"אין שינוי במגמה. התחתית האחרונה במדדים עוד לא כאן"

אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal מנתח את הכיוון של S&P500, הדאקס, שנחאי ות"א-125. על מניית בזק: "לא רואה שום סימן לתחתית"

 |  (89)

אחרי שבוע תנודתי, המנתח הטכני של Bizportal אייל גורביץ' מנתח את הכיוון של השווקים בארה"ב, את החולשה של מדד הדאקס ואת מצבו של מדד שנחאי. בנוסף הוא מנתח את מדד ת"א 125 ושתי מניות תקשורת במוקד העניינים: סלקום ובזק. צפו 

צולם ביום חמישי 24.1.2019
   
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומת)


השוק בדרך למטה? כך תתמודדו. הירשמו לקורס של גורביץ' למצוא את עסקת השורט הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(89):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    מביך
    ברוקר 02/02/2019 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדד הנאסדק עלה 1,000 נק מהתחתית
    סגור
  • 48.
    מה אומרים הכוכבים? מה אומר משקע הקפה? מה אומר הנר הנופל (ל"ת)
    עכום 29/01/2019 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 47.
    גדולללל
    השבוע זובור 28/01/2019 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל היה בלוף עבדו עליכם בוואלסטריט
    סגור
  • 46.
    ממלכודת דבש
    כאשר כולם בהתלהבות 27/01/2019 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לברוח מלונגים לשורטים אחלה שורט בדרך
    סגור
  • 45.
    ביזבוז זמן
    חלושס 27/01/2019 00:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה יהיה הסוף איתך? הרסת הורס ותהרוס עוד הרבה משקיעים ששומעים בקולך.תהיה גבר ותתלה את המפתחות .תנו לפרשן אמיתי במה לא לחובבנים.. כן כן זה מה שאתה , חובבן אמיתי.
    סגור
  • 44.
    אחלה גורוביץ
    יניב .ב. 26/01/2019 22:05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אומר מה שהוא חושב בלי לעשות חשבון לכל המלעיגים .אני בכל אופן חושב כמוהו וממליץ לכולם להזהר מאוד כי הירידות יגיעו ובגדול.
    סגור
  • גם המפנה זבל בבית שלי אומר מה שהוא רוצה
    ליניב 28/01/2019 14:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אבל בנתיים אייל לא מבדיל בין תיקון למדמה והניחושים שלו ממשכים להיות כושלים
    סגור
  • 43.
    אם העליות תימשכנה עוד שבוע עד שבועיים, גורביץ ייאלץ
    אם העליות תימשכנה 26/01/2019 21:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להיכנע. אז יתברר שמה שקרה בדצמבר היה פשוט תיקון ולא מפולת. השבועיים הקרובים יהיו מאד קריטיים לגבי העתיד.
    סגור
  • גורביץ' אף פעם לא נכנע
    אדי 31/01/2019 07:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד הוא ימצא איזה הסבר מקושקש כדי להוכיח שהיום הוא בעצם לילה והשמש היא למעשה ירח...
    סגור
  • 42.
    בדירה גרים=קורת גג,לעומת מגורים ברחוב (ל"ת)
    בדירה גרים=קורת גג 26/01/2019 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    קשה להתמודד עם ניתוח של שוק מווסת ! (ל"ת)
    שחרזדה 26/01/2019 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אין אפשרות בכלל להתמודד עם השוק ע"פ ניתוח טכני
    לשחרזדה 29/01/2019 08:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה כמו להטיל מטבע
    סגור
  • יש לך טעות
    אדי 31/01/2019 07:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהטלת מטבע יש לך הרבה יותר סיכוי
    סגור
  • 40.
    בולינגר מתהפך בקברו!!ר. עליות
    המערכת 26/01/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תאוריית בולינגר מעולם לא עבדה.קונה עוד AAPle. קצת מניית אל על להמריא. וגם קונה פארמה
    סגור
  • 39.
    נסדק בדרך ל 10000 לא יעזור כלום
    אריאל 26/01/2019 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גורביץאני לא יודע על איזה סימנים אתה מדבר
    סגור
  • 38.
    גורביץ המפחדת אולי את עצמך
    חיים 26/01/2019 07:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל מה שאתה אומר או חושב שווא ל?????? והכל ימשיך לעלות ולטוב מעלה מעלה
    סגור
  • 37.
    אין נביא בעירו
    דני 26/01/2019 07:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אייל מזמן רק מקשקש. לצעוק כל הזמן יהיו ירידות גם קוף שתראה לו בננה יצעק. החוכמה במנתח טכני זה לראות את היום או השבוע הקרוב ולא תחזית ארוכת זמן ואם קורה שיהיו ירידות יבוא לאולפן ויגיד אמרתי לכם.
    סגור
  • 36.
    מה עם הדולר כלב בן כלב (ל"ת)
    שאול 26/01/2019 01:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ןהכלב יקרע אותך לגזרים (ל"ת)
    יום הדין יגיע 27/01/2019 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 35.
    עדי נסועה ???? (ל"ת)
    בנאדם כבד 26/01/2019 00:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    אדם בלי לב ונשמה שלא מפרגן שיהיה טוב (ל"ת)
    ברוך 25/01/2019 21:01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • טוב טוב ברוך, אתה ילד טוב, מגיע לך עליות, קח אותן, תודה (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • איזה ברוך. על מי אתה מדבר? (ל"ת)
    לברוך 26/01/2019 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פירגון, אמונה בטוב ושוק ההון
    אש 26/01/2019 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ממש אין קשר.
    סגור
  • 33.
    מציין להגדיל הלונגים. אני בכמות אדירה (ל"ת)
    פיני 25/01/2019 20:26
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • אממה אם זו מלכודת דובים??? (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אכלת אותה (ל"ת)
    לפנחס 26/01/2019 22:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    אמרתי לכם שהוא 0. צחקתם. הוא 0 (ל"ת)
    רונן 25/01/2019 20:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 31.
    גורביץ אדם גרוע.לעולם לא מודה שטעה (ל"ת)
    יוסי 25/01/2019 20:25
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • אממה אם לא טעה??? (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • גורביץ לא אדם גרוע. פשוט זו דעתו. אתה יכול לחלוק עליו
    אתה טועה 26/01/2019 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אולם לא ללכלך. אין לגורביץ רצון או מניע שהבורסה תיפול. יתכן שהוא טועה. זה יתברר בעוד שבועות ספורים. בנפילות של ינואר ומרץ בשנה שעברה, גורביץ לא חשב שהמגמה השתנתה. עכשיו הוא חושב אחרת.
    סגור
  • יוסי אתה טועה ומטעה (ל"ת)
    המערכת 26/01/2019 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה אייל מוכר לכם אשליות ? "השוק בדרך למטה? כך תתמודדו.
    ליוסי 26/01/2019 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הירשמו לקורס של גורביץ' למצוא את עסקת השורט הבאה שלכם" . אייל מוכר לכם אשליות שאפשר לתזמן את השוק ע"פ השיטה שלו אייל לעולם לא הוכיח בשום דרך שהיא שהשיטה שלו מוצלחת יותר מניחוש פרוע .ההפך הוא הנכון אייל מוכיח שוב ושוב שהתחזיות שלו הכושלות בזו אחר זאת ובטח למשקעים שמחפשים את השורט: מי שהלך בעיוורון בזמן האחרון אחרי התחזיות של אייל גורביץ ונכנס לפוזיציית שורט הפסיד הון לא מבוטל מהניחושים הכושלים שלו . ללא קשר אם השוק בדרך לשיאים או לתחתיות אייל ממשיך לטעון כשעון מקולקל וחוזר על הכישלונות שלו משנת 2018 בו הוא כשל כמעט בכל נקודה זמן ופשוט שינה דעתו לאחר מעשה .אייל מוליך שולל את המשקעים ולא מבין ( או לא רוצה להבין מהאינטרס שלו) שניתוח טכני היא שיטה הזהה להטלת מטבע ואתם מוזמנים לנסות ולהשוות את התוצאות .
    סגור
  • 30.
    ככל שהחיזוי עתיד הוא לטווח ארוך יותר........
    יוסף 25/01/2019 19:49
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כך, בדרך כלל, אמינותו נמוכה יותר, משום שגדל מספר הנעלמים המשפיעים עליו. זו גם הסיבה המרכזית למה תחזית מזג האוויר לא יכולות להיות מדויקת יותר מכמה ימים ספורים וקשה עד בלתי אפשרי לחזות את התחזית לשבועות או חודשים . הסיבה שאנשים ממשכים לאמין בשיטה נעוצה בזה שמוח האדם לא בנוי לחשיבה אי ליניארית הוא תמיד צריך סיבה בין משתנים והוא צופה שגידול במשתנה אחד כמו מחיר מדד או מניה (לדוגמא במקרה זה) תמיד תניב תוצאה במשתנה השני. מתמטיקה היא תחום שכדאי לקבל תוצאה מעשית אנו צרכים להכניס נתונים מעשיים לכן המתמטיקה או נכון יותר הערפלנים שמכניס אייל לניתוחים הטכניים שלו לא מעשית מכוון שאלה נתוני העבר שאין להם שום קורלציה לעתיד במערכות הבורסאיות האי ליניאריות . עוד מרכיב המקשה לחזות את מערכת שוק ההון שהיא לא מורכבת מבסיס פיסיקלי כמו תחזית מזג האוויר ששם גורמים פיסיקליים משחקים תפקיד מרכזי במערכת .ניתוח הטכני יכול להראות מה קרה בעבר אבל אין לו יכולת ממשית יותר מהטלת מטבע מה התרחש בעתיד חוץ מאחיזת עניים והשלית הידע והעיוורון של החסידים שלה ."העבר כבר עבר ההווה כרגע נעלם והעתיד עוד לא כאן".
    סגור
  • אחי, כל מה שכתבת כאן מגולם בגרף, תודה (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • כנראה את לא מסוגל להבין שהעתיד לעולם לא יכול להיות
    ל Sassi6 27/01/2019 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מגולם בגרף בדיוק כמו שמלחמה שקרבה לא יכולה להיות מגולמת בגרף ,רעידת אדמה לא יכולה להיות מגולמת בגרף ,והעתיד שלך לא יכול להיות מגולם בגרף, ומערכת בורסאית לא יכולה להיות מגולמת בגרף זה מערכת שבנויה ממאות משתנים רגעיים שלא יכול להיות לך ידע עליהם אתה ועוד כמה חסידים עיוורים פה לוקים באשליית הידע ניתוח טכני הוא בדיוק כמו הטלת מטבע לחגבי חיזוי העתיד
    סגור
  • 29.
    בזק תרד לשווי שוק של 5 מיליארד שקל בלי קשר לטכני (ל"ת)
    אלין 25/01/2019 19:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 28.
    איזה ליצן, הבורסה תמיד דוהרת. תיקונים ושוב דהירה (ל"ת)
    חחחח 25/01/2019 19:15
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • אממה אם החל ממחר היא תדהר למטה??? (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ואם ממחר היא תדהר לעלה ????? (ל"ת)
    1 27/01/2019 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה גולם... (ל"ת)
    וואלה 26/01/2019 22:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    בכל ירידה יש תיקון
    גורביץ תותח... 25/01/2019 19:13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    רוב מי שמדבר פה כנראה עוד לא חווה מפולת אבל ככה זה עובד ...
    סגור
  • מכוון שעוד לא קם אחד שיכול לחזות מפולת במדיוק
    לתותח המנחש 26/01/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גורביץ מדבר מתוניחוש ולא יותר
    סגור
  • גורביץ התותח שלא פוגע (ל"ת)
    לתותח העקום 26/01/2019 10:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    גורביץ מביך את הניתוח הטכני
    מאיר 25/01/2019 19:09
    הגב לתגובה זו
    16 1
    פשוט בושה בושה לתורה מנתח כמו איל ועוד יותר בושה שביזפורטל נותנים במה לזה
    סגור
  • 25.
    חיחחחחחחח
    קט 25/01/2019 17:04
    הגב לתגובה זו
    9 1
    השוק טס ואצא אומר ירדות אז כשתגיד עליות הכל ירד די לך הביתה
    סגור
  • 24.
    הכלבים נובחים והבורסה דוהרת (ל"ת)
    ישראל999 25/01/2019 16:42
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • דוהרת? אך ורק עד היום, אממה יקרה החל ממחר??? (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    מי גאון של אבא??? מי מי מי...איילוש שלי!!! (ל"ת)
    100 לאייל 25/01/2019 15:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 22.
    גורביץ
    שלמה 25/01/2019 15:28
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מה יהיה מאז שדיברת המדדים עלו בכ עשרה אחוזים ברור לך מי ששמע לך והלך על שורט מה קרה לו
    סגור
  • אחי, תבדוק ותראה שמי ששמע לו ב-28 לאוקטובר עדיין מורווח (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אולי תסביר לי איך בדיוק הוא הרוויח אם הוא
    1 27/01/2019 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה בפוזיציית שורט ?
    סגור
  • אני לא פראייר לעשות לך את העבודה, לך תבדוק שער 28/10/18 (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • איזה שער אתה מדבר אתה ?
    לבוק Sassi6 28/01/2019 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן אדם נכנס לשורט שער יכול להיות במאות נקודות זמן טיפש
    סגור
  • 21.
    גורביץ׳ אתה מביך
    אלי 25/01/2019 15:21
    הגב לתגובה זו
    10 5
    בהטלת מטבע הסיכוי להצלחה הוא 50%. בלהקשיב לגורביץ׳ הסיכוי הוא אפילו פחות
    סגור
  • 20.
    פברואר
    חכם 25/01/2019 15:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק באמצע בפברואר נראה תיקון למעטה ואחר כך שוב עליות התנהגות רגילה של בורסה לא מבין בגרפים מדבר מניסיון בלבד
    סגור
  • אחי, אתה חי ב-2018, לא מקרינים את אותו סרט פעמיים, תודה (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    הפוך גוטה הפוך
    חכם 25/01/2019 15:09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    התכוונת שהולכים לשבור שיאים חדשים למעלה
    סגור
  • שיאים??? אל יתהלל חוגר כמפתח, תודה (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 18.
    מזל שיש את המילה - תיקון- (ל"ת)
    משה 25/01/2019 14:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • איזה תיקון כרגע זה מגמה ללא קשר אם היא תמשך או תשתנה
    למשה 26/01/2019 15:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אייל חושב שהיא תפסק ומלביש את זה על הציורים הדמיוניים שלו
    סגור
  • 17.
    אייל כל התחזיות שלך שווה לתחזיות של פורטונה (ל"ת)
    1 25/01/2019 14:40
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 16.
    פרופסור חרטיטם גורביץ הזה עושה לנו נזק .נזק.נזק (ל"ת)
    ציציק 100 לפרופסור 25/01/2019 14:33
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 15.
    אין שינוי -
    אילן 25/01/2019 14:01
    הגב לתגובה זו
    10 1
    גורביץ ממשיך לטעות ולהטעות ניתוחים טכניים יסודיים ומשובחים , והערכות עתידיות שמי שעושה ההיפך - מרוויח
    סגור
  • 14.
    אני כבר לא יכולה להגיב, אני בשוק מהשטויות שלו (ל"ת)
    אלין 25/01/2019 13:44
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • אם את לא יכולה אז למה את מתאמצת
    לילנה ז'ורז'ט הזקנה 25/01/2019 21:21
    הגב לתגובה זו
    2 9
    את אישה רעה וביצים מסופלסת.אני מבין למה אף אחד לא רצה להיוולד אצלך כלבה רעה.
    סגור
  • מדוע ולמה מתקיפים כאן אך ורק את הנשים בלבד????????????? (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כדאי לך להקשיב לאלין, היא תותחית (ל"ת)
    נתן 26/01/2019 01:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    איזה מגמה המדדים עלו כבר 10 אחוז ולא היית בפנים (ל"ת)
    אין בושה לבן אדם 25/01/2019 13:25
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 12.
    בשורה התחתונה אתה לא מצליח לתת אפילו בקירוב ניחוש נכון (ל"ת)
    אתה עושה צחוק מעצמך 25/01/2019 13:19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 11.
    במילה אחת- אפס (ל"ת)
    יוסי 25/01/2019 12:52
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 10.
    תחתית אחרונה רק אחרי פריצת השיא ואז ירידה
    גביר 25/01/2019 12:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סדר גודל של שנתיים לדעתי. בגרף השנתי גורוביץכבר יראה עוד שנה שמבנה המחיר השתנה ואז הוא יתהפך ללונג (כשנהיה בשיא שזה זמן לצאת) ואז תגיע מפולת (וגורביץ יגיד שאנחנו בתיקון למהלך עולה). קיצר אני תמיד נגד הסנטימנט.
    סגור
  • ...עוד שנתיים בחירות לנשיאות באמריקה, אז מה רוצה טראמפ? (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    לצערי גורבץ היקר הפעם אני מאמי שהשוק יותר חיובי מאשרשלי
    אריאל 25/01/2019 12:20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הניתוח הטכני שלך הפעם יש לי נטיה לחשוב שאתה טועה.המדד הולך לקראת שיאים חדשים ככה זה נראה .והייתי מאוד שמח אם תנתח את סאני תקשורת.עושה רושם שהיא קיבעה את התחתית ושהיא לקראת גל עליות
    סגור
  • 8.
    חצי שנה יהיו עליות ואתם תהיו בחוץ ואז,ישנה דעה (ל"ת)
    תקשיבו לו תאכלו אותה 25/01/2019 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    הבעיה שאתה אפילו לא מצחיק כבר.בושות (ל"ת)
    אתה ליצן ותמיד היית 25/01/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    מכה קשה ממתינה בפתח. מה שהיה עד כה זה דוגמית.
    א100 25/01/2019 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    Apple צריכה לעלות 70% בכדי לחזור לשיא..G.E צריכה לעלות פי 6.66 מהשווי היום לחזור לשיא. ולחשוב שאנו רק בהתחלה עם ירידות שהיו בשנה האחרונה...
    סגור
  • 5.
    מר גורביץ, אשאל שוב את אותה השאלה
    אחת שמבינה א 25/01/2019 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה שווה ניתוח טכני אם יש לך הרבה טעויות גדולות, אמנה כמה מהן, לפני חודש כשהיה גל ירידות, אמרת ההתרסקות מתחילה והשווקים לקראת צלילה של עוד 10% (איזו כותרת מפחידה) מאז המדדים באמריקה עלו יותר מ10%, ב2018 אמרת גל ירידות ולא יהיו שיאים חדשים וההמשך ידוע..... לפני שנתיים כשבזק ירדה ל650 כתבת שבטווח הארוך היא תגיע לשיא כל הזמנים מאז היא רק ירדה, מקווה שתתיחס לשאלה שלי, שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • צודקת עדיף כבר להטיל מטבע זה אותו דבר (ל"ת)
    1 27/01/2019 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    בדיוק כמו מהמר שמוסיף עוד לכוון השני עד פשיטת רגל. (ל"ת)
    מני 25/01/2019 10:56
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • האם לא עדיף להמר בטעות של זיג מאשר להמר בטעות של זיגזג? (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ככל שהחיזוי עתיד הוא לטווח ארוך יותר........
    יוסף 25/01/2019 10:23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כך, בדרך כלל, אמינותו נמוכה יותר, משום שגדל מספר הנעלמים המשפיעים עליו. זו גם הסיבה המרכזית למה תחזית מזג האוויר לא יכולות להיות מדויקת יותר מכמה ימים ספורים וקשה עד בלתי אפשרי לחזות את התחזית לשבועות או חודשים . הסיבה שאנשים ממשכים לאמין בשיטה נעוצה בזה שמוח האדם לא בנוי לחשיבה אי ליניארית הוא תמיד צריך סיבה בין משתנים והוא צופה שגידול במשתנה אחד כמו מחיר מדד או מניה (לדוגמא במקרה זה) תמיד תניב תוצאה במשתנה השני. מתמטיקה היא תחום שכדאי לקבל תוצאה מעשית אנו צרכים להכניס נתונים מעשיים לכן המתמטיקה או נכון יותר הערפלנים שמכניס אייל לניתוחים הטכניים שלו לא מעשית מכוון שאלה נתוני העבר שאין להם שום קורלציה לעתיד במערכות הבורסאיות האי ליניאריות . עוד מרכיב המקשה לחזות את מערכת שוק ההון שהיא לא מורכבת מבסיס פיסיקלי כמו תחזית מזג האוויר ששם גורמים פיסיקליים משחקים תפקיד מרכזי במערכת .ניתוח הטכני יכול להראות מה קרה בעבר אבל אין לו יכולת ממשית יותר מהטלת מטבע מה התרחש בעתיד חוץ מאחיזת עניים והשלית הידע והעיוורון של החסידים שלה ."העבר כבר עבר ההווה כרגע נעלם והעתיד עוד לא כאן".
    סגור
  • אממה שכחת? ...הכל מגולם בגרף, תודה (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 04:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כנראה את לא מסוגל להבין שהעתיד לעולם לא יכול להיות
    ל Sassi6 28/01/2019 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגולם בגרף בדיוק כמו שמלחמה שקרבה לא יכולה להיות מגולמת בגרף ,רעידת אדמה לא יכולה להיות מגולמת בגרף ,והעתיד שלך לא יכול להיות מגולם בגרף, ומערכת בורסאית לא יכולה להיות מגולמת בגרף זה מערכת שבנויה ממאות משתנים רגעיים שלא יכול להיות לך ידע עליהם אתה ועוד כמה חסידים עיוורים פה לוקים באשליית הידע ניתוח טכני הוא בדיוק כמו הטלת מטבע לחגבי חיזוי העתיד... תודה
    סגור
  • 2.
    התיקון הסתיים. עוד 50% ירידה וזהו!!!
    זה מטורף! 25/01/2019 10:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בונים עליות ללכוד פתאים. מלכודת דבש לשוורים!! בואו עם כסף חדש מהבית
    סגור
  • 1.
    הסרט נקטע
    אתם סרוטים 25/01/2019 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בגין פרסומות מתפרצות סרוטים נמאס
    סגור
  • לא מגיע להם להרוויח פעמיים על כל סרט? אז מי יממן??????? (ל"ת)
    Sassi6 27/01/2019 05:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זה בסדר אין מה לראות אייל יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
    הפ 26/01/2019 15:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • גם ככה עדיף לא לשמוע גיבובי שטויות חחחח (ל"ת)
    ניר 26/01/2019 02:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור