גורביץ' עם ניתוח מיוחד של ה-S&P500 וגם - ולאן הולכות מטריקס ואל על?

אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal בוחן את העליות האחרונות בשוק האמריקאי, את המצב הבעייתי באירופה והכיוון של ת"א 125

 |  (74)

אייל גורביץ' מנתח את הכיוון של מדד S&P500 שהגיע לשיא של 6 חודשים, מתייחס לכיוון של הדאקס והפוטסי על רקע ערפילי הברקזיט ומצב הבורסה המקומית. לסיום מנתח גורביץ' שתי מניות של חברות שדיווחו בתחילת השבוע, דיווחים שונים מאד: אל על ומטריקס. צפו בניתוח המלא - 

צולם ביום חמישי 14.3.2019 
  
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומת)


הירשמו לקורס של גורביץ' ונמצא את העסקה הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(74):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    הפוך גוטה
    אריאל 20/03/2019 07:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הייתי מקשיב לך הייתי אמור להפסיד עד לפני חודש וחצי 45 אחוז מהתיק ומזל שהיו לי עצבים מברזל ונשארתי למרות הכל ,והיום אני מורווח כמה אחוזים .אני חייב לציין שכמעט הקשבתי לדברי התוכחה שלך וכמעט מכרתי הכל אך משהו בתוכי אמר לי להשאר כי ל כל ירידה יש עלייה כמו שלכל עלייה יש ירידה , תמשיך בניתוחים שלך אני איתך גמרתי לעולם.
    סגור
  • 55.
    זאב.. זאב... זאב... יש להניח שבסוף הזאב יגיע
    מושקע ומורווח 19/03/2019 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ' בסוף יצדק .. אבל בנתיים מי שיצא ובחוץ לא מרויח
    סגור
  • 54.
    אתם לעגים לגורביץ' תמשיכו ותלכו הפוך אבל האמת הוא צודק
    התפוז המכני 18/03/2019 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואתם תתחרטו לכל מילה שאמרתם לגורביץ' שהוא לא צודק ועד אז יש לכם אפשרות לבקש סליחה , בסה"כ גורביץ' לא מדבר דברי סרק הוא אומר בדיוק את מה שהוא רואה והפעם המציאות תתפח לכם בפרצוף . נגמרו הקלמנטינות והאבוקדו הירוד מאזור הצפון והפעם תקבלו , עגבניות אדומות מהדרום לכל הגרפים שגורביץ' העלה ודיבר עליהם בהצלחה ועדיין לא מאוחר לשנו פאזה לדעותיו ?!
    סגור
  • 53.
    גרוטסקי
    אבי 17/03/2019 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שבניגוד לדעתך ה"חד משמעית" הבורסה בארה"ב תיקנה את ירידות דצמבר בכ 20%, אתה ממשיך בשלך. עכשיו עברת פתאום לנתח את השנתי. אוי גורביץ. אתה פשוט שרלטן. אופסססס...שכחתי, מה עם שער הדולר שרק לפני חודש חזית שהוא ימשיך צפוי "בעדה בעדה" (נאסראללה) מעבר ל 3.80. הפסקת לנתח אותו?
    סגור
  • 52.
    אמר שברגע שיהיה צורך לשנות דעה - הוא ישנה - למה להכפיש?
    קארין A 17/03/2019 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חברים, הבן אדם מנתח טכני. מראה לכולנו בולינגר, מחזורים, נרות - הכל נראה שבטווח הבינוני - ארוך אנחנו בדישדוש עדיין. לא ראיתם שיאים חדשים שמבשרים עליה - מה אתם עפים על העליות? מקווה שתשמרו על עצמכם. חזירים נשחטים.
    סגור
  • 51.
    ביזפורטל צריך להחליט מי צודק
    מאיר 16/03/2019 20:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עליות בוול סטריט, צילום: iStock הדובים נעלמו? ביקושי שיא השבוע למניות בארה"ב אחרי ראלי של יותר מ-20% בחודשים האחרונים, נראה שהציבור חוזר לשוק האמריקני. ע"פ בנק אוף אמריקה, הוזרמו לשוקי המניות השבוע סכום שיא של 27.2 מיליארד דולר וול סטריט ושוקי חו"ל | עמית נעם טל | 15/03/2019
    סגור
  • 50.
    לעשות הפוך ממה שאנליסטים אומרים
    חכם 16/03/2019 19:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מוכר את מטריקס וקונה אל על תודה אייל
    סגור
  • 49.
    זו הבעיה עם ניתוח טכני
    מישהו 16/03/2019 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    זהו כלי עזר לקבלת תמונה וזיהוי מגמות, הבעיה היא ברגע שמקנים לו מעמד של כלי עזר בלעדי, ניתוח טכני לא לוקח בחשבון שינויים פוליטיים וכלכליים, הצהרות והסכמי סחר שיכולים להרים או להוריד את השווקים. הניתוח מראה אולי תמונה אחת ועליה גורביץ מסתסך, אך הפד והבנקים המרכזיים הגדולים בשלם...והם אלו שקובעים את כיוון השווקים. לכן בתקופה של חוסר ודאות כמו זו...ניתוח טכני פשוט לא רלוונטי כשמתעלמים מגורמים אחרים.
    סגור
  • 48.
    עצות אחיטופל (ל"ת)
    מיקל 16/03/2019 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 47.
    אני אופטימיסט , אני לא מתייחס אליך ברצינות - הפעם כן
    רונן 16/03/2019 06:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    השורטים הפסידו, שני טריידים שעפו בסטופ, אבל הכי כואב זה שלא לקחתי חלק מהעליות וכסף עמד כשהשוק תיקן (לפני המימוש הייתי בחוץ) זה ציון נכשל ולא משנה מה - גם אם השוק עכשיו ירד אז השיטה שלך עדיין לא טובה, אם אתה תשנה הערכות או אם השוק ירד עכשיו, כשמדובר בפערים של 20%!!!! אז השיטה שלך לא רלוונטית, מצתער אבל זה המצב
    סגור
  • טען עוד
  • 46.
    גורביץ עוד לו נולד שיכול לעצור את העליות
    ברוך 16/03/2019 06:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל התיאוריות שלך שלך אף פעם לו היו נכונות ולא יהי נכונות אתה מנסה באופן קבוע להפחיד אבל אתה לו מזיז לאף אחד המציאות שונה העליות ימשכו בגדו
    סגור
  • 45.
    ירידות
    סרגיו 16/03/2019 03:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1. גם אם טאוריה שלו נכונה איך משתמשים בא מעשית ? 2. למה רק הוא מנתח את שווקים ? אין עד דעות ?
    סגור
  • 44.
    אני ממש לא מבין את:
    שומרי דן 15/03/2019 20:58
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הזעטוטים הרבים שכאן שפותחים כאן פה מלוכלך ויורקים זיבלם לכל עבר וגם לכותב. איני מבין את ההנאה שיש להם הדברים המלוכלכים והבזויים..שהרי כולם כאן מופסדים התחתונים בעשר שנות עליה אחרונות. אז מה מבלבלים המוח?
    סגור
  • מי שזורק זיבולים זה זה אתה והגורו הכושל שלך (ל"ת)
    לשומרי דן 16/03/2019 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 43.
    מי שרוצה לעשות כסף. כל מה שגורביץ אומר - הפוך. (ל"ת)
    מיליונר תוך שבוע 15/03/2019 20:17
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 42.
    אני מציע שתעלה את הניתוחים שלך פעם בחודש!
    משקיע 15/03/2019 20:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כך יהיה יותר טוב לשני הצדדים.... המנתיח ו(הצופה או הקורא)!
    סגור
  • 41.
    איש אשפתות; חבל על עדי ברזילי אשר שמה נקשר בשמו. (ל"ת)
    יואב 15/03/2019 20:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    אייל גורוביץ מחכה לירידות
    בושות 15/03/2019 19:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד חודש יהיו ירידות יגיד אמרתי .זה אמנם בר באיחור אבל זה היה צפוי לפי הגרפים בדוק ,!!!
    סגור
  • 39.
    ניתוח הגיוני- השוק הולך לדשדש ולרדת
    יחזקאל 15/03/2019 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תמונה דומה בנפילות 2000 ו 2008
    סגור
  • 38.
    כשתראה שינוי תודיע לי
    י 15/03/2019 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי שאוכל לברוח..
    סגור
  • 37.
    גורביץ בורסה
    רוני 15/03/2019 18:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    על מה משלמים לך ומי.. האם יש קונפרציות בחוות דעת שלך שמשרת מישהו ??אחרת איך?למה?מדוע? הכל הפוך.
    סגור
  • אנחנו משלמים לו והרבה. מנחה אותנו היכן להשקיע. (ל"ת)
    'שר האוצר של שבדיה 15/03/2019 20:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 36.
    עוקב אחרי הניתוחים האלו הרבה זמן
    קורא נאמן 15/03/2019 17:02
    הגב לתגובה זו
    10 0
    תחלס זה קשקוש. הוא לא מצליח לפגוע בכלום בטווח המיידי ולטווח הארוך סיכוי של 50 אחוז. תכלס אם הוא היה מרוויח מההימורים שהוא מציג כל שבוע הוא לא היה צריך להיות פה ולהשפיל את עצמו שבוע אחרי שבוע. ועם מסקנה זו סיימתי לקרוא את הניתוחים שלו.
    סגור
  • 35.
    רק דברי הבל אתה מוציא מפיך
    ממש ביזיון 15/03/2019 16:39
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לעומתך אני כן הקשבתי לו ללימך הזה , הפסדתי המון .איך נותנים לו במה אני לא מבין.טועה ומטעה. עדיף שתחפש עיסוק אחר.ותצא כמודה ועוזב ירוחם. ממש דיברי הבל בפיך,
    סגור
  • 34.
    "כשיגיע הזמן לשנות עמדה נשנה.."
    אורי 15/03/2019 16:33
    הגב לתגובה זו
    12 2
    ואז כמובן זה יהיה מאחור מדי. כל שבוע הוא משפיל את עצמו מחדש. ייאמר לזכותו שהוא לפחות עושה את זה עם ביטחון עצמי.
    סגור
  • אז מה כמו סמרטוט כמוך? (ל"ת)
    לאורי 15/03/2019 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 33.
    למר גורביץ
    שלמה 15/03/2019 16:28
    הגב לתגובה זו
    15 2
    מזל שאתה לא מנתח בני אדם- אני עוקב אחרי הניתוחים שלך שנים-האמת נעזר בך-עושה הפוך
    סגור
  • יא עגל תגיד תודה אז בזכותט אתה מרוויח (ל"ת)
    גוריביץ 15/03/2019 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • למגיב
    שלמה 16/03/2019 07:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי כתבו את אותו דבר רק במילים אחרות או שההבנה שלך קשה או כשתול התיאשת להגיב
    סגור
  • העגל היחידי פה זה אתה
    1 15/03/2019 20:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    או שאתה עיוור שלא רואה מסך או עז שלא מבין דבר אם אתה עוד טוען שמרווחים מהניחושים הכושלים של הגורו הכושל שלך
    סגור
  • 32.
    נשמע מדהים ולא אפשרי? אז עובדה:
    איצ המשך 15/03/2019 16:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לקחנו שנה רנדומלית ונישפכנו על סכום שהתקבלו לניסוי אצלו ואצל הדומים לו בעולם בהצלחת.. ושתי העובדות עבדו בין מספר אחוזים לחיוב לאחוזי רבים.... עובדה. וגם כתבנו על סחורות מתכלות ורמז ו ל ספציפיות כ, ר לפ י 10שנים. התוצאות הן מאות ואלפי אחוזים וזה עולה ככל ש"תפוגת"הסחורה מתקרבת..........
    סגור
  • 31.
    בדקתי... איננו מכירים ולא פגשנו את אייל.
    איצ 15/03/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אך הוא כעוד מספר אנליסטים או מנתחים בעולם יתכן ונחמד לתופעה הבאה: או שעובדים על הצלחות בקנה מידה של 51אחוז ויותר דיוקים... או שיוצא ומספר האי דיוקים הם נניח 70%והדיוקים 30%.. אבל ה30%בסך הישגים שלהם עולים בהרבה על אלו של 70האחוזים.אני מכיר קרנות ענק ש צמודים לשני האחרונים וכך שבסיומו של יום כמעט תמיד באופן די וודאי מרוויחים והרבה. חישבו על דברי.
    סגור
  • 30.
    ממשיך ל (א)
    איציק100 15/03/2019 15:20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סוף עצוב ומכוער.
    סגור
  • הכוונה לתגובה 19 הכותב א אנוכי. (ל"ת)
    100 15/03/2019 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הכוונה ל 21 (ל"ת)
    100 15/03/2019 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    מאז שהמליץ לצאת sp עשה 15 אחוז (ל"ת)
    חרטא בסיטונות 15/03/2019 15:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 28.
    תגובה
    אילן 15/03/2019 14:21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    גורביץ...תעשה טובה לעצמך וקח חופשה של לפחות שנה.....הרגת אותנו!
    סגור
  • 27.
    אני אמכור כשאייל יגיד שהכיוון הוא למעלה
    t 15/03/2019 13:59
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בן אדם הזוי שנתיים כבר מזהיר מירידות נו
    סגור
  • 26.
    גורביץ
    שלי 15/03/2019 13:56
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אם הייתי שומע בקול גורביץ גם את הבית הייתי מפסיד
    סגור
  • שמע גולם
    לשלי 15/03/2019 16:53
    הגב לתגובה זו
    3 6
    גם את הבית היית מפסיד? זה אומר שכל השאר והכל היפסדת לפני ובלי קשר אליו. בקיצור אתה תמיד מפסיד.
    סגור
  • 25.
    למה ומדוע אנשי הרוע והטיפשות האווילים דוחפיאת החוזים??? (ל"ת)
    א 15/03/2019 13:56
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 24.
    לא נמאס לך נוכל (ל"ת)
    משה 15/03/2019 13:52
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • לא!!!! (ל"ת)
    נוכל 15/03/2019 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • למה שהמאס לו יש עוד קמה גלמים פה שלא רואים
    1 15/03/2019 20:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שהוא שרלטולוג מדופלם
    סגור
  • 23.
    גורביץ שלום - האם אפשר לקבל ניתוח טכני לסאני תקשורת (ל"ת)
    אריאל 15/03/2019 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 22.
    למה לא מפרסמים את הטוקבקים שלי?
    המושתק 15/03/2019 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מבזק: השוק עולה גורביץ': השוק יורד ותודה מיוחדת על מינוס 2000 דולר בפוזיציית שורט שפתחתי בעקבות הניתוחים שלך!
    סגור
  • 21.
    הבנאדם כבר שלושה חודשים
    אנונימי 15/03/2019 13:20
    הגב לתגובה זו
    13 1
    צועק "ירידות ירידות" בזמן שהשוק עלה כבר כ20 אחוז, ברור שבסופו של דבר אחרי עליות כאלה בזמן כזה קצר יהיו ירידות השנה ואז הוא יגיד שהוא "חזה" את זה והזהיר.. לא בושה להגיד טעיתי בניתוח שלי, יהיו ירידות רק אין לי מושג מתי, רצועת בולינגר היא כלי עזר אי אפשר להסתמך רק על ניתוח טכני, וחבל כי אני לא יודע אם יש מישהו שהקשיב לו אבל מי שכן הפסיד לא מעט
    סגור
  • 20.
    אייל המבולבל
    מייק 15/03/2019 13:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    קשקשן כבר שנה אתה טועה ומטעה אמרת לפתוח פוזיציות שורט....המסקנה לעשות הפוך ממה שאתה אומר
    סגור
  • 19.
    אל על מתאימה לשורט (ל"ת)
    יצחק לוף באנגים 15/03/2019 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תשובה ל 13
    סרגיו 15/03/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שורטים ביארץ הקודש שלנו , איך בדיוק לוקחים שורט כזה , אני 20שנה עוסק בשוק ההון ולא מבין .
    סגור
  • 18.
    הפוך גוטה הפוך
    הפוך.. 15/03/2019 13:05
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אני באופן עיקבי משקיע תמיד בהיפוך להנחת העבודה של גורביץ" .בינתיים זה עובד לי מצוין.
    סגור
  • 17.
    צריך כשרון לא לפגוע בכלום (דולר טבע sp.. וכו) (ל"ת)
    גבי 15/03/2019 12:48
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 16.
    ניתוח טכני זה הימורים והפסדים (ל"ת)
    אלין 15/03/2019 12:44
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 15.
    תלמד ממני איך מנתחים חברה,דוגמא פוקס (ל"ת)
    אלין 15/03/2019 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מצחיק לעשות פרסומת לקורס של גורביץ אחרי התחזיות שכשלו (ל"ת)
    אודי 15/03/2019 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    מתחילת 2019 מי שעשה הפוך מהטכני הרוויח
    Eran 15/03/2019 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בתא35 בנפט בדקס בדולר באסאנפי 500 בטבע עצם בהכל
    סגור
  • 12.
    אוי, גורוביץ, ניחס לי את מטריקס. טוב, נמכור ונקנה אלעל. (ל"ת)
    איתי 15/03/2019 12:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    פינת הבידור של אייל גורביץ׳ (ל"ת)
    זאב זאב 15/03/2019 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    2600-2700-2800-2940-ואחר כך משנים- ואז יבואו הירידות (ל"ת)
    יוסי 15/03/2019 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    אתה לא מתבייש
    חיים שפיר 15/03/2019 10:42
    הגב לתגובה זו
    20 14
    נכנסת לאיזו קונספציה שאינך יוצא ממנה. אתה לא מבין שהיה מימוש רווחים ועתה המניות בכל העולם חוזרות לעלות. איזה מזל שלא הקשבתי לך. הייתי מפסיד הרבה כסף.
    סגור
  • אתה קשקשן ומלא קונספירציות..ואתה גם לא חכם. (ל"ת)
    למי שפיר מגוריביץ 15/03/2019 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 8.
    את הפרסומות אני שומע בווליום חזק אך את הכתבה לא שומעים (ל"ת)
    עוז 15/03/2019 10:41
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • אתה לא מפסיד כלום (ל"ת)
    בבר 16/03/2019 07:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אין מה לשמוע הבן אדם חרטטט צמרית (ל"ת)
    לעוז 15/03/2019 20:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 7.
    יאלללה עוד הפעם אתה עם החרטות שלך
    ליאור 15/03/2019 10:24
    הגב לתגובה זו
    24 18
    אתה אפילו לא מאמין לעצמך כולך קרחת עם שערות שיבה מרוב הלחץ אתה נראה כמו בנאדם בן 70
    סגור
  • אני יורדת עליו ולעיתים קרובות בטעות לצערי...
    אלינה 15/03/2019 16:44
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אבל הוא חתיך ונראה גבר מסוקס בן 40 במלוא כוחו. אתה בטוח שהוא כולו קרחת עם שיער שיבה....?? ואם כן יא סתום אז מה הקשר והדאאווין שלך יא תינוק בן בליעל מסורס וחריאט עם בולבול מצומק אחד סנטים.
    סגור
  • מה יש למנוש המכווץ שלך היום
    לאילנה 15/03/2019 20:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא במחזור
    סגור
  • 6.
    גורביץ
    ROSEN 15/03/2019 10:22
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מי שהתבסס על הניתוח הטכני של גורביץ הפסיד במשך חודשיים וחצי ברציפות - הוא הפסיד הרבה מאד באופן רצוף מתחילת שנת 2019 ועד היום . גורביץ אומר גם שפעם יגיעו ירידות ירידות - ובאמת פעם הם יגיעו
    סגור
  • 5.
    גורביץ
    דני 15/03/2019 10:17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מר גורביץ היקר הגיע הזמן שתודה שטעיתה אתה כל שבוע מבשר לנו על ירידות קרבות ובאות ומה לעשות שבכל העולם עדיין המניות רק עולות לפעמים יש מימושים בריאים בסך הכל עליות יפות המצב בעולם הוא חיובי והעליות ימשיכו בניגוד לגרפים ולדיעות השליליות שלך גם הבוקר עליות באסיה וחוזים חיוביים הגיע הזמן שתדבר חיובי כל טוב שבת שלום
    סגור
  • 4.
    וואו וואו מיוחד
    יעקב 15/03/2019 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היה עד היום לא מיוחד
    סגור
  • 3.
    שיורד מבול גורביץ טוען שזה מהמזגן של השכן (ל"ת)
    מקס 15/03/2019 09:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • לא יש לו טעון שרלטולוגי טוב יותר עליות בשוק דובי
    למקס 15/03/2019 20:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שהרקדן לא יודע לרקוד אומר הרציפה עקומה
    סגור
  • 2.
    לא מאמין על עצמי שהקשבתי לו
    יוני 15/03/2019 09:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לגמרי חרטטן.
    סגור
  • 1.
    כמה זמן אנו מכירים גורביץ
    הדר 15/03/2019 09:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתה ממש מגלה את אמריקה בניתוחים היבשים שלך. שמע תנתח יותר מניות בחול כי פהנאתה כבר לא פוגע. חוכמה לדבר על אל על ומטריקס אחרי הדוחות.
    סגור