סקירת בורסות עולמית: אלו 2 הבורסות שימשיכו לעלות

ארהב, אירופה או המזרח הרחוק? אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal, עם סקירה מיוחדת של בורסות העולם. צפו 
 |  (45)
תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    לאחר החג נראה אחרת לחלוטין...וזאת תהיה..........נוראה.. (ל"ת)
    אפולו 09/09/2018 12:47
    הגב לתגובה זו
    35 1
    סגור
  • רואה שחורות מקבל רק שחור מה לא ברור.... (ל"ת)
    חנני 10/09/2018 07:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לחנני
    אפולו 10/09/2018 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה פרוש רואה שחורו ומקבל רק שחור? משפט לא קביל ולא הגיוני ולא נכון. אך האם אתה אומר זאת מבחינה של מחקר מדעי או משהו בטוח אבסולוטית? או שזרקת משפט שאין לו שום ביסוס וידע נצבר ומצטבר.
    סגור
  • 25.
    אייל יקירי רהוט חכם קולע מדייק תמיד.אין מילים (ל"ת)
    טחור ניר 100 09/09/2018 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • הזוי לגמריי (ל"ת)
    מה זה הפרגון הזה 09/09/2018 14:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • בעייתי משהו,,,,,,,בדוק את העובדות בניתוחים שלו ותראה... (ל"ת)
    חנני 10/09/2018 07:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    מה נאחל לך לשנה החדשה (ל"ת)
    שתמשיך להיות מנתח גרוע 09/09/2018 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אייל לא מנתח גרוע הבעייה זו בשיטה
    למנחש 09/09/2018 17:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הטכנית השווה לניחוש ואייל והמאמינים שלו נופלים בכשל הידע והניסיון
    סגור
  • שטויות במיץ הדיוטות...שיטה שכיחה אצל המנתחים..... (ל"ת)
    חנני 10/09/2018 07:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    שנה טובה אייל-תמשיך שיהיה לנו מעניין ואת מי להאשים.... (ל"ת)
    יוסי 09/09/2018 08:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    רק ארהב
    יודע דבר 08/09/2018 23:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורוצים המלצה?קנאביס.....שימו עיין על TLRY
    סגור
  • 21.
    מי עוד מקשיב לך?!!!!
    דני 08/09/2018 22:18
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אייל יקר. אני עוקב אחר המלצותיך מזה כשנה. לא ברור לי איך אתה עוד ממשיך לכתוב. או שאתה לא בכיוון בכלל או שאתה עודה סיבוב על הציבור. אם הייתי מקשיב ל המלצותיך בעניין ה SNP והדולר הייתי מפסיד הרבה מאד כסף. חברים - קחו דבריו בערבון מאד מוגבל.
    סגור
  • אכן לוקחים דבריך בערבון מוגבל. אין בעולם מדד SNP.......
    חברים 09/09/2018 09:25
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לפי זאת אתה חייב להיות מחוץ לשווקים לחלוטין כי אתה ממש מחוץ לעניינים. חג שמח.
    סגור
  • דע לך כותבים S@p ולא כמו שאתה טועה ומטעה.
    לחברים 09/09/2018 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה בכלל N עושה שם בכלל לא שייכת גולם.
    סגור
  • 20.
    אמרת רק לפני חודש שהדולר רק ייעלה!!..מה קרה?..
    ירון 08/09/2018 22:09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני באמת שואל...הוא קרס 5%,שזה המון למטבע.
    סגור
  • 19.
    על מה תלינו ?.....
    חנני 08/09/2018 04:56
    הגב לתגובה זו
    1 8
    המשחיר פני חברו ברבים יום הכיפורים אינן מכפר ! בורות לא תביא לעולם כסף....צאו ולמדו ! שיטת הניתוח הטכני אינה פוליסת ביטוח גם חברות הביטוח לא משלמות תמיד גם כאשר שילמתם כל חייכם על מה תלינו ?נסו לאמץ את הדברים הטובים בניתוח הטכני ולעשות כסף די לקשקשת ולבורות. למען הסר ספק לכותב כאן אין ולא היה קשר כל שהוא עם גורביץ.
    סגור
  • 18.
    בעייתי משהו,,,,,,,רק השמצות טיפה יושרה
    חנני 07/09/2018 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 15
    אם הייתם קונים את המניות שגורביץ סיקר היה לכם יותר כסף בכיס ופחות השמצות בראש. ימותו הקנאים,,,,חברה לשראל,כיל אודיקודס,אלביט ננו אל על חלק מהמניות שגורביץ סיקר ורמז לכיוון המנייה וצדק ב90% ממקרים
    סגור
  • לא השארת לו שערות (ל"ת)
    לך לקקן 09/09/2018 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    הדולר מלך
    קט 07/09/2018 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קרה למלך למה אתא לא אומר כלום זהו אתא והב נקים עשיתם סיבוב על הציבור בעזרת הנגידה החשבון יבוא כולכם תלכו לעזאזל
    סגור
  • 16.
    נא לא לצנזר.
    חכם חנוכה. 07/09/2018 13:52
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אייל חפש לך מקצוע אחר לדעתי אתה גורם נזק למשקיעים שמתייחסים אליך ברצינות. ניסיונותיך לנבא בעזרת תבנית נרות דומים לניסיון לנבא בעזרת הטלת קוביות, ממש לעג לאינטליגנציה, לראיה אתה נכשל באופן עקבי. לדעתי אתה בזיון למקצוע. לא מבין למה לא פיטרו אותך מזמן, אני חושד שאתה מקורב לדמות מפתח בהנהלת האתר שמעסיקה אותך משיקולים לא מקצועיים אלא מתוך רחמים כדי לספק לך פרנסה. חבל, מגיע לקוראים מקצוען אמיתי.
    סגור
  • 15.
    שנה טובה לעדי ואייל
    דן 07/09/2018 12:50
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אל תתייחסו לכל ה"גאונים" מגיבים כאן. מי שרוצה יקשיב וילמד . מי שלא לא
    סגור
  • שנה טובה לאייל שנת ניחושים טובים
    דני דין 07/09/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אל תתייחסו לדן הוא עוד עז עיוור שהפתח את עניו בקרוב עז בא עז הולך והעזים לעולם נשארים
    סגור
  • 14.
    גורביץ צודק לא הייתי שם דולר אחד מחוץ לארצות הברית
    סוחר 07/09/2018 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גם כשהוא אמר לכולם בתחילת השנה אין מה לחפש בשוק האמריקאי הוא אמר את זה שפחות או יותר היינו בשיאי כל הזמנים . ככה שמי שהיה מקשיב לו כמו שצריך בטח שלא היה מפסיד . ברור שגם הוא סוחר בטווחים קצרים ועושה סווינגים קצרים זה אני בטוח אבל כשאתה בפלטפורמה אתה חייב לתת מהיא הראייה לטווח הארוך שלך . כסף ממסחר הוא עושה קצר יותר מכל המלעיזים פה .
    סגור
  • 13.
    העיקר שיש דבילים שעוד מקשיבים לך.זה מה חשוב (ל"ת)
    תמשיך תמשיך 07/09/2018 11:36
    הגב לתגובה זו
    20 4
    סגור
  • גורביץ
    שלח 07/09/2018 15:06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    איך עדיין מחזיקים אותו בביזפורטאל.אפס גדול
    סגור
  • 12.
    איל יקירי .תמיד מדוייק רהוט חכם וצודק אשריך (ל"ת)
    פרופסור אבירם 100 07/09/2018 11:24
    הגב לתגובה זו
    6 25
    סגור
  • אייל יקרי תמיד תועה וממשיך לנחש (ל"ת)
    פרופסור מלכה 07/09/2018 17:19
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • מה זה ? תגובה מוזמנת או שמא פה אייל מהלל ומפאר את עצמו? (ל"ת)
    משקיע 07/09/2018 14:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • הפרופסור ההזוי והמוזר הזה (ל"ת)
    כמה לא מפתיע 07/09/2018 12:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 11.
    גורביץ והדולר
    יעקב 07/09/2018 10:53
    הגב לתגובה זו
    20 2
    איפה גורביץ ואיפה הדולר
    סגור
  • הניחוש כשל ונקבר עמוק באדמה רק ההצלחות המעטות מתפרסמות
    ליעקב 07/09/2018 18:18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בתורת הניחושים הטכניים של אייל גורביץ
    סגור
  • 10.
    אין התייחסות לדולר המשוגע ואין התייחסות לת"א.
    dru 07/09/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ובכלל, מדוע אין התייחסות לדבריו של עמית טל? אייל חושב כמוהו, לא מסכים איתו, מסכים איתו חלקית? יש דעה רווחת ששנת 2019 הולכת להיות קשה אם נמשיך בכיוון הזה של צמצום נזילות, אינפלציה, העלאות ריבית ומלחמות סחר.
    סגור
  • 9.
    דעתי
    תמו 07/09/2018 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צימצום הכסף ימשיך הסיכוי להרוויח מצטמצם מספר הבורסות שיורדות גדול בהרבה מאלה שעולות משמע הכסף משפיע ישפיע
    סגור
  • 8.
    צימצום כמות הכסף
    תמו 07/09/2018 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעיקר בדולר ימשיך לדרדר את הבורסות בארהב הצימצום הזה ממשיך הקטנת מאזן הפד. ספיגת כספים כן העלאת ריבית ההשפעה הרעה כרגע על המדינות המתעוררות שהן חלשות . החזקות לא חסינות מפני זעזועים הגלובליות קיימת
    סגור
  • 7.
    עליות
    תמו 07/09/2018 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תם המחזור הכלכלי הארוך רואים בבירור יציאת כספים גדולה בכל העולם תמיד החזקים ימשיכו להראות חוזקה החלשים יקרסו קורסים . בקיצור מה שהיה לא יהיה החזקים עדיין שורדים מחזיקים את הראש מעל המים עד מתי?תשאלו את שולמן מי יודע שיקום
    סגור
  • 6.
    פעם ראשונה ב 25 שנה שאני מסכים איתו מילה במילה (ל"ת)
    אסף 07/09/2018 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 5.
    גורביץ מבזה את מקצוע הניתוח הטכני
    יוני 07/09/2018 09:51
    הגב לתגובה זו
    14 3
    פשוט עושה צחוק מעצמו ומכל מי שטורח לשמוע את הסרטונים עם הסיסמאות הנבובות שחוזרות על עצמן כבר שנים.
    סגור
  • 4.
    אתה כתבת לפני כמה זמן שלא יהיו עליות. (ל"ת)
    ב 07/09/2018 09:48
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 3.
    לא לצנזר בבקשה.
    למה לא גורביץ 07/09/2018 09:37
    הגב לתגובה זו
    18 2
    1.השיטה שלו זה הימור.הוא בעצמו לא מאמין בה כנראה אבל לא יודה בזה 2.הוא לעולם לא אומר טעיתי .אבל אין לו בעיה לומר לקוראים אתם טעיתם 3.הוא זחוח מלא בעצמו מקרין ביטחון ואין על מה 4.כמעט תמיד הוא מפספס 5.הוא מלא בתירוצים .אם צדק פעם במאה שנה לא יפסיק להזכיר זאת.אם טעה זה יטואטא מתחת לשטיח 6.אין לו מושג בשוק ההון לראיה הוא מעולם לא הציג תיק של ההישגים שלו 7.הוא מתעלם באופן עיקבי מהקוראים שלו ומדעתם .מסקנה .שמעו אותו בשביל הצחוקים .לא מעבר לזה.אם אחד כמו דוקטור איצ 100 שהוא לא שיא החכמה בלשון המעטה מעריץ אותו זה כבר אומר הכל
    סגור
  • הצגת אתה תחזיות של אייל גורביץ בצורה מדויקת
    טל 09/09/2018 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויפה כנראה רוב המגיבים עניים שלהם בראשם המאמינים בו בחושך הולכים
    סגור
  • כל מילה סלע (ל"ת)
    אש אש 07/09/2018 17:20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 2.
    גורביץ אתה מבולבל
    יעקב יעקוביאן 07/09/2018 09:32
    הגב לתגובה זו
    18 1
    כבר חצי שנה שאתה כותב שטויות.....לא נמאס לך???? אני במקומך הייתי מתחבא מזמן
    סגור
  • גורביץ
    יעקב 07/09/2018 15:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מבךבל את הביצים.לדעתי הפיל הרבה
    סגור
  • 1.
    הוא קובע עובדה ואחכ אם יקרה ההפך יאמר .בעיה שלכם (ל"ת)
    שימו לב לכותרת הזו 07/09/2018 09:18
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • אייל יודע בדיוק כמוך