פייסבוק השיקה מנוע חיפוש חברתי - מארק צוקרברג: "המשימה שלנו היא להפוך את העולם לפתוח ומחובר יותר"

בתגובה, מניית הרשת החברתית סגרה בירידות והיא השילה מערכה 2.74%. השירות, שניתן כרגע רק בשפה האנגלית, מסייע בין השאר לחפש תמונות לפי קריטריונים ספציפיים
 | 
מארק צוקרברג, צילום: Getty images Israel
לפני זמן קצר התחיל האירוע הגדול של פייסבוק (סימול: FB) כאשר ההודעה המפתיעה על מסיבת העיתונים גרמה לספקולציות שונות בנוגע למהלך הבא של הרשת החברתית.

"המשימה שלנו היא להפוך את העולם לפתוח ומחובר יותר, אמר מארק צוקרברג בתחילת מסיבת העיתונאים והוסיף: "ישנם מוצרים שעוזרים לאנשים להשאר מחוברים וישנם מוצרים שעוזרים לאנשים ליצור חיבורים חדשים. הדבר האחרון הוא מה שפייסבוק עושה לדעתם של אנשים".

לאחר דבריו, הציג צוקרברג מנוע חיפוש חברתי אותו כינה מנוע חיפוש גרפי. מנוע החיפוש פועל על פי המידע הקיים בחשבונות האישיים של המשתמשים ברשת החברתית. עוד דווח שמנוע החיפוש הוא אישי ואינו נותן תוצאות בצורת לינקים לאתרים שונים אלא תשובות מותאמות אישית למידע בפייסבוק.

השירות, שניתן כרגע רק בשפה האנגלית, מסייע גם לחפש תמונות לפי קריטריונים ספציפיים. בנוסף, הוא מסייע למחפשי עבודה ולחברות שמעוניינות לגייס עובדים, כאשר הוא נועד לא רק עבור חברים קיימים ברשת אלא גם לחפש חברים של חברים הנמצאים ברשימת החברים של המשתמש.

"לדוגמא", נאמר במסיבת העיתונאים, "ניתן לחפש מסעדות המגישות אוכל הודי שסומנו בלייק על ידי החברים שלנו אשר חיים בהודו או מסעדות שנבחרו על ידי חברים שלנו שלמדו במוסדות קולינרים".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה