גורביץ' עם מסר קשה על מצב השווקים - צפו בניתוח הרבעוני

המנתח הטכני של Bizportal על התנודתיות בוול סטריט, כיוון השוק המקומי, הביטקוין - וגם 2 מניות מעניינות - צפו בווידאו
 |  (42)
תגובות לכתבה(42):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    http://www.sponser.co.il/Article.aspx?ArticleId=88418&f
    חושב אחרת 12/03/2018 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופנהיימר חושב אחרת ולדעתי צודקים . שוק המניות ימשיך לעלות וישבור שיאים .
    סגור
  • 26.
    אומר לאחר גל עליות
    הוא פשוט 11/03/2018 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזק מגיע גל ירידות משמעותי תמיד זה כך גם ווארן באפט אומר השאלה מתי?
    סגור
  • 25.
    תודה אייל על עוד ניתוח מעניין, בהחלט תקופה לחשבון נפש
    צ'ארלי 09/03/2018 22:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בשווקים
    סגור
  • 24.
    עדי את אלופה ויפה (ל"ת)
    צ'ארלי 09/03/2018 22:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לצ'רלי
    בייאזי 11/03/2018 12:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    במה היא אלופה? בבגמינטון?
    סגור
  • 23.
    מצאתי טעויות במחשבה שאפשר לחזות שוק (ל"ת)
    Mk 09/03/2018 20:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    גורביץ האיש והאגדה... דה דה דה
    oraniumm 09/03/2018 19:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הנסד''ק פורץ לרמות מחיר גבוהות היסטורית, איך בדיוק התחזית הזאת מסתדרת רק ההוא במרומים יודע... אמרתי ואני חוזר גם על הניתוח הכושל שלו מאמצע השוב, גורביץ לא בכיוון להיזהר השווקים מרימים הילוך יש עוד שנה של עליות !!! ראו הוזהרתם...
    סגור
  • 21.
    מחכה לנפילות, מחכה, מחכה,... מתיאש, קונה, נפילות! (ל"ת)
    הסייקל האנושי 09/03/2018 17:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אי אפשר לתזמן את השוק
    לאוניד 13/03/2018 21:21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה לא הסייקל האנושי. זה סייקל של מי שמנסה לתזמן את השוק.
    סגור
  • 20.
    מנתח טכני מספר אחד !!!!! בדקתי !!! ראו מלל מצורף
    קושניר יבגני 09/03/2018 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 5
    עשיתי שתי קורסים אצל אייל גורביץ בשנת 2011. במהלך שבוע אחרון החלטתי לחזור על החומר ובדקתי את כל הניתוחים והמלצות שלו שניתנו באותה עת. המסקנה: מנתח טכני מספר 1 בארץ. מקצועי, חכם, סבלני, זהיר, מדוייק ואף פעם לא מגמגם ! כל הכבוד אייל !!
    סגור
  • טען עוד
  • הוא יודע בדיוק כמוך ......
    לקושניר 11/03/2018 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פשוט אייל מתווה את ה"ידע" שלו במספרים וציורים כדאי שביכול להציג את זה בצורה מ"דעית" . אייל יודע לשחק בכלכלי הניתוח הטכני מצוין בדיוק כמו ששחקן שח טוב יודע לשחק שח מציון .אבל כמו שמשחק שח לא יכול לנבא את העתיד בשווקים גם אם לשחקן יש יכולת טובה וכמו שלאסטרולוג טוב יודע לצייר מפות אסטרולוגיות אבל יכולת האסטרולוגית לניבוי עתיד שווה לחוכמת המטבע כך גם ניתוח הטכני לא יכול לנבא את עתיד בשווקים מעל דרגת האקראיות . זה שהשחקן טכני או אסטרולוג בקי בשיטת שהוא משתמש בא זה לא אינדיקציה שהמשחק עצמו יש לו יכולת לנבא את העתיד של השווקים יותר מדרגה האקראית .
    סגור
  • 19.
    גורביץ : למטה =לשבור , למעלה = לפרוץ. כמה טעויות... (ל"ת)
    שחר 09/03/2018 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • מה אמרת בעצם? לא הבנתי כלום ולא כלום. (ל"ת)
    שחר 09/03/2018 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    סתם חבל להתייחס לפרשנות של חרטטנות (ל"ת)
    המעניש 09/03/2018 15:03
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 17.
    תותח! ניתוח מעניין וענייני. (ל"ת)
    ישראל 09/03/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • צודק- אייל תותח שיורה בצורה אקראית ......
    לישראל 09/03/2018 17:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לפעמים פוגע ברוב הפעמים מפספס בגדול . מעניין ? כנראה גם קריאה בקפה עניינית בשבילך
    סגור
  • 16.
    גורביץ' סתם חרטטן מדבר מתוך הסקרים לא מקצועי במיוחד
    המעניש 09/03/2018 14:36
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יש משפט שאומר , מי שנזהר מי רותחים נזהר מצוננים , פעם אחת קיבלתי את ההמלצה של גורבץ' על מניית אפריקה , קיבלתי שם צינור והיום לא מתייחס לכל הניתוחים הטכניים שמעלה . להתייחס לכל ההמלצות כקליפת השום .
    סגור
  • 15.
    לא נמאס לכם מהשטויות שהוא מדבר,,אין לו מושג מה הוא אומר
    סוחר לשעבר 09/03/2018 14:18
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ניתוח טכני זה סתם בלבול ביצים,,אל תקשיבו לו,,מי שעוכב הוא אכל את הכובע הרבה פעמים
    סגור
  • 14.
    אייל מה אם שכון ובנוי
    sus 09/03/2018 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אמרתה זה הזמן אני לו רואה את הזמן
    סגור
  • בשיטה שלו מימד הזמן נעלם (ל"ת)
    1 12/03/2018 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    BCS ן RBS
    א 09/03/2018 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה דעתך?
    סגור
  • 12.
    מי אתה גורביץ
    יוסי 09/03/2018 13:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אתה בכיוון ההפוך בסה"כ תפסיק להפציץ כותרות רע אחד
    סגור
  • 11.
    מגמה ארוכת טווח
    שאלה לגורביץ׳ 09/03/2018 13:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כאשר אתה מציג מגמה בדגש על טווח ארוך ועל שינוי מגמה בטווח הארוך, לאיזה טווח הניתוח הטכני מדבר? שנה? חמש שנים או שלושים שנה??? אם נניח התיאוריה של גלי אליוט תתממש וניכנס למיתון נוסח 2000 או 2008, ההיסטוריה לימדה אותנו שבהסתכלות רב שנתית העולם צומח ואיתו גם השווקים הפיננסים. האם שאתה מציג שינוי מגמה ארוכת טווח בהתאם לניתוח טכני הכוונה היא לטווח של כמה רבעונים או של שנים קדימה?
    סגור
  • בגרף של גורביץ לא קיים מימד זמן .....
    המשך תשובה 09/03/2018 17:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא נמצא בכל מקום (בסופר פוזיציה ) . לכן אייל היה תמיד צודק בכל נקודת זמן בו התרחש האירוע - "כול עליה לצורך ירידה כול ירידה לצורך עליה" .מימד הזמן (לפחות בהסתברות ) פשוט נעלם מעיני הקוראים בדיוק כמו בסיפור של אליס בארץ הפלאות.
    סגור
  • מגמה ארוכת טווח
    תודה על התשובה 09/03/2018 21:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לו גרפים יומי, חודשי ורבעוני. (לעיתים רחוקות הוא מראה גם שנתי). מה שמעניין אותי לדעת היא מה הגדרתו לטווח ארוך כי כפי שציינתי קודם למשקיעים לטווח באמת ארוך (באינדקסים של מדדים מובילים בעולם ולא במניות בודדות) בכל נקודת זמן שנבחן על פני 20-30 שנה נגיע לתשואה ריאלית שנתית ממוצעת של 7-8% עם סטיית תקן הולכת וקטנה ככל שציר הזמן גבוה יותר וכך אין רלוונטיות לתיקונים או משברים עולמיים. משכך, ראוי להבין מה הגדרת "טווח ארוך" במונחים של גורביץ'. אם זה שנה או כמה רבעונים עונים על מינוח של טווח ארוך אז אולי זה נותן תוקף חזק יותר לניתוח טכני אבל אם הכוונה היא לעשר שנים ומעלה אז יש כבר אלמנט של צמיחה עולמית, תצרוכת, שיפור טכנולוגי ועוד המון גורמים שבציר הזמן מתקדמים (חוזר ומדגיש בכלכלה הגלובלית העולמית ולאו דווקא בחברה בודדת שיכולה להימחק, לעיתים עקב השיפור בטכנולוגיה).
    סגור
  • חלק מתעתועי השיטה היא.......
    תשובה 09/03/2018 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא לנקוב בזמנים בהסתברות"כל עליה לצורך ירידה ,כל ירידה לצורך עלייה " משפט זה הוא מקדם ידע ולמעשה תמיד היה נכון בסופו של דבר בהסתברות גבוהה מאוד .אייל תמיד היה צודק . משפטים כאלה הם הבסיס של כל קורא בקפה והאסטרולוג .
    סגור
  • 10.
    כי זאת לא הקריסה שכולם יודעים שתבוא זה מוקדם מידי.
    לאה כ 09/03/2018 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדפיסים כסף = מניות עולות.
    סגור
  • 9.
    לא שמתי לב לשום מסר קשה בכתבה. על מה אתם מתכוונים? (ל"ת)
    מורדוך 09/03/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    גורביץ
    דני 09/03/2018 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ממש נביא לא תמיד הוא קולע האוירה בבורסות העולם משתפרת הסכסוך עם צפון קוריאה משתפר הדבר יקרין אופטימיות וישפר את הביצועים בבורסות העולם
    סגור
  • 7.
    תוכל בבקשה להוציא ניתוח דולר שקל, תודה (ל"ת)
    המתחזה 09/03/2018 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    גורביץ 1600 במעוף.תעשו הפוך ממנו ותהיו מיליונרים, (ל"ת)
    חיים 09/03/2018 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אתה רוצה להפיל אותי מתחזה
    לחיים 09/03/2018 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני עכשיו מליארדר. אתה רוצה להגיד שאין עליך איזה 17 מליון שקל יא דלפון!?
    סגור
  • 5.
    מה דעתך על WMT?תודה (ל"ת)
    ארתור 09/03/2018 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    לומר ריביות גבוהות
    רוצה 09/03/2018 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברות לא יעמדו בהחזרי ההלואות או עומס אשראי הוצ. מימון גבוהות יותר ובעיקר תנאי נוקשים יותר בהלוואות חדשות או מיחזורם הכל זה ריבית כך היה גם בגל העליות הארוך
    סגור
  • 3.
    מר גורביץ, עכשו אתה מבין למה אני תמיד טוענת שאתה מנתח
    אחת שמבינה א 09/03/2018 10:28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    את השווקים לפי איך שהם מתנהגים, דוגמה בולטת לכך, שים לב איך שאתה מנתח עכשו את מדד 35 ואין לי יותר מה להוסיף.
    סגור
  • 2.
    מדבר מפוזיציה ! (ל"ת)
    אסף 09/03/2018 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • הוא חרטטן בשקל (ל"ת)
    המעניש 09/03/2018 15:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • מי מדבר מפוזיציה? אתה? אייל?
    לאסף 09/03/2018 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    איני רואה כאן שום הצגת פוזיציה מצד שניכם ואיני יודע מה אתם מחזיקים שאתם מדברים לפיו.
    סגור
  • איזה פוזיציה נראה לך שאייל משקיע בכלל.....
    לאסף 09/03/2018 12:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עם הוא היה משקיע לפי ההמלצות שלו הוא היה פושט את הרגל מזמן . הוא מכור אשליות לאנשים מוכר תכונות אסטרולוגיות ומשנה את דעתו לפי המגמה . אייל יודע בדיוק כמוך ניתוח טכני הוא אשליית של ידע ומביא רק להפסדים מניסיונות כושלים לתזמן את השוק .
    סגור
  • 1.
    גורביץ הנביא הטכני מספר נביאים טכניים . (ל"ת)
    בא 09/03/2018 09:24
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • אתה מבין מה כתבת? אני ממש לא מבין. כתוב שנית. (ל"ת)
    לבא 09/03/2018 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למה הנחות היסוד הבסיסיות של השיטה הטכנית מוטעות מיסודם
    יוסף 09/03/2018 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הפילוסופיה של הלוחשים לנרות א. "פעילות המחירים מגלמת הכל" העבר לא אינדיקציה לעתיד שום מחיר עכשווי לא יכול לגלם את המחיר העתידי מכוון שהאירוע העתידי עוד לא התרחש והוא חסר קורלציה במערכות מורכבות וכאוטיות ,ב. "המחירים נעים במגמות" – המחרים אומנם נעים במגמות אבל אפשר לראות את המגמה רק בדיעבד שום גרף בעולם לא יכול לגלם את העתיד, ג." ההיסטוריה חוזרת על עצמה" – ההיסטוריה אולי חוזרת על עצמה אבל בווריאציות שונות לחלוטין כגון: זמנים ודרכים שונות :הנהר נראה אולי אותו נהר אבל הרכב המים הם שונים בו בכל רגע נתון ד. "סתגלנות וגמישות השיטה" : כל שיטה מדעית שמגלמת מתמטיקה צרכה להיות קונקרטיות. ברגע שאין בא קונקרטיות אין תועלת בשיטה ,ולמה הדבר דומה? שכל אחד יצור לו נוסחה חדשה לאירוע נתון לדוגמא כאשר כל אדם נתון יצור נוסחה חדשה לחישוב מהירות רגעית ברור שגם הפלט היה מוטעה מיסודו ."השביל חכם מההלך". והפתגם שאייל מתממש בו הוא בדיוק למה ניתוח הטכני וההנחות היסוד של השיטה הטכנית תלושים מהמציאות .בפועל השביל (העתיד במקרה זה ) באמת יותר חכם מההולך בו לכן המנתח הטכני לא יכול לדעת את דרכו מעל דרגת האקראיות.
    סגור