טים קוק: "נעבוד עד ששירות המפות יעמוד בסטנדרט שאנחנו מציבים"

מנכ"ל אפל פרסם מכתב באתר הרשמי של ענקית הטכנולוגיה בו התנצל על התקלות הקיימות בשירות המפות החדש שלה. "מיליון בני אדם משתמשים בשירות, וככול שיותר אנשים הצטרפו, כך הוא ישתפר"
טימותי קוק (צילום: Getty images Israel)
לאחר שבוע של תלונות ובדיחות על שירות המפות החדש של אפל, מנכ"ל החברה, טים קוק, פרסם ללקוחות מכתב התנצלות עקב עוגמת הנפש שנגרמה להם. בפתיחת המכתב קוק כתב: "לקוחותינו, באפל אנחנו שואפים לעשות מוצרים בעלי רמה עולמית שמספקים את החוויה הטובה ביותר עבורכם".

המנכ"ל גם כתב שהוא מאוד מצטער על הסבל שנגרם ללקוחות החברה לאחר ששירות המפות של ענקית הטכנולוגיה הוחלף מזה של גוגל לזה שהם פיתחו. יתר על כן, במהלך המכתב הודה קוק שהחברה שיוסדה על ידי סטיב ג'ובס לא עמדה בציפיות הנדרשות ממנה בשירות החדש.

קוק גם ציין ש-100 מיליון בני אדם כבר משתמשים בשירות המפות, וככול שיותר אנשים הצטרפו אליו, כך גם השירות ישתפר. בזמן שאפל מתקנת את המפות שלה, הוא הציע ללקוחות לנסות אלטרנטיבות אחרות בחנות האפליקציות של החברה או באתר האינטרנט שלה.

לסיום כתב קוק: "כל מה שאנחנו עושים באפל מכוון בשביל שהוא יהיה הטוב ביותר בעולם. אנחנו יודעים שאתם ציפיתם ליותר מאיתנו, ואנחנו נמשיך לעבוד ללא הפסקה עד ששירות המפות שלנו יעמוד באותו סטנדרט גבוה שאנחנו מציבים לעצמנו".

יו"ר גוגל, אריק שמידט, אמר לעיתונאים בטוקיו במהלך השבוע האחרון שאפל היתה צריכה להמשיך לעבוד יחד עם שירות המפות של גוגל. על פי מקורות אחרים המקורבים לנעשה בחברה, גוגל עובדת בימים על לסיים אפליקצית מפות חדשה עבור המכשירים של אפל עד סוף השנה.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לדעתי הצרכנים צריכים לתבוע את אפל. הפרסומות שלהם
    גיא 28/09/2012 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקיעו רבות בהילולת שירות המפות הזה וגרמו לאנשים לקנות איןפון 5.
    סגור