גורביץ' עונה: איך השפיעה התנודתיות על המגמה בשווקים?

המנתח הטכני של Bizportal על התנודתיות בוול סטריט, כיוון השוק המקומי, הדולר שמתחזק - וגם 2 מניות מעניינות - צפו בווידאו
 |  (16)
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    גורביץ
    samy 20/02/2018 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד עינייני
    סגור
  • 10.
    איל, מה לגבי האירו? (ל"ת)
    טל 18/02/2018 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    הדולר הולך לטוס גורביץ טועה בקשר לדולר (ל"ת)
    משה 16/02/2018 17:29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 8.
    למה גורביץ צריך להוכיח את מרכולו ...
    יוסף 16/02/2018 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכוון שהמלך הוא עירום" שאלה לי עליכם כאשר אתם רוצים לרכוש מכונית משומשת אתם ודאי לא מסתפקים רק מהיופי החיצוני של המכונית ולא סומכים על המלים שהמוכר משבח את המוצר שלו ,אלה אתם גם לוקחים את המכונית לבדיקה . אותו דבר צריך להיות גם שאתם באים לרכוש קורס ניתוח טכני .זה שמוכר השיטה עוטף את דעותיו ומרכולו בתעתועי מילים ,משפטים וציורים יפים ומסתמך על חיי המדף הקצרים של הזיכרון האנושי והטעיית פרסום וכו' כל זה עדין לא הוכחה שמרכולו טוב יותר מניחוש אקראי .כדאי לבדוק זאת המוכר צריך להוכיח (וקונה צריך לדרוש) הוכחה שקופה בתיק יחס (בנצ'מרק) או טבלה הסתברותית של הצלחות מול כישלונות . סוגיה זו לא שונה מהסיטואציה שבו אתם הולכים לרכוש מכונית משומשת ודורשים הוכחה שהמכונית שווה את מכירה , ולא מסתמכים על זה שהמכונית נראית נוצצות מבחוץ והמוכר יודע למכור ולעצים מילולית את מרכולו . בחיים לא כל הנוצץ זהב הוא : אם המוכר חושב שמרכולו טוב הוא צריך להוכיח אותו (נטל ההוכחה הוא על טוען) ,וקונה צריך לדרוש אותו בצורה שקופה ,וכל עוד המוכר לא הוכיח זאת מעולם המלך הוא עדין ערום.
    סגור
  • 7.
    גורביץ צודק במניות טועה במטח
    משה 16/02/2018 15:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הדולר הולך לעלות ל3.7 שח תוך חודש ואילו גורביץ אומר דשדוש וירידות טועה בגדול לגבי הבורסות היתי אומר שהוא צודק
    סגור
  • 6.
    אייל, שים לב למחזורי המסחר ב S&P בימים האחרונים (ל"ת)
    אלי 16/02/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    חד משמעי אייל? בטוח חד משמעי?יתכן ולא חד משמע או טעות
    חד גדיא 16/02/2018 14:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמו שכולנו טועים. האם לא לעשות דרמות משני ימי ירידות? מה זה הליכה הצידה?ומה על אלו שאומרים בבטחון רק למעלה או על אלו שאומרים רק למטה. האם יתכן שמנתח טכני טועה ומפספס ומצליח לדייק רק ב 85 אחוז שזה לא רציני. מדוע את המילה הצידה השמעתם 22 פעמים וסך הכל לא מובן מה זה הצידה האם תסבירו בבקשה
    סגור
  • המנתח הטכני היה חולם להצליח ב 85 אחוז .....
    לחד גדיא 16/02/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במקרה שהיה מצליח ב 85 אחוז כבר מזמן היה טיקון או היה פותח קרן גידור או מנפיק קרנו נאמנות . הצלחה של המנתח הטכני היא בדיוק כמו ניחוש אקראי ,פשוט המנתח הטכני יודע למסגר את כשליונתו בכל מיני רצועות וגלים דמיוניים . למה ה"מנתח הטכני לא מציג את "הצלחותיו" בצורה שקופה בתיק יחס ולא בגיבובי מילים עמומות ובלתי קונקרטיות ומשפטים שיכולים להיות נכונים לכל מצב נתון בדיוק כמו ההורוסקופ השבועי בעיתון לאישה .
    סגור
  • 100
    שינוי דרמטי 16/02/2018 16:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חוזים הזויים כהרגלם משקרים בשחקים. לא עוד!!! צ'אנס אחרון פוספס.
    סגור
  • 4.
    הפקיעה לפי הפוזיציות לא תעבור את 1500. (ל"ת)
    צחי 16/02/2018 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    זהירות - זהירות - זהירות - עד סוף חודש 2/18
    דן 16/02/2018 14:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    השוק העולמי הולך לריסוק טוטאלי - לא להתפתות מהעליות של הימים האחרונים , זוהי שירת הברבור האחרונה לפני המשבר הגדול ביותר שהאנושות היי פעם חוותה . יהיה גרוע ממשבר 1929 . לזכור , לפני סוף חודש זה 2/18 = משבר עולמי קטאסטרופלי .
    סגור
  • תגובה
    ירמיהו הנביא 02/03/2018 00:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן 1.3 ירידות אבל מפה עד למשבר עולמי...
    סגור
  • חובת צפיה
    ג 17/02/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.youtube.com/watch?v=etEi2tvtG1k
    סגור
  • פרופ' אבירם(איצ100)
    לחבר דן 16/02/2018 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תגובתך מעולה.
    סגור
  • 2.
    בזק
    בני 16/02/2018 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בזק תעלה סיידוף ירכוש אותה בשבוע הבא אסיפהבנושא הרכישה של בזק
    סגור
  • 1.
    תודה לאייל לניתוחים המעולים ותודה לעדי על הלבוש הצנוע (ל"ת)
    דן 16/02/2018 10:55
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור