20:06 Equifax נסחרת בירידות שערים, מנכ"ל החברה התפטר >>

19:00 מדד קייס שילר: מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לעלות >>

16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סוחרי הגז-נפט דרוכים: נובל תפרסם השבוע דו"חות ל-Q4, תתייחס לוודסייד?

השותפה ב'תמר' ו'לוויתן' צפויה לדווח על רווח של 1.15 דולר למניה. בת"א ימתינו לשיחת הוועידה - ולהתייחסות לגורל 'המלצות צמח'
 |  17
סוגרת שנה
Share
ביום חמישי הקרוב תפרסם נובל אנרג'י (סימול: NBL) את תוצאותיה הכספיות לשנת 2012. כמו בכל רבעון, תשומת לב המשקיעים בארץ תכוון כלפי שיחת המשקיעים שתערוך החברה לאחר פרסום הדוחות בניסיון להבין מה התוכניות של ענקית הגז והנפט לחודשים הקרובים.


על פי המספרים היבשים - 29 האנליסטים הסוקרים את החברה צופים שנובל אנרגי' תציג ברבעון הרביעי
רווח נקי
רווח נקי
הרווח של החברה מסיכום כל ההכנסות ובניכוי כל
מתואם של 1.15 דולר למניה. סך ההכנסות החזויות לחברה צפויות להסתכם ב-1.14 מיליארד דולר. שני הנושאים המרתקים ביותר שיעמדו על הפרק מבחינת המשקיעים המקומיים הם אספקת הגז מ'תמר' וההתייחסות, אם תהיה להתקדמות במגעים מול וודסייד האוסטרלית לקראת חתימה על הסכם מחייב.

נכון להיום, אספקת הגז ממאגר 'תמר' צפויה להתרחש בחודש אפריל הקרוב. מאז החלה נובל בפיתוח מאגר הגז היא ציינה כי היא עומדת בלוחות הזמנים ובתקציב של הפרוייקט. המשקיעים יקוו שגם ברבעון הזה יחזור מנכ"ל החברה צ'אק דיווידסון על דברים אלו.

פרט למשקיעי ישראמקו יהש (+0.2%) ישראמקו יהש 50 +0.2% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ישראמקו יהש בסיס:49.9 פתיחה:49.9 גבוה:50.3 נמוך:49.7 תמורה:6,758,235 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות אשר חשופים למאגר 'תמר', משקיעי רציו יהש (+0.94%) רציו יהש 225 +0.94% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:222.9 פתיחה:219 גבוה:225.6 נמוך:218 תמורה:5,188,947 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ינסו לדלות רמזים באשר להתקדמות במגעים מול וודסייד. עד סוף חודש פברואר אמורות החברות לחתום על הסכם מחייב - אשר ייאפשר לשותפות הישראליות לקבל תשלום מקדמה משמעותית עבור הפרוייקט.

ככל הנראה, מנכ"ל נובל יידרש לתת תשובה בשיחת המשקיעים להשלכות של הבחירות בישראל ולאישור מסקנות וועדת צמח לעניין ייצוא הגז - ותשובתו עשויה לספק רמזים האם נובל רואה קשר בין החתימה על הסכם עם וודסייד לאישור מסקנות וועדת צמח בממשלה. לכתבה על החשש לגורל המלצות צמח - לחץ כאן נושא נוספים שלגביו תהיה קרוב לוודאי התייחסות במסגרת הדוחות הכספיים הוא קידוח האימות 'לוויתן 4' אשר צפוי להסתיים בקרוב. השלמת הקידוח תאפשר לנובל לאמוד טוב יותר את גודלו של מאגר 'לוויתן' שהיקפו מגיע לכ-17TCF.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

17 תגובות ב-12 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
12 רישיון יועד 07/02/2013 11:45 הזדמנות ישראלית
מעניין מאוד שהיום נזכרו לפרסם בדה מרקר שהסקרים הססמיים מצאו כי רישיון יועד הדרומי עשוי להכיל כמות נאה של 2.5 TCF גז טבעי. האם מישהו מכם שמע או ידע על כך עד היום??? אני בכל אופן, שומע על כך היום בפעם הראשונה!
11 hdtk 07/02/2013 00:53 גם בשימשון וגם בישי
החברות מטעות את הציבור.בשני הקידוחים אין התייחסות לעובי הממוצע של השכבה המכילה הגז שמחושבת עפ תוצאות הקידוח ובלי להתייחס לצפיות באותו המקום.ייתכן וציפו לשכבה קטנה יותר בנקודה הצרה ביותר במאגר.עוד יגיע הרגע שיאלצו לתת את כל הפרטים ואז.....
10 חובת הציבור לדעת 06/02/2013 14:24 הזדמנות ישראלית
האם הנתונים הסופיים של קידוח ישי אינם ידועים עדיין??? מחובת החברה להבהיר האם התגלית המשמעותית שהם דיווחו הינה כלכלית או לא? מסחרית או לא ומהי שוויה המוערך של התגלית???מדוע אינכם מפרסמים????..
9 כתבה מתאריך 2.1.13 06/02/2013 14:09 הזדמנות ישראלית
בכתבה מתאריך הנ"ל צויין כי עובי השיכבה רק 15 מטר שמשמעותו ככל הנראה מאגר של פחות מ-1 TCF. שימו בבקשה לב למה שגיליתי לפתע היום. הכתב הנכבד לא ציין כלל אם מדובר בעובי 15 נטר ברוטו או נטו שזה כמובן מאוד משנה לגבי גודל המאגר ומשמעותו הכלכלית!!! לעומת זאת, החברה בדיווחה לבורסה מיום 3.1.13 מציינת במפורש כי עובי השיכבה הינו 15 מטר נטו.!!!! רבותי היקרים, זהו הבדל מאוד משמעותי להבנת התגלית שנתגלתה והחכם עיניו בראשו .
כמה הברוטו? 06/02/2013 15:16 הזדמנות ישראלית
החברה דיווחה על עובי גז טבעי של 15 מטר נטו. ובכן, כמה הברוטו? למה אין דיווח על זה? למה מסתירים?
ולמה 06/02/2013 15:43 הזדמנות ישראלית
והרשות לני"ע יושנים בעמידה? למה מסתירים מעיני הציבור? אם ידוע להם כמה הנטו, אז בוודאי גם הברוטו ידוע להם, ולמה רק הציבור אינו יודע?כיצד מפילים מניה משער 29 לשער 11, מטעים את המשקיעים וזורים חול בעיני הציבור?
8 לתשומת לב 06/02/2013 11:51 הזדמנות ישראלית
משהו מוזר מאוד ולא הגיוני קורה בנייר. באחת מהכתבות לאחרונה צויין כי הנייר נסחר מתחת לשווי ההוגן, שער 15 בערך אם לוקחים בחשבון את המזומנים שיש בקופת החברה. בינתיים, הנייר הספיק לרדת משער 29.2 לשער 11 בערך ולא מיידעים את המשקיעים לגבי החדשות שיש בחברה.
7 duv 06/02/2013 10:48 ישרמקו
אפשר לדעת על מה עולה ישרמקו שחקני השורטיסטים קניה בחסר ינוכלים איפה הראשות לנירות ערך שיכניסו אותכם לבית סוהר אתם מפילים את המשקיעים התמימים ביכדי להרויח שלא בצדק כבר באירופה ובאמ ריקה כבר לא משחקים בקניה בחסר שזה גרם למפולטות כמו aig האמרקאית חברת הביטוח הגדולה בעולם נוכלים איפה הממשלה שלא איכפת לה וגם הראשות לנירות ערך שלא מיתערבים בנעשה במיסחר הזה נוכלים חוסמים מניות ביכדי ליגרום נזק למשקיעים
6 הבנתי 05/02/2013 19:21 עוד לא.......
מה הקשר בין הדוחות של נובל ל- ליותן ו- תמר ? שניהם לא מכניסים לה אגורה שחוקה ! נובל יכולה לפרסם כל הזמן ולא רק בזמן הדוחות לגבי הקידוח "לויתן 4" ו- וודסייד ! תומר אוליי מספיק עם שטויות.....
5 הזדמנות ישראלית 05/02/2013 18:53 מה קורה???
מדוע אין מידע הוגן וגלוי למשקיעים ובמקום זה ריסקתם את השקעתם?! כיצד יתכן שהמניה נסחרת בהרבה מתחת לשוויה ההגון וסידרתם כהוגן את המושקעים בנייר?! החברה חוגגת עם הרבה כסף בקופתה ומוציאה הודעת שמחה לעיתונות על מציאת סימני גז משמעותיים בקידוח ישי, אשר ניתוחם יתקבל בסוף ינואר/תחילת פברואר 2013, אך בינתיים מבלבלת לחלוטין את המשקיעים ולא מוציאה שום הודעה!!! מה קורה?? האם התוצאות הסופיות אכן משמעותיות ויש כמות כלכלית/מסחרית, או ששוב חלבו את המשקיעים??? היכן הצדק והיושר? היכן הרשות לני"ע? מדוע מטעים ומבלבלים את המשקיעים (בתוכם אני) ???
המשך תגובה 05/02/2013 19:29 הזדמנות ישראלית
ראו הודעת הבהרה שהוצאה ע"י החברה לבורסה ביום 6 בינואר 2013 אשר רק מטעה ומבלבלת יותר את המשקיעים.... ניצוח תוצאות שאינן ידועות עדיין, מעריך רזרבות מקצועי וכדומה...ובפועל, המשקיעים לא יודעים כלום מה קורה!!! היכן הגילוי הנאות רבותי? כיצד זה שנותנים לנייר המלצת קניה עם שער יעד של 38 ולאחר מכן המעכרים מפילים את המניה ? כיצד יתכן שהמניה נסחרת בהרבה מתחת לשווי ההוגן של הנייר? האם לא עשיתם עלינו כבר מספיק קופה? למה מוליכים אותנו שולל ולמה החוק לא מתערב כאן???
רשיונות נטע ורועי 05/02/2013 21:37 הזדמנות ישראלית
"המעכרים" הפילו את המניה משער 29 לשער 11, ולמרות ההודעה הטובה שיצאה לבורסה מיום: 3.2.13 כי הממונה אישר לרציו ולהזדמנות להחזיק ברשיונות נטע ורועי, הנייר המשיך לרדת!!!??? זה נורא מוזר לדעתי!!! מי עושה כאן קופה על גבי המשקיעים???
רשיון גבריאלה 05/02/2013 21:15 הזדמנות ישראלית
כמו כן לא ברור האם יש התקדמות במו"מ עם מודיעין בנוגע לשותפות ברשיון גבריאלה? ההודעות של החברה מאוד מעורפלות וזה לא הוגן כלל כלפי המשקיעים!
4 רציו-נל 05/02/2013 16:33 את המלכה שלי ...( רציו כמובן) (ל"ת)
3 יוג'ין 05/02/2013 16:31 תומר, אנו לא סוחרים בגז ונפט. אנו משקיעים. עוד מעט תכנה
אותנו כמו גב' יחימוביץ, חסרת ההבנה בנושא,: מהמרים בכספי ילדינו. בזכותינו התגלה הגז, לא בזכות הסוחרים. מעט כבוד ומעט פירגון בימים האלה של חוק ששינסקי והעדר חבור גז תמר אל חוף דור. שבגינם. 20 מיליארד שח חיסרון תקציבי, הלכו לבחירות ושאמה הסתלק מן הפוליטיקה ושטייניץ הרמאי יהפוך לשגריר, רחוק מאיתנו. חשוב על הדברים האלה !
2 ff 05/02/2013 16:19 קשקושים של עיתונים תת רמה
הם מעולם לא הוסיפו מידע בוועידות ולעולם ל יוסיפו מידע. רק הערסים ושאר הישראלים המטומטמים שוכחים את זה כל פעם מחדש. והעיתון מטעה אותם בכוונה
1 לא דרוכים ולא נעלים 05/02/2013 15:53 ישראמקו, אבנר, דלק"ד, רציו, ימים יפים לפנינו, בעזרת השם (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש