באפט: "ביום שישי קניתי מניות ואמשיך לקנות - אני לא מתלונן על קניה בזול"

גורו ההשקעות מאומהה מגיב ללחץ המכירות בארה"ב ולא מתרגש מכל החדשות; "אני אמשיך לקנות בימים בקרובים"
(צילום: Getty images Israel)
בזמן שהמשקיעים מסביב לעולם נלחצים מנתוני המאקרו החלשים ותוצאות הבחירות בצרפת ויוון, וורן באפט שמתארח הבוקר באולפן של CNBC נשמע נינוח מתמיד.

"ביום שישי קניתי מניות ואני אמשיך לקנות בימים בקרובים", אמר למראיינת האורקל מאומהה וכאשר זו התעקשה בעניין אילו מניות מדובר, הסתפק באפט בלהגיד כי מדובר בהגדלת אחזקה ב-2 מניות אמריקניות שכבר נמצאות בפורטפוליו שלו. "אני אף פעם לא מתלונן על לקנות מניות בזול", הוסיף האורקל.

לעניין אירופה אמר באפט כי "יהיה להם מאוד קשה לפתור את הבעיות שלהם אבל ארה"ב נמצאת במקום אחר לגמרי. בבעיות של הבנקים שלנו כבר טיפלנו לפני 3 שנים באמצעות הזרמת של המון כסף וניקוי המאזנים. חוץ מזה יש לנו את המטבע שלנו ולכן אין מה להשוות".

תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אם הייתי מיליארדר גם לא הייתי פוחד (ל"ת)
    ברטו 08/05/2012 05:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בטח bac ממש זולה... (ל"ת)
    אבי 07/05/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    סנילי
    איציק 07/05/2012 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה יורדת שם 2-3% מהשיא השנה והוא קורא לזה לקנות בזול ? אין מה לעשות- השקנה מתחילה לתת אותותיה.
    סגור
  • 5.
    תקראו בבפנים- כאילו זה קרה אתמול!?
    דוד הגנן 07/05/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת ההחזקות המוכרת ביותר בעולם הפיננסים, ברקשייר האת' ווי (סימול: BRK-A) פיספסה בפעם השלישית את תשואות השוק השנתיות שהעניק מדד ה-S
    סגור
  • 4.
    רק ליפני כמה ימים אמרו שהמנייה שלו ירדה המון!
    דוד הגנן 07/05/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לפני מספר ימיםהיתה כתבה שאמרה שהמנייה של וורן ירדה הרבה כי הוא טעה בהערכה או כמו שאומרים " תם מגע הזהב" אז היום הוא קונה בזול בתקווה לכסות על ההפסדים - מה הוא לא יודע שכשגרזן נופל זזים הצידה?!
    סגור
  • 3.
    מה קנית - באפט.
    הנביא 07/05/2012 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שאתה קונה, אני גם קונה!
    סגור
  • ניחוש להשקעת באפט
    משקיע ערך טכניון 07/05/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מהמר שהוא קנה WFC ו IBM לגבי WFC אני אישית חושב שהמניה באמת זולה.
    סגור
  • 2.
    עולם חדש
    מידאס 07/05/2012 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובאפט לא בענינים...
    סגור
  • הצחקת אותי
    רמי 07/05/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה חצוף צריך להיות כדי לחשוב שבאפט לא בעניינים חחחחחח כשאתה תבוא עם רקורד השקעות של 25 אחוז נקי שנתי לאורך 60 (בערך) שנים - תוכל להביע דעה בעניין באפט.
    סגור
  • ואתה בעניינים??? (ל"ת)
    ר 07/05/2012 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חפשו בפייסבוק[ שוק ההון - דיונים אודות מסחר ב