ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מתייחס לקושי ב-S&P500 לפרוץ, ומסמן 2 מניות לוהטות בבורסות בת"א

וגם, 2 מניות שהיו הכוכבות הגדולות בבורסה בת"א ולאחרונה סיפקו איתות מכירה ברור. צפו בראיון
תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    אייל
    nuyh 27/08/2017 07:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נא התייחסותך למניות : נובה ודלק קידוחים ודה מראש
    סגור
  • 20.
    יוסי ולא דקלה
    יעקב 27/08/2017 07:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי הרבה יותר מתאים,מבין על מה מדברים
    סגור
  • 19.
    מבקש ניתוח לאינטק פארמה המתחדשת. תודתי נתונה מראש. (ל"ת)
    לאייל גורביץ 27/08/2017 05:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    פוינטר - מניה חזקה אייל תנתח אותה
    עמית 26/08/2017 23:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אייל תעלה בבקשה ניתוח לביזפורטל על מניית פוינטר. אם אפשר התייחס לכל מימדי הזמן כולל האם שווה קנייה.תודה.
    סגור
  • 17.
    איך (ל"ת)
    דוד 26/08/2017 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    ניתוח למניית פוינטר - אייל תתייחס אליה
    עדי 26/08/2017 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוינטר במגמת עליה ובשיא כל הזמנים. האם עדיין שווה כניסה ? היא מתחילה להעלות את מחזור המסחר בקביעות מידי יום
    סגור
  • 15.
    בעזרת ב/שם
    עזרא 26/08/2017 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בת, ד' באלול ה'תשע"ז. איזה מין תאריך ? התבלבל אלוהים כשראה את הכותרת למעלה. כמה דקות קודם, הוא הקיש שאלה למערכת במחשב. ואחרי כמה שניות זאת התשובה שקיבל. טוב ההסבר פשוט, בימים אלו נקבעה עדיפות חדשה, קודם כל תאריך "עיברי" . לפי החלטה של הממשלה (שאין הדתה בארץ) הימנית דתית חרדית קיצונית . זה היה ההסבר הראשון למה יש אותיות ולא מספרים. אלוהים לא אהב את ההחלטה הזאת, בכלל, אם הם רוצים לחיות בנפרד מהאנושות, עם המנהגים המוזרים שלהם. רק אתמול כשיצא מהחנות, עמד בחוץ בטמפרטורה של 34 מעלות (ועוד בירושלים) איש חרדי לבוש בגדי חורף של יהודים מפולין (שמתאימים טמפרטורה אפס ) מזיע כמו (חזיר חשב אלוהים , אבל פחד מהמחשבה הזאת , מכניסים על זה אנשים לכלא ) והסתפק רק בסתם מזיע. החרדי (בתפקידו החדש – משגיח נישוק מזוזות ) נזף בו עמוקות, למה הוא לא מנשק את המשקוף של הדלת עם הפלסטיק המודבק עליו. למה לא נישקתי ? למה ? אני יגיד לך למה, כי זה מקולקל, וכבר קבע הרב פרץ שאם המזוזה פסולה, אז מתים מזה (ראה ערך אסון הבונים) מאז, אמר אלוהים אני לא מנשק מזוזות. החרדי צחק לאלוהים בפנים: זמני, זמני, בתוך חודש יעבור החוק "
    סגור
  • 14.
    לא ניפתחה הכתבה (ל"ת)
    איתמר קרת 26/08/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    ממש אין כל שינוי. עוד מאותו דבר.
    הצלחה מירבית 25/08/2017 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאמרנו תמיד וזה תמיד עובד :כל ירידה לצורך עליה.
    סגור
  • 12.
    מה עם סרגון? מאז שהמלצת עליה רק יורדת ויורדת... (ל"ת)
    מה יהיה? 25/08/2017 17:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    תגיד אייל יש רק את טאאור בבורסה ??? (ל"ת)
    הצלף 25/08/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • פשוט את טבע ,סרגון ,נפט,דולר ועוד ידי קצרה .....
    לצלף 25/08/2017 18:25
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מלציין את הכשלות הצורמים שלו בשיטת הרולטה של תוכנת אייל בבורסה קפה אותם הוא מעדיף לשכוח או לפחות לעזוב לעת עתה עד שהזיכרון הקצר של המאמינים שלו יתפוגג ,והוא יודע שחיי המדף שלהם קצרים .הטעייה פרסומים לשמה .
    סגור
  • 10.
    הלכתי היום לבקר במשרדים של הקדמאים
    מכלוף 25/08/2017 16:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    באו בבוקר קנו אצלי בשוק עגבניות וכוסברה ומלפפפונים ועגבניות ופילפל אדום וגזר ושמיר ועירית ובדל ותפןחי אדמה ועוד אין טעם לפרט וזה גם לא יפה והזמינו אותי לארוחת אמרו קוראים זה בראנצצ' לא מכיר שם זה אבל זה מסתבר היה ב11 בערך 11 וחצי או שתיים עשרה ורבע בערך אבל מה זה משנה בעצם אז עוד מעט אני אשקח מה רציתי אאה כן איזה ארוחה סבבא הביאו לנו כי באנו איזה עשרים ואחת סוחרים וקיבדו אותנו כמו מלכים כדאי לעם ללכת כל יום שישי יש יום פתןח אצלם לברנצצ' אחושרמוטה איז אוכל הביאו יותר יפה מחתונה ובא מהרחוב כל מי שרעב היו איזה 150נאולי 145 איש ואישה ושרנו ושתינו היהאחלט וווואללא צדיקים לא הסכימו לתת טיפיםמ לבורסה
    סגור
  • מי צריך את הסיפור המטופש שלך עם כל שגיעות הכתיב (ל"ת)
    יובל 26/08/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • אני מטופש אבל נוהג במרצדס 500
    ליובל 27/08/2017 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה איתך יש לך סוברו יש רביעית 300000 קילומטר כמו כולם?
    סגור
  • נראה לי גם סוס ועגלה אין לך (ל"ת)
    למכלוף 29/08/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אני לא דואג אפילו יהיה היום שלוש וחצי
    ממבוש 25/08/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחוז טיסות ללמעלה
    סגור
  • 8.
    אני מקווה דשלא יהיה יום שלישי רצוף יורד (ל"ת)
    ממבוש 25/08/2017 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    מה היינו עושים אם לא היינו יודעים שעדי עם הילדים בכל
    תשואות למגישים 25/08/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סוף אוגוסט ואנו אף יודעים שאצל השניים הילדים מסתובבים באולפנים ואני מקווה שלא מפריעים אז לפחות שילמדו מההורים איך מנצחים את שוק ההון. האם כל הילדים בריאים ברוך אשם ומה עם נזלת? מה בקשר לבעלה של עדי מה הוא עושה כרגע ובכלל בחיים ומה הנשים של שני הגברים כאן האםמנקות את הבתים בסביון ובכפר שמריהו ומכינות את השבת הבאה עלינו לטובה?בכל מקרה בריאות לכ.....ל הכנופייה המורחבת.
    סגור
  • ברוך השם ולא כפי שנכתב (ל"ת)
    סליחה 25/08/2017 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    אייל ניתוח טכני לפוינטר בבקשה
    גיא 25/08/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אייל, פוינטר דיווחה על תוצאות שיא לרבעון השני והיא כל יום עולה יפה ובמגמת עלייה ארוכת טווח עם שיא כל הזמנים. האם עדיין שווה לקנות ?
    סגור
  • אייל יודע בדיוק כמוך .....
    לגיא 25/08/2017 18:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הדבר היחיד שהוא יודע טוב ממך זה למכור קורסים ואת תוכנת בורסה קפה
    סגור
  • 5.
    השווקים יתמוטטו בקרוב...!
    א. 25/08/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 7
    כל הניתוחים הטכניים וגם האחרים שווים לת... "אפס" כי בקרוב כל השווקים יתמוטטו כמו מגדל קלפים. המפולת בדרך...! אם זה "תקרת החוב" בארה"ב. אם זה בועת האשראי בסין. והדשדוש המתמשך כבר מעל חודש ימים ב S&P השוק רק מחפש סיבה לתקן את העליות הרצופות של 9 השנים האחחרונות....!!!! זה זמן להזהר!!!
    סגור
  • ל א.
    מריו 25/08/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי תחליף בבקשה שם שלך ל ב או ג. יש פה חבר יקר קוראים אותו א בדרך כלל עם מספר ליד ולא כדאי שנתבלבל. אני חושב שקוראים לך שימון אז תכתוב ש למה דווקא א אח שלי..
    סגור
  • ככה אומרים כבר כשלוש שנים ובנתיים אני רק מרויח !
    דוד הגנן 25/08/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשיבואו הנפילות כולנו נדע ונרגיש בנתיים מי שהקשיב לאלו שלא הפסיקו להזהיר על נפילות רק הפסידו בין 30%-50% בשלוש שנים האחרונות.
    סגור
  • ובאמת אתה רק מרויח אחי? מברוךק עליך.
    לדוד הגנן 25/08/2017 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז בשביל מה אתה קורע את התחת בעבודה קשה בגשם ובשרב בשביל 78.000 שקל לחודש חלק עם קבלות והאוב בלי? תעבוד החברת רק מרוויחים ןתוכל להרוויח או להפסיד כל הכסף על בטוח. יש לי חבר קורעים אותו שמיל והוא מספר שהוא רק מרוויח ומשום מה כל יום בערב הוא בא אלי ואל כל החברים אם האשה והילדים לאכול ארוחת ערב ולהתקלח כי אחרת הוא צריך לעשות זאת הפחון או בגו הציבורי והוא רק הרוויח.
    סגור
  • מברוק עליך
    לדוד הגנן 25/08/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שלפחות בגננות אתה מרוויח ולא מספר סיפורים כמו כאן. אגב כדרי לי לשתול עץ פיקוס שכרגע הוא חצי מטר אחד עליד השני 360 מעלות מסביב לביית. כדאי? יהיה יפה? אני רוצה לשתול הכל בסביבות 20 ס"מ מהבית.
    סגור
  • 4.
    האיש הישן עם הזקן החדש
    א.ש 25/08/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוכר אות משער 600 נק' במעוף
    סגור
  • 3.
    ההמלצה הכי טובה היתה לקנות קמהדע. ממש עלתה מיד
    קמהדע 25/08/2017 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ההמלצה.
    סגור
  • 2.
    אייל אולכים על מניות שנופלות ולו על מניות שעשו את שלהם
    דוד 25/08/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כך לדוגמה טאואר שאתה אומר אייל הי מסכנת לכנס שם כי הי עשתה את שלה פו רמת הסכון גבועה לדוגמה מנית טבע הי נפלה 70 אחוז כולם רוצים להפיל אותה עוד רוצים לקנות בזול זה היה ליפנה 10 שנים באטו מצב כך נפלה כמו היום והי עלתה מי 800 ל2200 וגם היום מי שכחם כונה את טבע אני 20 שנה בבורסה וזה מלמד אוטי קונים בזול ולו קונים ביוקר ואז תצה גדול אני עוקב אחריחה זה 20 שנה וגם במפולת המרתה כול הזמן עליות והבורסה רק נפלה גם בטאואר אני היתי קצאת נזאר ליכנס שם שהסכוי יותר להפסיד מאשר להרוייח למה שמדד 25 נמצה ליד הסי של כול הזמנים במפולת היתה 1440 וזה כצאת מסכן
    סגור
  • אני מקוה שאתה עולה חדש (ל"ת)
    מושיקו 25/08/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • למושון
    דודו 25/08/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה רע בלהיות עולה חדש שבא עכשיו היום אתמול לפני חודש ארצה לפני שבוע אם סטיפות מזומן של עשר מליון דולרס
    סגור
  • 1.
    אתה אלוף והייתי בקורס היית תותח ולרוב צודק(על אמת)
    שמאי 25/08/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 5
    והיגעתי בזכותך להשגים יחסית טובים מאד בכל אופן טובים משל רוב חברי שגם למדו הקורס אצל אחרים בשוק אבל דיייייייייייייייייי..............!!!!!!!!!!
    סגור
  • לאייל באמת תודה על הכל ועל הקורס הנפלא(לא האחרון)
    דודי 25/08/2017 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנו מודים לך שהישכלת אותנו בדברים ללא האמנו בהם והם עובדים בגדול. גם האימרה של החברה רק למעלה מתאימה לנו היטב ומבוצעת הלכה למעשה. אף כל ירידה לצורך עלייה אנו נוהגים ומתעקשים לעבוד כך וזה מוכיח עצמו. אנו דבקים בעובדות ובמושגים ובטווחים קצר ביינוני וארוך.
    סגור
  • 1
    דב 25/08/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ובתמורה זכיתי להקלה בשכ"ל... האמת היא, שמאי, שגם אם הוא היה משלם לך מיליון ש"ח עדיין זה לא היה שווה דברי ההבל ורעות רוח, קסמים, כשפים, העלאה באוב, וידעונות חדשה המתייחסת לרעיונות של נבואת עתיד המניות.. אך זה ממש בסדר, שהרי פראיירים רק מתחלפים. ואל תתפלא אם כמה מהמלים לא הבנת. זה בסדר. אני אפילו לא אופתע אם ביזפורטל לא יכבדו אותך בקריאת הפוסט הזה.
    סגור
  • לדב
    שמאי 25/08/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה שיפה בשיטה שהיא מורכבת וקשה ולכן שאני אפילו כלכלן בדרך לסיום תואר ראשון לא הבנתי כלום אבל זה מה שמביא אותי להצלחות של 90 אחוז ביום רע. בו אלי דב ואתן לך רק רבע מליון שקל ונראה אם אתה לא טס לשמוע את דברי ההבל ורעות הרוח. במחשבה שניה איני רוצה להסתכן אני לא שפקולנט אז אני שם רק 150 אלף שקל. הולך?
    סגור
  • כנראה אתה עוד פעם על תרופות .....
    לשמאי 25/08/2017 18:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    90 אחוז הפסדים זה נשמע יותר הגיוני עם שיטה שלא ההימורים של גורביץ
    סגור