גורביץ': "העליות זמניות. מה שיקבע הוא איפה יסתיים גל הירידות הבא"

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal על העליות בשווקים, כיוון היורו-דולר ו-2 מניות ממדד תא-35. צפו 
 |  (78)
(צולם ביום חמישי בבוקר 31.5.2018)
תגובות לכתבה(78):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    גורביץ לך הביתה
    דימה 14/06/2018 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר פשוט להטיל מטבע
    סגור
  • 35.
    אייל,תודה על הניתוח המקצועי (ל"ת)
    אדם 12/06/2018 04:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    כולנו זמניים,גם העליות.בסוף בסוף יהיו ירידות. (ל"ת)
    מוטי 11/06/2018 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    עוקב אחריך בערך משנת 2005
    יניב 10/06/2018 15:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הגיע הזמן לפרוש. ניתוח השוק שלך פעם אחר פעם שגוי אתה אולי לא מפנים את זה שיש לך קהל עוקבים והם מפסידים כסף. אמיתי. נכון שזו לא המלצה. אבל קצת יושרה פנימית אתה מנתח לא טוב. או שהשיטה לא עובדת זה ממש לא משנה. עם אחוזי פגיעה של פחות מ 30% עדיף להטיל מטבע מלהקשיב לסקירות שלך
    סגור
  • טכני,זה לא מדע מדויק.לא מתאים לך אל תעקוב.לי הוא מתאים (ל"ת)
    אדם 12/06/2018 04:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    בריטואל קבוע מחודש ינואר ממשיך ב"ניתוח" השוק המוטעה
    ניר 10/06/2018 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי יודע, אולי יום אחד זה יקרה והוא יגיד "אמרתי לכם"
    סגור
  • 31.
    לא מאמיניםלברננקי?
    אבטלה נמוכה 10/06/2018 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אבי התוכנית תמאיצים הגדולה בהיסטוריה בארהב הדפסת הכסף הגדולה כעת על הפד לבצע תוכנית הפוכה מואצת להקטנת מאזן הפד כידי למנוע פגיעה חזקה בכלכלה נחיתה רכה 2020. ללא זאת תתכוננו לנפילה חזקה כפי שאמר ברננקי
    סגור
  • זה לעג לראש שברננקי
    יוסף 10/06/2018 14:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהאנשים המרכזיים שהאחרים למשבר של 2007 וממליץ משהוא .אני לא מבין בכלל איך עוד נותנים לכישלון הזה עוד במה .
    סגור
  • הוא המחלץ
    טועה 11/06/2018 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של הכלכלה אצה מתכוון לגרינשפן
    סגור
  • 30.
    זה ריבית גבוה
    אבטלה נמוכה 10/06/2018 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה תשואות אגח גבוהות תשאלו את בררנקי מה יקרה ב2020 לכלכלה נפילה מצוק הכלכלה האמריקאית מסתבר תמיד הבורסה מקדימה מתחילים לנטוש הלויתנים ישארו הסרדינים. יש תכנית תמריצים יש טראמפ גדולה פיסקאלית שממריצה את הכלכלה כאשר האבטלה אפסית זה יגרום לאינפלציה העלאות ריבית חזקה מצד הפד. זה יוריד תבורסה איך אמר ברננקי בראיון ב2020 הכלכלה האמריקאית תפול מצוק נקרא לשמוע את הראיון עימו חפשו בגוגל או באתרי הכלכלה .
    סגור
  • טען עוד
  • 29.
    בקיצור. אין לי מה קורה בשוק
    מ 10/06/2018 06:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני רק מנסה להסביר את הנבואות הקודמות שלי
    סגור
  • 28.
    נשמע כמו תחזית של האורקל מדלפי. (ל"ת)
    RPF 09/06/2018 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 27.
    ניתוח טכני הוא רק חלק מ 50% החלטת ההשקעה
    שגיא 09/06/2018 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אים הוא היה משלב את הגרפים עים ניתוח עיסקי הניתוח היה עולה באיכותו.
    סגור
  • ניתוח הטכני הוא אשליה ושווה להטלת מטבע (ל"ת)
    לשגיא 10/06/2018 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    SEDG- סולארדג הישראלית. אייל נשמח מאוד לדעתך
    דוד 09/06/2018 07:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    SEDG- סולארדג הישראלית. אייל נשמח מאוד לדעתך תודה מראש!!!
    סגור
  • אייל יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
    לדוד 10/06/2018 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    גורביץ רואה אדום בעיניים מרץ 2018 (ל"ת)
    מאז יש רק ירוק .פחחח 08/06/2018 20:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    גם גורביץ זמני כי בסוף יבינו שאתה מחרטט (ל"ת)
    חוץ מהפרופסורים 100 08/06/2018 16:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    אייל-לא יודע מי לימד אותך-גרף פשוט
    משה 08/06/2018 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המדדים הולכים לשיאים חדשים
    סגור
  • 22.
    הכל זמני
    מספר 08/06/2018 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכל זמני בעולם, גם הירידות, גם העליות ןגם כולנו....
    סגור
  • 21.
    אלוהים רואה הכל .אבל הכל.נוכל (ל"ת)
    גורביץ 18.3.18 תיקון 08/06/2018 15:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    גורביץ' אתה אלוף
    עידו 08/06/2018 14:48
    הגב לתגובה זו
    6 16
    אני עוקב אחרייך תקופה מאוד ארוכה, ומי שטוען שאתה טועה בניתוחים הוא זה שטועה הניתוחים שלך מעניינים ונכונים. מי שחושב אחרת עדיף שלא יגיב פה כי הוא לא מבין בניתוח טכני
    סגור
  • מצטרף לדברים. (ל"ת)
    רני כהן 09/06/2018 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אלוף הפיספוסים (ל"ת)
    לעידו 08/06/2018 16:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ותשאר תפרן כי אתה סתום (ל"ת)
    עידו אתה תפרן 08/06/2018 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    קח רווחים עם העליות!! תודה למר גורביץ!!!
    גמילות חסדים 08/06/2018 14:15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    המעוף יחד מריץ את הקולים למעלה למגינת ליבם של השורטיסטים התמימים שלא לומר טיפשים. מה אני מציע? קנה מניות תהנה מעליות ומכור עם היציאה מבולינגר או היציאה לפנסייה!!! שבת שלום ליהודים הימנים
    סגור
  • ושהשמאלניים ילכו לעזה (ל"ת)
    גמילות חסדים 10/06/2018 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • זה גמילות שינאה
    לגמילות חסדים 09/06/2018 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נאמת שרציתי לענות לך לגופו של עיניין אבל כשקראתי את המשפט האחרון המלא גזענות ושנאה התחרטתי. שבת שלום לכל הקוראים, בני כל הדתות וכל הדעות
    סגור
  • 18.
    לך הביתה כבר
    לך בבית 08/06/2018 14:13
    הגב לתגובה זו
    19 8
    לך בבית שלך .די מספיק
    סגור
  • איזו עברית "משובחת"! (ל"ת)
    ללך בבית 09/06/2018 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עוד פעם אבן שושון קופץ לנו פו
    ל"אבן שושן " 10/06/2018 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .
    סגור
  • 17.
    תותח
    אלמונימי 08/06/2018 14:12
    הגב לתגובה זו
    12 4
    וואו איזה תותח הוא. איך הוא תמיד, אבל תמיד טועה. cut the bullshit
    סגור
  • כן הוא באמת תותח שיורה עקום (ל"ת)
    1 08/06/2018 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אם כבר רצית להתחכם..היית אמור לכתוב Cut... (ל"ת)
    ג'ון 08/06/2018 16:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    ניתוח טכני זאת רמאות (ל"ת)
    אלין 08/06/2018 14:00
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • צודקת אילין כנראה אזולאי באמת לא מבין
    למרקו אזולאי 10/06/2018 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לך טעות לוגית בסיסית של אשליית הקונצנזוס - זה שמיליוני אנשים משלים את עצמם כל יום כאשר הם מנסים לחזות בעזרת גרפים ששווים לאסטרולוגיה את שוק זה לא הופך את השיטה ליעילה יותר מניחוש - מיליוני אנשים מאמינים גם באסטרולוגיה וקריאה בקפה או לחלופין מעל מיליארד מאמינים בינדואיזם והיא הדת השלישית בגודלה בעולם כוללת מאפיינים פוליתיאסטים ופולחן של מגוון גדול של אלילים האם בגלל שיש לה כל כך הרבה מאמינים זה עושה אותה אמתית או נכונה .זה שהרבה אנשים משתמשים בניתוח טכני זה לא אינדיקציה שהיא שווה יותר מניחוש פרוע . האנשים פו נופלים בכשלים קונטיביים כגון הידע המימניות וכשל המהמר וכו' . הטבע האנושי הוא כזה שכאשר הוא לא יכול למצוא סיבה הוא ממציא אותה בצורת רבות ומשונות כגון ניתוח טכני . כיום אין שום אפשרות לחזות מגמות עתידיות בשוק ההון על סמך גרפים קיקיוניים זה מערכת מורכבת כאוטית ואי לינארית .
    סגור
  • אשמח לדעת מה הידע שיש לך בניתוח טכני כדי לקבוע זאת (ל"ת)
    אש 08/06/2018 18:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לא צריך ידע מספיק שהיא קוראת את התחזיות
    לאש 10/06/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכושלות של אייל גורביץ והיא כבר מבינה לבד שניתוח טכני שווה לניחוש
    סגור
  • עדין יש כאלה פתאים שמאמינים
    לאלין 08/06/2018 16:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באסטרולוגיה הזו פתי בא פתי הולך וארץ לעולם עומדת
    סגור
  • עם שם כזה יפה להיות אהבלה?
    מרקו אזולאי 08/06/2018 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני לא מבין בטכני אבל לא יתכן שמאות מליונים בעולם לומדים ומלמדים זאת כבר עשרות שנים. ושאלה: מהיכן הוצאת את ההפלצה ההנפצה הזאת? לא מתאים לאחת הנושאת שם אלין..את צרפתיה או בלגית? אז אוכל לכתוב הנ"ל בשפתך.
    סגור
  • כנראה אתה באמת לא מבין
    למרקו אזולאי 10/06/2018 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך טעות לוגית בסיסית של אשליית הקונצנזוס - זה שמיליוני אנשים משלים את עצמם כל יום כאשר הם מנסים לחזות בעזרת גרפים ששווים לאסטרולוגיה את שוק זה לא הופך את השיטה ליעילה יותר מניחוש - מיליוני אנשים מאמינים גם באסטרולוגיה וקריאה בקפה או לחלופין מעל מיליארד מאמינים בינדואיזם והיא הדת השלישית בגודלה בעולם כוללת מאפיינים פוליתיאסטים ופולחן של מגוון גדול של אלילים האם בגלל שיש לה כל כך הרבה מאמינים זה עושה אותה אמתית או נכונה .זה שהרבה אנשים משתמשים בניתוח טכני זה לא אינדיקציה שהיא שווה יותר מניחוש פרוע . האנשים פו נופלים בכשלים קונטיביים כגון הידע המימניות וכשל המהמר וכו' . הטבע האנושי הוא כזה שכאשר הוא לא יכול למצוא סיבה הוא ממציא אותה בצורת רבות ומשונות כגון ניתוח טכני . כיום אין שום אפשרות לחזות מגמות עתידיות בשוק ההון על סמך גרפים קיקיוניים זה מערכת מורכבת כאוטית ואי לינארית
    סגור
  • גם גורביץ (ל"ת)
    גם גורביץ 08/06/2018 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    שלחו לנו את אייל
    מסי 08/06/2018 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שיציל לנו את הכלכלה אייל מלך פוגע כל פעם מדויק עשיר מנתחי תבל.
    סגור
  • רק עיוור חושב שהוא פוגע הוא יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
    מסי מ ה BDS 08/06/2018 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    פשוט ליצן.ממרץ טוען לתיקון ויצא ההפך (ל"ת)
    ליצן שכמוך 08/06/2018 13:15
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • אף אחד לא מכריח אותך לקרוא את הכתבות שלו
    קרמר 09/06/2018 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זה נכון שכל ההערכות של המנתחים הטכניים בכלל ושל מר גורביץ בפרט שוות ל..... אני לא מאשים אותם כי השיטה הזו לא מהווה שום אינדקטור בוודאי ובבוודאי לא למשקיעים לטווח ארוך (5 שנים ומעלה). עצם העובדה שהוא כבר שנתיים טוען שעומדת להיות מפולת בסדר גודל של 2000 ו-2008 על סמך גלי "אליוט" מראה לך כמה התחזיות שלו רציניות. מה גם שאם היה לאיזה מנתח טכני כזה או אחר יכולת ניבוי אמיתית לכיוון השוק, לא היית רואה אותו בכתבות בביזפורטל והוא בטח לא היה חולק איתך את הסוד הגדול.
    סגור
  • אתה מסלף את המציאות
    אש 08/06/2018 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גורביץ התחיל לדבר על ירידות מסוף ינואר ימים בודדים לאחר שה S&P500 היה בשיא של 2875 נקודות. נכון לרגע שאני כותב המדד עומד על 2767 נקודות (שזה גם פחות מהשיא של מרץ)
    סגור
  • מסלף המציאות הראשי האש מדבר (ל"ת)
    לאש 10/06/2018 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלוואי היינו יכולים לנבא שנה או שנתיים מראש תיקון או
    ונסה 08/06/2018 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שינוי מגמה. היא לא תגיע מייד אבל אנו מבינים שהיא אמורה להגיע ורק מתעכבת ובכלל לא בגלל סיבות כלכליות.
    סגור
  • 13.
    מפולת בבורסה
    שוקי 08/06/2018 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 7
    איזה באסה פיספסתי במספר ימים עכשיו זה מתחיל וזה יהיה יותר קשה ממה שחשבתי בגלל הפיספוס 25 אחוז למטה ואולי קצת יותר
    סגור
  • מאפריל אתה מפספס .טיפש טיפש טיפש (ל"ת)
    למר שוקי 08/06/2018 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שוקי אתה לא מבין כלום (ל"ת)
    תפסיד עוד הרבה 08/06/2018 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    הנסדק מדד ביוני-לא קשור (ל"ת)
    יוסי 08/06/2018 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    100 לאייל..אתה בכיוון הנכון חבר יקר
    I / א 08/06/2018 11:17
    הגב לתגובה זו
    27 17
    מה שחסר לנו זה דבקות ועוצמה ונחישות...אין היום הרבה אפשרויות ואם ככה אז ככה וכדומה. הפעם סוף סוף לאחר תקופה ארוכה שעדיין המשיכו לשקר ולבזות את הכלכלות והשווקים..הפעם אייל יקירנו זה חד משמעי ולמקומות עמוקים מאד.
    סגור
  • זה רק מראה שהכל פה מכור (ל"ת)
    20 מצביעים מעלה 08/06/2018 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • והנביא שוקי מתעוררים רק באדום (ל"ת)
    הפרופסורים הצווחנים 08/06/2018 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לקקן בכסף (ל"ת)
    לקקני 08/06/2018 13:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • זה כנראה האש החליף שם לאחר שחשפו אותו
    לקק לקק 08/06/2018 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהוא מגיב בתשלום לאחר שהצטברו יותר מידי תגובות שליליות
    סגור
  • אבל אני מקבל הכל בזהב וכמויות ענק ולא בכסף
    נכון אתה צודק 08/06/2018 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החודש זימברו אותי והעבירו לי בטעות רק זהב במליון דולר במקום השני מליון..אבל אני לא חושש ..אקבל ההפרש.
    סגור
  • ואתה מקבל כסף כנראה (ל"ת)
    לא הוא לא 08/06/2018 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 10.
    על בסיס שבועי-- חחחח שחכת את הנסדק..... (ל"ת)
    יוסי 08/06/2018 11:08
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • הוא לא שחך(שחכ) ולא אשך בכלל. (ל"ת)
    ליוסי העילג 08/06/2018 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • למגיב החשוך
    למגיב החשוך 08/06/2018 20:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה יודע יש אנשים עולים חדשים אולי דיסלקטים שהחכמה שלהם לא מגיע אפילו לכקרסול שלהם רק טיפשים שופטים כמוך ואווילים שאין להם מה לומר מגבים בצורה כזו
    סגור
  • 9.
    מר גורביץ, למה כל כך קשה לך להגיד טעיתי, הרי טעית
    אחת שמבינה א 08/06/2018 10:47
    הגב לתגובה זו
    18 6
    בגדול בניתוח טכני שלך, עכשו אתה אומר הנחת עבודה שלך היתה שלא יהיו שיאים חדשים באס אנד פי , נכון שכרגע אין שיאים חדשים אבל הוא מתקרב. הנחת עבודה שלך היתה שיהיה גל של ירידות, הנסדאק יגיע ל6600 האס אנד פי יגי ע ל2500 והדקס יגיע ל10000. שבת שלום ומבורכת לכולם.
    סגור
  • לאחת שמבינה
    חברים שלך 08/06/2018 12:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כמה שאת יותר מזדקנת ומתבלה ומתכלה אנו אוהבים אותך יותר ויותר. לגבי בגדול בניתוח טכני..אז מה עם הקטן והביינוני? מה הקשר לגודל בניתוח. הגודל בכלל לא קובע.
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אחת שלא מבינה 09/06/2018 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הפרדת הקול לימין שמאל לא ממש עוזרת (ל"ת)
    אלי 08/06/2018 10:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 7.
    גורביץ אולי התבלבלת???????????
    יעקב 08/06/2018 10:26
    הגב לתגובה זו
    22 6
    מי שהקשיב לך בחודשיים האחרונים הפסיד הרבה כסף מתי כבר תודה שטעית?
    סגור
  • מדוע 11 סימני שאלה. מה רע ב 1?
    ליקוב העאקרוט 08/06/2018 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ומה לפני החודשיים הנדונים? היו הצלחות ענק נכון חושם?
    סגור
  • 6.
    מה לגבי הזהב?
    בן 08/06/2018 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איל שלום ותודה על הסרטונים. אני עוקב ומבצע. אשמח אם תוכל לתת תחזית לגבי הזהב. אתה מדי פעם מעדכן אך מזה תקופה אתה נמנע. תודה
    סגור
  • 5.
    אחלא אייל
    ישראל ישראלי 08/06/2018 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 6
    תן חיובי ולא שלילי. מבקש ניתוח של פרוטארום.תודה
    סגור
  • 4.
    לא מן הנמנע שנראה ירידות בסדר גודל 5% ליום
    מבין 08/06/2018 10:13
    הגב לתגובה זו
    4 10
    כמו במשבר 2008. הפעם המצב הרבה יותר מסוכן מאחר ונגמר עידן התמיכה בשווקים שנמשך כמה עשורים.
    סגור
  • ממש לא
    יעקב 08/06/2018 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הצמיחה אמיתית בארהב
    סגור
  • 3.
    חוק המספרים הגדולים
    יוסף 08/06/2018 10:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ולמה אייל לפעמים גם צודק - כאשר יש לנו מגדם גדול מאוד של תחזיות יומיות במניות ומדדים, קימת הסתברות גדולה מאוד ולעתים ודאית שצפוי שיקרו גם תחזית נכונות שההסתברות לחזות אותם מאוד נמוכה. חוק המספרים הגדולים מסביר מדוע צירופי מקרים נדירים וניסים מתרחשים בכל יום, וזאת ללא קשר לסבירות שהוא יתרחש בכל אחת מן ההזדמנויות לבדה. לדוגמה חוק הנסים של ליטלווד קובע שבני אדם יכולים לצפות שיקרה להם נס בקצב של פעם בחודש בערך, אם מחשיבים אירוע הקורה אחת למיליון לנס, ואם קצב האירועים המתרחשים אצל אדם מדי שנייה יוצא שבחודש אחד, אדם חווה כמיליון שניות של ערות ואם לא יתרחש לו אירוע של אחד למילון כמוגדר כנס ,אז זה באמת היה נס .אירועי העבר ובבורסה תמיד נראים פחות הקראים מכפי שהיו. הניתוח הטכני גורם למאמינים לחשוב שהבורסה ניתנת לחיזוי משהיא ניתנת בפועל. ולמה המאמנים חושבים שאייל יודע טוב מהם ?כאשר אייל פוגע בניחוש אחד זה יפורסם באתר ללא הפסקה אבל הכישלונות ייעלמו או בתוך חיי המדף הקצרים של הזיכרון האנושי ויגרום להטעיית פרסום ויחס או בתוך ההתבטאות עמומה ובלתי קונקרטית של התחזית וסילוף הדברים שלאחר מעשה .
    סגור
  • 2.
    עשו תמיד
    הפוך 08/06/2018 09:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    "מהמלצות המומחים" ותרויחו
    סגור
  • 1.
    גורביץ אולי התבלבלת???
    יעקב 08/06/2018 09:29
    הגב לתגובה זו
    17 1
    מי שהקשיב לך בחודשיים האחרונים הפסיד הרבה כסף מתי תודה שטעית?????
    סגור
  • הוא לא מסוגל הוא יהיר וזחוח (ל"ת)
    למה שיודה 08/06/2018 21:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אולי התבלבלת?
    ליקוב 08/06/2018 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב 7 היו 11 סימני שאלה וכאן רק 5..משהו לא נכון קרה!!!!!
    סגור