18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס לקושי ב-S&P500 לפרוץ, ומסמן 2 מניות לוהטות בבורסות בת"א

וגם, 2 מניות שהיו הכוכבות הגדולות בבורסה בת"א ולאחרונה סיפקו איתות מכירה ברור. צפו בראיון
 |  37
סוגרים שבוע
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

37 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 nuyh 27/08/2017 07:55 אייל
נא התייחסותך למניות : נובה ודלק קידוחים ודה מראש
20 יעקב 27/08/2017 07:51 יוסי ולא דקלה
יוסי הרבה יותר מתאים,מבין על מה מדברים
19 לאייל גורביץ 27/08/2017 05:44 מבקש ניתוח לאינטק פארמה המתחדשת. תודתי נתונה מראש. (ל"ת)
18 עמית 26/08/2017 23:40 פוינטר - מניה חזקה אייל תנתח אותה
אייל תעלה בבקשה ניתוח לביזפורטל על מניית פוינטר. אם אפשר התייחס לכל מימדי הזמן כולל האם שווה קנייה.תודה.
17 דוד 26/08/2017 20:24 איך (ל"ת)
16 עדי 26/08/2017 19:57 ניתוח למניית פוינטר - אייל תתייחס אליה
פוינטר במגמת עליה ובשיא כל הזמנים. האם עדיין שווה כניסה ? היא מתחילה להעלות את מחזור המסחר בקביעות מידי יום
15 עזרא 26/08/2017 18:32 בעזרת ב/שם
בת, ד' באלול ה'תשע"ז. איזה מין תאריך ? התבלבל אלוהים כשראה את הכותרת למעלה. כמה דקות קודם, הוא הקיש שאלה למערכת במחשב. ואחרי כמה שניות זאת התשובה שקיבל. טוב ההסבר פשוט, בימים אלו נקבעה עדיפות חדשה, קודם כל תאריך "עיברי" . לפי החלטה של הממשלה (שאין הדתה בארץ) הימנית דתית חרדית קיצונית . זה היה ההסבר הראשון למה יש אותיות ולא מספרים. אלוהים לא אהב את ההחלטה הזאת, בכלל, אם הם רוצים לחיות בנפרד מהאנושות, עם המנהגים המוזרים שלהם. רק אתמול כשיצא מהחנות, עמד בחוץ בטמפרטורה של 34 מעלות (ועוד בירושלים) איש חרדי לבוש בגדי חורף של יהודים מפולין (שמתאימים טמפרטורה אפס ) מזיע כמו (חזיר חשב אלוהים , אבל פחד מהמחשבה הזאת , מכניסים על זה אנשים לכלא ) והסתפק רק בסתם מזיע. החרדי (בתפקידו החדש – משגיח נישוק מזוזות ) נזף בו עמוקות, למה הוא לא מנשק את המשקוף של הדלת עם הפלסטיק המודבק עליו. למה לא נישקתי ? למה ? אני יגיד לך למה, כי זה מקולקל, וכבר קבע הרב פרץ שאם המזוזה פסולה, אז מתים מזה (ראה ערך אסון הבונים) מאז, אמר אלוהים אני לא מנשק מזוזות. החרדי צחק לאלוהים בפנים: זמני, זמני, בתוך חודש יעבור החוק "
14 איתמר קרת 26/08/2017 15:57 לא ניפתחה הכתבה (ל"ת)
13 הצלחה מירבית 25/08/2017 19:26 ממש אין כל שינוי. עוד מאותו דבר.
כמו שאמרנו תמיד וזה תמיד עובד :כל ירידה לצורך עליה.
12 מה יהיה? 25/08/2017 17:25 מה עם סרגון? מאז שהמלצת עליה רק יורדת ויורדת... (ל"ת)
11 הצלף 25/08/2017 17:09 תגיד אייל יש רק את טאאור בבורסה ??? (ל"ת)
לצלף 25/08/2017 18:25 פשוט את טבע ,סרגון ,נפט,דולר ועוד ידי קצרה .....
מלציין את הכשלות הצורמים שלו בשיטת הרולטה של תוכנת אייל בבורסה קפה אותם הוא מעדיף לשכוח או לפחות לעזוב לעת עתה עד שהזיכרון הקצר של המאמינים שלו יתפוגג ,והוא יודע שחיי המדף שלהם קצרים .הטעייה פרסומים לשמה .
10 מכלוף 25/08/2017 16:54 הלכתי היום לבקר במשרדים של הקדמאים
באו בבוקר קנו אצלי בשוק עגבניות וכוסברה ומלפפפונים ועגבניות ופילפל אדום וגזר ושמיר ועירית ובדל ותפןחי אדמה ועוד אין טעם לפרט וזה גם לא יפה והזמינו אותי לארוחת אמרו קוראים זה בראנצצ' לא מכיר שם זה אבל זה מסתבר היה ב11 בערך 11 וחצי או שתיים עשרה ורבע בערך אבל מה זה משנה בעצם אז עוד מעט אני אשקח מה רציתי אאה כן איזה ארוחה סבבא הביאו לנו כי באנו איזה עשרים ואחת סוחרים וקיבדו אותנו כמו מלכים כדאי לעם ללכת כל יום שישי יש יום פתןח אצלם לברנצצ' אחושרמוטה איז אוכל הביאו יותר יפה מחתונה ובא מהרחוב כל מי שרעב היו איזה 150נאולי 145 איש ואישה ושרנו ושתינו היהאחלט וווואללא צדיקים לא הסכימו לתת טיפיםמ לבורסה
יובל 26/08/2017 10:26 מי צריך את הסיפור המטופש שלך עם כל שגיעות הכתיב (ל"ת)
ליובל 27/08/2017 16:24 אני מטופש אבל נוהג במרצדס 500
מה איתך יש לך סוברו יש רביעית 300000 קילומטר כמו כולם?
למכלוף 29/08/2017 17:03 נראה לי גם סוס ועגלה אין לך (ל"ת)
9 ממבוש 25/08/2017 16:32 אני לא דואג אפילו יהיה היום שלוש וחצי
אחוז טיסות ללמעלה
8 ממבוש 25/08/2017 16:30 אני מקווה דשלא יהיה יום שלישי רצוף יורד (ל"ת)
7 תשואות למגישים 25/08/2017 16:07 מה היינו עושים אם לא היינו יודעים שעדי עם הילדים בכל
סוף אוגוסט ואנו אף יודעים שאצל השניים הילדים מסתובבים באולפנים ואני מקווה שלא מפריעים אז לפחות שילמדו מההורים איך מנצחים את שוק ההון. האם כל הילדים בריאים ברוך אשם ומה עם נזלת? מה בקשר לבעלה של עדי מה הוא עושה כרגע ובכלל בחיים ומה הנשים של שני הגברים כאן האםמנקות את הבתים בסביון ובכפר שמריהו ומכינות את השבת הבאה עלינו לטובה?בכל מקרה בריאות לכ.....ל הכנופייה המורחבת.
סליחה 25/08/2017 18:18 ברוך השם ולא כפי שנכתב (ל"ת)
6 גיא 25/08/2017 13:57 אייל ניתוח טכני לפוינטר בבקשה
אייל, פוינטר דיווחה על תוצאות שיא לרבעון השני והיא כל יום עולה יפה ובמגמת עלייה ארוכת טווח עם שיא כל הזמנים. האם עדיין שווה לקנות ?
לגיא 25/08/2017 18:27 אייל יודע בדיוק כמוך .....
הדבר היחיד שהוא יודע טוב ממך זה למכור קורסים ואת תוכנת בורסה קפה
5 א. 25/08/2017 13:38 השווקים יתמוטטו בקרוב...!
כל הניתוחים הטכניים וגם האחרים שווים לת... "אפס" כי בקרוב כל השווקים יתמוטטו כמו מגדל קלפים. המפולת בדרך...! אם זה "תקרת החוב" בארה"ב. אם זה בועת האשראי בסין. והדשדוש המתמשך כבר מעל חודש ימים ב S&P השוק רק מחפש סיבה לתקן את העליות הרצופות של 9 השנים האחחרונות....!!!! זה זמן להזהר!!!
מריו 25/08/2017 16:41 ל א.
אולי תחליף בבקשה שם שלך ל ב או ג. יש פה חבר יקר קוראים אותו א בדרך כלל עם מספר ליד ולא כדאי שנתבלבל. אני חושב שקוראים לך שימון אז תכתוב ש למה דווקא א אח שלי..
דוד הגנן 25/08/2017 14:39 ככה אומרים כבר כשלוש שנים ובנתיים אני רק מרויח !
כשיבואו הנפילות כולנו נדע ונרגיש בנתיים מי שהקשיב לאלו שלא הפסיקו להזהיר על נפילות רק הפסידו בין 30%-50% בשלוש שנים האחרונות.
לדוד הגנן 25/08/2017 16:26 ובאמת אתה רק מרויח אחי? מברוךק עליך.
אז בשביל מה אתה קורע את התחת בעבודה קשה בגשם ובשרב בשביל 78.000 שקל לחודש חלק עם קבלות והאוב בלי? תעבוד החברת רק מרוויחים ןתוכל להרוויח או להפסיד כל הכסף על בטוח. יש לי חבר קורעים אותו שמיל והוא מספר שהוא רק מרוויח ומשום מה כל יום בערב הוא בא אלי ואל כל החברים אם האשה והילדים לאכול ארוחת ערב ולהתקלח כי אחרת הוא צריך לעשות זאת הפחון או בגו הציבורי והוא רק הרוויח.
לדוד הגנן 25/08/2017 16:21 מברוק עליך
מקווה שלפחות בגננות אתה מרוויח ולא מספר סיפורים כמו כאן. אגב כדרי לי לשתול עץ פיקוס שכרגע הוא חצי מטר אחד עליד השני 360 מעלות מסביב לביית. כדאי? יהיה יפה? אני רוצה לשתול הכל בסביבות 20 ס"מ מהבית.
4 א.ש 25/08/2017 13:38 האיש הישן עם הזקן החדש
זוכר אות משער 600 נק' במעוף
3 קמהדע 25/08/2017 12:24 ההמלצה הכי טובה היתה לקנות קמהדע. ממש עלתה מיד
אחרי ההמלצה.
2 דוד 25/08/2017 11:51 אייל אולכים על מניות שנופלות ולו על מניות שעשו את שלהם
כך לדוגמה טאואר שאתה אומר אייל הי מסכנת לכנס שם כי הי עשתה את שלה פו רמת הסכון גבועה לדוגמה מנית טבע הי נפלה 70 אחוז כולם רוצים להפיל אותה עוד רוצים לקנות בזול זה היה ליפנה 10 שנים באטו מצב כך נפלה כמו היום והי עלתה מי 800 ל2200 וגם היום מי שכחם כונה את טבע אני 20 שנה בבורסה וזה מלמד אוטי קונים בזול ולו קונים ביוקר ואז תצה גדול אני עוקב אחריחה זה 20 שנה וגם במפולת המרתה כול הזמן עליות והבורסה רק נפלה גם בטאואר אני היתי קצאת נזאר ליכנס שם שהסכוי יותר להפסיד מאשר להרוייח למה שמדד 25 נמצה ליד הסי של כול הזמנים במפולת היתה 1440 וזה כצאת מסכן
מושיקו 25/08/2017 12:44 אני מקוה שאתה עולה חדש (ל"ת)
דודו 25/08/2017 16:15 למושון
מה רע בלהיות עולה חדש שבא עכשיו היום אתמול לפני חודש ארצה לפני שבוע אם סטיפות מזומן של עשר מליון דולרס
1 שמאי 25/08/2017 11:44 אתה אלוף והייתי בקורס היית תותח ולרוב צודק(על אמת)
והיגעתי בזכותך להשגים יחסית טובים מאד בכל אופן טובים משל רוב חברי שגם למדו הקורס אצל אחרים בשוק אבל דיייייייייייייייייי..............!!!!!!!!!!
דודי 25/08/2017 18:15 לאייל באמת תודה על הכל ועל הקורס הנפלא(לא האחרון)
אנו מודים לך שהישכלת אותנו בדברים ללא האמנו בהם והם עובדים בגדול. גם האימרה של החברה רק למעלה מתאימה לנו היטב ומבוצעת הלכה למעשה. אף כל ירידה לצורך עלייה אנו נוהגים ומתעקשים לעבוד כך וזה מוכיח עצמו. אנו דבקים בעובדות ובמושגים ובטווחים קצר ביינוני וארוך.
דב 25/08/2017 13:31 1
ובתמורה זכיתי להקלה בשכ"ל... האמת היא, שמאי, שגם אם הוא היה משלם לך מיליון ש"ח עדיין זה לא היה שווה דברי ההבל ורעות רוח, קסמים, כשפים, העלאה באוב, וידעונות חדשה המתייחסת לרעיונות של נבואת עתיד המניות.. אך זה ממש בסדר, שהרי פראיירים רק מתחלפים. ואל תתפלא אם כמה מהמלים לא הבנת. זה בסדר. אני אפילו לא אופתע אם ביזפורטל לא יכבדו אותך בקריאת הפוסט הזה.
שמאי 25/08/2017 16:13 לדב
מה שיפה בשיטה שהיא מורכבת וקשה ולכן שאני אפילו כלכלן בדרך לסיום תואר ראשון לא הבנתי כלום אבל זה מה שמביא אותי להצלחות של 90 אחוז ביום רע. בו אלי דב ואתן לך רק רבע מליון שקל ונראה אם אתה לא טס לשמוע את דברי ההבל ורעות הרוח. במחשבה שניה איני רוצה להסתכן אני לא שפקולנט אז אני שם רק 150 אלף שקל. הולך?
לשמאי 25/08/2017 18:13 כנראה אתה עוד פעם על תרופות .....
90 אחוז הפסדים זה נשמע יותר הגיוני עם שיטה שלא ההימורים של גורביץ
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש