18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח את המדדים המובילים, וגם 2 מניות גדולות שצללו אחרי הדו"חות

המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את המדדים המובילים, רמות מחירי הנפט והביטקוין ששובר שיאים
 |  31
סוגרים שבוע
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

31 תגובות ב-15 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
15 למטאור ההזוי ..... 14/11/2017 08:30 למטאור ההזוי .....
חיידקים כמוך גם אנטיביוטיקה לא עוזרת להם עיוורי ה0מואל ההזוי שליח החמאס המטאורי השרץ האנושי מדבר . מעניין שרק למחסלי המחבלים הגיבורים אתם ממהרים לאסוף חתימות לרוצחי היהודים אתם ממהרים להגן עליהם לך לעזה בצורה מטוארית ולא לשכוח ליטול את התרופות שלך לפני שאתה מגיב
14 ארתור 13/11/2017 13:15 מה דעתך על מזור? (ל"ת)
13 קיקויו 10/11/2017 21:24 רטרובין (ל"ת)
12 קושקוש 10/11/2017 21:18 קושקש (ל"ת)
11 יוסף 10/11/2017 16:55 המסתכל בגרף הטכני ......
למעשה חושב שהוא רואה בו איזה פיסת מידע של עתיד לבוא שמגולמת בו בזמן שהוא רואה רק את מה שהוא מאמין לראות או רוצה לראות .הצופה בגרף לעולם לא יוכל להפריד את עצמו מהגרף מכוון שהוא זה שיוצר את הגרף והוא זה שעושה את הפרשנות האימננטית (מתוך המבט הפנימית האינדיבידואלי שלו ) למצב הנתון בזמן שבמציאות היא ללא ספק טרנסצנדנטלי שלא יכולה להיות נגישה לו מבחינה המוגבלות האפיסטמולוגית (גבולות הידע האנושי ) של האדם .שוק ההון מתקיים בצורה אי לינארית כאוטית בלתי ניתנת לצפייה. לכן ניתוח טכני הוא שיטה שאין בא ערך מוסך מבחירת מניות או מדדים בצורה אקראית פרוע .
אפי 11/11/2017 00:27 ליוסף
אתה כותב יפה ומעט מבינים את כוונותיך. האם זה נכון שכתבת כאן שקנית טבע בכמויות בשיא?
לאפי 12/11/2017 08:11 אני כמעט לא מושקע במניות .....
רוב ההשקעות שלי זה בתעודות סל מדידות וסקטוריאליות ומעט מאוד במניות והאסטרטגיה שלי זה רק השקע לטווחים ארוכים מאוד. א. את טבע הוצאתי מהתיק כבר לפני יותר מ 7 שנים ב. אני לעולם לא פועל על פי פיק לייו בבחירת מניות ואני מאמת לא יודע מי אמר לך שהיתי מושקע בטבע מה שטענתי הוא שגורביץ את טבע החמיץ בגדול ולא רק את בטבע ניתוח טכני שווה לניחוש .אין לי את טבע ולעולם לא הפסדתי בטבע .
10 יעקב 10/11/2017 16:52 לגורביץ שמדבר על ההצלחות שלו!!!!! ומה עם הכשלונו
טבע תחתית אחרונה 14000 תחתית אחרונה 8000 ועתה 4000 אף מילה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מניות הנפט !!!!!!!!!!!!!!!! אל על !!!!!!!!!!!!!!!! קצת הצטנעות לא תזיק!!!!!!!!!!!!!!!!!! רק יהירות ושחצנות ועדי שותקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ליעקב 12/11/2017 09:29 בדיוק כך ,גם זה חלק מהשיטה ......
הטעיות פרסומיות - זה לא שאלה של יהירות זה שאלה של הולכת שולל מהטעייה של הצג כהוא מפרסם רק את ההצלחות המעטות שלו בזמן שאת הכישלונות הרבים שלו הוא קובר עמוק באדמה וזה הטעיית יחס לשמה .גורביץ יודע בדיוק כמו כל משקיע ותיק מהשורה
I 10/11/2017 21:11 ליקוב
יותר מידי סימני קריאה לטעמי...על מה ולמה..? ומילה טובה אולי בקטנה בכל זאת...
ל ו 12/11/2017 09:35 הוא אומר את דעתו והיא נכונה בהחלט ....
לכן במצב הנתון אין שום מקום למילה טובה ההפך הגמור כאשר מר גורביץ יציג תיק יחס ויראה את הצלחותיו מול הכישלונות שלו בצורה שקופה ולא מתעתעת וידבר בצורה קונקרטית ויראה תשואה עודפת לאורך זמן אז היה מקום למילה טובה בינתיים אני רואה רק הולכת שולל ושיטה כושלת העטופה במילים בומבסטיות כדאי לתת לה ציוויו כאילו יש בא משהוא .
9 קובי 10/11/2017 15:30 קנו דלק קידוחים טבע אלוני חץ וטאואר. לא טועה לעולם (ל"ת)
8 קובי 10/11/2017 15:29 גורביץ מטעה כל הזמן .מגמת עלייה.ירידה.מה? (ל"ת)
מה? מה? 10/11/2017 21:13 מה זה היה הזה? (ל"ת)
לקובי 10/11/2017 16:22 הוא לא מטעה זה חלק מהשיטה ............
בדיוק כמו כל קורא בקפה או פותח בכלפי הטרוט כך גורביץ תמיד מדבר בצורה עמומה וערטילאית שיכולה להתפרש לאחר מעשה לכל מצב נתון זה חלק נכבד מהשיטה ואת זה עוטפים פסאודו מדע שהראה יותר אמין .
7 עזבו אותכם שטויות 10/11/2017 14:21 רק למעלה וכל ירידה לצורך כליה
וכסף על הריצפה ומה שהיה הוא שיהיה.
6 א 10/11/2017 13:56 לעלמה עדי
אם האדונים גורביץ' וגרינברג מסבירים לך שהריצה לתוך התופת היא מצויינת.. פני בבקשה לעמית טל בבית סיפרכם..הוא יסביר לך את המצב לאשורו. ואני מציין שאין כאן שמץ עלבון לשניים הראשונים שהם טובים בזמנים נורמלים..עמית לדעתנו הוא בין השורות ומתחת ומעל השורות ומבין את המצב לאשורו. הוא גם רואה את הכאוס שבפתח ואת ההזיות והשקרים והסחי של ארצות הברית ונשיאה לעת עתה דונלד.
100 10/11/2017 17:32 המשך
לא נעים...כן נורא!!!
ל-א 10/11/2017 17:10 מה זה קשור לטרמפ אתה מגלם את הדעה שלך ....
לגבי השווקים שהיא בהחלט סובייקטיבית ומכניס גם את הדעה השמאלנית שלך התלושה מהמציאות . שאלה לי עליך עוקרת ישראל קלינטון טובה יותר ? מבמידה והיא הייתה השלטון אתה חושב שהמצב ושווקים היה טוב יותר ? . טראמפ הוא המצב האידאלי לישראל ולמצב הפוליטי הקיים היום בעולם כולו .חוסן אובמה מהאחים המוסלמים השאיר מזרח תיכון ואת אסיה במצב של בבכי לדורות וזה הקטליזטור שגרם לטרמפ לעלות לנשיאות .
מטאור 11/11/2017 00:39 למגיב
האם אתה נכלולי כמו ה 0 יורם שפטל שאף אחד לא רוצה להיוולד אצלו ודעותיך כמו של המטורף החייל שהושלך לכלא ? אליחושך או משהוא כזה. האם השמאל הנתוש הוא לא זה שבנה לך את המדינה בעוד שהימין שיחק בקקה עם כמה עשרות אצלניקים ולחיים? שהיו עלובים וזמניים. האם ביבי המסכן הוא לא קופי של הנשיא טראמפ? האם שניהם עומדים להעלם מהמפה הפוליטית וכל אחד מסיבתו? היידה שרה היידה סמוטריצ' יאללא ללכלך על נשיאנו האהוד והאהוב
למטאור 12/11/2017 08:28 אני מבין שאתה............
עוד 0מואלני חשוך חדיקי ,ה0מואל הם אלה שהכניסו את גיבור ישראל לכלא מחבל מנוטרל מחבל מת . אל איזה בדיוק השמאל אתה מדבר שבנה את המדינה פעם היו גברים לא חיידקים שפלים ופחדנים שמואלים כמוך השמואל פעם הוא היה הימין ולא חבורת של בורגנים פחדנים שחושבים שהם יותר חכמים וטובים מכולם בזמן שהם חבורה של עיוורים .האם קלינטון היא לא עוכרת ישראל האם חוסן אובמה הוא לא מהאחים המוסלמים האם זהבה מגעיחלון חברה שלך היא לא עוקרת ישראל ושליחת החמאס ? מהתגובה שלך אני רואה שמואלני אטום ממשפחת החידקים השמאלנים .
מטאור 12/11/2017 20:44 לשרץ
בידינו כבר 30.000 חתימות של אנשים מכל רחבי הקשת הפוליטית...אנו דורשים להאריך את עונשו של הרוצח המתועב ל12 שנות מאסר בלי חופשות ובלי אפשרות לשליש ובלי ביקורי קרובים. יש אפשרות שנסגר לך לשבת איתו בחברה שבוע כל חודש בכלא. נראה שאתם מתאימים לצורך הרס המדינה שבנינו לולאות כמוכם.
אליך בחור מאיציק 10/11/2017 20:29 למען האמת ידידי
איני איש שמאל ואיני מגלם שום דעה או גישה..לא מתעניין בשמאל ימין..כן מתעניין בלהיות החזק ביותר שהוא זה השולט...ברגע שחלילה נהיה חלשים במרחב או בכלל..מצבנו לא יהיה טוב..אבל זה לא יקרה..ואגלה לך סוד ידידי...אני מסתכל על הדונלד כפסיכיאטר ומדען מוח..זה כל הסיפור. התהליכים שתיארת ממש לא לעניין...לילה טוב חבר.
אליך בחור מיוסף 12/11/2017 09:24 אני לא מדבר לדעה שלך לגבי ....
כיוון השווקים אני מדבר על זה שאתה מכניס דברים ללא קשר כמו הנשיא טראמפ שהוא המצב האידאלי לדעתי למה שמתקיים היום בעולם בפועל . אולי תחקור גם את המוח המעוות של זהבה מגעילון או יש עןד כמה וכמה שמואלנים הזויים שאולי גם להם תעשה ניתוח מוח ולא רק למי שלא מסכים עם הדעות הפוליטיות שלך .
100 10/11/2017 16:56 המשך
האם שווקי האג"ח שואפים לשדר לנו דבר מה? לדעתנו כן....
5 הבלוף 10/11/2017 12:05 מכאן
התהום רובצת אנשים יקפצו מהגגות יהיו מחיקות של טריליונים הנאסדק יוביל העדר נכנס וישחט חוק העדר אומר העדר ינוס ימכור מכל הבא ליד הפאניקה הרעד בכל
4 הבלוף 10/11/2017 12:02 האמריקאי
נאסדק ארבע מניות אפל גוגל אמזון פייסבוק כ2.5 טריליון דולר סה נאסדק כ8 טריליון 4 מניות דוחפות ודוחפות והתרסקות קרובה קרובה .... זה ממש וויסות התוצאות קרובות הנאסדק סופר בועה ב2000 התרסק מ5500 ל1300 נמחקו לאפס הרבה חברות לקח שנים להתאוששדות הנבדק
3 מסתכל מלמעלה 10/11/2017 11:46 כרגיל לא רואה ממטר
יפן מתחילה את הנפילה, ומי שלא רואה קדימה (שם כיסוי על עיניו), לעולם לא יראה מטר מלפניו, - הוא "מתחפש לקוסם" זהירות - הוא טועה ומטעה ... את כל מי ששומע לדבריו. זיכרו אנשים רבים נפלו בגללו וימשיכו ליפול - עד שהוא לא יפסיק להכשיל אותם.... ללא מודע. לעולם לא יגיד טעיתי... זהירות... השאננות והיוהרה מכשילה אנשים תמימים.
2 בא 10/11/2017 11:39 הניתוח הטכני לא אומר כלום על המדדים בעולם ,הם מחוברים
למציאות והניתוח לא .
לבא 10/11/2017 16:16 ניתוח טכני לעולם לא אמר כלום ................
בדיוק כמו שאסטרולוגיה לעולם לא אמרה כלום .ניתוח טכני הוא בדיוק כמו אסטרולוגיה מציירים מפות וגרפים שלא מגלמים דבר והוזים שהם רואים שם משהו בדיוק כמו הצופה פאטה מורגנה .
1 בני 10/11/2017 10:02 פלוריסטם
אייל אם אפשר כמה מילים על פלוריטם.תודה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש