"השוק עדיין באזור התנגדות. המגמה עדיין דשדוש"

אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal בודק את רמות ההתנגדות בשווקים. וגם: מי המניה שנראית הכי טוב בשוק?

 |  (58)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal, Istock

אייל גורביץ' מנתח את הכיוון של מדד S&P500 שמתנדנד השבוע, מתייחס לכיוון של מדד הפוטסי בבריטניה בעקבות דחיית הברקזיט ולת"א 35 שמזנק אחרי הבחירות.

גורביץ' מתייחס גם להיחלשות הדולר מול השקל ולסיום מנתח שתי מניות: בנק הפועלים שמזנקת אחרי ההנפקה המוצלחת של ישראכרט ואלביט מערכות. צפו בניתוח המלא - 
צולם ביום חמישי 11.4.2019 
  
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומת)


הירשמו לקורס של גורביץ' ומצאו את העסקה הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(58):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    גורביץ סטטיסטיקה
    איתמר 16/04/2019 07:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש 50 אחוז לעלייה ו50 אחוז לירידה זה אומר שגם קוף יקלע בתחזיות בחצי מהמקרים אז למה אתה קולע פחות מ25 אחוז?
    סגור
  • 41.
    גורביץ
    גורביץ 15/04/2019 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מה שאומר.... צריך לעשות הפוך....
    סגור
  • 40.
    המחיר הוא המלך !
    פרויקה 14/04/2019 06:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאז שהתחלת לומר שהשוק מדשדש הוא רק עלה אמרת לא נראה שיאים חדשים בקצב שהשוק עולה זה יכול כבר להיות השבוע קצת יותר צניעות מעולם לא הזיקה לאיש
    סגור
  • 39.
    הזיה
    רועי 13/04/2019 23:29
    הגב לתגובה זו
    8 0
    פשוט לא ייאמן שאתר כלכלי רציני ממשיך לפרסם את דברי השרלטנות האלה.אני מקווה מאוד שאנשים לא מקבלים החלטות השקעה על סמך הטור הזה.הייתי על מגדת עתידות עם כדור בדולח.
    סגור
  • 38.
    להעיף אותו
    אידיוט. השנה 13/04/2019 23:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני לא מאמין שאני ממשיך להקשיב לו וממשיך בשורט.כבר לא שווה לי לצאת. שישרף הכסף.ינעל העולם עם חובבנים כאלו.גמרו לאנשים את הכסף.אפס לוזר
    סגור
  • 37.
    לכל אלה שלא מבינים למה אייל לא משנה את דעתו .....
    תשובה 13/04/2019 18:20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אייל גורביץ הוא שרלטן מדופלם ומעצם היותו כזה הוא הולך לפי השעון המקולקל כפי שרבים מחבריו השרלטנים משתמשים במשל זה לכן יותר טוב לו לשאר בדעתו הכושלת ולקרוא לשוק עולה עליות בשוק דובי (לקוח מהלקסיקון לשרלטולוגיה של אייל גורביץ ) . הרי כל בר דעת יודע שבאיזה שהוא שלב יגיעו הירידות ואז כמובן מר גורביץ הטען אני אמרתי לכם אני חזיתי את זה כבר לפני שנה וישר ירוץ לפרסם בביזפורטל "איך גורביץ חזה את המפולת " כדאי למכור לעוד כמה גלמים את שיטתו הכושלת שהטלת מטבע הייתה מצליחה יותר .
    סגור
  • 36.
    עקבתי אחרי הניתוחים שלו ושל עמית טל.הכל הפוך ב3 חודשים
    לידור 13/04/2019 18:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אחרונים . ממה שאני ראיתי לפחות. לא יודע אם פוגעים מתישהו לאורך זמן אבל זה הטיל בי ספק גדול בקשר לניתוח טכני . שקלתי ללמוד אבל הבנתי שאינטואיציה פוגעת יותר ! כשהכותרות צעקו מפולת דווקא קניתי מניות וברוך השם מורווח לא רע מתחילת השנה .
    סגור
  • 35.
    איך שאני שומע אותו אומר בולינגר..אני סוגר. דיי כבר עם ה
    ניר 13/04/2019 18:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הניתוחים הטכניים . זה דרעק אחד גדול . לא צריך להיות גאון כדי להגיד אם פורץ X יעד Y (במידה ויגיע) . אפשר פשוט לקנות בשער שרוצים ולהגיד סטופ לוס בלי יעדים שהסיכוי שיגיעו שואף לממשלת אחדות. המכונות עוקבות אחרי הטכנאים ופועלת הפוך . כשתבינו את זה....יהיה מאוחר מדי .
    סגור
  • 34.
    פתחתי שורט על גורוביץ עם יעד 0
    פתחתי שורט 13/04/2019 14:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חושב שעשיתי עסקה לא רעה.
    סגור
  • זה השורט המוצלח ביותר שהיה לך
    שורט 14/04/2019 18:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לחרטטוביץ
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    החרטטן הזה ישאיר אותכם בחוץ עד 3500 (ל"ת)
    ליאור 13/04/2019 13:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 32.
    אידיוט. (ל"ת)
    נועה 13/04/2019 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    להוריד התוכנית!!!
    בנימין 13/04/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין לו מושג!!! הדולר 3.80????????? ירידות?????? לדעתי על גבול הפלילי
    סגור
  • 30.
    גורביץ אתה מלך (ל"ת)
    עמי 13/04/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מלך החרטטנים בשוק ההון הישראלי (ל"ת)
    צודק 14/04/2019 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מלכה מהאגדות, לא מלך.כשהוא מקשקש צריך לעשות ההיפך
    חיים 14/04/2019 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מצליח מנסיון
    סגור
  • 29.
    אין פלא שגוביץ מפסיד
    חבצלת עליזה 13/04/2019 08:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היא מיסתמך רק על ניתוחים טכניים
    סגור
  • 28.
    השוק לאן
    יעקב 13/04/2019 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אייל אשמח לתגובה.מאשימים אותך בחוסר מקצועיות כי השוק ממשיך לעלות.מאחר ואני רץ למרחקים ארוכים אני מבקש שתבחן את המגמות עכשיו לעומת 2008 .האם התנהגות השוק זהה?האם פוטנציאל הירידות שאתה רואה מתקרב לשם?
    סגור
  • תגיד אתה עד כדאי כך גולם שאתה עוד שואל אותו ???????? (ל"ת)
    ליעקב הרץ במקום 14/04/2019 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    כבוד לאתר שנותן במה לתגובות נגד גורביץ (ל"ת)
    שפינדל 13/04/2019 07:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    גורביץ=מינה צמח (ל"ת)
    איציק 13/04/2019 00:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    גורביץ
    שלמה 12/04/2019 19:30
    הגב לתגובה זו
    14 1
    חברים-פשוט להעריץ את הבנאדם-עכשו החליף את המילה ירידות במילה אחרת דשדוש-נראה לי נותנים לו במה בגלל הפרסומות שאנחנו רואים רק ככה אני יכול להסביראת העניין של החרטוט
    סגור
  • טעות קודם היה עליות בשוק דובי עכשיו זה דישדוש בשוק דובי
    לשלמה 14/04/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היצירתיות השרלטולוגית שח אייל לא יודעת גבול
    סגור
  • 24.
    למר גורביץ
    פרופ'אבירם(איצ100) 12/04/2019 18:45
    הגב לתגובה זו
    17 1
    לפעמים לאחרונה נדמה לנו שאתה החלטי בכיוון הנכון..אך כל פעם אנו חווים התהפכויות וחוסר נחישות בכיוון ששניינו יודעים מהו. נא בטובך..קבע עמדה ברורה והיצמד אליה וכך ייטב לך ובטח לקוראים. שבת טובה.
    סגור
  • 23.
    גורביץ גרם להפסדים גדולים למי ששמע בקולו. מחירי המניות
    הפסדים 12/04/2019 18:12
    הגב לתגובה זו
    15 1
    כמעט ועוברים את השיאים של תחילת אוקטובר שנת 2018. מי שקנה שורטים בר את הראש. אני כבר לא מאמין בניתוח טכני. זה אידיוטי לחלוטין. אם היה צודק הרוב המקרים, גורביץ היה עשיר גדול, ולא היה לו צורך להעביר קורסים עבור פרנסה. כישלון עצום.
    סגור
  • המניות עברו את השיאים רק במכס' לוקלי ...לא במכס' גלובלי (ל"ת)
    Sassi6 14/04/2019 02:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • שחט אותי בדאקס ובדולר
    אילן 12/04/2019 21:53
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הקשבתי לאדיוט הזה ואני מופסד מעל לראש ולא חתחתי הפסדים כי התעקש כל הזמן שהדולר מעל 3.8 והסקס פחות מ9000 איזה כשלון
    סגור
  • 22.
    גורביץ פשוט לא יודע לנתח טכנית מניות
    טכנאי 12/04/2019 17:59
    הגב לתגובה זו
    12 1
    הוא תקוע מאחרי הערכות מוטעות, הוא לא קורא גרפים נכון. הוא פשוט מטעה את הצופים. השוק עלה כבר 20% ברצף וגורביץ מקשקש על שוק מדשדש, כמו הדאסק כמו הנסדק וכמו הפוטצי. עד לפני שבועיים הוא סיפר שאנחנו בשוק יורד. ולא התנצל.
    סגור
  • 21.
    גורביץ מעולם לא אמר מילה טובה על העליות
    ברוך 12/04/2019 17:17
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לעומת זה גורביץ אלוף להכניס אתכם למראה שחורה אנני יודע איך מעסיקים אדם שמשדר רק מצוקה באופן קבוע
    סגור
  • בעל עניין
    האמיתי 13/04/2019 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח גורביץ הוא המחזיק במניות ביזפורטל והבעלים אז אתה מבין עכשיו
    סגור
  • 20.
    כן ממש מדשדש כלומר ממש ישנוני רדום אנמי לא זז
    ניסים 12/04/2019 17:03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    חהחה תמשיך לעשות צחוק מעצמך
    סגור
  • 19.
    אייל, מה עם הדאקס? הפסקת לסקור אותו? (ל"ת)
    מושיקו 12/04/2019 16:12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • טועה ומטעה
    אילן 12/04/2019 21:56
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מופסד כבר 30 אחוז בממונף
    סגור
  • 18.
    גורביץ קשקשן כמו ליברמן לא רואים תןצאות
    מיכאל 12/04/2019 15:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גרמת נזקים אדירים לעוקבים אחרך. יש טריידרים של יום שמרוויחים יפה. גרמת להמון משקיעים להפיד לא רווים של יום אלא רווחים של חצי שנה. תתבייש לך! תבקש סליחה מאנשים תמימים שגרמת להם נזקים אדירים. די! תפסיק לקשקש!! לא מאמנינים לך!!1
    סגור
  • 17.
    כל מי שחשב ודיבר כמוך והיה בחוץ בחודשים האחרונים הפסיד. (ל"ת)
    דוד הגנן 12/04/2019 14:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 16.
    שוק יורד ?? מדשדש כנס למניות הבאות
    הצלף 12/04/2019 14:33
    הגב לתגובה זו
    9 1
    SPNS , CAMT , KRNT , NVMI , MGIC , ESLT , NVDA .... כנס ותראה כמה כל אחת עשתה בחצי שנה אחרונה וזה שוק מדשדש (-: שימשיך לדשדש עם ככה טוב לי
    סגור
  • 15.
    שקרים של שמאלנים שגם שטוב ועולה הם רואים שחור 4שנים(-: (ל"ת)
    הצלף 12/04/2019 14:30
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 14.
    אייל, שינית מירידות לדשדוש?
    דני 12/04/2019 14:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עוד מעט תשנה דעתך לשוק עולה ואז.... אני יוצא כי אז יתחילו הירידות
    סגור
  • 13.
    לא עוצר
    שלום 12/04/2019 14:13
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אני נמצא בשורט ופשוט לא מצליח להבין איפה אתה למדת קורס טכני ...???!!! דשדוש ???? על מה למען השם אתה מדבר ??? איפה למען השם אתה רואה דשדוש??? השוק לא היה מתחילת השנה ברצף של יומיים של ירידות כל יום שהיה אדום ישר אחריו הגיעו קונים והרימו את השוק לשיאים חדשים כמה לא מיקצועי לא להגיד טעיתי טכנית קצב עלוב שאתה ממשיך לקבל במה
    סגור
  • 12.
    היית צריך לרדת מ3.8 ל3.57 כדי שתאמר שהדולר במגמת ירידה
    גרשון 12/04/2019 13:59
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ולזה ניתן לומר שמי שצריך לעשות שימוש בנרות זה רק מי שקיבל חום מהסקירה שלך וההפסדים בתקווה שתקיעה בחור הנכון תורד את החום
    סגור
  • גורביץ לא יודע על מה מדבר
    אילןמ 12/04/2019 21:57
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אסור להקשיב לו
    סגור
  • 11.
    גם אם השוק יעלה עוד 20% גורביץ
    smurtrich 12/04/2019 13:38
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא ישנה את דעתו ואומר אף יותר מכך הוא כבר לא ישנה את דעתו גם לאחר 20% עליות -נתניהו לעומת זאת כן ישנה את דעתו ויחל בהליך קרבה לעם שהצביע לו זאת אומרת שיתמרקסס ויתבלשק ביחד עם פחלון הנגרר
    סגור
  • 10.
    תמשיך להתעקש ולהיגרר אחרי המדדים אתה גאון (ל"ת)
    יורם 12/04/2019 13:05
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 9.
    גורביץ תיתעורר אנחנו חיים בשוק עולה
    בראל 12/04/2019 12:58
    הגב לתגובה זו
    26 3
    אם תרצה או לו תירצה הכל למעלה עולה צפונה
    סגור
  • הקשקשן
    לבראל 12/04/2019 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה אין לך גרוש באמריקה אז מה איכפת לך עולה יורד..אתה תקוע כמו כולם עם כמה גרושים פה בארץ ומופסד כבד כבר איזה שש שנים או יותר בזבלים כמו רציו וטבע..אז מה אתה מברבר?
    סגור
  • 8.
    גורביץ השוק לו עולה אלה טס למעלה
    ברוך 12/04/2019 12:41
    הגב לתגובה זו
    23 3
    מי שמקשיב לך הוא פרייר גדול השוק לא שואל אותך אם לעלות זאת המציאות שכולם רואים בעיניים רק אצל גורביץ יש היתנגדות כי זה אדם שלו מפרגן לכם שתרוויחו כדאי לכם לו להיתייחס למה שהוא אומר כי אז תיכשלו בטוח
    סגור
  • כמה היפסדת בתיק הקטן בת"א35 בעשר שנים אחרונות? (ל"ת)
    לברוך הקטן 12/04/2019 14:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 7.
    השוק מתחילת השנה רק עולה והוא מדבר על דשדוש
    לבלב 12/04/2019 12:00
    הגב לתגובה זו
    24 3
    נו באמת....כל הגרפים מראים שוק עולה ואתה מדבר על דשדוש ? אל אלביט מערכות שעולה מעל רצועת בולינגר אתה אומר עוצמה, ועל שוק מעל בולינגר אתה אומר דשדוש.... מישהו באמת צריך לעשות שיעורי בית כל שבוע אתה מעלה את רצועת ההתנגדות ומדבר על התנגדות זה לא ניתוח טכני רציני, זה סתם הימורים
    סגור
  • 6.
    אמרת דולר עולה .אמרת שוק ירידות. (ל"ת)
    סאאאמק 12/04/2019 11:44
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 5.
    בשוק ההון צריך דינמיות
    שום כלום 12/04/2019 10:26
    הגב לתגובה זו
    13 1
    עד שהוא יקנה בלונג אני כבר עשיתי עשרות אחוזים.
    סגור
  • 4.
    גורביץ
    דניאל 12/04/2019 10:25
    הגב לתגובה זו
    15 1
    העליות הולכות ומתעצמות כל יום לכן אני ממשיך לא להבין את הסקירה השלילית שלך כל שבוע המצב הכלכלי בעולם טוב מאד ולכן העליות תמשיכנה לעלותתתתת ברור
    סגור
  • האומנם המצב בעולם טוב מאד. האם בדקת או אתה מנחש ומקשקש? (ל"ת)
    לדניאל 12/04/2019 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • גורביץ בדק בכדוח הבדולח שלו הוא "יודע " (ל"ת)
    לדניאל הקשקשן 14/04/2019 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    לכל המבקרים של אייל יש לכם פשוט בעיה בהבנת הנקרא\שמיעה
    המבין של אייל 12/04/2019 09:08
    הגב לתגובה זו
    4 13
    שבירה טכנית - השוק קופץ 5% ביום מלכודת דובים - השוק מגרד עוד 2% שבועיים יהיו ירידות אלימות - השוק נוסק 6% חודשי הגענו לאיזור ההתנגדות - מכאן יהיה דשדוש - השוק משלים עלייה של 23% בפחות מרבעון זאת רק בעייה בהבנת הנקרא והשמיעה של המגיבים הבורים (כנראה ליכודניקים)
    סגור
  • בזמן שאתה והגנצ רוקדים מאושר אנחנו
    המערכת 12/04/2019 16:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שולטים ביד רמה בארגוני השמאל.נכון שהגנצ-לפיד. שמאל חלש מאד.השוק עולה ויעלה בזכות הכסף של השמאל.בסוף כל ישראל אחים!!!שבת שלום
    סגור
  • מי זה ?
    חיים 12/04/2019 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אסף זה אתה שתומך בגורביץ ? ככה נראה נו מה חדש.
    סגור
  • 2.
    אייל אמרתה שדקס יפול הו רק עולה לך ללמוד בכיתה א
    דוד 12/04/2019 08:50
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אייל אני לו היתי לוקח אותך בתור יועץ גם בלי שקל
    סגור
  • 1.
    מדד תא 90 ובנקים בשיאים חדשים
    מדד תא 90 ומדד בנקים 12/04/2019 08:36
    הגב לתגובה זו
    15 0
    ביז: כל כל לא מקצועי לא לפרסם שמדד ת"א 90 פרץ התנגדות ובשיא חדש. מדד בנקים בשיא היסטורי חדש!! ההערכות היו שהמדדים ישברו למטה. זה לא קרה. מן הראוי להתיחס לכך . לא לצנזר.
    סגור