בידו, המרכזת 80% מחיפושי הרשת בסין, תחלוק את הכנסותיה עם אפל

מנוע החיפוש הגדול ביותר בסין ישולב במכשירי אפל מהשבוע הבא ובתמורה יצרנית הסלולר תקבל נתח מהכנסות הפרסום של 'גוגל הסינית'
אפל
מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בסין, בידו (סימול: BIDU), הודיעה שיצרנית הסלולר אפל (סימול: AAPL) תהיה זכאית לחלק מהכנסותיו מפרסום באתר לאחר שהאחרונה הוסיפה את מנוע החיפוש של בידו לעדכון התוכנה של האייפון בסין.

הסכם חלוקת ההכנסות עם אפל הגיע לאחר הסכמים דומים בין בידו ליצרני סלולר אחרים אשר עושים שימוש במערכת האנדרואיד של גוגל (סימול: GOOG), אמר וונג ג'ינג, סגן הנשיא של החברה.

אפל מבחינתה תחל להציע כבר השבוע את האפשרות לשלב את מנוע החיפוש של בידו במכשירי החברה ותוסיף תמיכה לשפה הסינית בטכנולוגיית הסירי, המאפשרת ביצוע פעולות המופעלות על ידי קול בלבד.

בידו מרכזת כ-80% מהיקף החיפוש של משתמשי האינטרנט בסין והיא הודיע שהיא מוכנה לספוג הוצאות מסוימות על מנת להגדיל את נתח השוק שלה מבחינת משתמשי סלולר. "קודם לכן הם חלקו את ההכנסות שלהם עם אתרים אחרים על מנת להגדיל את תנועת המשתמשים במנוע החיפוש וכעת הם חולקים זאת עם יצרני הסלולר", אמר אריק וון, אשר מדרג את בידו כ'קנייה' במריה אסאטס סקיוריטיס בהונג קונג.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה