האם מניית טבע עדיין אטרקטיבית?

גורביץ' חוזר לבחון את המנייה בטווח הארוך ומסמן מחירי קנייה

 |  (31)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal, Istock
כל הניתוחים האחרונים שלי לגבי טבע -0.97% טבע 5,102 -0.97% טבע בסיס:5,152 פתיחה:5,105 גבוה:5,159 נמוך:5,058 תמורה:33,787,360 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הובילו למסקנה שסביב רמות המחירים הנוכחיות רב הסיכוי על הסיכון כאשר התמיכה המשמעותית המצויה בין 71.5 - 58.8 שקלים למניה תהווה בסיס לקבלת החלטות וכעת עומד מחירה סביב 57 שקלים. האם היא עדיין אטרקטיבית או שמא יש לסגת ממנה.
בגרף השנתי
פרמטר בודד בגרף השנתי והוא הירידה הברורה מתחת לרצועת בולינגר. נסיגה זו מעלה את הסבירות שמרמות המחירים שנמצאות מתחת לרצועה התחתונה רב יותר הסיכוי לעליות מאשר להמשך הירידות.
בגרף הרבעוני
  1. בגרף הרבעוני אפשר את הירידה מתחת לרצועה התחתונה. 
  2. בסיום 2017 החלה טבע לייצר רצף עולה 
  3. הרצף העולה נשבר והחל רצף יורד. 
  4. השאלה המרכזית בממד זמן זה אינה "מדוע טבע יורדת" אלא "האם היא תיבלם גבוה יותר מנקודת השפל האחרונה. וסביר להניח שהתשובה לכך חיובית. 
  5. אפשר לראות את הבלימה על רצועת בולינגר התחתונה
בגרף החודשי
  1. בגרף החודשי אפשר לראות את הבלימה על רמת התמיכה הקודמת 
  2. הרצף הנוכחי יורד 
  3. טבע, בהתייחס למיקומה בממדי הזמן הארוכים, נמצאת היום במחירי קנייה אבל אך ורק לאלו המביטים לטווח הארוך.
מסדרים את הפרמטרים
  1. היציאה מחוץ לרצועת בולינגר התחתונה בגרף השנתי מעלה את הסבירות לכך שהתחתית האחרונה כבר כאן 
  2. כלומר כל ירידה בטבע תהיה נקודתית וזמנית. השאלה זו העיתוי ומציאת המחירים המייצגים מחירי קנייה. 
  3. המחירים הנוכחיים הם מחירי קנייה עבור טבע אבל רק לאלו שמעוניינים בעסקה ארוכת טווח. מי שמביט עד לקצה החוטם כדאי שימנע.

הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    האם יש מצב למיזוג בין טבע לפריגו?
    שאלה 07/04/2019 23:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה הסיכוי לתרחיש כזה? והאם זה יכול לקרות בטווח קצר? הסבר ונמק את דעתך. בתודה מראש, השואל.
    סגור
  • 22.
    אז מה אתה אומר?
    גרשון 04/04/2019 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנסדק הסנופי הדאו הדאקס הדולר הכל יצא הפוך. אתה לא מרגיש פלופ? אם השקעת כפי שהצהרת כאן בזחיחות לבטח הפסדת את התחתונים
    סגור
  • ביום 27/12/19 הגיע הדולר ליעד שנתן אייל, 3.78 ש"ח לדולר (ל"ת)
    Sassi6 05/04/2019 01:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    עכשיו הזמן להכנס על טבע
    צימוקי 03/04/2019 20:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    היא בשפל.כל מי שקנה ביוקר לפני שנה ויותר אכל אותה.הלך הכסף.ולגבי הבחור שרושם אם כדאי להשקיע או לא לפי הגרפים אז לאין לשמוע לעצותיו ויש לפעול לפי ההגיון והשכל.
    סגור
  • 20.
    אתה אידיוט לטווח הקצר והארוך (ל"ת)
    גורביץ 03/04/2019 17:49
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 19.
    אין אתה פשוט אידיוט גורביץ וזה לטווח הארוך (ל"ת)
    אידיט 03/04/2019 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 18.
    איל ליבי איתך
    דוביד 1 הלא מקורי 03/04/2019 17:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא נעים להיות בצד הלא נכון של המפה כבר חודשים ארוכים עדיף יהיה לסגת ממה שאמרץ כי לא הכל עובד כל החיים וגם הגדולים ביותר טועים צא לקוראים בהודעת טעיתיותתחיל מהתחלה אם אתה לא יוצא בהודעה כזו האמינות שלך תרד ולא תצליח לשחרר כתבה נאותה כי אתה בפוזיציה ובאופן יותר פרטני-קח חופש ארוך ותלמד מהטעות האחרונה שלך ובאמת זו היתה טעות כי הטכני צעק למעלה כשאתה אמרת שהירידות ימשכו כי חזרה לשיא היתה כתובה ובאותה נשימה - עכשיו זה שורט עצבני והשווקים הולכים להתמוטט באמת
    סגור
  • איל, גם ליבי איתך, אל תשמע לדוביד, עצתו היא עצת אחיתופל
    Sassi6 04/04/2019 01:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם תיסוג ממה שאמרת, ואם השוק יהפוך כיוון, אז טעית פעמיים, גם בעליה וגם בירידה, חוץ מזה שאתה בפוזיציה נאותה, כי גרף המדדים התוך יומי מאותת שהם בשלב פיזור, אממה גם שהשוק מסתובב דרומה כמו אניה גדולה וכבדה, אז צריך לתת לו את הזמן לכך, תודה
    סגור
  • 17.
    מחדלי ההנהלה הקודמת
    דודו 03/04/2019 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדוע אין התאגדות של משקיעים מופסדים כתוצאה מרכישת מגולומנית של אקטיביס? איך קנו חברה במחיר כפול משוויה ואף אחד אינו תובע את האחראים למפולת בשער המניה שהיתה מרכיב עיקרי בקרנות. מה קורה פה?
    סגור
  • 16.
    הדולר 3.595 ואתה שותק? (ל"ת)
    גרשון 03/04/2019 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • כבר 3.57 (ל"ת)
    בן 10/04/2019 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    קצת התחשבות
    ראובן 03/04/2019 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מניח שיש עדיין מעט אנשים שפועלים לפי העצות שלך---ומפסידים את כספם---תזהרו !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 14.
    אכזבה מתמשכת.
    Cinege 03/04/2019 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 5
    טבע היא בית קברות למשקיעים. חברה שלאורך שנים ידע רק לקחת כסף ובמקום להשקיע במוצרים חדשים קנתה עוד ועוד מפעלים, נמנעה מחלוקת דבידנדים לציבור וגרמה להם רק הפסדים. מי שקונה את המניה היום צריך להיות או מזוכיסט או מטומטם.
    סגור
  • 13.
    אינני מבין בטכני, אך ברצוני להבין האם
    שא'לה לרציני'ים בלבד 03/04/2019 11:59
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יש מצב שחברת טבע תירכש ע"י גורם כלשהו או שלא? האם יש סבירות לכך והאם דבר כזה יכול לקרות במיוחד עכשיו לאור תכנית ההבראה של שולץ? אשמח לראות בשמחה דעות רציניות בנושא. כמובן שאין היום נביאים, אך לשמוע דעות מאנשים חכמים יכול להיות מעני'ין לדעתי
    סגור
  • 12.
    השווקים בראלי אדיר
    שחרר בבקשה 03/04/2019 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואתה עדיין פסימי, טבע לא מעניינת אף אחד כי אין לה אופק. גם הדאקס שנמצא במגמת "ירידה" עולה בשיגעון צריך לעשות חשבון נפש וסוויטץ בראש
    סגור
  • 11.
    teva לפני מכה אדירה למעלה!!!....18-20 דולר מה רע?!
    eyak 03/04/2019 11:27
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אם באפט שם,,,אז אפשר לקנות קצת לשנה הזו.
    סגור
  • לפני 18 יהיה מתחת ל 15 ( 14,3? ) (ל"ת)
    כתוב בה 03/04/2019 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • גם לבפט יש טעויות! אז אל תסמוך עליו כולכך!!! (ל"ת)
    משקיע 03/04/2019 12:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 10.
    הדאקס 12000 ואתה שותק (ל"ת)
    אילן 03/04/2019 11:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    גורביץ מה לו נעים לך מהעליות
    ברוך 03/04/2019 10:58
    הגב לתגובה זו
    4 7
    מי שחכם מיתרחק מהמלצות שלך אחרת יהיה מסכן
    סגור
  • 8.
    קונה טבע רק שתגיע ל42-47 (ל"ת)
    חיים 03/04/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 7.
    נכון לעכשיו ולטווח הארוך
    רן 03/04/2019 09:55
    הגב לתגובה זו
    10 2
    שוקל לקנות כמות משמעותית במחיר של 15$!!! חושב שמאמצע 2019 תתחיל לעלות ובהמשך לעלות חזק מאוד
    סגור
  • תמשיך לשכול! למה אתה מספר לנו את זה? לא קשור לכתבה בכלל (ל"ת)
    משקיע 03/04/2019 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 6.
    אמרת גם ב 18 לקנות האינטרנט לא שוכח (ל"ת)
    הקירח 03/04/2019 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • וזה היה נכון לשעתו
    כירורג טכני 03/04/2019 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 8
    הרי ניתן לראות בבירור שרצועת בולינגר תמיכה בלה בלה פריצה 18! נרות של מוכרים! הנה גם אני יודע לכתוב ניתוחים טכניים אפשר טור בביזפורטל?
    סגור
  • 5.
    מה קרה שנלחצת אייל? ב SP הכל בסדר?DAX רציו דולר....... (ל"ת)
    מאיר 03/04/2019 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 4.
    המירווחים שאתה בונה עליהם את כל סקירותיך גבוהים מאוד.
    ראלי 03/04/2019 08:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    25% מרווח מגבוהה לנמוך זה לא חוכמה ולא נכון . כך גם בדאקס וכך בכל המדדים שאתה מנתח אותם. תגדיר טווח קצר עם יעדים וטווח רחוק עם יעדים. תודה
    סגור
  • 3.
    לא להעיז לקנות טבע- משהו מסריח קורה (ל"ת)
    מישהו 03/04/2019 08:36
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • טבע מוזר
    משה 03/04/2019 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 5
    גם אני סבור שמשהו מסריח שם המניה נסחרת תכלס רק בשעה אחרונה...מוזר מישהו יכול לתת הסבר בבקשה
    סגור
  • 2.
    ניתוח טכני זה הימורים והפסדים (ל"ת)
    אלין 03/04/2019 07:50
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 1.
    אסור לקנות . (ל"ת)
    טבע 03/04/2019 07:29
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור