סוגרים שבוע: גורביץ' אמר לקנות ביטקוין וצדק; מה יקרה בהמשך למטבע הוירטואלי?

המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את המדדים המובילים בארץ ובעולם, את הדולר  ושתי מניות מעניינות - צפו בניתוח
אייל גורביץ', צילום: Bizportal, Istock
המנתח הטכני של Bizportal, העריך לפני ארבעה ימים שעליות המחירים בביטקוין יימשכו והוא צדק - הביטקוין עלה מעל 30% בימים בודדים. מה הוא חושב על השקעה בביטקוין עכשיו?  ובכלל - גורביץ' מנתח את המדדים המובילים בארץ ובעולם, את שער הדולר  ושתי מניות מעניינות

תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    גם תרנגול עיור מוצא לפעמים גרגר גם שעון מקולקל צודק פעמ (ל"ת)
    תרנגול עיור 12/12/2017 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מה לדעתכם הכיוון בדולר שקל? (ל"ת)
    המתחזה 10/12/2017 21:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    הולך עם כורביץ הביטקוין צולל ביומיים האחרונים (ל"ת)
    משה 10/12/2017 06:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    עפ גורביץ
    טומי 09/12/2017 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לקנות טאואר ולא פרוטרם שתיהן תרד. קנו טבע.
    סגור
  • 14.
    סיכום 2018 על פי אייל גורביץ
    מוטי כהן 09/12/2017 19:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנר ירוק גדול יהיה קצת עליות. בנר אדום יהיה ירידות. אני רואה גם דישדוד אז ניראה הכל
    סגור
  • 13.
    גורביץ זה בולשיט איחד גדול. טעה בהמון (ל"ת)
    אמיר 09/12/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    גורביץ לך לגרבץ
    דני 09/12/2017 08:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמר לקנות טבע .טבע התרסקה .אמר קמהדע .התרסקה .אמר אלוט מתנדנדת על כל 10 שממליץ פוגע ב2 20 אחוז הצלחה ביג דיל
    סגור
  • 11.
    חחחח איזה אתר חאפרי
    ליצן 09/12/2017 05:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גורביץ אמר וצדק יכל גם לטעות באותה מידה ממש כמו חיקוי של אייל ברקוביץ שעושה תחזית לשבוע.
    סגור
  • 10.
    "אפילו שעון מקולקל ותקוע מדייק פעמיים ביממה"
    warren_buffet 08/12/2017 23:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "אפילו שעון מקולקל ותקוע מדייק פעמיים ביממה"
    סגור
  • 9.
    אמר לקנות סרגון ומאז ירדה 40% (ל"ת)
    נכון תקנה קצת השבוע 08/12/2017 23:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    אין לכם בושה?
    משה 08/12/2017 20:58
    הגב לתגובה זו
    16 1
    לפי דבריו מהשבוע שעבר הביטקוין היה אמור להתחיל תיקון ב 11000ולהגיע ל 5000 תתביישו לכם
    סגור
  • 7.
    לפעמים מצליח לפעמים לא
    שימי מור 08/12/2017 19:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יש כאן יותר מדי חוסר צדק, כולם מאשימים את גורביץ, צריך גם ת לו קרדיט - השאלה מה אחוז ההצלחות שלו ובסהכ מדובר על אחוז גבוה - ברור שי כאן כישלונות, אבל יחסית הסטטיסטיקה שלו טובה
    סגור
  • הסטטיסטיקה שלו תראה שהכישלונות עולים על ההצלחות ....
    לשמי מור 08/12/2017 20:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לכן הוא לא מציג לך תיק יחס או טבלה שקיפות אבל התעתועים שלו גורמים לאנשים כמוך להאמין שזה הפוך בזמן שההצלחות שלו לא עולות על הכישלונות שלו
    סגור
  • 6.
    לא כתבתם תוכן שיווקי
    למה 08/12/2017 19:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קורסים לכל דיכפין בגילוי עתידות
    סגור
  • 90 אחוז מהנכתב פה הוא פרסומת סמויה.
    שט 08/12/2017 21:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך להתרכז בעובדות היבשות ולהתעלם מהפרשנות שלהן.
    סגור
  • 5.
    אמר הרבה דברים ובדרך כלל לא צדק (ל"ת)
    בבר 08/12/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • למה בדיוק אתה חושב שהוא מצליח יותר מאשר הוא נכשל .....
    לבבר 08/12/2017 20:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    במקרה שזה היה באמת נכון וההצלחות שלו היו עולות על דרגת האקראיות הוא כבר מזמן היה מציג לך את זה בתיק יחס או טבלה הסתברותית או היה פותח בית השקעות מצליח . אני שואל אותך יש פרסומת יותר טובה מהצגת ההצלחות . גורביץ בסך הכול מתעתע באנשים בהטעיות פרסום ובדבורים בלתי קונקרטיים ,משתמש בהטעיות מקדמי ידע האומר לדוגמא - יש סבירות שעם כך אז כך ואם כך אז כך שיכולים להיות נכונים לכל מצב שהם יחפצו בו לאחר המעשה בדיוק כמו כל אסטרולוג ופותח בקלפים ומפיל אותך בעיוורון תלוי תיאוריה . תבדוק כמה קרנות נאמנות משתמשים בשיטה אפשר לספור אותם על יד אחת , ואלה שמשתמשים לא מצליחים להגיע תשואה טובה יותר בתיק היחס .
    סגור
  • 4.
    אווילים
    המשקיע הנבון 08/12/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ואוו איזה ניתוח ענייני, מדהים, מסתכל על גרף ויודע מה יקרה, ממש קוסם
    סגור
  • צ״ל מסתכל על הגרף ויודע מה קרה... (ל"ת)
    יאל 08/12/2017 20:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    שקר !!!!
    וני 08/12/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    האיש כתב:"אין שום טעם לקנות" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הכל כתוב........
    סגור
  • הוא כן אמר תראה את הוידאו (ל"ת)
    שימי מור 08/12/2017 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מן הסתם אמר "לקנות" ו"לא לקנות" ואז הניבוי שלו 100 אחוז (ל"ת)
    שט 08/12/2017 21:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    גורביץ אמר לקנות טבע וטעה בגדול גורביץ אמר ........
    סוגרים שבוע 08/12/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אמר לקנות עוד הרבה ניירות ערך וטעה .אבל במקרה שגורביץ מנחש נכון כבר למחרת מפרסמים את זה כאילו הוא ראה את זה באיזה דרך בציוריים ההזויים . כל אחר יכול לנחש והיה זה נס עם לגורביץ לא היה לפעמים פגיעות מדויקות מתוך חוק צירופי המאורעות (חוק סטטיסטי שאומר שעם תנחש הרבה פעמים כמו שגורביץ מנחש היה נס עם לא היה לך מידי פעם קליעה מדויקת שסבירותה נמוכה) . לגורביץ יש יחס של כישלונות גדול מהיחס של ההצלחות זה הסיבה שהוא לא מציג לכם תיק יחס או איזה טבלה יחס הסתברותית .זו בדיוק הכותרת שאני הזכרתי אותה מה זה הטעייה פרסומית – אני שואל אתכם ראיתם פעם פרסות בביזפורטל שבו יש כותרת " סוגרים שבוע: גורביץ' אמר לקנות טבע ותעה " או דולר או מניות גז או שורה של כשלנות והחמצות שאותם קוברים בביזפורטל מתחת לאדמה כדאי לתת הטעיית ייצוגית כאלו יש ערך מוסף לשיטה בזמן שכל השיטה והצגתה ע"י גורביץ היא תעתוע אחד גדול בדיוק כמו אסטרולוגיה .
    סגור
  • כדאי שתבדוק ההבדל בין עם ל-אם + תעה ל-טעה. חומר של יסוד (ל"ת)
    אריה 09/12/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • יש חכמים שמבינים את העיקר ויש עיוורים ......
    לאריה 10/12/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שרואים את התפל הם אותם אנשים אטומי מוח שמיחסים לזה חשיבות אם או עם מכוון שאין להם אינטליגנציה להבין ולדעת דברים אחרים עמוקים יותר חוץ מלדעת את מה שהם למדו בכיתה א עם או אם .הם גם שכחו שאולי יש אנשים עם דיסגרפיה או עולים חדשים שכן כותבים אם שגיאות כתיב ומסיקים מסקנות חשוכות בדיוק כמו המוח העיוור שלהם .
    סגור
  • 1.
    בבקשה לסקר 2018.מדדים דולר וחו"ל
    ישראל ישראלי 08/12/2017 14:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תודה ומניות בודדות.שבת שלום.
    סגור
  • אין מה לסקר הוא יודע בדיוק כמוך .........
    לישראל ישראלי 10/12/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסתכל גם אתה בכוכבים ותבין שאתה מצליח בדיוק כמו אייל או אולי יותר טוב ממנו לקרוא את העתיד לבוא
    סגור