גורביץ' מתייחס לעצבנות בשווקים בימים האחרונים, מסמן מדד שמאיים לשבור מטה

המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את המדדים המובילים ו-2 מניות שאתם הגולשים ביקשתם - צפו בניתוח
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    הבורסה בת"א זה פח זבל של מניות מי בכלל מתקרב לגועל הזה
    המעניש 19/11/2017 07:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה בת"א , זה מקום למניות של פח זבל אחד גדול והכי מגעיל שיש בעולם , טוב שיש את הבורסה בחול , יש שם מגוון אפשרויות על מניות מכל החברות הטובות בעולם שנותנים רווחים טובים , אז אם אתם חושבים שבבורסה בת"א מצאתם אוצרות , אני אומר לכם שמצאתם בור עם מלא נחשים שקוראים להם מניות, של הבורסה בת"א כשמו כן הוא , פח זבל של מניות אחד גדול . גורביץ' אתה עדיין רחון מלהיות נביא הזעם לירידות בשווקים של הבורסות . יש עוד מקום לעליות כי , יש דוחות טובים שדוחפים את השוק למעלה ובנוסף , חברות מתפתחות יש עסקים ואף יש עתיד מתקדם בכל השווקים בעולם . והבורסות יפגינו עוצמה אם כי , יהיו פו ושם ירידות באופן טבעי ללחץ של מוכרים למימוש רווחים והגלגל חוזר שוב להמשך עליות במניות .
    סגור
  • 19.
    1378
    ידי 18/11/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם יש סכוי ל מדד1378 עד סוף החודש????
    סגור
  • 18.
    לטעמי ניתוח מעניין ומרתק
    דן 18/11/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתייחס למדדי חול . לא מבין בבורסה בארץ
    סגור
  • ניתוח טכני לא אומר דבר בבורסה בארץ.....
    לדן 19/11/2017 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או בבורסה בחו"ל בדיוק כמו שאסטרולוגיה לא אומרת דבר לא בארץ ולא בחו"ל .לכן זה לא רלוונטי .מה ריתק אותך כל כך ?זרוק מטבע על מדד מסוים כל יום במשך שבוע או חודש לאחר מכן תבנה גרף של התוצאות לפי השיטה הטכנית זה היה אותו דבר .
    סגור
  • 17.
    שעון צהוב היה מתאים להתלהבות
    רננה 18/11/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהה, יש והוא גם טורח להראות לנו אותו.
    סגור
  • 16.
    המפולת בפתח התחילה (ל"ת)
    ארנון 17/11/2017 18:54
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 15.
    טעית בגדול היו ירידות (ל"ת)
    ארנון 17/11/2017 18:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    גורביץ, סחתיין על העגיל באוזן, אהבתי (ל"ת)
    עמי 17/11/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    עדיין יש מאמינים לשטויות הגורפות הללו ? (ל"ת)
    איציק 17/11/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • כנראה עוד יש פרייר בא פרייר הולך זה דרכו של עולם (ל"ת)
    לאיציק 17/11/2017 19:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    אין בורסה בתל אביב
    דן 17/11/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אין לגורביץ אומץ לנתח את תל אביב או מניות כמו טבע או הגז שירדו בניגוד להערכותיו מלפני חודשים אחדים
    סגור
  • הוא פשוט ממתין שהציבור השכח .....
    לדן 17/11/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את הכישלונות הרבים שלו כגון טבע והגז ועוד הרשימה ארוכה כאורך הגלות לכן הוא לא מזכיר אותם .
    סגור
  • 11.
    אני מבקש התיחסות מאייל גורביץ.
    emma 17/11/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לפי דעתי התחיל תיקון ב S&P. אני שואל את דעתך בנושא בעזרת הניתוחלפי גלי אליוט ? האם היום (יום שישי) אנו בגל 5 (גלים משניים) של גל הראשון הגדול של תחילת הירידות ? תקן אותי אם אני טועה . תודה.
    סגור
  • 10.
    אפשר את מנרב בבקשה?
    רונן 17/11/2017 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גורביץ אפשר ניתוח למנרב?
    סגור
  • 9.
    אייל מורה אדיר!!! חכם ויש לו שיטה מנצחת!!! (ל"ת)
    מוקיל׳ה 17/11/2017 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • צודק לאייל יש שיטה מנצחת איך.....
    למוקיליה 19/11/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא מרוויח כסף רב מקורסים והתוכנות שהוא מוכר והתלמידים מפסידים במניות ומה שיפה שם שפרייר הולך ופרייר
    סגור
  • 8.
    לפני שבועיים שלוש גורביץ טען ....
    סוגרים שבוע עם יוסף 17/11/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    8 0
    "לא תחסום שור בדישו". בזמן האחרון הוא שם לב שהמגמה יכולה להשתנות בחדות לכן הוא כבר מתחיל לשנות את עורו עם כל מיני סיבות שמאיים לשבור מטה כדאי לגדר את התחזיות שלו עם הכן המדד ישנה את כיוונו בחדות -אייל גורביץ פשוט הולך לפי מגמה ותחושות הבטן שלו ואת זה הוא מוכר לכם כאילו רואים את זה בציור חסר האינפורמציה ובדיבור בלתי קונקרטי (כמו תיקון מה זה תיקון ? ירידה 1 אחוז של 5 אחוז של 10 אחוז ) ועוטף את התחזיות הסובייקטיביות שלו במנוחים מדעיים ומתמטיים כביכול כדי לתת לזה מראה משכנע ומדעי –אייל גורביץ יודע בדיוק כמו כל משקיע ותיק אחר ומעולם הוא לא הציג שום הוכחה אחר (חובת הוכחה חלה תמיד על הטוען שיש לו שיטה מסוימת ) בתיק יחס או בטבלת מעקב הסתברותית כל שהיא שהוא יודע יותר טוב ממכם .ניתוח טכני שווה לקריאת קווי הקפה של הבוקר לאחר שאתם מסיימים לשתות אותו .
    סגור
  • ליוסף
    מורגי 17/11/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הוא הוכיח בלי לספר לך והוא ו90 אחוז מתלמידיו נוהגים במרצדס מייבאך.
    סגור
  • אשרי המאמין .....
    למורגי 17/11/2017 18:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כנראה השיטה הומצאה בדיוק בשביל עיוורים והוזים כמוך
    סגור
  • 7.
    לאיילנו.
    100 17/11/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ברוך הבא אתה בכיוון הנכון. לעלמה עדי החביבה...אבקש לא להיכנס בדברי המאסטר שיודע מה צריך להגיד(לפחות 7 פעמים)ולא לקחת שליטה על השיחה. לא נראה טוב..סך הכל ראיון סביר..ניכר מתח מסויים באוויר וזה לא לעניין. תבורכו יקירים ושבת טובה.
    סגור
  • כנראה שעדי כבר גם היא יודעת .....
    ל 100 17/11/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שניתוח טכני והניתוחים של גורביץ לא אומרים דבר אז לפחות עדי מדברת
    סגור
  • 6.
    אם חלה תזוזה
    הבעיה בשוק 17/11/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואילו הקלה ברווחים החברה חוטפים ירידות של עשרות אחוזים. גם אם רווחים לא עמדו בציפיות האנליסטים. הרווחים של החברה נתונים לתנודתיות משנה לשנה צמיחת רווחים היא לא ברת קיימא ייתכנו עליות אף ירידות ברווחים . במידה שיש חוטפים ירידות חזקות רמת הסיכון גבוה מאוד בבורסות עולם רמות שיא .
    סגור
  • 5.
    סוגרים שבוע ביום שישי ולא ביום רביעי! כתבה לא רלוונטית (ל"ת)
    מר בין 17/11/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מה אתה לא מבין ?.....
    למר מבין 17/11/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סוגרים שבוע אצל גורביץ היא רלוונטי לכל יום בשבוע מכוון שדעתו משתנה כל יום לפי הליך הרוח של המגמה .
    סגור
  • 4.
    כ"כ רציתי להתעשר! גורביץ אמרת לקנות ולקנות!!
    יוסף 17/11/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 8
    צריך לשמור קצת כסף לחשמל ומים. הניירות יורדים חזק. מתי טבע פורצת חזק למעלה?!
    סגור
  • אנחנו יודעים שאתה כל הזמן מזנב
    ליוסף 17/11/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    4 5
    באייל ותורתו..צודק או לא? אני חושב שאתה צודק מעט ותועה הרבה בהתקפותיך עם המילים הגבוהות. אך מה כל זה שווה אם קנית טבע בשיא השיאים כמו שאתה רומז כבר מספר פעמים ונמצא עם שמינית מהכסף ביד? אז כדאי להיות אולי אייל ולפספס פה ושם. אני בכל אופן מבין וסולח. הצלחותיו מרובות מכישלונותיו.
    סגור
  • זה שאתה ומזדהה בשמי......
    להזויי 18/11/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתוך איוולתלא מפתיע אותי וזה שאתה בודה שהייתי מושקע בטבע ומחליט מה שנוח לך בדיוק כמו השיטה שאתה משתמש בא בניתוח הטכני ששם כל אחד רואה מה שהוא רוצה לראות . כבר כתבתי לך עשרות פעמים שאני לא משקיע במניות כמעט ובטח לא במנייה תנודתית כמו טבע . אבל אפשר לסלוח לך שלא נטלת עוד פעם את התרופות הפסיכיאטריות שלך נגד הזיות ושכיחה . ושאלה לי למוח הקטן שלך מאפו אתה יודע שהצלחותיו עולים על כישלונותיו הוא הציג בפניך פעם טבלה או תיק יחס ? .אבל כנראה אתה עוד אחד מהאווילים שמאמינים במה שנוח להם וזה לא מפתיע אותי יחסית לאדם שלא מזדה ואף בשמו מראה הרבה על מבנה האשיות שלך .
    סגור
  • 3.
    נא נתח חברת הענק
    דבר חשוב 17/11/2017 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    התעשייתית הגדולה בעולם ג'נרל אלקטריק . האם לאחר הקריסה יש מקום להכנס ? אומרים תמיד טוב להכנס לאחר קריסה ובעיקר חברת ענק עולמית. האם לפי ניתוח טכני לא סיימה תחתית ?
    סגור
  • 2.
    עדי תני אייל לדבר (ל"ת)
    ירוחם 17/11/2017 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    ככל שהממדים