האם נוצרה הזדמנות קנייה במניית טבע?

גורביץ': "הניתוחים האחרונים שלי לגבי טבע הובילו למסקנה שסביב רמות המחירים הנוכחיות רב הסיכוי על הסיכון"

 |  (29)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal, Istock
הניתוחים האחרונים שלי לגבי טבע +0.24% טבע 4,150 +0.24% טבע בסיס:4,140 פתיחה:4,150 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הובילו למסקנה שסביב רמות המחירים הנוכחיות רב הסיכוי על הסיכון כאשר התמיכה המשמעותית המצויה בין 71.5 - 58.8 שקלים למניה תהווה בסיס לקבלת החלטות וכעת עומד מחירה סביב 56 שקלים. האם היא עדיין אטרקטיבית או שמא יש לסגת ממנה?
בגרף השנתי
  1. פרמטר בודד בגרף השנתי והוא הירידה הברורה מתחת לרצועת בולינגר. נסיגה זו מעלה את הסבירות שמרמות המחירים שנמצאות מתחת לרצועה התחתונה רב יותר הסיכוי לעליות מאשר להמשך הירידות.
בגרף הרבעוני
  1. בגרף הרבעוני אפשר את הירידה מתחת לרצועה התחתונה. 
  2. בסיום 2017 החלה טבע לייצר רצף עולה.
  3. הרצף העולה נשבר והחל רצף יורד. 
  4. השאלה המרכזית בממד זמן זה אינה "מדוע טבע יורדת" אלא "האם היא תיבלם גבוה יותר מנקודת השפל האחרונה. וסביר להניח שהתשובה לכך חיובית. 
  5. אפשר לראות את הבלימה על רצועת בולינגר התחתונה.
בגרף החודשי
  1. בגרף החודשי אפשר לראות את הבלימה על רמת התמיכה הקודמת 
  2. הרצף הנוכחי יורד 
  3. טבע, בהתייחס למיקומה בממדי הזמן הארוכים, נמצאת היום במחירי קנייה אבל אך ורק לאלו המביטים לטווח הארוך.
מסדרים את הפרמטרים
  1. היציאה מחוץ לרצועת בולינגר התחתונה בגרף השנתי מעלה את הסבירות לכך שהתחתית האחרונה כבר כאן 
  2. כלומר כל ירידה בטבע תהיה נקודתית וזמנית. השאלה זו העיתוי ומציאת המחירים המייצגים מחירי קנייה. 
  3. המחירים הנוכחיים הם מחירי קנייה עבור טבע אבל רק לאלו שמעוניינים בעסקה ארוכת טווח. מי שמביט עד לקצה החוטם כדאי שימנע.

הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    מהשבוע הזה אייל אתה צריך ללמוד ש...
    משקיע 02/05/2019 16:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהשבוע הזה אייל אתה צריך ללמוד שלפעמים יותר טוב לשתוק ולהיות סבלני מאשר להציג את עצמיך כנביא ולהתחיל להתרברב.... אמרת לך היה עדיף לחכות עד פירסום דוחות טבע ואז על פי הדוחות אתה יכול לבנות ניתוח טכני סביר... ולא להתחיל להתרברב ולטעון שטבע היא קנייה....
    סגור
  • 22.
    אולי יהיה צודק
    פעם שלישית 02/05/2019 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל פעם שנתן סקירה לטבע ומסקנה של קנייה , שבוע אחרי המניה שוברת עוד תחתית. אולי בפעם הבאה יצליח
    סגור
  • 21.
    מתחת לעשר דולר
    אורי 02/05/2019 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טבע תלך למיזוג
    סגור
  • 20.
    טבע ובזק הכיוון ברורוזה למטה (ל"ת)
    צורי 02/05/2019 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    לא רודפים אחרי מניה.
    הנביא 01/05/2019 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט חכים לזו שתבוא בזמן. מריצים scanners ובוררים את המניה. אפשר גם מתוך 200. זה עבודה, אך בשביך להרוויח צריך לעבוד קשה (גם בבורסה). חוץ מזה - מניות בארץ, כולל מניית הדגל טבע, לכאורה, כי אין מניית דגל בארץ - לא להתעסק.מריצים מניות בארץ כמו כלום. רק וול סטריט!!!
    סגור
  • 18.
    מסכנים המשקיעים בטבע
    המטיף בשער 30/04/2019 00:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם אייל ממליץ על קניה אז המניה תרד באופן חד. רחט עליך טבע!
    סגור
  • 17.
    הניתוח לא נכון,נקודה
    מומחה לקנוניות 29/04/2019 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני הרבה מאוד שנים בניתוח טכני והוא פשוט טועה במקרה הזה. הגרף לא מספר את מה שהוא אומר.
    סגור
  • 16.
    איך אמרת ירידות ......
    משה 29/04/2019 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל עלה חבל על הזמן. מה זה הניתוח הזה ?
    סגור
  • 15.
    עצה לי לכל המשקיעים המתחילים
    נועם 29/04/2019 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תשקיעו רק בחברות שמרוויחות טונות של כסף ולא חברות כמו טבע שמפסידות טונות של כסף.ותראו כמה זה קל להרוויח.
    סגור
  • השנה טבע תימכר כדאי לקנות
    אבי 29/04/2019 21:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שמבין יקנה מניות טבע ......
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    אתם מבינים את זה?
    מייק 29/04/2019 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה שקובע את עליית מחירי מנית טבע זה הנרות של גורביץ ולא הנתונים הכלכליים של החברה. מותר לכם לצחוק כי צחוק בריא לבריאות אם לא מהמרים הימורים אוויליים בנרות זולת נרות להורדת חום
    סגור
  • 13.
    אם היית עם קצת חוכמה.... כנס...
    משקיע 29/04/2019 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היית מחכה עד יום חמישי וכותב את הניתוח שלך אחרי הדוחות הרבעוניים של טבע!! למה החיפזון אייל? למה? החיפזון מהשטן אייל!!! קצת הגיון!!!
    סגור
  • 12.
    אייל חוזה על עליות זה הזמן לצאת..
    דני 29/04/2019 14:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צריך לדעת לעשות מלימון לימונדה
    סגור
  • 11.
    לא צריך להיות גאון כדי להבין שטבע במחיר קנייה. (ל"ת)
    ברור שטבע תעלה 29/04/2019 14:25
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • טבע הולכת למיזוג הכל שקוף (ל"ת)
    דני 29/04/2019 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טבע לא במחיר קנייה ולא בטיח', טבע במגמת ירידה ועדיין...
    משקיע 29/04/2019 15:19
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ועדיין לא פגשה את התחתי. רק ביום חמישי אחרי הדוחות הרבעוניים נדע לאן הכיוון שלה? או למטה והתחתי יכולה להיות סביב 42 עד 48ש"ח או שבאמת יהיו דוחות טובים ואז נחליט שהכיוון הוא למעלה.... דאי עם הניחושים בלי להסתמך על ניתונים אמתיים! מי שרוצה להמר יכול לנסוע לקזינו מי שרוצה לסחור ולהשקיע בבורסה אז יתחיל ללמוד ניתוח דוחות כספיים ופיננסי ומאקרו ומיקרו כלכלי...
    סגור
  • 10.
    טבע
    משה 29/04/2019 13:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    נגמרו ימי טבע העליזים זו כבר לא מניית העם. הכתבה כמובן ממוחזרת מלפני חודשיים. אני בהחלט מסכים עם הכותב שיש מניות שעולות מאות ואלפי אחוזים וכמעט שום מילה או ניתוח. בורסה זה קזינו. נקודה. הקשר לפרמטר כלכלי הוא מקרי לגמרי. תטדה
    סגור
  • 9.
    לחברים
    שלמה 29/04/2019 13:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תחפשו לפני כחודש בדיוק אותה כותרת -רב הסיכוי מול סיכון מאז ירדה כ 10 אחוזמי שקנה לפני שבוע עשה כ7 אחוז אז היכן הוא היה כשהייתה בשער 5100
    סגור
  • אתה מטעה שלמה - הוא דיבר על טווח ארוך. אף פעם לא ניתן
    שחר 29/04/2019 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזהות נקודת שפל מדוייקת ומבצעים העכות לפי עזרים , פונד וטכני.
    סגור
  • 8.
    בדיוק כמו שאמרת על הדולר וחבל
    ישראל ישראלי 29/04/2019 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    3.80 ? איפה בדיוק נזק גם היצואנים. ושלא יעבדו עליכם.חבל
    סגור
  • אמר שהדולר ירד ומאז עולה...... (ל"ת)
    גבי 29/04/2019 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    מה קרה? לפני חודש אמרת 6000 והגיע עד 5000.... (ל"ת)
    רפאל 29/04/2019 11:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 6.
    טבע
    כמהין 29/04/2019 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טבע עולה אחוז אחד יורד עשרים אחוז כולם מדברים מניות אחרות גם גדולות עולה חמש מאות אחוז נאדה - אף אחד לא מדבר רק מרוויחים בשקט....
    סגור
  • 5.
    מוכר כל מניות טבע .שיכנעת אותי . (ל"ת)
    השתכנעתי 29/04/2019 11:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    הבנו היא במחיר קנייה (ל"ת)
    שחרר את טבע 29/04/2019 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    יש כתבה אחת של אייל שלא נפתחה בשאלה האם? (ל"ת)
    האם האם 29/04/2019 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אם גורביץאמר צפו לירידות של 20 אחוז בטבע בקרוב.תקשיבו ל (ל"ת)
    רק למעלה המבין 29/04/2019 09:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 1.
    מאמין שעד סוף שנה 28-32 דולר (ל"ת)
    דן 29/04/2019 09:31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • האם התכוונת במקרה ל 2.8...3.2 ??? (ל"ת)
    Iz 29/04/2019 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור