גורביץ': "אין מגמת עלייה בנאסד"ק, הדאקס לא מעניין והדולר יתחזק"

המנתח הטכני של Bizportal מסמן את כיוון המדדים בעולם, מה מצפה למחיר הנפט שצונח והאם זה הזמן לקנות דולרים? - וגם לאן הולכות גוגל ובנק אוף אמריקה?

 |  (67)

התנודתיות בשווקים נמשכת ואייל גורביץ' מנתח את כיוון הנאסד"ק, הדאקס ושנחאי. גורביץ' מתייחס גם לנפט שנכנס לטריטוריה הדובית, לדולר שממשיך להיסחר סביב רמת  3.60 השקלים, ולסיום שתי מניות ענק אמריקאיות - גוגל שירדה כבר 20% בחודש וחצי ובנק אוף אמריקה שעלתה השבוע בעקבות עליית התשואות. צפו בניתוח המלא - 

צולם ביום חמישי 6.6.2019 
  
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומות)


הירשמו לקורס של גורביץ' ומצאו את העסקה הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    איך אפשר להגיד על מדד שנמצא ברמות שיא
    ג'וני 20/06/2019 17:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאין מגמת עליות? אתה מאמין לעצמך?! שרלטן. תפנים כמה אחריות יש לך ותפסיק לדבר שטויות
    סגור
  • 42.
    אין לאיש שום ידע בסיסי
    יוסי 20/06/2019 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש גורביץ אין לו בכלל שמץ של הבנה כל מה שאומר הפוך .
    סגור
  • 41.
    הכל הפוך לגורביץ, הנסדאק והדקס עולים והדולר יורד!!!!!!! (ל"ת)
    הפוך גוטה הפוך 10/06/2019 09:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 40.
    חברים, קיבלתם חנינה, לפני הסרחת הגבינה, צאו במעל, ל....
    Sassi6 10/06/2019 04:04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חברים, קיבלתם חנינה, לפני הסרחת הגבינה, צאו במעל, לפני מכת הנעל, הישמרו מטווח קצר, בו חוגג הצרצר, לפני מכת הנעל, לך אל נמלה עצל, לפני שהפעמון מצלצל, הנמלה לאייל הקשיבה, ולטווח הארוך הרוויחה.
    סגור
  • 39.
    מפולת בבורסה
    דני 09/06/2019 20:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שימו לב תרשמו ותפנימו טוב טוב בבחירות הקרובות דרעי נעלם לפיד נעלם כחול לבן מתרסקת ליברמן נעלם ביבי זוכה אבללללללל לא מצליח להרכיב ממשלה מתפטר אחרי חודש מישהו אחר בליכוד כנראה סער מרכיב ביבי עומד למשפט מתחיל כסאך בין ביבי ושרה הכפשוט וגירושים ושוק המניות מתחיל לצלול ב2020 השוק מתרסק עד שער של 600 וגם בעולם מתרסק תרשמו חג שמח
    סגור
  • זה קריאה בקפה או שראית בכוכבים? (ל"ת)
    סתם אחד 10/06/2019 01:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • קראת יותר מידי חלומות של הוזים שקוראים לעצמם אסטרולוגים (ל"ת)
    חלום יפה 09/06/2019 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    גורביץ - הנסדק בדרך ל 10000 וראס בן עניק
    מור 09/06/2019 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מטעה ומטעה ומטעה וטועה וטועה וטועה מה שוים הניתוחים שלך אם אתה כל הזמן טועה ?ואת עוד מלמד את השטויות האלו ?אין רק ניתוח טכני יש גם ניתוח פודומנטלי - תזכור
    סגור
  • 37.
    גורביץ מבין שוק הון ברמות
    יצחק 100 האינסטלטור 09/06/2019 09:22
    הגב לתגובה זו
    2 9
    בזכותו עשיתי הרבה כסף
    סגור
  • 36.
    ממש הפוך
    123 09/06/2019 00:45
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הדולר יחלש מאוד מניות ירקיעו שחקים
    סגור
  • 35.
    מבחינתי עשור אבוד
    ק 08/06/2019 20:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקנות מדד ולא למכור זהו
    סגור
  • 34.
    הוא פוגע 100 אחוז של טעיות
    איתן 08/06/2019 13:29
    הגב לתגובה זו
    11 2
    פשוט מדהים , אין לו שום הצלחה , שום דבר שמוכיח , כל מה שהוא אומר דומה כמו שבורסה עולה וכולם חושבים שהם גאוני השקעות ושיש שינוי כיוון אף אחד לא יודע ולא צופה ולא מבין זה גורביץ , מה שעולה אומר ימשיך מה שיורד אומר ימשיך אם יש שינוי לעולם הוא לא צופה או צודק ואם כבר שינה תחזית זה כבר מאוחר , הגאוניות שלו זה לא לדעת כלום יותר מהאזרח הפשוט ולגרום להאמין שיש בו משהו וזה קוסם ( או שרלטן )
    סגור
  • 33.
    תל אביב
    אלכס 08/06/2019 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפוך מקסימום לא יאמן ........
    סגור
  • 32.
    ניתוח טכני זה שרלטנות (ל"ת)
    אלין 08/06/2019 12:41
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 31.
    גורביץ צודק הנסדק לא עולה אלא טס
    ברוך 08/06/2019 12:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    וטס חזק למעלה בלי מעצורים מה לעשות גורביץ נכשלת במבחן אם ציון של 0 גדול
    סגור
  • 30.
    הכל באמת הפוך אצלך! (ל"ת)
    האמת 08/06/2019 00:01
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • טען עוד
  • 29.
    מספיק להיות תלותיים באייל גורביץ'
    הנביא 08/06/2019 00:00
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הוא בסך הכל מציג את העניין באופן אובייקטיבי טכני. מה ייקרה עם מניה מסויימת - זה לא ממש מעניין כיוון שלא רודפים אחריי מניה. אני בטוח שיש מיליון מניות טובות שלא שמעתם עליהם ואולי תשמעו בעתיד. לא תמיד הולכים על מניות מוכרות. ולא בארץ כמובן. כי אין ממש מניות בארץ. מבין מיליון מניות תמיד יש הזדמנויות...
    סגור
  • 28.
    מעולה! קונה עוד מניות בנאסדק ושורט שקל דולר (ל"ת)
    אלון 07/06/2019 21:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 27.
    בסוף יירד
    בן 07/06/2019 20:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שנתיים זועק שגשם עומד לרדת. בסוף יירד מבול והוא יגיד.. אמרתי. לא רציני ולא שיטה. בורות במקרה הטוב טיפשות במקרה הרע
    סגור
  • 26.
    גורביץ היקר כדאי שבין שאתה טועה
    ברוך 07/06/2019 19:20
    הגב לתגובה זו
    10 0
    האמת יש לך מזל משמיים שמישהו חלילה לי תבוא כריזה לנער אותך כי גרמת לו נזק כללי עצום כדאי שתיזהר כי לו חסר אנשים כריזיונרים גדולים
    סגור
  • 25.
    הנאסדק נראה כל כך גרוע
    יעל 07/06/2019 17:34
    הגב לתגובה זו
    7 1
    פחחחחח
    סגור
  • 24.
    הוא עושה צחוק
    מיקי 07/06/2019 16:21
    הגב לתגובה זו
    14 1
    לכל המגיבים. לא הבנתם שהמומחה אדון גורביץ צוחק עליכם . אני בטוח שהוא קורא את כל מה שכתבתם אבל זה לא מזיז לו שערה בשפם. מה אכפת לו מה התגובות הוא מקבל כסף על כל כתבה וגם מזבר את אלו שעוד הולכים ומקשיבים לדברי ההבל שלו בקורסים. אדון גורביץ תהיה גבר ותסביר איפה טעית עם מניית טבע כי המון אכלו חרא מההמלצה שלך. אני אישית ברחתי עם הפסד קטן ברגע שהמלצת על המנייה.שבת שלום.
    סגור
  • 23.
    גורביץ
    רמון 07/06/2019 15:03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני לא יודע מי מעסיק אותך בטח פשטו רגל
    סגור
  • 22.
    אייל כל הכבוד על הניתוחים השבועיים...
    ניר 07/06/2019 13:31
    הגב לתגובה זו
    6 16
    אני אישית מאוד אוהב את התוכנית שלכם של הסיקור השבועי. אני גם אוהב את הניתוחים שלך שאתה עושה לכל המדדים והניירות וחושב שאתה עושה זאת בצורה טובה מאוד. מה שהכי מצחיק אותי שכל פעם יש תגובות לא טובות ושטויות ואני שואל את עצמי.. אם אותם אנשים לא מאמינים / אוהבים את הניתוחים שלך אז למה אתם בכלל צופים בכתבה? הרי גם ככה אתם כל הזמן רושמים תגובות שליליות לגביי גורביץ'.. בכל מקרה, אייל ועדי תמשיכו עם הסיקור השבועי.. ישר כח
    סגור
  • תגובה
    עברי 07/06/2019 17:05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אשתדל להגיב בענייניות. מחקר שעשה דניאל כהנמן על ביצועיהם של מנהלי קרנות (שנחשבים מעולים) לאורך שנים הראה שאין הם מצליחים להשיג תשואת יתר על מדד הבסיס. לכן תחזיות מהסוג הזה לא יותר טובות מקריאה בקפה. מדוע אנשים צופים ומגיבים? משום שמשעמם להם, ולעתים מתוך שמחה לאיד.
    סגור
  • תשואת יתר מושגת רק
    לרון 09/06/2019 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהשקעה במספר מצומצם של מניות,דבר שלא אפייני למנהלי תיקים או קרנות או סלים!
    סגור
  • להזהיר אנשים שלא יפלו (ל"ת)
    אלין 07/06/2019 15:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 21.
    למר אייל גורביץ'
    אחניבעל 07/06/2019 13:19
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אני בטוח שאתה יודע זאת היטב ואני מקווה שגם כליך מראים זאת בבירור!! אך זכור להזכירם שהיום נופלים וקורסים ומגיעים למקומות לא סימפטים שטרם שהינו שם!!! נכון שלא משנה לנו ארם שוק עולה או יורד או מדשדש כי אנו תמיד מרוויחים..אבל היום הוא יום מיוחד בפני עצמו וסיכוי של 1 ל 100 שלא יקרה כך ואז זה עידחה גג לשבוע הבא. ראו הוזהרתם וקנחו את האף המנוזל.
    סגור
  • גורביץ מה קורא לבולינגר יצא לחופש
    ברוך 07/06/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כדאי באמת שתחליף מקצוע כי אף אחד לו מאמין לך בשקל אלף כמוך לו יכולים לעצור את הבורסה מעליות ואפילו חדות
    סגור
  • פרופ' איצ 100(א חניבעל)בן קרתגו אכן היה המצביא הגדול>>>
    מורנו אלייקים 07/06/2019 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בהסטוריה.
    סגור
  • גינגיס חאן ואטילה ההוני
    h 10/06/2019 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהצלחו הרבה יותר מחניבעל
    סגור
  • אין אחד שמבין שוק ההון כמוני
    איציק 100 האינסטלטור 07/06/2019 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הלאה הקנאה
    סגור
  • 20.
    הפסקתי לצחוק עליך התחלתי לרחם
    רוני 07/06/2019 12:59
    הגב לתגובה זו
    21 2
    הסנופי הוא פסיעה לפני גבוה חדש אז הוא מפחיד אותנו עם הנסדאק..., פתטי.. אבל שניהם בקרוב יפרצו ואז אייל יפתח את הכתובות של ב האם האם האם...
    סגור
  • יענו S&P חבר שלך שאתה מכנהו סנופי??אתה פישר קטן. פתטי ! (ל"ת)
    לרוני קרחוני 07/06/2019 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 19.
    גם אני נסיתי להבין מה אומר האיש וטועה בגדול (ל"ת)
    י 07/06/2019 12:53
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • פשוט חרבן ותכסה. (ל"ת)
    אל תנסה 07/06/2019 16:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    תפסיק לנתח גרפים
    סוסו 07/06/2019 12:35
    הגב לתגובה זו
    12 1
    משנת 2007. תעשה עדכון תוכנה...
    סגור
  • 17.
    דאקס
    אבי 07/06/2019 12:34
    הגב לתגובה זו
    10 1
    טועה בגדול המדד הזה הוא הכי זול ומתחילת השמה עלה 15% והולך לפרוץ בענק כלפי מעלה וזה קורה עכשו ו
    סגור
  • 16.
    לא הולך לו כלום. (ל"ת)
    צחי 07/06/2019 12:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 15.
    נו גורביץ, איך טבע עולה אהההה כבר ב90 מ68 חחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אלין 07/06/2019 12:24
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 14.
    ירידות?? עוד חצי שנה נראה אותך כשהמדדים (ל"ת)
    יעלו ב20 אחוז 07/06/2019 12:19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 13.
    ניתוח טכני זה כמו לקרוא בקפה, מה שהמנתח ירצה לראות
    אלקוצר 07/06/2019 11:35
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הוא ימצא את זה בגרף ובמתנדים. היתרון של הניתוח הטכני הוא שרוב המשקיעים משתמשים בו ופועלים לפיו ומשפיעים על השוק ולכן הוא כן רלוונטי.
    סגור
  • 12.
    כל פעם שמכריזים שהחולה הולך למות, מזריקים לו סטרואידים
    אלי 07/06/2019 11:28
    הגב לתגובה זו
    6 6
    וויטמינים והוא קופץ מהמיטה. השווקים כבר מזמן לא מתנהגים באופן טיבעי בגלל ההתערבויות של הנגידים, למעשה אלה הם שווקים סינטטיים שיכולים לדשדש עוד תקופה ארוכה של שנים.
    סגור
  • אבחנה רפואית מטופשת. השווקים יקרסו בכל מקרה. (ל"ת)
    פרופ' איצ100 07/06/2019 16:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • לפרופ', מה איכפת לך מהדיאגנוזה? כנס לטווח הקצר, תן ת...
    Sassi6 10/06/2019 03:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפרופ', מה איכפת לך מהדיאגנוזה? כנס לטווח הקצר, תן ת'מכה וברח מהר, לפני בואו של הסוהר.
    סגור
  • זאת מטפורה ואל תקח את זה ברצינות, השווקים היו צריכים
    <:) 07/06/2019 19:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לתקן מזמן ועובדה שלא רק שמחזיקים את רמת השערים הם אפילו עולים בעזרת אותו "טיפול".
    סגור
  • 11.
    הבורסות זולות בין 8% ל99% קשקשנים. ארה"ב אחרי 10>>>>
    לכל עלובי החיים 07/06/2019 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שבועות יריד הועוד היד והרגל והבייצים נטויים.
    סגור
  • 10.
    קשקוש ותו-לו (ל"ת)
    יוסי 07/06/2019 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 9.
    תרגום לגורביץ בגוף ההודעה
    יעקב 07/06/2019 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    דקס ונסדק יעלו גולר ירד. זה התרגום
    סגור
  • 8.
    מגלה עתידות כל הזמן טועה
    אבי 07/06/2019 10:37
    הגב לתגובה זו
    20 1
    כל יום משהו חדש וטועה גם שעון מקולקל מראה פעמיים ביום שעה נכונה
    סגור
  • האימרה המטופשת על השעון אינה נכונה ולא יכולה להתקיים:..
    לאבי 07/06/2019 11:19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אתה לא תבין אבל אסביר: בהיותו עומד הוא מת למעשה..כך שהשעה המקבילה עוברת על פניו זה פיקציה ואינך יכול או להשתמש בידע השעה. אפשר להרחיב לך הסבר מסובך יותר אבל לא רוצה להתקשקש על שטויות על הבוקר. כן..אני קם בבוקר רק ב 11:15 כי עד 04:00 אני מתקן שעונים ומעמיד אותם כמה פעמים ביום שבא לי(באופן מכוון מראש) שאר הזמן שהוא הולך זה הבל הבלים ולא מסמן דבר אלא את התקרבות קץ האנושות בעוד 1.007.997.990.770.889שנים.
    סגור
  • בהיותך מגיב אתה מת בעולם המקביל כך שהתגובה שלך
    לאבי 07/06/2019 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה פיקציה
    סגור
  • 7.
    אייל, קרה לך משהו... במקום לעשות חושבין מחדש אתה
    ישראל 07/06/2019 10:22
    הגב לתגובה זו
    15 2
    ממשיך לטעות עם כזה ביטחון כאילו כלום...
    סגור
  • אני אקח אותך לעזאזל שם מקומך. (ל"ת)
    לישראל 07/06/2019 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • קרה לך משהו..עד לימים האחרונים היית הטוב בעולם וכעת שני
    ישראל 07/06/2019 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חושבין הוא אח של שושבין.
    סגור
  • 6.
    ניתוח
    cas 07/06/2019 10:17
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אם שתי המניות לא מעינינות בשביל מה להביא אותם לניתוח, ??? זה הרגל קבוע של המדור .....
    סגור
  • 5.
    כבר חצי שנה שהוא טוען שהמניות במגמת ירידה.
    גורביץ טועה בגדול 07/06/2019 10:16
    הגב לתגובה זו
    15 2
    והכל קורה הפוך בפועל. הריבית תרד בשנה הקרובה בארה"ב ב-1% שלם. והמשמעות: האגח"ים יקרים ומניות זולות לעומתן. מי שיצא בדצמבר אכל אותה בגדול גדול.
    סגור
  • לאחר 10 שנים שלאלפי אחוזים. מצדמבר אני רואה שטבע קורסת (ל"ת)
    יצאתי בדצמבר 07/06/2019 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדוק את מדד הענק הדאו ג'ונס הוא זול בלמעלה מ10 אחוז>>
    ל 5 07/06/2019 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מלפני שנתייפ אז אל תבלבל את הבייצים..ומה עם הדאקסומה עם מניות שזולות היום בעשרות אחוזים ועד 99 אחוז ועל טבע ופריגו שמעת קשדקשן קטן
    סגור
  • 4.
    איך זה הבורסה
    צועקים קריסות 07/06/2019 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הסינית תעלה כאשר אומרים ירידות בארהב בבורסה האמריקאית
    סגור
  • 3.
    מפולות שיצעקו
    צועקים קריסות 07/06/2019 09:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    את מי זה מעניין הכלבים נובחים השיירה עוברת
    סגור
  • 2.
    גורביץ העליות ימשיכו נגד רצונותיך (ל"ת)
    בראל 07/06/2019 09:49
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 1.
    אין לך בושה
    נחמה 07/06/2019 09:34
    הגב לתגובה זו
    18 4
    אתה עוד יוצא שוב מצולם אחרי שבוע שעבר. כל מה שחזית היה הפוך. אין בושה. תעבור לטארוט.
    סגור
  • וואלה אמר ירידות חדות באו עליות חדות
    שמוליק 07/06/2019 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דפוק.
    סגור
  • בטרוט ההצלחה גדולה יותר מהניחושים של....