טבע - מה הוא המחיר האטרקטיבי למניה?

גורביץ מנתח את מניית טבע לקראת פרסום הדוחות- כל ירידה בטבע תהיה נקודתית וזמנית. השאלה זו העיתוי ומציאת המחירים המייצגים מחירי קנייה
 |  (33)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal, Istock
הניתוחים האחרונים שלי לגבי טבע הובילו למסקנה שסביב רמות המחירים הנוכחיות רק הסיכוי על הסיכון כאשר התמיכה המשמעותית המצויה בין 71.5 - 58.8 שקל למניה תהווה בסיס לקבלת החלטות וכעת עומד מחירה סביב 70 שקל. ומה הלאה?
טבע +2.42% טבע 3,000 +2.42% טבע בסיס:2,929 פתיחה:2,978 גבוה:3,010 נמוך:2,946 תמורה:8,293,325 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
בגרף השנתי
פרמטר בודד בגרף השנתי והוא הירידה הברורה מתחת לרצועת בולינגר. נסיגה זו מעלה את הסבירות שמרמות המחירים שנמצאות מתחת לרצועה התחתונה רב יותר הסיכוי לעליות מאשר להמשך הירידות.

בגרף הרבעוני
  1. בגרף הרבעוני אפשר את הירידה מתחת לרצועה התחתונה. 
  2. בסיום 2017 החלה טבע לייצר רצף עולה.
  3. הרצף העולה נשבר והחל רצף יורד. 
  4. השאלה המרכזית בממד זמן זה אינה "מדוע טבע יורדת" אלא "האם היא תיבלם גבוה יותר מנקודת השפל האחרונה". וסביר להניח שהתשובה לכך חיובית. 
  5. אפשר לראות את הבלימה על רצועת בולינגר התחתונה.

בגרף החודשי
  1. בגרף החודשי אפשר לראות את הבלימה על רמת התמיכה הקודמת.
  2. הרצף הנוכחי יורד.
  3. מחירי הקנייה של טבע המגלמים סיכוי גבוה מול סיכון נמוך מצויים בין 68 - 60 שקל למניה. 
  4. ככל שהקנייה תתבצע סמוך יותר לרף התחתון כך יהיה הסיכון שברכישתה נמוך יותר.

מסדרים את הפרמטרים
  1. היציאה מחוץ לרצועת בולינגר התחתונה בגרף השנתי מעלה את הסבירות לכך שהתחתית האחרונה כבר כאן.
  2. כלומר כל ירידה בטבע תהיה נקודתית וזמנית. השאלה זו העיתוי ומציאת המחירים המייצגים מחירי קנייה. 
  3. אפשר לומר שכל מחיר מתחת ל-68 שקל למניה מתחיל להיות מעניין.

הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    ניתוח טכני
    דוד 25/02/2019 14:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט שטות. באמת, הבנאדם מנתח בלי להבין את החברה והסביבה העסקית. מראה לי גרפים וזהו. כאילו אין קשר בין העולם לגרף. דביל מי שמקשיב לו
    סגור
  • 24.
    צודק
    גורביץ 18/02/2019 01:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יגיע יום הדין השאלה מתי
    סגור
  • 23.
    למכור
    חכם 14/02/2019 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אנחנו לקראת תיקון בקרוב לא לדאוג במרץ יעלה שוב אני לא מבין בגרפים אבל מבין בבורסה
    סגור
  • 22.
    פשוט לא עובד ביום פרסום דוחות
    ניתוח טכני 13/02/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לגזור ולשמור- כתב באופן מפורש שבמחיר של מתחת ל68 ש"ח טבע זו קנייה. כתב בבוקר לפני שפירסמו דוחות. זאת אומרת שעכשיו אחרי שפרסמו דוחות והמניה נפלה ל62-3 שקלים זו הזדמנות קנייה. לטווח קצר-בינוני. נראה מה יהי עוד חודש.
    סגור
  • 21.
    העלו מהר מידי את הריבית בבנק ישראל......
    לגבי הריבית 13/02/2019 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העלו מהר מידי את הריבית בבנק ישראל . ..כפי שזכור לי , לא היה מספר חודשים , שהאינפלציה הייתה בטווח האינפלציה להעלאת ריבית .
    סגור
  • 20.
    טבע מתרסקת כרגע 12 אחוז.קורעעעעעע (ל"ת)
    אייל מה זה תותח בשקל 13/02/2019 16:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 19.
    אויל משריש (ל"ת)
    אבי 13/02/2019 15:32
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 18.
    לנתח רגע לפני דוחות????
    לא בודק בכוכבים 13/02/2019 14:38
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לא ברור איך אפשר? זה דבר יסודי בניתוח מניה , רק אחרי הדוח. לקח פה סיכון אדיר ואכל אותה.
    סגור
  • 17.
    אייל תותח מה אתם מבינים טרולים עלובים
    ניר רמת גני 13/02/2019 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 15
    טבע בתיק רציו בתיק טאואר בתיק.נדבר בסוף החודש.לגבי השוק נעלה לדעתי עוד החודש אבל אין ספק שהמצב מפחיד הירידות יגיעו בהמשך השנה לא בטווח הקצר.תנו בראש אני עשיתי אחלה כסף בתקופה האחרונה בלי אייל גורביץ אבל אני בהחלט לוקח ברצינות אצ הגרפים שלו.תשעו מה שאתם חושבים אבל אל תכפישו סתם יא טרולים לוזרים בלי שקל על התחת.
    סגור
  • איל תותח רק לדביל כמוך (ל"ת)
    לניר הדביל 14/02/2019 21:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מי פה הורות חתיכת מפגר (ל"ת)
    טבע מתרסקת 13/02/2019 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    העיקר שיש פרסומות לjuil
    כמה סימלי 13/02/2019 12:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בנו כאן קונספירציה ומחזיקים את הקוראים בביצים,בינתיים אתם מקליקים והכסף מפרסומות נכנס.לא להיכנס לכתבות שלו עד שיעיפו אותו קיבינימט
    סגור
  • 15.
    אתה פשוט לא טוב!!!!!!. (ל"ת)
    בושה וחרפה 13/02/2019 11:20
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 14.
    איפה הירידות שהבטחת ?
    ירקרק 13/02/2019 10:45
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מתי ? מתישהו ? מתי תודה שטעית ? ברור שיהיו ירידות נוספות מתישהו.. מה שברור כרגע זה שגל הירידות הזה עובר ומי שהקשיב לך והלך נגד העליות - הפסיד.
    סגור
  • 13.
    כך הוא מרוויח את לחמו
    הראלי 13/02/2019 10:26
    הגב לתגובה זו
    16 0
    הרי לכולם ברור שאם היה באמת משקיע היה עני מרוד, לכן ההדרכות לפתיות ותמימים ( כל פעם אחרים) זה מטה לחמו.
    סגור
  • 12.
    אייל. הנסד"ק רק עולה!! והדולר רק יורד !! דבר??? איפ
    בני 13/02/2019 10:07
    הגב לתגובה זו
    13 0
    איפה אתה ?? משהו תגיד בעניין ????
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    ניתוח טכני
    בלוף אחד גדול 13/02/2019 10:05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    טבע תלויה לחלוטין בהוצ המימון שלה,עליית ריבית תגרום לה לירידות חדות .ניתןח טכני לא קשור ולא מתאים כאן.
    סגור
  • 10.
    מדובר במ........
    אילן 13/02/2019 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיקוי דחוף שלו אצל ברלד
    סגור
  • 9.
    מתי אתה תחדל מלייצר הפסדים לקוראי ביזפורטל? (ל"ת)
    דוד 13/02/2019 09:19
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 8.
    די. זה לא מוסרי (ל"ת)
    אנונימי 13/02/2019 09:16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 7.
    איך נותנים לו במה, אחרי שכל התחזיות שלו כשלו כשלון חרוץ (ל"ת)
    שי 13/02/2019 08:42
    הגב לתגובה זו
    28 0
    סגור
  • 6.
    גורביץ איפה נעם הניתוח מאתול על הדאקס? (ל"ת)
    תוהה 13/02/2019 08:41
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 5.
    די. בבקשה תעזוב אותנו לנפשנו (ל"ת)
    יוסי 13/02/2019 08:24
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 4.
    ליצן החצר
    חיים 13/02/2019 08:21
    הגב לתגובה זו
    21 0
    תראו מי שוב החליט לתת לכולנו המלצה על מחיר.. אותו ליצן שצעק לקנות טבע בשבעים דולר ואז שוב צעק לקנות בשלושים.. תעודת עניות.
    סגור
  • 3.
    נחיה ונראה
    משה 13/02/2019 08:16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מישהו פעם עקב אחרי הניתוח והתחזית של גורביץ ויכול לומר משהו על העניין
    סגור
  • כן כבר שנים עוקב תטיל מטבע יותר מדיוק (ל"ת)
    למשה 13/02/2019 09:35
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 2.
    מדהים שניתוח גרפים נמצא במדורי הכלכלה ולא במדור האסטרול (ל"ת)
    שמוליק 13/02/2019 08:10
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 1.
    אני בשוק, הוא עוד מעיז לנתח חברות (ל"ת)
    אלין 13/02/2019 07:51
    הגב לתגובה זו
    19 1
    סגור
  • מה את עושה בשוק כמו שכתבת. רק פוקקס? (ל"ת)
    לאלין 13/02/2019 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הוא ממש לא מנתח חברות
    לרון 13/02/2019 10:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את זה עושה מנתח פונדמנטלי.מנתח טכני מנתח גרפים שעולים ויורדים לפי בקוש והיצע ומנסה לנתח עתיד באמצעותם בשיטות שונות דבר הנועד לכישלון כי דבר ידוע הוא למי ניתנה הנבואה.זו סה"כ דרכו לעשות כסף בחיים. לו שיטתו הייתה הצלחה היה מלווה 1000 ש"ח הופכמ למליון והולך הביתה.
    סגור
  • אם הילווה 1000 שקל. הכסף כבר לא אצלו. איך יהפכו למליון? (ל"ת)
    ללרון 13/02/2019 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כולכם כותבים באותו סגנון
    לרון 13/02/2019 10:12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אז למה אתם ממשיכים בכך? אייל לא סופר אתכם וגם כנראה יסננו אותי גם. הטוקבקיסטים הם כלי שרת ,הם פשוט עדיין לא היפנימו זאת. הפיתרון כל עוד לא מתייחסים לדעתכם אל תגיבו!
    סגור
  • איך זה שאדם בן שבעים פלוס כמו שסיפרת נותן
    מארק ללרון 13/02/2019 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאדון גרינברג שאולי קצת צעיר ממך לקרקס אותך קשות ואתה נאלם דום???
    סגור