האם מישהו מכם שמע או ידע על כך עד היום??? אני בכל אופן, שומע על כך היום בפעם הראשונה!
    סגור
  • 11.
    גם בשימשון וגם בישי
    hdtk 07/02/2013 00:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברות מטעות את הציבור.בשני הקידוחים אין התייחסות לעובי הממוצע של השכבה המכילה הגז שמחושבת עפ תוצאות הקידוח ובלי להתייחס לצפיות באותו המקום.ייתכן וציפו לשכבה קטנה יותר בנקודה הצרה ביותר במאגר.עוד יגיע הרגע שיאלצו לתת את כל הפרטים ואז.....
    סגור
  • 10.
    הזדמנות ישראלית
    חובת הציבור לדעת 06/02/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם הנתונים הסופיים של קידוח ישי אינם ידועים עדיין??? מחובת החברה להבהיר האם התגלית המשמעותית שהם דיווחו הינה כלכלית או לא? מסחרית או לא ומהי שוויה המוערך של התגלית???מדוע אינכם מפרסמים????..
    סגור
  • 9.
    הזדמנות ישראלית
    כתבה מתאריך 2.1.13 06/02/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכתבה מתאריך הנ"ל צויין כי עובי השיכבה רק 15 מטר שמשמעותו ככל הנראה מאגר של פחות מ-1 TCF. שימו בבקשה לב למה שגיליתי לפתע היום. הכתב הנכבד לא ציין כלל אם מדובר בעובי 15 נטר ברוטו או נטו שזה כמובן מאוד משנה לגבי גודל המאגר ומשמעותו הכלכלית!!! לעומת זאת, החברה בדיווחה לבורסה מיום 3.1.13 מציינת במפורש כי עובי השיכבה הינו 15 מטר נטו.!!!! רבותי היקרים, זהו הבדל מאוד משמעותי להבנת התגלית שנתגלתה והחכם עיניו בראשו .
    סגור
  • הזדמנות ישראלית
    כמה הברוטו? 06/02/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה דיווחה על עובי גז טבעי של 15 מטר נטו. ובכן, כמה הברוטו? למה אין דיווח על זה? למה מסתירים?
    סגור
  • הזדמנות ישראלית
    ולמה 06/02/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והרשות לני"ע יושנים בעמידה? למה מסתירים מעיני הציבור? אם ידוע להם כמה הנטו, אז בוודאי גם הברוטו ידוע להם, ולמה רק הציבור אינו יודע?כיצד מפילים מניה משער 29 לשער 11, מטעים את המשקיעים וזורים חול בעיני הציבור?
    סגור
  • 8.
    הזדמנות ישראלית
    לתשומת לב 06/02/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משהו מוזר מאוד ולא הגיוני קורה בנייר. באחת מהכתבות לאחרונה צויין כי הנייר נסחר מתחת לשווי ההוגן, שער 15 בערך אם לוקחים בחשבון את המזומנים שיש בקופת החברה. בינתיים, הנייר הספיק לרדת משער 29.2 לשער 11 בערך ולא מיידעים את המשקיעים לגבי החדשות שיש בחברה.
    סגור
  • 7.
    ישרמקו
    duv 06/02/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אפשר לדעת על מה עולה ישרמקו שחקני השורטיסטים קניה בחסר ינוכלים איפה הראשות לנירות ערך שיכניסו אותכם לבית סוהר אתם מפילים את המשקיעים התמימים ביכדי להרויח שלא בצדק כבר באירופה ובאמ ריקה כבר לא משחקים בקניה בחסר שזה גרם למפולטות כמו aig האמרקאית חברת הביטוח הגדולה בעולם נוכלים איפה הממשלה שלא איכפת לה וגם הראשות לנירות ערך שלא מיתערבים בנעשה במיסחר הזה נוכלים חוסמים מניות ביכדי ליגרום נזק למשקיעים
    סגור
  • 6.
    עוד לא.......
    הבנתי 05/02/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה הקשר בין הדוחות של נובל ל- ליותן ו- תמר ? שניהם לא מכניסים לה אגורה שחוקה ! נובל יכולה לפרסם כל הזמן ולא רק בזמן הדוחות לגבי הקידוח "לויתן 4" ו- וודסייד ! תומר אוליי מספיק עם שטויות.....
    סגור
  • 5.
    מה קורה???
    הזדמנות ישראלית 05/02/2013 18:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מדוע אין מידע הוגן וגלוי למשקיעים ובמקום זה ריסקתם את השקעתם?! כיצד יתכן שהמניה נסחרת בהרבה מתחת לשוויה ההגון וסידרתם כהוגן את המושקעים בנייר?! החברה חוגגת עם הרבה כסף בקופתה ומוציאה הודעת שמחה לעיתונות על מציאת סימני גז משמעותיים בקידוח ישי, אשר ניתוחם יתקבל בסוף ינואר/תחילת פברואר 2013, אך בינתיים מבלבלת לחלוטין את המשקיעים ולא מוציאה שום הודעה!!! מה קורה?? האם התוצאות הסופיות אכן משמעותיות ויש כמות כלכלית/מסחרית, או ששוב חלבו את המשקיעים??? היכן הצדק והיושר? היכן הרשות לני"ע? מדוע מטעים ומבלבלים את המשקיעים (בתוכם אני) ???
    סגור
  • הזדמנות ישראלית
    המשך תגובה 05/02/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ראו הודעת הבהרה שהוצאה ע"י החברה לבורסה ביום 6 בינואר 2013 אשר רק מטעה ומבלבלת יותר את המשקיעים.... ניצוח תוצאות שאינן ידועות עדיין, מעריך רזרבות מקצועי וכדומה...ובפועל, המשקיעים לא יודעים כלום מה קורה!!! היכן הגילוי הנאות רבותי? כיצד זה שנותנים לנייר המלצת קניה עם שער יעד של 38 ולאחר מכן המעכרים מפילים את המניה ? כיצד יתכן שהמניה נסחרת בהרבה מתחת לשווי ההוגן של הנייר? האם לא עשיתם עלינו כבר מספיק קופה? למה מוליכים אותנו שולל ולמה החוק לא מתערב כאן???
    סגור
  • הזדמנות ישראלית
    רשיונות נטע ורועי 05/02/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    7 0
    "המעכרים" הפילו את המניה משער 29 לשער 11, ולמרות ההודעה הטובה שיצאה לבורסה מיום: 3.2.13 כי הממונה אישר לרציו ולהזדמנות להחזיק ברשיונות נטע ורועי, הנייר המשיך לרדת!!!??? זה נורא מוזר לדעתי!!! מי עושה כאן קופה על גבי המשקיעים???
    סגור
  • הזדמנות ישראלית
    רשיון גבריאלה 05/02/2013 21:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמו כן לא ברור האם יש התקדמות במו"מ עם מודיעין בנוגע לשותפות ברשיון גבריאלה? ההודעות של החברה מאוד מעורפלות וזה לא הוגן כלל כלפי המשקיעים!
    סגור
  • 4.
    את המלכה שלי ...( רציו כמובן) (ל"ת)
    רציו-נל 05/02/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 3.
    תומר, אנו לא סוחרים בגז ונפט. אנו משקיעים. עוד מעט תכנה
    יוג'ין 05/02/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אותנו כמו גב' יחימוביץ, חסרת ההבנה בנושא,: מהמרים בכספי ילדינו. בזכותינו התגלה הגז, לא בזכות הסוחרים. מעט כבוד ומעט פירגון בימים האלה של חוק ששינסקי והעדר חבור גז תמר אל חוף דור. שבגינם. 20 מיליארד שח חיסרון תקציבי, הלכו לבחירות ושאמה הסתלק מן הפוליטיקה ושטייניץ הרמאי יהפוך לשגריר, רחוק מאיתנו. חשוב על הדברים האלה !
    סגור
  • 2.
    קשקושים של עיתונים תת רמה
    ff 05/02/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הם מעולם לא הוסיפו מידע בוועידות ולעולם ל יוסיפו מידע. רק הערסים ושאר הישראלים המטומטמים שוכחים את זה כל פעם מחדש. והעיתון מטעה אותם בכוונה
    סגור
  • 1.
    ישראמקו, אבנר, דלק"ד, רציו, ימים יפים לפנינו, בעזרת השם (ל"ת)
    לא דרוכים ולא נעלים 05/02/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור