חברת תאי הגזע בריינסטורם תגייס 5-6 מיליון דולר ממשקיעים בארץ ובחו"ל

משקיעי בריינסטורם ממתינים בקוצר רוח לתוצאות הניסוי הקליני שנערך בקרב 12 חולי ALS. ההנפקה צפויה להתבצע לפי מחיר של 30 סנט למניה והיא תכלול גם כתבי אופציה
חיים לייבוביץ
חברת בריינסטורם (סימול: BCLI) נערכת לגיוס הון בימים הקרובים. חברת תאי הגזע הנמצאת בשליטת איש העסקים חיים ליבוביץ צפויה לגייס בימים הקרובים כ-5-6 מיליון דולר. את ההנפקה מוביל בנק ההשקעות הזר מקסים גרופ כאשר את ההזמנות מהמשקיעים מישראל מרכז לידר הנפקות.

חברת בריינסטורם מנסה לפתח תרופה למחלה חשוכת המרפא ALS. החברה השלימה את הניסוי הקליני שלב 1/2 בחולים ותוצאות הניסוי צפויות להתפרסם בימים הקרובים ולהתיחס לטיפול שניתן ב-12 חולים במחלת ה-ALS. מניית החברה נסחרת כיום לפי שווי של 40 מיליון דולר, זאת לאחר זינוק של 50% מתחילת השנה.

בימים האחרונים ביצעה הנהלת החברה רודשואו למשקיעים בארה"ב, זאת במטרה לשכנעם להשתתף בהנפקה. מפרטים ראשונים לקראת הגיוס עולה כי ההנפקה צפויה להתבצע לפי מחיר של 30 סנט למניה, דיסקאונט של 3% על מחיר השוק.

כמו כן, ההנפקה צפויה לכלול כתבי באופן הבא. עבור כל 4 מניות שיירכשו במסגרת ההנפקה יקבלו המשקיעים 3 כתבי אופציות (יחס של 3:4). כתב האופציה יהיה לתקופה של שנתיים וחצי וישא מחיר מימוש על 50 סנט. על פי נוסחת בלק&שולטס, שווי כל יעמוד על 5-6 סנט למניה, ובשקלול היחס בהנפקה הוא יתרום כ-4 סנט. המשמעות היא שהמשתתפים בהנפקה יראו דיסקאונט של כ-16% על מחיר השוק.

חברת בריינסטורם עלתה לכותרות לפני מספר ימים בעקבות כתבה שהתפרסמה בערוץ 2. בכתבה סופר על בחור שהיה מרותק לכסא גלגלים וחולה במחלת ה-ALS. הבחור קיבל טיפול חמלה מצד בריינסטורם ולאחר מכך החל ללכת. בעקבות הכתבה, אשר זכתה לתהודה בעולם, החלה בריינסטורם לרכז מחזורי מסחר ערים במסחר בארה"ב.

חשוב להדגיש המחירים של ההנפקה אינם סופיים ואלו הם המחירים אשר ידועים כעת. המחירים הסופיים של הגיוס צפויים להיקבל רק בסמוך להשלמת ההנפקה. הערכות הן שההנפקה תושלם עד יום שני הקרוב, אך ייתכן ותתבצע עוד קודם לכן.
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אני לא מאמין ...הכול יורד ...רוצים רק את ה כ ס ף ....
    מנשה 12/07/2012 21:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש היזדמנות בקפיצה שתהיה לקפוץ החוצה ...רקבת ...בלי מעצורים בירידה תלולה כנל פלוריסטאם וכולם ...
    סגור
  • 13.
    לפי הכתבה הולכים להנפיק בסה"כ 17 מיליון מניות
    חיים 12/07/2012 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב-$0.30 למניה. מה הלחץ ? נסוי שלב III יעלה לחברה הרבה כסף שנובע מ: אשפוז חולים המשתתפים בנסוי ,עבודת צוות של החברה ושל בית החולים ותשלום הבקשה ל-FDA . נקווה שהכל ילך כשורה .
    סגור
  • 12.
    לא עושים הנפקה סתם בשלב כזה!!!!!!!
    ולרי 12/07/2012 13:59
    הגב לתגובה זו
    4 4
    התוצאות אמורות להתפרסם בימים הקרובים, אם התוצאות לא היו טובות הם לא היו צריכים 5-6 מליון דולר ולתומר הכתב, מנפיקים 138 מליון מניות תמורת 6.2 מליון דולר קח מחזבון ותראה שזה לפי שער 0.45, איך הגעת לשער 0.3?
    סגור
  • ההיפך הבעלים חוששים מכשלון ורוצים לתפוס כסף (ל"ת)
    אליחהי 12/07/2012 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ולרי שכחת את האופציות ?
    חנניה 12/07/2012 19:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנפקה לא אומר כלום על תוצאות כי הרי אף אחד לא יודע מה יהיה .ומדוע מנפיק את שואלת? מה אכפת לו לעשות קופה ולהתעשר?
    סגור
  • ההנפקה תהיה לפי 24 סנט. שיהיה בהצלחה למחזיקים
    לפי yahoo finance 12/07/2012 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.reuters.com/article/2012/07/09/idUS103634+09-Jul-2012+HUG20120709
    סגור
  • למה להטעות את המשקיעים
    מנגר 13/07/2012 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההנפקה לפי 45 סנט בדיוק לפי החישוב של ולרי ובמידה ויהיו ביקושי יתר הם ינפיקו בשער גבוה יותר כל מי שמנסה לאסוף עכשיו בזול לא מצליח וכשיפורסמו התוצאות כנראה שיהיה מאוחר מידי בשבילו
    סגור
  • 6.2/138=0.045 כלומר 4.5 סנט. (ל"ת)
    תפסיקו להטעות 12/07/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • הפנים לאפשרות של הצלחה ולאפשרות של כישלון הכסף חיוני ת
    בנטוב 12/07/2012 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תמיד גם במיקרה של כישלון יש צורך במזומנים בקופה להמשך אפילו חיוני יותר מימצב שיש הצלחה כשיש הצלחה קל יותר לגייס כסף וגם במחיר גבוהה יותר
    סגור
  • לבנטוב . אמת ויציב! (ל"ת)
    אלי 12/07/2012 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    הוא אחראי על התפילות שניסוי ההנפקה יצליח. (ל"ת)
    אנונימי 12/07/2012 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    ע"פ YAHOO ההנפקה תהיה בשער 45 סנט ! (ל"ת)
    מנגר 12/07/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ל10 איפו ראית כזה כתבה? (ל"ת)
    חיים 12/07/2012 19:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    פלוריסטם
    צופה קדימה 12/07/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברת תאי הגזע הבאה בתור..תרמשו...
    סגור
  • יש לך טעות פלוריסטיים הריאשונה בתור ועים פיתוחים אדירים (ל"ת)
    בנטוב 12/07/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    כנראה שהתוצאות טובות אחרת לא היו צריכים כסף לשלב הסופי
    אבירם 12/07/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בהצלחה חברים
    סגור
  • אבירם
    אני 12/07/2012 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה לא אומר כלום .כסף תמיד לוקחים אם אפשר
    סגור
  • 7.
    מהכתבה בכלל לא ברור אם המסחר יהיה דואלי, כלומר
    נילי 12/07/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחו"ל וגם בארץ .
    סגור
  • 6.
    מהכתבה בכלל לא ברור אם המסחר יהיה דואלי, כלומר
    נילי 12/07/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בחו"ל וגם בארץ .
    סגור
  • 5.
    #### בריינסטורם ####
    ==== מדען ==== 12/07/2012 12:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העתיד בתאי גזע ! ! טכנולוגיה מוכחת !! פריצת דרך עולמית הסבלנות משתלמת עלו והצליחו - הביאו מזור לחולים חשוכי מרפא - ואח"כ הכסף !!!
    סגור
  • 4.
    המחשה טובה לפוטנציאל של פלוריסטיים ובריינסטורם יש כאן
    בנטוב 12/07/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בשורות אדירות מאחר והם בשלב מיתקדם של מחקרים ותוצאות מפתיעות בטיפוליי אמת של חולים כמוצא אחרון שהיתפרסמו עד כה אני לא מבין למה המשקיעים מחכים ולמה מזלזלים יש פה פצצה מתקתקת במובן החיובי או הטיל המפורסם של ביזפורטל שרק מחכה ללחיצה על כפתור ההפעלה ואז תיראו כמה מיליונים ויותר של דולרים מיתפזרים לכל עבר ורק לאסוף אבל החכמים אוספים עכשיו גם יותר זול וגם יותר קל הכל ניכתב כאן כחומר למחשבה וכל אחד יעשה לפי ראות עיניו ועל אחריותו
    סגור
  • 3.
    האם ניתן להשתתף בהנפקה בארץ,או רק בחו"ל ,ואיך (ל"ת)
    שלום חברים 12/07/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הוא עשה צבא זה? (ל"ת)
    מאיר דגן 12/07/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 1.
    איפה היפי נפש שיגידו שלא לקנות את המניות שלם...
    דן 12/07/2012 12:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ...כי הוא לא שירת בצה"ל?!?!?!?
    סגור