ניתוח רבעוני: הנאסד"ק משדר חולשה. האם נראה שיאים חדשים?

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal על הירידות בוול סטריט - צפו בווידאו
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    ריביות חדשות
    מסקנה 01/04/2018 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמנים חדשים תשואות אגח חדשות בורסה מתומחרת אחרת ריביות קובעות כיוון בורסות גם צשואות אגח אלטרנטיבת השקעה השקעות בטוחות מול השקעות עם סיכון מכפילים תשואות וכו מה הסיכוי להשיג רווחים גבוהים כאשר הריביות עולות?
    סגור
  • 8.
    כאשר רוצים לבדוק את יכולת החיזוי של אדם מסוים.......
    יוסף 31/03/2018 11:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    צרכים לעמיד לשם השוואה את הצלחותיו מול כישלונותיו בצורה קונקרטית ושקופה . בפרסומות של אייל לניתוח הטכני הוא טוען "שהאיתותים שלו מדברים בפני עצמם". כאשר תלכו לכול האסטרולוג או קורא בקפה ותבקש מהם הוכחה לשם השוואה בין ההצלחות שלהם לבין הכישלונות שלהם הם יענו לך בצורה דומה " ההצלחות שלי מדברות מפני עצמם" ואני לא צריך להוכיח שום דבר. האמת שכאשר אייל לא מציג לפניכם טבלה יחסית הסתברותית שקופה וקונקרטית אתם נופלים בכשל טעות היחס שבא המאמינים בשיטה או ההדיוטות שמים לב רק להצלחות של המנתח הטכני בעוד שרוב הכישלונות של המנתח הטכני נקברים עמוק מאדמה והמנתח הטכני מציג את הנתונים בטעיית ההישרדות או משנה את הפרוש שלאחר מעשה . כאשר לחזאי יש סקירות עמומות ואלסטיות, והוא לא מוכיח את שיטתו (במקרה זה מציג תיק יחס או טבלה הסתברותית ) אין לשיטה שום ערך מוסף מניחוש סתמי, נטל ההוכחה תמיד צריך להיות על הטוען .מלים כמו "מדברים בפני עצמם" הם מלים רקות מתוכן ,אף מילה לא יכולה לדבר בפני עצמה ללא הוכחה קונקרטית ע"י תיק יחס או טבלה הסתברותית שהיא ."באל אנו שמים את מבטחתנו וכל האחרים מתבקשים להציג נתונים ".
    סגור
  • 7.
    מעניין שאייל היה בהמלצה חזקה על
    רן 31/03/2018 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניות הקאנביס ראה ביום חמישי יש ירודות חדות בסקטור ממליץ למכור ולממש - הראיון המצולם הוא ביום חמישי וגם הירידות בסקטור היו ביום חמישי
    סגור
  • 6.
    די עם הקשקשן הזה (ל"ת)
    יש ר א לי 30/03/2018 21:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    ראה יום חמישי עליות חדות פתאום לא החלטי
    אלי 30/03/2018 16:18
    הגב לתגובה זו
    12 5
    פאתטי.
    סגור
  • תמיד הוא ככה.
    נחמה 31/03/2018 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יום שני נהיה ב 1460 יגיד אמרתי לכם שיש סיכוי שנעלה אבל בעתיד נרד.
    סגור
  • ניתוח טכני היא שיטה בדיעבד .....
    לנחמה 01/04/2018 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והל הפתיים חושבים שהוא יודע טוב מהם זה מה שיפה בשיטה
    סגור
  • 4.
    שכון ובנוי אייל אמרתה זה הזמן מהשקירה שלך רק הינופלת אי
    sus 30/03/2018 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אייל או שאתה מבין או שלו אני כבר לו יודע מה אתה מבין
    סגור
  • תשובה פשוטה הוא יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
    ל sus 03/04/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני מרקו היומיום לו מבין קלום
    לסוס 30/03/2018 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואם אתה לא יודע מה הוא מבין אז מה זה מעניין אותנו. אני שמעתי שהוא כן מבין ומה איכפת לנו בעצם מה אתה אומר.
    סגור
  • גם לא אכפת לנו מה אתה אומר
    לסוס 01/04/2018 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט קשה קצת לשמוע את האמת ולשבור את האשליות שאתה חיי בהם
    סגור
  • 3.
    אופקטרא מנית הקאנביס האמיתית עם פוטנציאל עצום לריבוי
    חיימקה 30/03/2018 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צמח הקאנביס . ועם אישורים. חברה שתרבה את צמח הקאנביס בכל העולם.לגדל קנאביס כולם יכולים אבל הפטנט של אופקטרא לריבוי אין לאף אחד.
    סגור
  • 2.
    טוגדר בועת העשור הרבה יותר מבלוקציין. (ל"ת)
    טוגדר 30/03/2018 11:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    פעם הייתי מאוד סקפטי לנרות ולאייל היום אני חושב שהוא גא
    אסף 30/03/2018 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ון הצליח ללמוד את תוכנת המחשב כל הכבוד
    סגור
  • שתשמש גם במפות של אסטרולוגיות
    לאסף 31/03/2018 11:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    של כוכבים זה בדיוק כמו הנרות כחנוכה
    סגור
  • איזה תורת מחשב
    לאסף 30/03/2018 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיזה נרות על מה אתה מדבר?
    סגור
  • אסף מדבר על התוכנה של בורסה קפה
    לאסף 01/04/2018 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנמכרת בביזפורטל
    סגור
  • הוא מדבר על נרות שאווה (ל"ת)
    לאסף 01/04/2018 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור