האם S&P לקראת גל עליות; וגם מה העתיד של מדיוי?

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal, מתייחס לתנודתיות בשווקים ולהתחזקות הדולר. וגם: שתי מניות בתל אביב. צפו 
 |  (97)
תגובות לכתבה(97):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    הניתוח שלו טוב כמו הורסקופ. בינתיים אנחנו הצפרדיים בסיר
    צפרדע 15/05/2018 21:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זהב מעל 1370 - הזהב ב- 1290 האירו למעלה - האירו למטה הדקס ל- 10,000 אפילו 9,000, בינתיים הוא ב- 13,000. הכל הפוך. פעם ב...פוגע ומבסוט מעצמו
    סגור
  • 45.
    בינגו
    בינגו 13/05/2018 20:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן שאליג 54 שורץ גם אני שם עוד מימי גלוב
    סגור
  • 44.
    גורביץ מתוק
    אייסקיור 13/05/2018 20:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יצאת פיתה
    סגור
  • 43.
    מישהו מאמין לשטויות שלו
    משה 13/05/2018 11:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תבדקו לפני שבועים הוא המליץ למכור את אופקו מאז היא עשתה 50% פשוט יש לו גיבוב של ז... שכל
    סגור
  • 42.
    הגורביץ צועק חודשיים זאב זאב .שמעתם לו עד עכשיו .הפסדתם
    זאב זאב 12/05/2018 21:47
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הגורביץ אומר תיקון בשווקים .זו לא חכמה גדולה .תיקון היה ותיקון יהיה תמיד .השאלה זו העיתוי .אם הוא צועק זאב זאב חודשיים לפני זה וגורם לאנשים לברוח מהבורסה בינתיים או להשקיע בשורטים הוא לא כזה גאון .הפוך .הוא לא טוב יותר מקוראת בקפה .לכן מי שמשקיב להגורביץ ועוד אומר "וואו .גורביץ אמר שיהיה תיקון והוא צדק" הוא אדיוט .כן .אדיוט לחלוטין .כל אחד יכול לומר " בעתיד יהיה תיקון" .בוא נראה אותו רושם את זה בעיתוי הנכון ....מבטיח לכם שהשבוע יהיה תיקון ( מבטיח=מנחש ) כמו הגורביץ .אז מה ?....זה עושה אותו איזה מומחה ?...כן !!!!! ...רק בשביל המטומטמים שמאמינים לו ולשיטה ההזויה שלו ....מקווה שזה לא יצונזר
    סגור
  • יפה טענתה בדיוק כך (ל"ת)
    לזאב זאב 13/05/2018 12:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 41.
    סתם קשקשני..
    שלומי 12/05/2018 20:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פעם שמעתי להמלצה שלו והפסדתי את הכסף
    סגור
  • 40.
    זה לא שהמלך הוא ערום , השיטה המוזרה הזו טועה ומטעה. (ל"ת)
    יוד 12/05/2018 20:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 39.
    הטכני תורה מהשם יתברך!!!
    גמילות חסדים 12/05/2018 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איך עושים מזה כסף? תורמים מעשר מהרווחים. תורמים קצת לעניים. מכבדים את הבריות. מדברים רכות. שבת שלום יהודים ימנים צדיקים!
    סגור
  • 38.
    גורביץ .מחפשת אותך יושב ראש הקוראות בקפה (ל"ת)
    דורון 12/05/2018 02:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    לכל המשמיצים למינהם זה בשבילכם
    דורון 12/05/2018 02:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השיטה הטכנית מעולם לא עבדה.וורן באפט לא התעשר ממנה.גם לא גרינבלט ועוד כאלה שהפכו מליונרים.הבורסה היא תוכנית חיסכון לטווח ארוך כשבוחרים חברה יציבה משעממת וצפויה.מי שמחפש כסף קל רץ גם לשיטה הטכנית.אבל ההתעשרות באה מהשקעה לאורך שנים או מינימום חודשים.השנה השקעתי במספר מניות שנתנו לי בינתיים תשואה של קצת יותר מ 15 אחוז.בריבית דריבית שנה אחר שנה זה עובד נהדר.המומחה שלכם לניתוח טכני אמר לפני חודש וחצי שיהיה תיקון .כן אולי שבוע הבא .אבל אלו כל החודש וחצי הזה אנשים שמעו לו השקיעו בשורטים והפסידו תתחתונים הגיע הזמן שהוא יהיה אחראי לשטויות שהוא מוציא מהפה.אני לא רפה שכל.אני פשוט רואה את המציאות.ואיתו היא נראית לא מדהימה בכלל .גם לא עם הטיפשים שמאמינים לו אמונה עיוורת.מצידי שתפסידו את כל הכסף שלכם .מי שטיפש שימשיך לשמוע לו
    סגור
  • 36.
    במבוק (ל"ת)
    קיש 11/05/2018 23:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    אני רואה לפי שפת הגוף של עדי...
    משה 11/05/2018 18:48
    הגב לתגובה זו
    10 6
    שגם היא לא כל כך אוכלת את הלוקשים הניחושים הכושלים שלך ואת הטיוחים הכושלים שלך מנבואת העבר ושינוי האמת . אבל כנראה בלית בררה עדי נותנת לך את הכבוד כבעל המניות בביזפורטל שהוא גם מעסיקה . אתה ממש בושה לאינטליגנציה של המשקיעים מהסיפורי עלי באבא וארבעים השודדים שלך .
    סגור
  • הם בושה לעצמם שהם מאמינים בלוקשים שלו (ל"ת)
    הוא לא בושה 12/05/2018 02:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • א / I לא נעים.....כן נורא....למשה
    איצ 11/05/2018 21:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפשר לשאול את מכובדי המלומד על מקור הבנתו בשפת הגוף. אז לידיעתך..שפת הגוף של הגברת הצעירה והאינטונציה ושפת הקול ועוד שפות למינייהם..מצביעות בעליל על הערכה ואמונה באייל. איני חושב שהוא הבוס שלה אלא עמית לעבודה והיא פשוט עושה עבודתה בנאמנות ובצורה מכובדת. אגב..לא שמעתי שום סיפור או קשר לסיפור שהיזכרת. אז חדל ברברת וקח פיקוד על דבריך.
    סגור
  • בהחלט אפשר לשאול והתשובה בהמשך.....
    ל-איצ 13/05/2018 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ודרך הגב התעמקתי בנושא ובקורסים וספרות (נכון שזה לא מדע מדויק ) בטח יותר ממך ועם אתה מבין משהוא או סתם מברבר בשביל להפגין כביכול את כבחמתך אז לך ותראה עוד פעם את שפת הגוף שלה שבהחלט משדרת אי אמינות .דבר שני אייל בעל מניות באתר כך שהוא או הבוס הישיר או הבוס הקיף שלה - וסייג לחוכמה שתיקה אז חדל ברברת וקח פיקוד על דבריך
    סגור
  • 34.
    לא להתלהם
    זיגמונד 11/05/2018 18:20
    הגב לתגובה זו
    9 18
    גורביץ לא המציא את הניתוח הטכני.הוא רק מומחה שאומר לנו מה הגרפים מלמדים...והוא תותח בתחומו וחף מנגיעות אישיות..בסופו של יום כל אחד צריך לקבל החלטות מחושבות לעצמו אבל אין ספק שהניתוחים שלו הם נדבך חשוב ביותר בארגז הכלים של משקיע רציני. ואכן מי שלא יודע לשקלל את דבריו בתבונה,להשקיע בתורה מדורגת וכו' נמצא בבעיה. תודה אייל על כל השנים וההשקעה ואל תתן לרפי השכל לרפות את ידיך
    סגור
  • ניתוח טכני וסטטיסטיקה
    יחזקאל 12/05/2018 17:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניתוח טכני בנוי על סטטיסטיקה של נטיות הציבור, העוד שניתוח סטטיסטי ללא השפעות חיצוניות עובד טוב, ניתוח טכני שבוק ההון סובל השפעת גורמים חיצוניים פוליטיים , מדיניים, כלכליים וטבעיים בלתי צפויים, ןמכאן באות האכזבות כתוצאה מרמת דיוק נמוכה בחיזויים, ולכן קשה לציבור לקבל את הביטחון שמפגינים המנתחים .(כל מי שמפסיד כסף בעקבות ניתוח טכני שונא אותם )
    סגור
  • יחזקאל כנראה אתה לא מבין כלום בסטטיסטיקה .....
    ל-יחזקאל 13/05/2018 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז בבקשה ממך לא לבלבל את המוח בלוקשים שמכרו לך בקורס זה פסאדו סטטיסטיקה יותר נכון
    סגור
  • אם אתה לא מבין
    יחזקאל 14/05/2018 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היית מבין בסטטיסטיקה היית מבין מה כתבתי (אני עוסק בסטטיסטיקה כבר הרבה שנים) הנמיתח הטכני בנוי על סטטיסטיקה של העבר, ולשוק ההון זה ממש מעט כדי לחזות סיכויים, ולכן חיזוי רק על סמך ניתוח טכני מביא לאחוז נמןך מדי של הצלחה , ובוודאי רגיש מאוד כשמדובר בכסף של אנשים.
    סגור
  • ניתוח טכני הוא שיטה השווה לניחוש
    לזיגמונד 12/05/2018 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה רא משלה את עצמך שאתה רואה בגרפים משהו זרוק מטבע ותראה שהתוצאות שוות
    סגור
  • חוצפן שכמוך.כל כך הרבה טעויות .עדיף תשתוק (ל"ת)
    רפה שכל אתה 12/05/2018 02:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מי רפה שכל ?
    לרפה השכל החשוך 13/05/2018 21:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אידיוט אולי תשתוק מטומטמים כמוך יכולים לראות רק דרך הטימטום שלהם לכן את מה שנאמר הם לא מסוגלי להבין הם מסוגלים רק לדעת את סדר האותיות שלמדו בכיתה א אבל בטח לא מבינים מעבר לזה
    סגור
  • איצ לזיגמונד.. יפה כתבת. (ל"ת)
    א 11/05/2018 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    ממש כואב
    מישהו 11/05/2018 17:44
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אני נהנה ומעריץ את אייל אבל.... לא לפגוע בכלום טבע זהב דולר דקס s&p דרך אגב מה קורה עם אליוט?
    סגור
  • מי שטיפש שיקשיב לו וזהו (ל"ת)
    לא כואב כלום 12/05/2018 02:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    ףלךחנ חילה
    ףךליפןםופון 11/05/2018 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא רואים את הכתבה
    סגור
  • 31.
    רמות התמיכה בך הן נורא למטה לפי הטוקבקים (ל"ת)
    מר גורביץ 11/05/2018 16:49
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 30.
    האם ה s&p ימשיך בגל עליות
    דניאל 11/05/2018 16:05
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מאז שדיברת מדד s&p עלה כבר יותר מ3%. גם קוף תשאל אותו מה יהיה יענה כמוך, אנחנו בדרך לגל יורד ובינתיים יתכן ויהיו עליות. אחלה פרשן אתה ואם כבר פרשן אז אולי תפרוש
    סגור
  • לך ותחיה עם הקופים עמיתיך. (ל"ת)
    לדניאל 11/05/2018 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    היום יהיו ירידות
    אלי 11/05/2018 16:01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    וכולכם תבקשו סליחה מהגורו ביץ.
    סגור
  • שהיו עליות ועוד יום עבר בהפוך לדעותיך (ל"ת)
    סליחה גורביץ 12/05/2018 02:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    מחכה שתאמר שהמדדים בארהב יעלו כדי למכור חחח (ל"ת)
    גורביץ כל הכבוד 11/05/2018 15:09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 27.
    ומה יהיה אם הפגישה בקוריאה תהיה מוצלחת?
    זאב 11/05/2018 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואיך זה מסתנכרן עם הניתוח הטכני? לדעתי האישית, ניתוח שוק בכלים שהשתמשו בהם סוחרי אורז יפניים לפני מאות שנים, אינו יותר מאשר שרלטנות, ויסלחו לי האנשים המתפרנסים מזה.
    סגור
  • 26.
    זרימת האינפורמציה בשווקים ....
    יוסף 11/05/2018 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הם אנלוגיים למים הזורמים בנהר ,כשאנו נכנסים לאותם הנהרות,כל הזמן זורמים עלינו מים אחרים ועם ניקח אנלוגיה מתורת הכאוס המושך מזור הוא אותו מושך מזור אבל הדרך שהוא נע תמיד תהיה שונה . המצב דומה מתרחש כאשר מנתח טכני עושה אנליזות טכניות למניות או מדדים ומכניס אותם לציורים גרפים. מה שקורה בפועל הוא שהגרף הוא למעשה הציור של העבר בזמן שההסקת המסקנה מגזירת הנתונים מהציורים לגבי העתיד הם פרי דמיונו הסובייקטיבית של המתבונן מכוון שבפועל העתיד לא נמצא עדיין בציור הגרפי. המתבונן רואה כל מיני רצועות, גלים או נרות וכו' כל אלה הם דברים שהתרחשו בעבר ומניח שזה חוזה את העתיד ,זה בדיוק כמו שאסטרולוג רואה את תנועת הכוכבים בעבר מצייר מפה אסטרולוגית ומניח שהמפה שלו מנבא את העתיד מעל דרגת האקראיות. אין אבדל בין אסטרולוג למנתח הטכני שניהם נמצאים במערכת אי וודאית בעלת מאות משתנים שפועלת בצורה אי ליניארית כאוטית אל העתיד והמתבונן מסוגל אפיסטמולוגי(המוגבלות התפיסתית של האדם)לראות אותה רק בצורה ליניארית של מה קרה בעבר .גם המנתח הטכני וגם האסטרולוג למעשה יכולים רק לדמיין במוחם מה שהתרחש בעתיד בדיוק כמו כל אחד אחר .
    סגור
  • 25.
    אתה מזעזע.מתחת לכל ביקורת .לך מפה כבר .לך (ל"ת)
    לך כבר הביתה 11/05/2018 13:44
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • הוא בבית בכפר שמריהו. מה אתה רוצה בדיוק? (ל"ת)
    לטמבל 11/05/2018 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    צפרדעים במרק אדום שלך עשו ילדים .קשקשן (ל"ת)
    אדון גורביץ 11/05/2018 12:57
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 23.
    אין בניתוח טכני כלום.רק עכשיו גילית את זה (ל"ת)
    שימי 11/05/2018 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 22.
    עבודה בעיניים.פרייארים לא מתים.רק מתחלפים ככ נכוו (ל"ת)
    גורביץ 11/05/2018 12:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 21.
    דקס
    דקס 11/05/2018 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אייל אמר שהכיוון הוא למטה שלא יהיו עוד שאים חדשים בואו נתן שנס.אולי באמת לא יעבור 13500
    סגור
  • שאנס או דאנס או אולי
    אלי 12/05/2018 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דאקס?
    סגור
  • 20.
    למה לא רואים את הוידיאו ????? (ל"ת)
    קובי 11/05/2018 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    עושה תשואות נאות כל שנה.בחיים לא מניתוח טכני
    משה 11/05/2018 11:44
    הגב לתגובה זו
    10 5
    עבודה בעיניים.כל כך חבל על כל אלו שזורקים את כספם אבל אם הם מטומטמים אז מגיע להם
    סגור
  • צודק ניתוח טכני היא שיטה של ניחוש (ל"ת)
    מנ 11/05/2018 15:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    אתה צודק 11/05/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • למה אתה אומר שמגיע לי? עשיתי לך רע?
    אני מטומטם 11/05/2018 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם עשית תשואות נאות אז הגעת לבין 0 אחוז ל 3 אחוז? לא מאמין !! בטוח היפסדת כמו כולם חץת ממני שעשיתי עשרה אחוז בשנה.
    סגור
  • 18.
    לא מאמין לאייל גרבץ .מעולם לא האמנתי לו.
    דורון 11/05/2018 11:36
    הגב לתגובה זו
    16 3
    הוא פשוט לא אומר כלום ימטומטמים.מתי תפסיקו לפרנס אותו ולהפסיד כספים
    סגור
  • אתה מנייאק (ל"ת)
    לסורון 11/05/2018 19:39
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • אתה כותב הרבה ועל שום דברועל אף אחד
    לדורון המלעון 11/05/2018 12:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    התקשרתי למערכת ואין שם אייל גרבץ. ואם זה גורביץ התכוונת ושיבשת בכוונה אז אתה חלאה.
    סגור
  • מה פרוש המילה המרתקת ימטומטמים? דביל שכמוך.
    לדורון המלעון 11/05/2018 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ימטמ טמ ימטמטמ שיא של יפה ירקוני?
    סגור
  • 17.
    ניתוח טכני זה נוכלות.אל תאמינו לשום מילה שלו. (ל"ת)
    דורון 11/05/2018 11:35
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • איזה ניתוח בעיניך הוא בסדר?
    לסורון 11/05/2018 19:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האם אתה מתמצא בטכניון שאתה טוען חרטה זה?
    סגור
  • אין אפשרות לנתח את העתיד
    לסורון 12/05/2018 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעוד לא כאן וכאשר אין אפשרו זה לא אומר שצריך להשתמש בשיטה כושלת זה הטעות האלטרנטיבה כושלת
    סגור
  • מה אתה יודע באמת על ניתוח טכני?
    אש 11/05/2018 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא חייבים לקחת קורס אצל אייל. הוא לא המציא את השיטה. אפשר סתם לקור על השיטה לפני שפוסקים כזו פסיקה.
    סגור
  • יודע מספיק טוב בשביל לדעת שניתוח הטכני הוא שווה לניחוש (ל"ת)
    לאש 12/05/2018 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה לא נוכלות זה אשליה ...
    לדורון 11/05/2018 15:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנשים יושבים מול 4 מסכים וחושבים שהם רואים את העתיד בתבניות שאין להם שום משמעות חוץ מאשליה שנוצרת במוח שלהם
    סגור
  • גם אם אתה לא מאמין בשיטה ולא מסכים איתה
    לדורון המלעון 11/05/2018 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אסור לך להגיד זאת נוכלות. אני משתמש בשיטה לאחר קורס שעשיתי והתשואות שלי גבוהות יחסית.
    סגור
  • עניין של זמן שגם אתה תבין שניתוח טכני שווה לניחוש (ל"ת)
    לדורון 12/05/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • זה לא נוכלות.זו שיטה לטיפשים כמוך (ל"ת)
    צודק סליחה 12/05/2018 03:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    מי שלא הבין למה פוטין
    לא הבנתם 11/05/2018 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל כסף הכל מחיר נפט תפנימו
    סגור
  • 15.
    גורביץ.יש לך מניות בביזפורטל נכון ????לא לצנזר (ל"ת)
    העורב הלבן 11/05/2018 11:33
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • בבית פורטל קצת מאד
    לעורב 11/05/2018 19:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בכול סטרייט זכור לי ואקונומיסט 10% בכל אחד.
    סגור
  • ברור.אחרת מי היה נותן לו במה (ל"ת)
    סמי 11/05/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • ואם כן אז מה?
    ללבן 11/05/2018 12:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ואם לא אז מה?
    סגור
  • 14.
    מדוע ביביהתקבל
    לא הבנתם 11/05/2018 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבוד מלכים ברוסיה כידי שיכה באירן ומחירימהנפט יטוסו אם אתם לא מאמינים תאמינו פוטין מעוניין שנכה באירן 1)לרסן אותה בסוריה 2) כידי שמחירי הנפט יטוסו ראו תוצאה 72 דולר . מי שלא מאמין שיאמין
    סגור
  • מי שלא מאמין שיאמין? אני לא מאמין שכתבת זאת. (ל"ת)
    ללא הבנתם 11/05/2018 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    יתכן יתכן
    רנטגן פוטין 11/05/2018 11:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהאירנים הגיעו לסוריה אותה מטרה להטיס מחיר הנפט אפשר לומר יד לוחצת יד פוטין את האייטולות שוב המלחמות המתח במזרח התיכון נפט נפט ועוד פעם נפט כסף מקווה שהבנתם האם לאחר עליית מחיר הנפט המצב ירגע נחכה לתאוריה שנאמרה כאן יתכן יתכן
    סגור
  • 12.
    הוא הגיע לסוריה
    רנטגן פוטין 11/05/2018 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר הקריסה מטרתו היתה לחמם איזור כידי שמחיר הנפט יטוס ואכן זה הגיע 72 דולר עלייה 100% אז מה יהיה כעת הגיע למטרתו מחיר נפט יקר? יתכן מי שקרא את המפה הרוייח הרבה כסף עלייה 100% הקריסה היתה ב15 קריסה מהירה ואלימה שהכניסה את כלכלת רוסיה למשבר
    סגור
  • 11.
    מי שלא הבין למה פוטין
    רנטגן פוטין 11/05/2018 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע לסוריה יבין כעת עת נפילת הנפט ( מקורות הכנסה גדולים רוסיה) לא מבין היה מבין כניסה לנפט במחיר קריסה היה בונבון תבדקו עיתוי כניסה פוטין לסוריה עת קריסת הנפט לפני כן במחיר 100דולר
    סגור
  • 10.
    האם העליות
    השאלה הגדולה 11/05/2018 11:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נובעות מכסף חדש דעתי שלילית. שוב ריבית עולה יעיקו על הצרכנים חברות ריבית הוצ.מימון הוצאות אנרגיה אותו דבר על צרכנים בנזין הוצ.רכב גם חברות מדברים על אגח ארהב 10 שנים תשואה יגיע ל4% הנאסדק עוד מעט שיא עוד 200נק 2.5% דעתי מי שבאשראי מניות ינסה לברוח הזדמנות פז לסגור אשראי העליות היו מוזרות לא צפויות במיוחד אפל גוגל ( כמה אפשר לנפח?)
    סגור
  • 9.
    מאז שאמר דקס שורט -הדקס זינק ב11%
    הפוכי 11/05/2018 11:02
    הגב לתגובה זו
    18 0
    חזרנו לימים שצריך לעשות הפוך מגורביץ
    סגור
  • לא חזרנו אלא תמיד לעשות הפוך ותרוויחו !!! (ל"ת)
    דוד הגנן 11/05/2018 18:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • מה אתה מצפה שהוא יתן לך לאכול את העוגה+קצפת והדובדבן ? (ל"ת)
    הוא ישאיר לך לנקות 11/05/2018 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הוא לא מתעלם הוא מחפש איזה רצועת בולינגר ....
    1 11/05/2018 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדאי לתרץ את הכישלון שלו ניתוח טכני זה ניחוש נטו
    סגור
  • אז היו המון ימים שעשית כמו שאמר והירווחת? (ל"ת)
    לפוכי 11/05/2018 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    מר גורביץ, אתה ממש לא מדייק בדברים שאמרת
    אחת שמבינה א 11/05/2018 10:43
    הגב לתגובה זו
    16 5
    לפני כשהתחילו קצת ירידות לפני כחודשיים, נכון שאמרת לא יהיו שיאים חדשים, אבל כתבת ו אמרת שהחל גל ירידות וסימני החולשה הולכים ומצטברים כל עלייה לצורך ירידה ולמה לצפות? לעוד ירידות, מאז נסדאק לא מפסיקה לעלות,, ומה עם הדקס? לא מפסיק לעלות. בקיצור אין לך מושג מה יקרה.. שבת שלום ומבורכת לכולם1
    סגור
  • הוא עדיין מחפש איזה תבנית של ממוצע הולך או בולינגר
    נמ 11/05/2018 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    או איזה גל אליוט
    סגור
  • לאחת שמבינה א' ..בכאילו
    עוזי 11/05/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    את שהמלצת על מזור וטאואר לקנות ולקנות...ומאז נפלו חזק.. את מדברת על גורביץ...תתביישי לך
    סגור
  • "נסדאק לא מפסיקה לעלות חודשיים"
    איצ לאחת שמבינה 11/05/2018 13:22
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אז דבר ראשון NASDAQ מפסיק ולא מפסיקה. ולעיניינינו: ב12/03/18 עמד המדד על7588.34. (10 הייתה שבת)אמש 10/05/18 בדיוק חודשיים אחרי עמד המדד על 7404.97 משמע ירש 2.42%. אני גם כולל שני ימי עלייה אחרונים במדד שאילו לא אז ההפרש היה 5% לרעתו. גם איני כולל צפי ליתכנות מובהקת לירידות היום במדד. כך שיוצא שנסיון ההתנגחות באייל(שאיני מכיר) היה לא מכובד. נא בידקי דבריך להבא לפני שאת עולה לאוויר. תודה ושבת מבורכת. איציק.
    סגור
  • 7.
    עליות בעולם
    דניאל 11/05/2018 10:24
    הגב לתגובה זו
    25 6
    המגמה ברורה רק עליות באופק אין לו מה להגיד על העליות בעולם שנמשכות בהצלחה לכולם
    סגור
  • בהצלחה בנפילות. (ל"ת)
    לדניאל 11/05/2018 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צפה פגיעה קשה בשווקים יתכן מאד כבר היום. (ל"ת)
    לבמבי 11/05/2018 13:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    עליות בעולם
    בני 11/05/2018 10:05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    גורביץ היקר כל שבוע אתה יושב עם הגרפים שלך וטוען בפנינו שמניות בעולם יירדו ויהיה תיקון חד למטה ובפועל כמעט כל יום מניות חול עולות ועולות בצורה חדה כולל הדקס הגרמני מאד לא מדוייק מה שאתה אומר גם הבוקר החוזים חיוביים ואסיה עולה יפה. מאד מעריך את הניתוחים שלך אבל הפעם הניתוח שלך לא מדוייק ורחוק מהמציאות שבת שלום
    סגור
  • 5.
    לא רואים. מה יהיה????? (ל"ת)
    צופה באתר 11/05/2018 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אם אתה צופה אז איך אתה לא רואה?
    ל 5 11/05/2018 16:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היי האלו הרכב המשקפיים.
    סגור
  • אין מה לראות תנחש גם אתה אותו דבר (ל"ת)
    לצופה באתר 11/05/2018 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • פקח עייניך ואז תיראה וגם תבחין שהכל ורוד. (ל"ת)
    למעריץ 5 11/05/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    מתעלמים מהדקס שבוע 2
    לעדי ברזילי 11/05/2018 09:10
    הגב לתגובה זו
    10 1
    עדי ברזילי- עתונאית רצינית, יודעת להציף את השאלות הנכונות. למה להתעלם מהדקס שבוע 2? הרי אמרתם בכתבה:"פרנקפורט בדרך דרומה כך או אחרת"...להתייחס.
    סגור
  • 3.
    מה עם הדאקס??? ב-12 אלף אמרת שיירד
    דורון 11/05/2018 09:07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כבר מעל 13 אלף!
    סגור
  • לא שמעת? זה לצורך ירידה חחחח (ל"ת)
    סרגיי 11/05/2018 11:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • כל עליה לצורך ירידה בסוף היא תגיע
    לסרגיי 11/05/2018 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צועק זהב זאב זאב בסוף הזאב יגיע ואייל היה "הגורו" של השבוע
    סגור
  • ולדימיר לסרגיי
    היי אתה שם 11/05/2018 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה לא לירידה חחח. זה למפולת קקק.
    סגור
  • 2.
    אין קול (ל"ת)
    א 11/05/2018 08:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • צא וכנס עד שיסתדר.לפעמים בתחתית הטיוי יש השתקת קול (ל"ת)
    דבר המערכת 11/05/2018 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא רלוונטי זה ניחוש תנחש גם אתה (ל"ת)
    ל-א 11/05/2018 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדוע מתעלם מהדקס?
    אייל מה עם דקס 11/05/2018 08:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ביזפורטל- זה לא מקצועי ואתי להתעלם מהמדד שפרץ את כל ההתנגדויות. גורביץ- מדוע אתה מתעלם?
    סגור