אחרי התרסקות של 50% מהשיא, האם נוצרה הזדמנות קנייה בבזק?

גורביץ' חוזר לנתח את פוטנציאל הרווח במנייה שקבעה רמת התנגדות חדשה של 4.1 שקל. הסיכון גבוה מהסיכוי?

 |  (34)
בזק, צילום: לילך צור
לא אחת ניתחתי את בזק -1.78% בזק 386 -1.78% בזק בסיס:393 פתיחה:390.3 גבוה:391.4 נמוך:383.8 תמורה:9,134,411 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשנה האחרונה. בפברואר ולאחר מכן ביוני. בין לבין היא זכתה לככב במדור הוידאו והמסקנה היתה זהה: לא מדובר במניה שהקנייה שלה מבטיחה סיכון נמוך. פוטנציאל הרווח הוא נעלם על רקע העובדה שהמגמה אינה מגמת עלייה. וסיכון דווקא יש.
השאלה המרכזית היא - אחרי גל הירידות של הימים האחרונים, האם פני הדברים השתנו?
בגרף החודשי
  1. המגמה היא מגמת ירידה ברורה. 
  2. נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה יורד. המשמעות היא קונצנזוס של שתי הקבוצות הדומיננטיות לגבי הכיוון. 
  3. הממוצעים הנעים מסודרים במבנה יורד. 
  4. הרצף יורד 
  5. הנרות האחרונים אדומים ומעידים על שליטתם של המוכרים.


בגרף השבועי
  1. גם כאן מגמת ירידה ברורה הנתמכת על ידי סדרה יורדת של נקודות שיא ושפל.
  2. אפשר לראות את שבירתה של רמת התמיכה 4.1 שקל למניה שבשבועות האחרונים הפכה לשמש כרמת התנגדות. 
  3. גם בממד זמן זה מסודרים הממוצעים הנעים במבנה יורד.



מה כל זה אומר?
ועדיין, למרות הירידות הסיכון גבוה מהסיכוי. במגמת ירידה אין איש יודע את נקודת הבלימה. המחירים הנוכחיים לא מצדיקים קנייה. 


* הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    לקנות באזור 330 כי חלמתי שהמוסדיים יקנו בשער הזה...
    ניר חלומי 16/07/2018 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע למה אבל זה מה שחלמתי. מעניין אם אשקיע ב3300 ש"ח בשער הזה ואחזיק שנה? מעניין מה יקרה לכסף. אם יעלה, אז הרווחתי, אם יירד אז הפסדתי. אני ממש גאון...
    סגור
  • 23.
    בזק- גורביץ
    בן 15/07/2018 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי לניתוח הקודם שלך ואכן מכרתי בהפסד מינימלי. תודה.. גורביץ. אשמח לשמוע בקרוב סקירה על רציו, זהב, כיל. תודה רבה איש יקר!
    סגור
  • 22.
    קניה חזקה
    דרור מאור 14/07/2018 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ תמיד חוזה שחורות! במעקב אחריו במשך שנים,אחוזי הדיוק שלו בחיזוי עומדים על 5-10 אחוז!!!!!!!! לשיקולכם
    סגור
  • 21.
    לגבי ה S&P
    יגאל 12/07/2018 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם קולטים, היום יום חמישי שעה 21 בערב, הS&P על 2794 נקודות, עוד 2 אחוז למעלה ואני ממש הולך לצחוק!!!!!(מי אומר כבר 4 חודשים שלא יהיו שיאים חדשים והS&P בדרך למטה??תזכירו לי?)
    סגור
  • 20.
    גורביץ שאלה
    אחד שמכיר 12/07/2018 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל התורה של הניתוח התכני מבוססת על זה שהגרף חזות הכל ציטוט שלמנתח טכני בקורס יועצים לפני מעל 20 שנה .שאלה מה קורה שבבוקר המסחר הנשיא טראפ מצייץ .מה קורה לגרף משתנה בהתאם למסחר .ומה קורה במסחר אללה יסתור .מסקנתי הגרף חשוב אבל לא חזות הכל במיוחד עם נשיא תזזיתי כמו טראפ
    סגור
  • 19.
    הכל תלוי בממוצע הנע (ל"ת)
    אשוק 11/07/2018 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ממצוע נע זה המצאה של אייל כדי למכור לכם אשליות
    לאשוק 16/07/2018 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא עוד כלי שאין בו שום יכולת בדיוק כמו הקו של הקפה .ניתוח טכני הוא בדיוק כמו קריאה בקפה אין לו שום יכולת לחזות את מה שהיה בשום כלי שהוא הדבר היחיד שיש לו יכולת הוא להציג גרפי את מה שהיה . ניתוח טכני זה שיטה של ניחושים מעל 1000 כלים טכניים שכל מנתח רואה בגרף משהוא רוצה לראות או מאמין לראות אין לשיטה שום יכולת קונקרטית לכן השיטה שווה לניחוש פרוע .
    סגור
  • 18.
    אייל אתה הפלתה אותי יותר מי 40 אחוז ממתי שהמלצתה באלעל (ל"ת)
    דוד 11/07/2018 16:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    אייל באלעל היום יש 65 מטוסים שלהם האם הם שוום רק 75 אגו
    דוד 11/07/2018 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל הטם אלעל היום יש 65 מטסים האם הם שווים רק 75 הגרות בבורסה או שמרדים אותה כמה שהם רוצים לפי הספקלנטים בבורסה או שוי שוק של 65 מטוסים
    סגור
  • 16.
    אייל המרתה פתצייל באלעל אחשב אתה אומר על בזק
    דוד 11/07/2018 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל אני לו יודע מה לחשוב עלך על מה אתה מדבר כול הזמן רק כשלון ממתי שדברתה על אל על צנחה יותר מי 30 אחוז
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    למטה
    מיקי 11/07/2018 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכיוון למטה כמו בטבע עד שיבוא מישהו עוד 50% למטה ויאסוף סחורה...
    סגור
  • 14.
    אני קונה היום בזק בכל כספי (ל"ת)
    סימן טוב 11/07/2018 13:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אם כל כספך זה למעלה מ60 מליון שקל אני לא מציע לך לקנות (ל"ת)
    לסימן טוב 11/07/2018 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    בכתשעים אחוזים הוא קרא הפוך את המגמה (ל"ת)
    אם תבדקו לאחור 11/07/2018 13:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    למי שיש סבלנות שימתין לשער 220 (ל"ת)
    מקורב לוועד 11/07/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    רק עכשיו מתחיל המלחמה מי יכנס עם הסיב האופטי לבית (ל"ת)
    כך ששוק התקשורת ירד 11/07/2018 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    המומנטום הינו בירידה. עד לאן?אלוהים יודע.
    יוני 11/07/2018 12:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יכול לרדת עוד 20%, ויכול להיעצר. בשלב זה, בזק הינה סכין נופלת. להמתין עד שיתייצב. בזמנו בזק הגיעה לשער של 800 נקודות ויותר. נפילה כואבת בשנים האחרונות.
    סגור
  • 9.
    דווקא אני סומך על אייל
    אלי 11/07/2018 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות אייל קניתי אופקו שאייל המליץ עליה ואני מורווח 50% עליה והיד עוד נטויה.
    סגור
  • לעיתים רחוקות מאוד הוא מצליח (ל"ת)
    נכון.כמו בקזינו 11/07/2018 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    בזק תרד כי רוב הבורסה תרד השנה הגרף גם תרנגולת עיוורת
    דני 11/07/2018 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רואה שהוא מורה כלפי מטה ורחוק מהתיצבות מבחינה עסקית פנדמ' המצב כרגע לא מזהיר ואובדן הכנסות בשוק הקווי עדיין לא מתומחר.
    סגור
  • 7.
    אני אשמור את הכתבה הזו ואבדוק עוד חצי שנה. (ל"ת)
    יצחק 11/07/2018 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    או שאין לו מושג או שמטעה בכוונה (ל"ת)
    שורה תחתונה. 11/07/2018 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    אני תמיד עושה ההיפך מאייל
    ירון 11/07/2018 11:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וברוב המקרים תופס .אני קונה בזק .
    סגור
  • 4.
    קשקשן
    תירוש 11/07/2018 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שלוקח ברצינות את הקשקשן הזה הוא חמור
    סגור
  • 3.
    הפוך גורביץ...הפוך
    עזרא נאווי 11/07/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מבחינה פונדמינטליסטית, בזק כבר מכילה את כל האסונות והתרחישים של יום הדין. פרשת אלוביץ מגולמת בה, תחרות בטלפוניה ובאינטרנט, וכל שלל הירקות. מכאן תגיע רק עליה. ארוכה ומתמשכת. עם כל הכבוד לגרפים, הכלכלה בטווח ארוך מנצחת.
    סגור
  • ממתי קונים סכין נופלת (ל"ת)
    ר 11/07/2018 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קניה בירידות היא הימור נטו (ל"ת)
    לעזרא 11/07/2018 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני מסכים איתך למרות שאתה בטח מתכוון פונדמנטלית. (ל"ת)
    סאקו 11/07/2018 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אייל שבר שיא בממוצעים הנעים של כישלונות
    אש אש 11/07/2018 10:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וגלי הליוט ניתוח טכני שווה לניחוש
    סגור
  • גם בולינגר (ל"ת)
    ירקרק 11/07/2018 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גורביץ - אני רק אניח את זה כאן
    כבר לא תמים 11/07/2018 08:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אתה לפעמים פוסק בכזו נחרצות לגבי מגמות ולגבי סוף הירידות שזה לא אמין, תיתן דוגמאות גם כמה פעמים הסטטיסטיקה לא עובדת... לדוגמא הכתבה הקטנה הזאת שלך מ-2016, שרק התחיל גל הירידות... http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/459822
    סגור
  • שנה וחצי אחרי ההמלצה החמה - המניה ירדה ב 50 אחוז
    יצחק 11/07/2018 09:52
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ב 28.12.2016 גורביץ כתב כתבה והכותרת הייתה "האם מניית בזק מתעוררת לקראת מהלך עליות גדול?". גורביץ קובע בסיכום :"מהלך עליות ארוך טווח יוצא לדרך. כמה ארוך ? מעל רמת השיא של כל הזמנים. מאז - המניה רק ירדה וירדה ברציפות והגיעה לירידה של 50% מהשיא. מה קרה מאז ? איך גורביץ מסביר את מה שכתב אז ?
    סגור
  • מה אתה שומר כתבות ישנות (ל"ת)
    חוצפן 11/07/2018 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אייל מנחש כאשר הוא לא פוגע או שלא מתפרסם או