נתוני Comscore: נפילה של 6% במספר ה'יוניקים' של פייסבוק בארה"ב

אנדרו ליפסמן מ-Comscore ניסה להרגיע: "הירידה שנרשמה אינה צריכה להיות סיבה לדאגה. הירידה נובעת משינוי כולל שעשינו במתודולוגיית המדידה שלנו בארה"ב"
מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק (קרדיט: Getty images Israel)
מה שפייסבוק (סימול: FB) עשתה בהתמדה מאז שהוקמה בשנת 2004 היה לגדול, לגדול ולגדול. לכן כל סימן לכך שהרשת החברתית אינה גדלה עוד, הוא סימן שמדליק אורות אדומים, גם בוול סטריט, שם נסחרת המניה רק ב-18.8 דולר המשקף לה שווי של כ-40.7 מיליארד דולר, לאחר שאיבדה כמחצית מהשווי לפיו הונפקה.

בסקירה חדשה של האנליסט מרק מאהני מסיטי הוא מביא מספרים שנאספו על ידי חברת Comscore ולפיהם מספר ה'יוניקים' (המשתמשים היחודיים,Unique Visitors) של פייסבוק בארה"ב נפל באוגוסט ב-6% ביחס לשנה שעברה, בהמשך לירידה בשיעור של 1% שנרשמה בנתון זה ביולי. "זו הפעם הראשונה שאנו רואים נתון המעיד על ירידה ממשית בטראפיק של פייסבוק" כתב האנליסט של סיטי ללקוחות הבנק.

לעומתו, אנדרו ליפסמן מ-Comscore ניסה להרגיע ואמר לביזנס אינסיידר כי "הירידה שנרשמה אינה צריכה להיות סיבה לדאגה. הירידה נובעת משינוי כולל שעשינו במתודולוגיית המדידה שלנו בארה"ב והיא מבוססת כעת על מידע חדש המודד את הקונצנזוס בארה"ב. הירידה נובעת מכך ולא מסיבות אורגניות". בביזנס אינסיידר מציינים כי ביקשו את תגובת פייסבוק, אך זו טרם נתקבלה.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה