האם נראתה התחתית האחרונה במניית טאואר?

על רקע הירידות האחרונות גורביץ' חוזר לבחון את יצרנית השבבים: "הנחת העבודה חייבת להתייחס בחשדנות לכל מהלך עליות"

 |  (71)
אייל גורביץ', צילום: Istock, Bizportal
לפני שלושה חודשים הערכתי ש טאואר +1.19% טאואר 5,434 +1.19% טאואר בסיס:5,370 פתיחה:5,306 גבוה:5,490 נמוך:5,283 תמורה:17,295,668 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מצויה במחיר מעניין והיו לכך כמה סיבות. היא היתה בתיקון ארוך, ליד רמת תמיכה ומתחת לרצועת בולינגר התחתונה. כתבתי אז שאלה הם תנאים בסיסיים אך לא מספיקים כדי להורות על סיום התיקון בשלב זה. הצעתי אז שלוש דרכי פעולה:
 
  1. להמתין לשבירת רצף יורד בגרף החודשי כאשר תוכנת בורסהגרף יכולה לסייע בכך. 
  2. לרכוש במחירים הנוכחיים אם כי מדובר בסיכון גבוה על רקע העובדה ולפיה אין עדיין סימנים מספקים אפילו להתייצבות.
  3. להמתין לקיומה של מגמת עלייה בגרף היומי ולפעול לטווחים קצרים. 
על רקע הירידות האחרונות אבחן את המניה שוב.
בגרף הרבעוני
1. מאז 2001 החלה המניה לרדת. ממחיר של יותר מ-1,000 שקל למניה בודדת הועם זוהרה עד לשפל של כ-5 שקל למניה שנרשם ב-2008. 

2. משם החלו העניינים להתייצב. ולהתייצבות זו מספר מרכיבים:
  • כפי שאפשר לראות לווה גל העליות של 2009 בגידול ברור במחזורי המסחר כעדות לכניסה של "דם חדש" למניה.
  • הירידות שהחלו מאותה נקודת זמן ועד לסיום 2013 לערך לוו בדעיכה במחזורי המסחר. דעיכה זו מבטאת את העובדה ולפיה ההיצע העומד למכירה הולך ואוזל.
  • העליות של 2014 לוו שוב בגידול בהיקפי הפעילות.
  • מנקודת השיא האחרונה ולאורך כל גל הירידות – שוב דעיכה במחזורים. 

3. התנהגות זו מייצגת התייצבות המעידה על סיום מגמת ירידה ושלב חיוני בדרך למגמת עלייה. 

4. שינוי מגמה פירושו אך ורק שינוי בסידור של נקודות השיא והשפל. אין בגישה הטכנית פרמטר אחר היכול להעיד על שינוי בהתייחסות של השוק למניה. 

5. וכאן, מ-2008 אפשר לראות את השינוי. נקודות השיא והשפל כבר אינן מסודרות במבנה יורד. המסר הוא שמגמת הירידה תמה. 

6. למרות הירידות האחרונות המגמה ארוכת הטווח מוגדרת כמגמת עלייה. 

7. אמנם, הרצף האחרון יורד ועדיין לא ברור האם נקודת השפל הבאה תהיה גבוהה מקודמתה. 

8. המניה נסוגה מתחת לרצועת בולינגר התחתונה, דבר המעיד על קרבה לתחתית, גם אם זמנית.


בגרף החודשי
 
  1. בגרף החודשי אפשר לראות בבירור שסידור נקודות השפל עבר שינוי. 
  2. הרצף יורד.
  3. המניה נסוגה מתחת לרצועת בולינגר התחתונה כעדות לקירבה לתחתית, גם אם זמנית.


בגרף השבועי
 
  1. כאן רואים מגמת ירידה ברורה המיוצגת על ידי סדרה יורדת של נקודות שיא ושפל. 
  2. אפשר לראות את הצלילה מתחת לרצועת בולינגר התחתונה. 
  3. אבל, מחזור המסחר גבוה והוא מעיד על לחץ כלפי מטה. 


בגרף היומי
 
  1. שימו לב מה קרה לטאואר בכל פעם שנרשמה ירידה בשילוב מחזור מסחר גבוה במסגרת מגמת הירידה שהחלה בשיא של דצמבר 2017. 
  2. רגיעה זמנית שלאחריה גל ירידות נוסף.


ומה כעת?
 
  1. טאואר מצויה במהלך ירידות ארוך ואין עדיין סימנים מוחלטים לסיומו. 
  2. כך שהנחת העבודה חייבת להתייחס בחשדנות לכל מהלך עליות. 
  3. יחד עם זאת, הירידה מתחת לרצועת בולינגר מעלה את הסבירות למפנה קרוב. אבל זה אמור להיות מפנה זמני במהותו. 
  4. הצפי הוא לתנודתיות גבוהה לפני שבכלל אפשר יהיה לדבר על תחתית אחרונה.

הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ


* הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(71):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    למי שעדין מאמין בטאואר שיוכל את הכובע
    בונקר 12/11/2018 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר פיספסה את התחזיות רק בגלל הנהלה כושלת שצריך להחליף אותה מזמן . חבל על הדיבורים תביטו בטבע תראו מה מנכל קטן יכול לשנות ולטבע יש חובות פי כמה יותר מאשר לטאואר. אז לכל הלוזרים שהפסידו תקבלו את הדעה של גורוביץ בקטע המקצועי . והוא צודק טאואר נמצאת במצב של פוסט טראומה קשה . וחייב לבוא שינוי ומהר .
    סגור
  • 49.
    טעות חברים. נדרשת ראייה רחבה
    דרור גרוניך 05/11/2018 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המתלוננים צודקים חלקית. גורביץ' מדבר בביטחון כאילו התחזיות שלו באות ממוחו הקודח. בפועל הוא מפרט את עמדת הניתוח הטכני. את זה לדעתי הוא עושה מצוין. אבל אסור להתייחס לזה כידיעת העתיד. משקיע נורמלי חייב להשתמש במידע זה רק כאחד האינפוטים. לא היחיד. מי שחושב שאפשר לקבל טיפ ולרוץ לבצע בלי לבדוק עוד מידעים ולהצליב עם שיטות נוספות - שיבוא בטענות רק לעצמו
    סגור
  • 48.
    אתה אפסון וכשלון שם בשקט (ל"ת)
    ץמירי 02/11/2018 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 47.
    לך הביתה 0 עוד יומיים תשנה דעה (ל"ת)
    טומי 02/11/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 46.
    אייל גורביץ תעזוב את התחום אתה גרוע (ל"ת)
    בן ארצי 01/11/2018 21:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 45.
    אייל 0 אחד ענק בגיבוי ביזפורטל (ל"ת)
    אליהו 01/11/2018 21:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 44.
    כמו שאמרתי עטדהיומיים עליות ושיא חדש (ל"ת)
    טמיר 01/11/2018 21:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    אייל לוסר כישלון קבוע ושחצן (ל"ת)
    טמיר 01/11/2018 21:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 42.
    אייל
    חכם 01/11/2018 20:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם אתם רוצים להרוויח כסף עשו הפוך ממה שאייל ממליץ
    סגור
  • 41.
    אמרת אייל גורביץ אמרת הלך לך הכסף (ל"ת)
    משה 01/11/2018 13:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    מחליף מחר חליפה לירוק אדום.שימו לב (ל"ת)
    אייל זיקיטוביץ 01/11/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • זיקטוביץ יפה קלעת (ל"ת)
    1 01/11/2018 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    אייל, תחליף מקצוע.
    בין קוראיך המטומטמים 01/11/2018 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אייל,חפש מקצוע מכובד יותר שלא עושה נזקים לאנשים תמימים.
    סגור
  • 38.
    ממתינים לשריקת הכניסה
    Sassi6 01/11/2018 07:09
    הגב לתגובה זו
    1 6
    חברים, אני קראתי את כל התגובות שלכם, גם אני וגם חברים לעבודה יצאנו ממניות בזכות התראה מאייל גורביץ, המניות המשיכו לרדת ואנחנו בחוץ ממתינים לשריקת הכניסה של אייל גורביץ, תודה
    סגור
  • אפשר לדעת איפה אתם עובדים ומי אתה ????? (ל"ת)
    היי חמוד 02/11/2018 00:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    צודק מאה אחוז (ל"ת)
    כל מילה באבן 31/10/2018 20:28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • עקב התגובות השליליות של הטוקבקיסטים
    ההנהלה 01/11/2018 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שנוצרו בעקבות הניחושים הכושלים של אייל שמאסו בשרלטנות המילולית שלו הנהלת ביזפורטל החליטה לרכוש מגבים בתשלום כגון Sassi6 שימשכו לגבות את הניחושים שלו כדאי שאייל יוכל להמשיך למכור את הקורסים לשרלטולגיה שהוא מוכר אתכם הסליחה ביזפורטל
    סגור
  • צודק כל מילה חירטוט אחר
    כל חירטוט בצבע 01/11/2018 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ללא קשר אם הבורסה הולכת למעלה או למטה
    סגור
  • 36.
    האם נראתה התחתית האחרונה בשטויות של גורביץ? (ל"ת)
    לא.זה עוד ימשיך 31/10/2018 19:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אבל יש עוד כאלה שמאמינים שהוא יודע טוב מהם (ל"ת)
    נמשך וגם נמשך 01/11/2018 07:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • לא ניראה האתר מגבה אןתו 0 (ל"ת)
    אביהו 31/10/2018 20:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 35.
    עליות כבר 3 ימים עוד 3 ימים מושיא חדש (ל"ת)
    ליאור 31/10/2018 18:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 34.
    גורביץציא אפסון אתה רואה המדדים עוד מעט שיאים (ל"ת)
    איתן 31/10/2018 18:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 33.
    כניראה באתר מוכן לשות שתן של גורביץ ולהגן עליו (ל"ת)
    מנחם 31/10/2018 18:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 32.
    אני מחזעקה מ0 פלוס 0 ופחוס 0 = 0 (ל"ת)
    סמדר 31/10/2018 18:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    בקיצור אתה מגבה עליעה ירידה ודשדטש
    מיקי 31/10/2018 18:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה כשלון חרוץ שלא מודה לעולם בטעויות ב 9500 אמרת קנייה לטאואר גם ב 10400 . אתה נחשון ומכשילן
    סגור
  • 30.
    תקראו ותבינו אחת ולתמיד
    למה לא גורביץ? 31/10/2018 18:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    1.השיטה שלו מעולם לא הוכחה כעובדת2.מעולם לא פרסם תאריך מניה שהמליץ שנראה מה קרה אחר כך 3.מעולם לא מודה שטעה 4 90 אחוז מפספס .ואני עוד אופטימי 5.שחצן יהיר לא עונה לטוקבקיסטים לעולם 6.מאשים בהפסדים את אלו שהלכו לפי ההמלצות שלו שכוכתב להם שזו בעיה שלהם שהקשיבו לו .פשוט אין לו בושה מכלום .
    סגור
  • 29.
    מאיר ברק קורע מצחוק כשהוא מפסיד (ל"ת)
    טוב זה לא היום שלי . 31/10/2018 18:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 28.
    כמה אפשר לטעות.כמה אפשר לבלף.די מספיק (ל"ת)
    גורביץ תתבייש 31/10/2018 17:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 27.
    אל תקראו אותו ואל תגיבו לו .אתם לא מעניינים אותו בכלל (ל"ת)
    מתי תבינו שהוא אדיש 31/10/2018 17:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 26.
    גורביץ מלך השותטניקים .הבורסה שוב עולה (ל"ת)
    העורב הלבן 31/10/2018 16:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 25.
    אין לך מושג בשוק לא היה לך ולא יהיה לך (ל"ת)
    רפי אליהו 31/10/2018 15:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • זה מנתח מסטיקים לא שוק כישלון (ל"ת)
    עמירם 31/10/2018 18:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • יש הרבה שרלטנים בשוק,פסגות,מאיר ברק,אפיק פיננסים ועוד..
    אלי 31/10/2018 16:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כל מי שמעביר קורסים לניתוח טכני הוא שרלטן וצריך להתרחק ממנו כמו מאשששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • צודק בכל 100 האחוז (ל"ת)
    טומר 31/10/2018 18:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • ויש את רב השרלטנות אייל גורביץ (ל"ת)
    לאלי 31/10/2018 17:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 24.
    אתההגרוע ביותר המדדים טסים. (ל"ת)
    טומי 31/10/2018 15:46
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 23.
    יש עוד טיפשים שמתייעצים עם הגורביץ (ל"ת)
    לא ייאמן 31/10/2018 15:42
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 22.
    כרניאה שעושה לך טוב הטעויןת שלך (ל"ת)
    מיכה 31/10/2018 15:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 21.
    מנתח ברמת ד או ח. גרוע (ל"ת)
    אבי 31/10/2018 15:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 20.
    זו לא התחתית (ל"ת)
    שש 31/10/2018 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 19.
    Ibmהאם אפשר לקבל את דעתך לגביי חברת איי בי אם (ל"ת)
    גדי 31/10/2018 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 18.
    הכתבות- פרסומת מוסווה לאדם שעושה כסף מה"עדר" שהוא מוביל (ל"ת)
    יוסי 31/10/2018 13:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 17.
    וגם לאתר לא איכפת שגורביץ קטסטרופה (ל"ת)
    הוא לא קורא את הטוקבקים 31/10/2018 12:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 16.
    מזהיר אתכם אנשים טאואר מתאימה רק לכרשים לא לדגיגים
    הייטקיסט לשעבר 31/10/2018 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי שלא מפחד להפסיד שיכנס לקרב הענקים הזה כמובן שהוא ימצא את עצמו בסיחרור כזה כלפי מטה מבלי שהוא ידע איך לצאת משם . לכן ממליץ בחום ואהבה להתרחק מניה מגעילה יש סיכוי טוב שתוך עשר שנים טאואר לא תיהיה קיימת יותר .
    סגור
  • אם אתה חכם כ"כ למה אתה לא לוקח משכנתא ועושה שורט למניה?
    שי 31/10/2018 13:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בדרך זו תהיה מולטי מיליונר לא ?!
    סגור
  • סתם קשקשן
    רציונאלי 31/10/2018 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד ממורמר ומתוסכל שמוכר לנו לוקשים...הוא ראה מאזנים? דוחות רווח והפסד?? בתחזית חזו טיפה יותר רווח(אולי כמה אחוזים) ושומו שמיים זה היה כמה אחוזים פחות...טאואר היא מניה לטווח ארוך....נשחקה חזק בשנה האחרונה ..הזדמנות לאסוף
    סגור
  • 15.
    חברה מנתחים לדוחות ולא גרפים, מה יהיה גורביץ.....
    אלי 31/10/2018 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ניתוח של ילד בין 3, אתה יודע מה אפילו ילד בן 3 מנתח יותר טוב. חבל שאתה מטעה אנשים עם השטויות האלה. שתדע שאסור לעשות מה שאתה עושה לפי ההלכה זה נקרא לרמות בשביל שתרוויח כסף מקורסים.
    סגור
  • 14.
    האם לתיאור קו צריך מומחיות? מה עם ניתוח של החברה ולא של
    אבג 31/10/2018 10:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הקו. מה עם עסקאות, מוצרים, חוזים? כיוונים בשוק?
    סגור
  • כן תתפלא ממחיות לשרלטולוגיה (ל"ת)
    ל-אבג 01/11/2018 13:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    ביום ראשון היה אפשרות ל STOP LOSS וגם היום (ל"ת)
    בן 31/10/2018 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מר גורביץ, כדי להצליח בשוק ההון
    אחת שמבינה א 31/10/2018 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך גם היגיון בריא וכנראה שלך אין את זה , דוגמה טובה לכך, כשטאואר עמדה בשער 11600 לפני גל ירידות חדות, כתבת שהיא תמשיך לעלות וכדאי להמשיך להחזיק אותה לטווח ארוך, מאז לא הפסיקה לרדת , מנייה שעשתה מהלך עליות אדיר צריך גם לדעת לממש רווחים, מה חשבת שתגיע ל15000? זו היתה טעות גדולה . איפה ההיגיון?
    סגור
  • 11.
    לא נמאס לכם
    לרון 31/10/2018 10:34
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להגיב לאדם שלא סופר טוקבקיסטים? שלמה גרינברג כותב ארוכות וגם מגיב לטוקבקיסטים וכל הכבוד לו
    סגור
  • אייל בחור פיכח הוא לא מגיב ....
    לרון 31/10/2018 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מכוון שכך הוא יכול להמשיך לחרטט אותנו ולהחליף את דבריו כזיקית מצויה ואז למכור קורסים בשרלטולוגיה לכל הסאקרים
    סגור
  • 10.
    ניתוח לא מקצועי שמתבסס על העבר ...תקראו
    מיקי 31/10/2018 10:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפי דברי המנהלת הירידות החדות עוד לפנינו עד אמצע 2019 שבה יתחילו ,אולי!!!, להתאושש ממצב השוק של המותגים למחצה. בנוסף אין לטאואר טכנולוגיה חדשה פורצת דרך, משמע תחרות קשה מאד
    סגור
  • ניתוח טכני זה רק העבר לגבי העתיד נאדה (ל"ת)
    למיקי 31/10/2018 17:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    מניה לכל מי שמאמין לטווח ארוך כי מעבר לשינוי בתמהיל
    דירותא 31/10/2018 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קווי היצורהחברה מהווה מטרה לקניה
    סגור
  • 8.
    טאוואר חברה רווחית זה מחיר רצפה !!! (ל"ת)
    מוטי 31/10/2018 10:08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • מסכים. כדי להשקיע לטווח ארוך ולא להתרגש.
    צביקה 31/10/2018 10:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מסכים, כדי להשקיע לטווח ארוך ולא להתרגש .
    סגור
  • 7.
    לא לקנות טאואר , תגיע ל-10- דולר12 (ל"ת)
    שי 31/10/2018 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 6.
    איפה ניתוח של רווחים ושווקי שוק וצפי לשנים הבאות.......
    עמית 31/10/2018 09:29
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כככה לא מנתחים חברה,ומי שקונה על סמך ההימורים האלה טיפש.
    סגור
  • 5.
    חוכמת הבדיעבד
    חיים 31/10/2018 09:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל ילד שמשחק בבורסה, יכול לנתח בדיעבד ירידות או עליות. מנסיוני, כל הפרשנויות והניתוחים לא שווים פרוטה. אתם רק גורמים למשקיעים להיות מבולבלים ולא פעם להפסיד המון כסף. תפסיקו לדבר בשתי שפות. תחליטו אם לדעתכם יהיו עליות או ירידות. סעיקר אתה גורביץ. אף פעם לא הבנתי את הניתוחים שלה עם הגרפים האלה. יותר טוב תניח למשקיעים לנתח לבד על סמך תחזיות וביצועים
    סגור
  • אין מה להבין כל אחד רואה שם את מה שהוא רוצה לראות
    לחיים 31/10/2018 18:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בדיוק כמו תמונה מרוחה על הקיר
    סגור
  • להמתין לשבירת רצף יורד בגרף החודשי......
    משה 31/10/2018 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כאשר תוכנת בורסקפה יכולה לסייע בכך למשקעים להפסיד כסף ולאייל להרוויח כסף
    סגור
  • 4.
    להמתין לשבירת רצף יורד בגרף החודשי....
    משה 31/10/2018 09:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כאשר תוכנת בורסה הקפה יכולה לסייע למשקעים בשיטה להפסיד יותר כסף ולאייל להרוויח יותר כסף
    סגור
  • 3.
    אייל אפשר לרכוש מניות???
    א.ח 31/10/2018 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני שבועיים בחוץ .אם כן להשקיע בקרן מדד 125
    סגור
  • אני לא מבין את האינטליגנציה שלך
    לא.ח 31/10/2018 10:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה שואל עוד את אייל הוא יודע בדיוק כמוך ומשלה אותך שהוא יודע טוב ממך . ואיזה הוכחה טובה יותר קבלת השנה מהניחושים הכושלים שלו
    סגור
  • 2.
    מאז פברואר גורביץ המליץ על "טאואר" והמניה ירדה 60 אחוז.
    יצחק 31/10/2018 08:51
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מאז פברואר , כאשר המניה התחילה לרדת והייתה ב 117 - גורביץ המליץ על "טאואר". מאז המניה ירדה ב 60 אחוז. עכשיו גורביץ פחות בטוח. אם כך - זה הזמן להתחיל לקנות את "טאואר". אם גורביץ מתחיל לחשוב שהמניה אולי תמשיך לרדת - זה סימן שהיא תתחיל לעלות. תקנו את "טאואר".
    סגור
  • שלשום
    כבר קניתי בשער 5400 31/10/2018 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מאוד פשוט, כל חברות השבבים בעולם בירידה. טאואר ירדה ב 60%. טאואר שברה את השער הנמוך שלה ב-52 שבועות. לכן טאואר צריכה להתחיל לעלות קצת. לא זמן להשקיע בה, זמן לקנות נמוך ולמכור ברווח 10%. בשער 6000 אני מוכר.
    סגור
  • 1.
    טאואר מעל
    לאייל 31/10/2018 08:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טאואר מתחת קרובה רחוקה מתקרבת יורדת עולה, יש עוד תיאורים?
    סגור
  • זה חלק מהשיטה לאחר מעשה הוא בוחר
    לאייל 31/10/2018 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את התיאור שמתאים למה שהתרחש והפתח את הסקירה שלו באמרתי לכם זה שיטה התבטאות נפוצה אצל קוראים בקפה
    סגור