לקבל את סימן המכירה בלחיצת כפתור

השינויים שעוברים השווקים מחייבים רענון אודות התנאים לסגירה כללית של הפוזיציות. גורביץ' מסביר מהו רצף עולה ומתי סוגרים את הפוזיציה
 |  (27)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal, Istock
השינויים שעוברים השווקים מחייבים רענון אודות התנאים לסגירה כללית של הפוזיציות. אפשר להשתמש בתנאים לכל מניה או נכס באופן ספציפי ואפשר גם ברמת המדד.
הרצף העולה
אחת מאבני הפינה להבנת כיוונו של שוק או מניה ולקבלת החלטה נבונה לביצוע עסקה הן לקנייה והן למכירה מתבססת על "עיקרון הרצף". מגמות עלייה או ירידה מורכבות מרצפים עולים ויורדים שההבחנה ביניהם והבנתם קריטית לקבלת החלטה.
 
ברצף עולה, שער סגירה של כל נר נתון יהיה גבוה מהשער הנמוך של הנר שקדם לו כאשר ההתייחסות תהיה תמיד לנר הגבוה ביותר של הרצף.
 
קחו לדוגמה את מדד ה-S&P500 בגרף חודשי שם אפשר לראות רצף עולה.

ספירת הנרות ברצף העולה מתחילה מנהר הנמוך ביותר ברצף כפי שאפשר לראות בגרף.
אז מתי סוגרים את הפוזיציה?
שבירת רצף עולה מתקיימת כאשר שער סגירה של נר נתון נמוך מהשער הנמוך של הנר הגבוה ביותר ברצף העולה.
 
לבורסה גרף יש פתרון- שבירה של רצף עולה היא סימן לחיסול פוזיציית לונג. משמעותה עלייה דרמטית ברמת הסיכון. עלייה בסבירות לתיקון טכני משמעותי ואף להיפוך מגמה. יש לשים לב לשבירת הרצף העולה טרם המפולות של השנים האחרונים ולמעשה בכל התיקונים הטכניים שהתרחשו עד היום. המשולשים האדומים מורים במדויק על הנר בו יש לסגור את הפוזיציה. וכל זה בלחיצת כפתור.

הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    כרגיל מטעה כי נגמר הירידות האטצר יקנה (ל"ת)
    מנחם 26/12/2018 07:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    גורביץ אכלת אותה עכשיו הפד והאוצר
    טומר 26/12/2018 07:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יקנו מניות יחד והשווקים יטוסו
    סגור
  • 17.
    אבל אין שום ספירה בגרף! (ל"ת)
    אחד מהעם 26/12/2018 02:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    זיקית גורביץ קלעה פעם במאה שנה למשהו .כל הכבוד לזיקית . (ל"ת)
    כל הכבוד לזיקית 26/12/2018 00:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    במהלך השנים אמרת עשרות פעמים ללחוץ על הכפתור (מכירה)
    יניב 25/12/2018 20:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם בכמה שנים אתה צודק, כמו אפרוח עיוור שמצא גרגר ואתה מוציא מאמרים והסברים בזה אחר זה כאילו אתה סוחר מקצועי שיודע חצי דבר על מסחר אני מתערב על כל סכום שהתשואה שלך בעשור האחרון לא מדגדגת את התשואה של המדדים כל יומיים צעקת שורט והשוק ברח לך. עכשיו אתה מלמד אחרים??? תתבייש
    סגור
  • ניתוח טכני היא שיטה שאפר להרוויח רק אם אתה מוכר אותה (ל"ת)
    ליניב 27/12/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    מלך האגחים אמר
    ניחש 25/12/2018 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כעת הדובים נוטשים חוזרים השוורים 7% עלייה זו דעתי ראשית סגירת שורטים זאת קנייה דעתי 7% מעלה מברוק יא שחקן בורסה על קייאפק
    סגור
  • 13.
    הבורסה
    חכם 25/12/2018 17:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שירדה כך תעלה שוב תקנו מניות שחטפו הכי הרבה כך תרוויחו יותר מבטיח לכם מניסיון של 40 שנה בלי ידע בגרפים הבוקר קניתי הרבה בירידה ומכרתי בנעילה וברוך השם שימשיך ככה
    סגור
  • 12.
    מה הבעיה
    ניחש 25/12/2018 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניפחו עכשיו אויר יצא פחות אויר חוזרים לשפיות כרגע תיקון 7% בשווקים מעלה יהיה
    סגור
  • 11.
    שיחק אותה
    ניסים 25/12/2018 14:09
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אייל שיחק אותה הפעם בגדול. הזהיר והזהיר וכל הליצנים כאן צחקו ובסוף צדק ב10000% . שאפו וחבל שלא שמעתי בקולו
    סגור
  • טען עוד
  • דבר ראשון אולי תקרא את הארכיון תראה שלפני הירידות
    לניסים 25/12/2018 21:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגדולות גורביץ נעשה שורי על הבורסה ושהוא היה דובי על הבורסה הבורסה הייתה שורית - נכון שגם אחרי התיקון הוא המשיך לנחש שהבורסה תרד הוא פשוט משאיר את הניחוש שלו מספיק זמן הרי אף אחד לא זוכר כאשר עשרות פעמים הוא התהפך כמו זיקית אבל כרגע הוא כבר הפך את עצמו ל"גורו" ומפרסם את מרכולו " איך גורביץ ידע שהשוק לפני גל ירידות "ממש בדיחה מהלכת האדם הזה אבל מה שיפה פה זה שיש עוד כמה פתאים שחושבים שהוא יודע טוב מהם ומשלמים לו בשביל האסטרולוגיה שהוא מוכר להם .מקווה שביזפורטל לאחר פעמיים תפרסמו ולא תיקברו את מה שלא נוח לכם כמו אייל גורביץ עצמו
    סגור
  • 10.
    לא צריך שכל או דאגות. רק אצבע ללחיצה על כפתור. (ל"ת)
    ללא ללא ללא 25/12/2018 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    גאון , עשיתי בזכותו 100 אלף שקל. (ל"ת)
    רן 25/12/2018 10:18
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 8.
    אני סגרתי את הפוזיציות לפני שנה וחודשיים,כבר 6 חודשים
    ירון 25/12/2018 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בקובה!!!,עושה חיים משוגעים,מהכסף שהרווחתי ב-3 שנים האחרונות.....אייל אתה המלך!!!!,אבל אני עושה חיים.
    סגור
  • 7.
    הניסיון להדגיש הניתוח טכני כמזיז שווקים מגוחך
    עמי 25/12/2018 09:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השווקים נופלים כי הם פירמידות מניפולטיביות ללא שום כיסוי ערכי. הניתוח הטכני לא יעזור בגרוש כאשר מניות עולות ללא כיסוי וערך כלכלי ויתמוטטו אך ורק בגלל פיצוץ הבלוף.
    סגור
  • אתה ממש לא בכיוון
    אש 25/12/2018 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ניתוח טכני לא אמור להזיז שווקים, הוא אמור לנתח אותם, בדיוק כמו שניתוח שווקים ומניות פונדמנטליסטי מנתח את השוק ולא מזיז אותו.מעבר לזה, בגלל העובדה שהשוק מושפע ממניפולציות שאין להם כיסוי כלכלי, יש יתרון לניתוח הטכני על פני הפונדמנטליסטי.
    סגור
  • 6.
    הגראפים קטנים ולא ברורין
    מבורך 25/12/2018 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הגראפים קטנים מדיי לצפייה בסמארטפון.מדוע אי אפשר להגדיל אותם בלחיצה?
    סגור
  • תראה את גרמי השמיים שם הגרפים ברוררים יותר (ל"ת)
    לברוך 25/12/2018 13:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    מה אתה לא מבין שניתוח טכני לא עובד (ל"ת)
    אריק 25/12/2018 09:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • אבל יש פה עוד אידיוטים שחושבים שהוא עובד (ל"ת)
    לאריק 25/12/2018 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    איך אפשר למכור את כל המניות בפנסיה?
    שאלה 25/12/2018 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר להחזיק שם רק מזומן?
    סגור
  • תעבור למסלול שקלי קצר (ל"ת)
    יעקב 25/12/2018 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    מתי סימן לקנייה? (ל"ת)
    צמירן 25/12/2018 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מסכים בהחלט
    מייק 25/12/2018 09:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ויש דרך גרפית מאוד אפקטיבית להגיע להחלטה וזה ע"י גרף רנקו,מפשט את כל התנודתיות ומראה לך בבירור מה המגמה ובאיזה נקודה לצאת.
    סגור
  • ויש דרך גרפית של מאוד אפקטיבית של הקווים של הקפה
    למייק 25/12/2018 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בבוקר זה מראה כל יום תנודתיות אחרת ואיזה מגמה המאמין נמצא
    סגור
  • 1.
    קשקש (ל"ת)
    צמור 25/12/2018 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אייל, על איזה כפתור לוחצים כדי לראות את המשולשים? (ל"ת)
    תלמיד לשעבר 26/12/2018 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור