גורביץ' מנתח את המדדים המובילים, וגם 2 מניות גדולות שצללו אחרי הדו"חות

המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את המדדים המובילים, רמות מחירי הנפט והביטקוין ששובר שיאים
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    למטאור ההזוי .....
    למטאור ההזוי ..... 14/11/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיידקים כמוך גם אנטיביוטיקה לא עוזרת להם עיוורי ה0מואל ההזוי שליח החמאס המטאורי השרץ האנושי מדבר . מעניין שרק למחסלי המחבלים הגיבורים אתם ממהרים לאסוף חתימות לרוצחי היהודים אתם ממהרים להגן עליהם לך לעזה בצורה מטוארית ולא לשכוח ליטול את התרופות שלך לפני שאתה מגיב
    סגור
  • 14.
    מה דעתך על מזור? (ל"ת)
    ארתור 13/11/2017 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    רטרובין (ל"ת)
    קיקויו 10/11/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    קושקש (ל"ת)
    קושקוש 10/11/2017 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    המסתכל בגרף הטכני ......
    יוסף 10/11/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למעשה חושב שהוא רואה בו איזה פיסת מידע של עתיד לבוא שמגולמת בו בזמן שהוא רואה רק את מה שהוא מאמין לראות או רוצה לראות .הצופה בגרף לעולם לא יוכל להפריד את עצמו מהגרף מכוון שהוא זה שיוצר את הגרף והוא זה שעושה את הפרשנות האימננטית (מתוך המבט הפנימית האינדיבידואלי שלו ) למצב הנתון בזמן שבמציאות היא ללא ספק טרנסצנדנטלי שלא יכולה להיות נגישה לו מבחינה המוגבלות האפיסטמולוגית (גבולות הידע האנושי ) של האדם .שוק ההון מתקיים בצורה אי לינארית כאוטית בלתי ניתנת לצפייה. לכן ניתוח טכני הוא שיטה שאין בא ערך מוסך מבחירת מניות או מדדים בצורה אקראית פרוע .
    סגור
  • ליוסף
    אפי 11/11/2017 00:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה כותב יפה ומעט מבינים את כוונותיך. האם זה נכון שכתבת כאן שקנית טבע בכמויות בשיא?
    סגור
  • אני כמעט לא מושקע במניות .....
    לאפי 12/11/2017 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב ההשקעות שלי זה בתעודות סל מדידות וסקטוריאליות ומעט מאוד במניות והאסטרטגיה שלי זה רק השקע לטווחים ארוכים מאוד. א. את טבע הוצאתי מהתיק כבר לפני יותר מ 7 שנים ב. אני לעולם לא פועל על פי פיק לייו בבחירת מניות ואני מאמת לא יודע מי אמר לך שהיתי מושקע בטבע מה שטענתי הוא שגורביץ את טבע החמיץ בגדול ולא רק את בטבע ניתוח טכני שווה לניחוש .אין לי את טבע ולעולם לא הפסדתי בטבע .
    סגור
  • 10.
    לגורביץ שמדבר על ההצלחות שלו!!!!! ומה עם הכשלונו
    יעקב 10/11/2017 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טבע תחתית אחרונה 14000 תחתית אחרונה 8000 ועתה 4000 אף מילה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מניות הנפט !!!!!!!!!!!!!!!! אל על !!!!!!!!!!!!!!!! קצת הצטנעות לא תזיק!!!!!!!!!!!!!!!!!! רק יהירות ושחצנות ועדי שותקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • בדיוק כך ,גם זה חלק מהשיטה ......
    ליעקב 12/11/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטעיות פרסומיות - זה לא שאלה של יהירות זה שאלה של הולכת שולל מהטעייה של הצג כהוא מפרסם רק את ההצלחות המעטות שלו בזמן שאת הכישלונות הרבים שלו הוא קובר עמוק באדמה וזה הטעיית יחס לשמה .גורביץ יודע בדיוק כמו כל משקיע ותיק מהשורה
    סגור
  • ליקוב
    I 10/11/2017 21:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יותר מידי סימני קריאה לטעמי...על מה ולמה..? ומילה טובה אולי בקטנה בכל זאת...
    סגור
  • טען עוד
  • הוא אומר את דעתו והיא נכונה בהחלט ....
    ל ו 12/11/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן במצב הנתון אין שום מקום למילה טובה ההפך הגמור כאשר מר גורביץ יציג תיק יחס ויראה את הצלחותיו מול הכישלונות שלו בצורה שקופה ולא מתעתעת וידבר בצורה קונקרטית ויראה תשואה עודפת לאורך זמן אז היה מקום למילה טובה בינתיים אני רואה רק הולכת שולל ושיטה כושלת העטופה במילים בומבסטיות כדאי לתת לה ציוויו כאילו יש בא משהוא .
    סגור
  • 9.
    קנו דלק קידוחים טבע אלוני חץ וטאואר. לא טועה לעולם (ל"ת)
    קובי 10/11/2017 15:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 8.
    גורביץ מטעה כל הזמן .מגמת עלייה.ירידה.מה? (ל"ת)
    קובי 10/11/2017 15:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מה זה היה הזה? (ל"ת)
    מה? מה? 10/11/2017 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא מטעה זה חלק מהשיטה ............
    לקובי 10/11/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיוק כמו כל קורא בקפה או פותח בכלפי הטרוט כך גורביץ תמיד מדבר בצורה עמומה וערטילאית שיכולה להתפרש לאחר מעשה לכל מצב נתון זה חלק נכבד מהשיטה ואת זה עוטפים פסאודו מדע שהראה יותר אמין .
    סגור
  • 7.
    רק למעלה וכל ירידה לצורך כליה
    עזבו אותכם שטויות 10/11/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    וכסף על הריצפה ומה שהיה הוא שיהיה.
    סגור
  • 6.
    לעלמה עדי
    א 10/11/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אם האדונים גורביץ' וגרינברג מסבירים לך שהריצה לתוך התופת היא מצויינת.. פני בבקשה לעמית טל בבית סיפרכם..הוא יסביר לך את המצב לאשורו. ואני מציין שאין כאן שמץ עלבון לשניים הראשונים שהם טובים בזמנים נורמלים..עמית לדעתנו הוא בין השורות ומתחת ומעל השורות ומבין את המצב לאשורו. הוא גם רואה את הכאוס שבפתח ואת ההזיות והשקרים והסחי של ארצות הברית ונשיאה לעת עתה דונלד.
    סגור
  • המשך
    100 10/11/2017 17:32
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא נעים...כן נורא!!!
    סגור
  • מה זה קשור לטרמפ אתה מגלם את הדעה שלך ....
    ל-א 10/11/2017 17:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לגבי השווקים שהיא בהחלט סובייקטיבית ומכניס גם את הדעה השמאלנית שלך התלושה מהמציאות . שאלה לי עליך עוקרת ישראל קלינטון טובה יותר ? מבמידה והיא הייתה השלטון אתה חושב שהמצב ושווקים היה טוב יותר ? . טראמפ הוא המצב האידאלי לישראל ולמצב הפוליטי הקיים היום בעולם כולו .חוסן אובמה מהאחים המוסלמים השאיר מזרח תיכון ואת אסיה במצב של בבכי לדורות וזה הקטליזטור שגרם לטרמפ לעלות לנשיאות .
    סגור
  • למגיב
    מטאור 11/11/2017 00:39
    הגב לתגובה זו
    5 4
    האם אתה נכלולי כמו ה 0 יורם שפטל שאף אחד לא רוצה להיוולד אצלו ודעותיך כמו של המטורף החייל שהושלך לכלא ? אליחושך או משהוא כזה. האם השמאל הנתוש הוא לא זה שבנה לך את המדינה בעוד שהימין שיחק בקקה עם כמה עשרות אצלניקים ולחיים? שהיו עלובים וזמניים. האם ביבי המסכן הוא לא קופי של הנשיא טראמפ? האם שניהם עומדים להעלם מהמפה הפוליטית וכל אחד מסיבתו? היידה שרה היידה סמוטריצ' יאללא ללכלך על נשיאנו האהוד והאהוב
    סגור
  • אני מבין שאתה............
    למטאור 12/11/2017 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עוד 0מואלני חשוך חדיקי ,ה0מואל הם אלה שהכניסו את גיבור ישראל לכלא מחבל מנוטרל מחבל מת . אל איזה בדיוק השמאל אתה מדבר שבנה את המדינה פעם היו גברים לא חיידקים שפלים ופחדנים שמואלים כמוך השמואל פעם הוא היה הימין ולא חבורת של בורגנים פחדנים שחושבים שהם יותר חכמים וטובים מכולם בזמן שהם חבורה של עיוורים .האם קלינטון היא לא עוכרת ישראל האם חוסן אובמה הוא לא מהאחים המוסלמים האם זהבה מגעיחלון חברה שלך היא לא עוקרת ישראל ושליחת החמאס ? מהתגובה שלך אני רואה שמואלני אטום ממשפחת החידקים השמאלנים .
    סגור
  • לשרץ
    מטאור 12/11/2017 20:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בידינו כבר 30.000 חתימות של אנשים מכל רחבי הקשת הפוליטית...אנו דורשים להאריך את עונשו של הרוצח המתועב ל12 שנות מאסר בלי חופשות ובלי אפשרות לשליש ובלי ביקורי קרובים. יש אפשרות שנסגר לך לשבת איתו בחברה שבוע כל חודש בכלא. נראה שאתם מתאימים לצורך הרס המדינה שבנינו לולאות כמוכם.
    סגור
  • למען האמת ידידי
    אליך בחור מאיציק 10/11/2017 20:29
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איני איש שמאל ואיני מגלם שום דעה או גישה..לא מתעניין בשמאל ימין..כן מתעניין בלהיות החזק ביותר שהוא זה השולט...ברגע שחלילה נהיה חלשים במרחב או בכלל..מצבנו לא יהיה טוב..אבל זה לא יקרה..ואגלה לך סוד ידידי...אני מסתכל על הדונלד כפסיכיאטר ומדען מוח..זה כל הסיפור. התהליכים שתיארת ממש לא לעניין...לילה טוב חבר.
    סגור
  • אני לא מדבר לדעה שלך לגבי ....
    אליך בחור מיוסף 12/11/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כיוון השווקים אני מדבר על זה שאתה מכניס דברים ללא קשר כמו הנשיא טראמפ שהוא המצב האידאלי לדעתי למה שמתקיים היום בעולם בפועל . אולי תחקור גם את המוח המעוות של זהבה מגעילון או יש עןד כמה וכמה שמואלנים הזויים שאולי גם להם תעשה ניתוח מוח ולא רק למי שלא מסכים עם הדעות הפוליטיות שלך .
    סגור
  • המשך
    100 10/11/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    13 1
    האם שווקי האג"ח שואפים לשדר לנו דבר מה? לדעתנו כן....
    סגור
  • 5.
    מכאן
    הבלוף 10/11/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התהום רובצת אנשים יקפצו מהגגות יהיו מחיקות של טריליונים הנאסדק יוביל העדר נכנס וישחט חוק העדר אומר העדר ינוס ימכור מכל הבא ליד הפאניקה הרעד בכל
    סגור
  • 4.
    האמריקאי
    הבלוף 10/11/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נאסדק ארבע מניות אפל גוגל אמזון פייסבוק כ2.5 טריליון דולר סה נאסדק כ8 טריליון 4 מניות דוחפות ודוחפות והתרסקות קרובה קרובה .... זה ממש וויסות התוצאות קרובות הנאסדק סופר בועה ב2000 התרסק מ5500 ל1300 נמחקו לאפס הרבה חברות לקח שנים להתאוששדות הנבדק
    סגור
  • 3.
    כרגיל לא רואה ממטר
    מסתכל מלמעלה 10/11/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפן מתחילה את הנפילה, ומי שלא רואה קדימה (שם כיסוי על עיניו), לעולם לא יראה מטר מלפניו, - הוא "מתחפש לקוסם" זהירות - הוא טועה ומטעה ... את כל מי ששומע לדבריו. זיכרו אנשים רבים נפלו בגללו וימשיכו ליפול - עד שהוא לא יפסיק להכשיל אותם.... ללא מודע. לעולם לא יגיד טעיתי... זהירות... השאננות והיוהרה מכשילה אנשים תמימים.
    סגור
  • 2.
    הניתוח הטכני לא אומר כלום על המדדים בעולם ,הם מחוברים
    בא 10/11/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למציאות והניתוח לא .
    סגור
  • ניתוח טכני לעולם לא אמר כלום ................
    לבא 10/11/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק כמו שאסטרולוגיה לעולם לא אמרה כלום .ניתוח טכני הוא בדיוק כמו אסטרולוגיה מציירים מפות וגרפים שלא מגלמים דבר והוזים שהם רואים שם משהו בדיוק כמו הצופה פאטה מורגנה .
    סגור
  • 1.
    פלוריסטם
    בני 10/11/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אייל אם אפשר כמה מילים על פלוריטם.תודה
    סגור