ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

יוצאת למהלך ארוך: המניה שמסיימת דשדוש - והכיוון מטה

אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
מה קרה ל סאני תקשורת -1.07% סאני תקשורת 221.5 -1.07% סאני תקשורת בסיס:223.9 פתיחה:224 גבוה:225.1 נמוך:220.7 תמורה:1,290,513 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ? מי שהיתה חביבת המשקיעים (סליחה, סוחרים) ורשמה עליות עתירות אחוזים חווה בעת האחרונה ירידות כמעט בלתי פוסקות. מי שהצטרף מאוחר מדי במחיר השיא של 302.5 אגורות ליחידה מוצא את עצמו מתוסכל ונבוך. השאלה היא היכן מחיר היעד. לא המחיר בה תסתיים הירידה אלא לפחות עד לאן אמור המניה להישחק.
התשובה פשוטה:
1. התשובה פשוטה והיא נסמכת על תצפיות אמפיריות מבית האולפנא של השיטה. 

2. אחת מהתנהגויות השוק הידועות ביותר גורסת שדשדושים מכפילים את עצמם – לטוב ולרע. 

3. מניה המדשדשת לאורך זמן ופורצת לצד כלשהוא, תרחיק כברת דרך הזהה באורכה לעומק הדשדוש – לפחות. 

4.. כלומר- כאשר מניה מדשדשת במשרעת של 20% ופורצת מעלה או מטה, היא תמשיך מנקודת הפריצה לפחות 20% בכיוון הפריצה. 

5. אז ראשית דבר מצאו לכם מניות מדשדשות – פריגו למשל. 

6. ולעניינינו – סאני דשדשה מאז מאי השנה בין 206 ל-302 אגורות למניה. 

7. עומק הדשדוש כפי שהוא נמדד מלמעלה למטה עומד על כ-32%. 

8. לפני ימים מספר פרצה המניה את הדשדוש כלפי מטה ומאותה נקודה היא אמורה לאבד לפחות עוד 32% נוספים. 

9. כלומר, מחיר היעד המינימאלי של המניה נמצא ברמת 170 אגורות – לפחות. 

10. ועוד משהו קטן לסיום – אל תתרשמו מעליות חד או דו יומיות שיתלוו אליהן מחזורי מסחר נמוכים. כנראה שיהיה מדובר בתיקון קטן ותו לא. 
*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
**הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
 
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    כבר כולם יודעים: לעשות הפוך ממה שאדון גורביץ' ממליץ...
    רונן אלבר 17/09/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך שהוא סיים לדבר, ימים של עליות במניה במחזורים של פי 2 עד פי 6 מהממוצע. אז שהוא פתח את הפה, המניה עשתה מעל 15% בעשרה ימים. ואחרי התיקון האחרון.... חוזרת לעליות חזקות, אין שום סיבה שהיא לא תגיע חזרה לכיוון ה-300 כבר בשבועות הקרובים, כמו שכבר אמרו כמה אנליסטים רציניים ושני בתי השקעות ואני! :)
    סגור
  • 21.
    טוב בינתיים הניתוח הטכני מראה שאייל צריך לקחת קורס לניתוחטכני (ל"ת)
    שולץ 12/09/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    אין התאמה בין המספרים בגרף למספרים בכתבה
    הגולש 06/09/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוסף הדשדוש אינו כמתוארושלישית , אם אכן יגיע למסםרים הללו זו תהיה הדמנות פז. כבר כיום השערים סופר אטרקטיבים, החברה עם בסיס הון מוצק, מכונה של יצור כסף שגדל ויגדל מרבעון לרבעוןמכפיל רווח מצחיק
    סגור
  • זה לא משנה שיש התאמה או אין התאמה ....
    לגולש הגלים של אייל 07/09/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכוון שהגרף והמספרים הצמודים לציור לא אומרים דבר לכן זה לא עקרוני איזה מספרים מופעים בכתבה זה היינו הך . לכן אתה יכול להמשיך לגלוש על הגלים של הציור בכל מספר שתרצה .
    סגור
  • 19.
    10% למעלה אחרי 24 שעות...מבאס אה...
    ניתוח הצליח חולה מת 06/09/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משחק עם נרות יפאניים, נו באמת....שימו לב שאין אף מילה על הביזנס של החברה , על העסק במקרה הזה מכירת טלפונים...זה בכלל לא מעניין הקישקושים מסביב כן....וככה גם הקשר למציאות
    סגור
  • כל הניתוח הטכני הוא משחק אחד גדול.....
    למנתחים 07/09/2017 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק כמו כל משחק במקרה זה יש נרות יפנים , מומנטומים , ממוצעים נעים ועוד כל מיני כללים במשחק הטכני וקרוב ל 1000 כלים ואפשריות לשחק את המשחק . אבל המשחק הטכני הוא עדיין משחק שלא נותן שום אינפורמציה לגבי עתיד שוק ההון בדיוק כמו שמשחק רמי או שח שלא נותן אינפורמציה לגבי העתיד .
    סגור
  • 18.
    samsung note 8
    שלומי 06/09/2017 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוטוטו השקה בארץ, מבחינת סטטיסטית בכל השקה המניה עולה 20 אחוז באותו יום ונשארת למעלה אפילו אחרי השורט ראה סמסונג s8
    סגור
  • 17.
    איבכי עליק - עולה 6 אחוז במחזור פי 6
    סול 05/09/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרצה למטה?
    סגור
  • 16.
    קישקוש שששששש
    מוסמוס 05/09/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניתוח לתחתאם הניתוחים של גורבץ היו מוצלחים . לא היה צריך לעבוד.לכן עוד בלון של ניתוח טכני שיזרק לפח
    סגור
  • 15.
    תרשמו לכם - יעד ראשון שער 400 ואחכ 600
    ציון 05/09/2017 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עזבו את גור וינץ
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    ניתוח
    HUX 05/09/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ניתוח טכני עלאק .הניתוחים שלך שווים לתח........טול קורה מבין עינך.
    סגור
  • 13.
    הפוך חזק למעלה
    שלום 05/09/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איילגם הפעם תצא שוב בהתנצלות על הטעות.נראה לא אמין הניתוח שלך
    סגור
  • 12.
    אייל כרגיל קישקוש - מה עם המגמה ארוכת הטווח
    בוני 05/09/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל הניתוח הפעם רדוד ולא מנומק אפילו על סף השטחיות.מצטער לתחושתי הפעם אתה תועה בגדול.כל הסימנים מראים שלאחר התיקון התנועה תהיה חזק חזק למעלה לכיוון שיא חדש
    סגור
  • 11.
    אייל - כרגיל טועה ב 80% והיתר כמו כולם
    זיבי 05/09/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכן הכל בעירבון מוגבל. לתחושתי המניה מתקנת מעט את העליות ולמרות העליות התלולות הכיוון שלה למעלה.הכיוון ארוך הטווח לא נשבר
    סגור
  • 10.
    אייאיי גורביץ - השעה 15:30 ומחזור המסחאר הוא פי 3 מיום רגיל (ל"ת)
    סיבי 05/09/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    במאיה מדוחח שכלל ביטוח ואפסילון הפכו להיות בעלי עניין בסאני
    ירין כהן 05/09/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם גופים כאלו השקיעו במניה זה סימן לבאותוזה בפירוש משקיעים ולא סוחריםהמניה עד עכשיו עברה את עשירית הדרך למעלה
    סגור
  • 8.
    הירידה במניה נבעה בכיוון ששני גפים גדולים הפכו להיות בעליעניין
    בנטוב 05/09/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גורבץ יקר כרגיל ניתוח דליל ושטחי.אילו הייתה מנתח לעומק הייתה מגלה ששני גופים גדולים כלל ביטוח ואפסילון ניהול קרנות נאמנות הפכו להיות בשבוע האחרון בעלי עניין ולכן כן מדובר במשקיעים ולא "סוחרים" כפי שזלזלתה.שנית הנייר נמכר בזול כדי להגדיל את ההיצע עבור גופים אלו מה שמסביר את הירידות בשבועיים האחרונין.שלישית בעוד אתה מדבר על פריצה כלפי מטה וציינת שאם יתרחשו עליות הם ילוו במחזורי מסחר דלילים - אז כבר קורה הפוך נכון לשעה 10:30 המניה עולה במחזורי מסחר מעל לממוצע היומי.לי ברור שהכיוון ארוך הטווח הוא לכיוון שער 400 ומשם ל 600.ימים יגידו
    סגור
  • שום דבר לא ברור בעולם פרט לזה שכלנו נגיע לאותו מקום..
    בנטוב 05/09/2017 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופו של דבר . מאחל לכל עם ישראל עד 120
    סגור
  • באמת אתה לא מביו .......
    לאמנון 10/09/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא התכוון מתוך הבדיחה שמוות ומסיים זה הדבר הבטוח בעולם ובעולם שלנו שום מדבר לא ודאי כמו המוות . לכן בטח משבבורסה אין דבר בטוח
    סגור
  • מה הקשר שכולנו נגיע יא חתיכת מפגר (ל"ת)
    אמנון 05/09/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חתיכת אדיוט טיפש עם אתה .....
    לאמנון 10/09/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנון אתה כל כך טיפש שלא מבין לפחות על תגיב ידביל אטום
    סגור
  • 7.
    כולה דוכן לממכר פלאפונים שווה מאות מיליונים
    ביזפורטל 05/09/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבורה של אדיוטים
    סגור
  • 6.
    מה עם אופקו (ל"ת)
    מאור 05/09/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פריצה כלפי מטה? - עכשיו אני בטוח שהכיוון למעלה
    אריאל 05/09/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ידידיבדיוק כשאתה רושם שהייתה פריצה למטה המניה החלה לתקן למעלה.ועכשיו אני בטוח שהכיוון למעלה כי תמיד קורה הפוך מהניתוח שלך
    סגור
  • 4.
    סאני
    חני 05/09/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גם שהיתה בשער 57 לפני שנה אייל גורביץ המליץ לא להכנס לסאני רק ברכה היה לי מסאני ואני שוקלת להיכנס עכשיו
    סגור
  • אייל יודע בדיוק כמוך -זה רק ....
    לחני 05/09/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דעה הסובייקטיבית שלו . אבל לפי הניתוחים והבחירות שלו לאורך זמן אין לו שום היתרון מכל משקיע אחר .לכן הבחירה שלך = לבחירה שלו או של כל אחד אחר .
    סגור
  • 3.
    די עם הקשקשן הזה. (ל"ת)
    יש ר א י ליל 05/09/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • איזה קשקשן? מה פרוש קשקשן? (ל"ת)
    מי זה? 05/09/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • פרוש קשקשן ......
    ל מי זה ? 05/09/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במקרה שהתפיסה שלך רדודה - הוא אדם שמדבר ואין שום אינפורמציה ותוכן בדבריו בדיוק כמו שאייל נוהג לעשות פעמים רבות . קשקשן מהמילה קישוקוש של דברם בלי קשר בניהם קשקשתה קשקשן מקושקש
    סגור
  • תודה הבנתי
    מי זה 05/09/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל לא מבין עדיין מה פרוש קישוקוש.. האם קשור לשקשוקה? אם תזמין אותי אליך לשקשוקה אחלא בחלא אתן לך כמה טיפים פצציים..שלא מתבססים על טכני..הולך?
    סגור
  • אני באמת לא צריך טיפים מאחד .........
    למי זה 10/09/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שקשה לו להבין מה זה קישקוש או קשקשן
    סגור
  • לפי איך שאתה כותב המוח שלך באמת מורכב משקשוקה (ל"ת)
    בני 05/09/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    אם הנייר שבר דשדוש והיעד למטה 170 מינימום
    טעות של ביזפורטל 05/09/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כך לפי גורביץ, איך הכיוון למעלה?
    סגור
  • 1.
    הכוון למעלה או למטה ? (ל"ת)
    דן 05/09/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לפי השיטה הטכנית זה גם למעלה גם למטה ....