גורביץ' מנתח: האם הנפילה הרגעית במדד המעו"ף מתחת לדשדוש אמורה להדאיג?

וגם, מניית אל על התרסקה כמעט 20% אחרי הדו"חות, האם מדובר בהזדמנות קניה או סכין נופלת? צפו בראיון
 |  (34)
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אם מנתח טכני אומר להמתין לסוף החודש - אסור לו לדבר
    רן 20/08/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור לו לדבר עד סוף החודש.
    סגור
  • או לא מדבר הוא מתעתע במשחקי מילים של ....
    לרן 20/08/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוגיקה עמומה כמו כל הקוראים באוב ומשפטים בלתי קונקרטיים שלאחר מעשה כביכול הוא תמיד היה צודק
    סגור
  • 13.
    לא תאמינו חברים מה הולך כאן באמריקקה
    ג'חנון 18/08/2017 23:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנשיא הדיח היום את סטיב באנון ומספרים כאן שזאת הדחה 648 מתוך 524 נושאי משרה שהיו לו. עכשיו תקשיבו היטב...שמועות עקשניות מדברות על זה שדונאלד הולך להדיח את הנשיא טראמפ אבל מצד שני טראמפ מגלה התנגדות ולא נותן לדונאלד לפטר אותו..אתם מבולבלים? גם אנחנו כאן עשרות מליוני אמריקאים כועסים על עצמנו איך נפלנו למצב נוראי כזה בחרנו אותו למעשה בעיקר בגלל שהוא מבין אנגלית והפרוקה..יענו הבחורות הענקית שעל פדחתו. אנו חוששים שהוא ידיו את כולנו וישאר לבד במגדלי טראמפ ויעהל מדינה ללא תושבים
    סגור
  • 12.
    אני אוסף שורטזים על ארבעה חברות תרופות בארץ
    אחמד 18/08/2017 22:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וכל יום שאני קונה שורטזים אני מייד מורווח למחרת ואני רואה אינשאאללא שביום ראשון אני כבר מביא בומבות על טבע ופריגו שאני קונה דןרטיז כל יום וגם אתמול קניתי חבילות וביום ראשון בארץ יביאו לי וואחאד בוחטא ואני ישפץ את הבית בכפר.
    סגור
  • 11.
    תיזכרו מה שימון הגדול אומר לכם
    רק למעלה חוזר בגדול 18/08/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביום ראשון המעוופ עושה סיבוב פאסה ותוך שבוה גג שבוע וחצי חוזר לשיא ועד סוף שנה סוגר 2000
    סגור
  • תיראו אייל צודק
    סימו גרעיני נתיבות 19/08/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השבוע שןק בארץ מביא שבע אחוז באסאנדפי עד סוף שנה סוגר 3456.78 בערך אמר לי רב פינטו זכריאן
    סגור
  • 10.
    הפרוספפורים הרסו לנו הבורסא (ל"ת)
    קוס אומוק 18/08/2017 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה הרסו בראש שלך
    לקוס אומו מסימו 19/08/2017 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי הם היה יורד עוד תשע אחוז
    סגור
  • 9.
    רק שלכל מגמת עליה יש סופ ,ואת זה הא ידע על הגרף רק אחרי
    הגולש 18/08/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה שינוי זכרו את הוידאו הזה המכריז על המשך עליה
    סגור
  • 8.
    האיש הישן עם הזקן החדש (ל"ת)
    המומח 18/08/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • להמומח
    שימון 18/08/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היכן אתה רואה כאן את הרצל איני מבין..
    סגור
  • בזמן האחרון הוא המזוקן הקרטיסט ......
    יוסף 18/08/2017 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכוון שחוץ מתמונות של עמידות המוצא הקרטיסטיות של אייל בפרסומות אין בשיטה טוב יותר מזריקת חצים למטרה ,כנראה מה שנשאר לו למכור לכם זה את עמידות המוצא שלו . אני רק מקווה בשבילו מאוד שבאומניות הלחימה הוא טוב יותר מאשר לנחש במניות מהציורים הססגוניים שלו .
    סגור
  • לפי זיכרוני הוא מומחה לאייקידו ואינו קרטיסט
    זליג 18/08/2017 22:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הקשר יוסף לזקן שלו? וגם..הוא לא מוכר לנו כלום..הוא מנסה לפרשן לפי מיטב ידיעותיו בחומר..אינך יכול לפסול אותו בצורה לא מכובדת. . כל בעל מלאכה או טייס או רופא או נהג אוטובוס טועה לעיתים. אפשר לבקר ואולי בצדק לעיתים אבל בצורה עדינה..ואני בטוח שהוא לא משלא את עצמו כמו שכתבת בתגובה 4.
    סגור
  • ודרך הגב לפי מאמר שהתפרסם הוא כנראה ....
    לרן 20/08/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתאמן בקרטה ולא באייקידו לא שזה משנה הרבה לנאמר בכל מקרה עמידת המוצא שלו היא של קרטה ולא של אייקידו שהיא אומנות לחימה שיותר משתמשת בכוח הריב כדאי להתגונן ו יש לי מספיק ניסיון בנושא
    סגור
  • הוא מוליך אותך שולל בשיטה כושלת .....
    לזליג 20/08/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כנראה רק עיוורים כמוך לא רוצים לראות את זה . הכל טוב ויפה שהוא מפרש גם נהג אוטובוס או אונקולוג יכול לפרש ללא קשר למקצוע שלו הבדל בניהם שהם לא מנסים למכור לך שיטה שאין לה ערך מחוכמת המטבע ובתור פרשן הוא גם היה צריך להוכיח תוצאות בטבלה או בתיק יחס את זה הוא בטח לא עושה מכוון שהוא יודע מה תהיה התוצאה .
    סגור
  • 7.
    תודה
    יוסי 18/08/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפער הוא לא 06-16 כפי שאמרת, אלא 03-17. 06 היה רק ניסיון לסגור אותו שלא צלח(סימן לחולשה). הוכחה נוספת היית ביום ד' -03 התנגדה(סימן לחולשה). הניחוש שלי כרגע אין כוח צפונה, ילכו לבדוק את התחתית 1346-72, וחוזקה/חולשה שלה תיתן כיוון ומהלך גדול ומהיר של 100-150נק'. סתם ניחוש.
    סגור
  • הבהרה....
    יוסי 18/08/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחום הדשדוש הוא 1346/70 - 1403/17. ביציאה ממנו(ולא לכמה שעות) תיתן את הריצה של 100-150 נק' לכיוון היציאה. חוזק ומהירות של המהלך יהיה ביחס הפוך מחוזק/חולשה של תמיכה/התנגדות. סתם ניחוש.
    סגור
  • 6.
    לא מדאיג אותך כלום - כי הכל זה כסף של אחרים
    מסתכל מלמעלה 18/08/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כמובן שאתה "יודע" מה יהיה - וממליץ תמיד "נכון". והתמימים החדשים "בטוחים" שאתה "מבין ויודע" ובבטחון מלאה ב"אחריות" אתה מכניס אותם למלכודת, ואף פעם לא "טועה". אין דין ואין דיין - הכל למען יבואו אנשים לקורסים שאתה מעביר כדי שיהיה לך כסף להמר - ולגמור אותו מהר. בושה איך מאפשר לאגו להכשיל אנשים - בבטחון של אם ש" מבין". אתה לא יודע ולא תדע לנתח טכני - שזה ביזיון לכך שאין לך ביקורת עצמית. אתה טועה ומטעה - חבל מאוד שאתה לא יודע לשמוע מה שאתה אומר - ביקורת עצמית נמוכה (לא תלמד לתקן כך את דרכך).
    סגור
  • אתה גבוה נגיד שני מטר וחמישה עשר סנטימטר או שאתה בשמיים
    ישראלי מרוקאי 18/08/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    משום מה? איך אתה משוכנע שגם לא ידע בעתיד? הוא לא יודע לנתח טכני או יודע ואפילו אולי מומחה ולעיתים זה לא הולך בדיוק כמו שהגרפים הראו לו...ספר לי כי אני מתלבט אם ללמוד בכלל טכני ואם כן אצל אייל או אחרים שהם טובים או גרועים ממנו. והאם תוכל לתת לי מישהו שמבין היטב בזה ואף מצליח כל הזמן? תן לי שם בארץ או בעולם בבקשה..
    סגור
  • גם המסתכל מלמעלה וגם אייל גורביץ......
    לישראל המרוקאי 18/08/2017 18:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    משתמשים בשיטה כושלת שאין לה שום ערך מוסף מבחירת מניות שנבחרות מתוך קובע מלא פתקים כתובים בשמות מניות . בשיטה הטכנית כפי שטענתי הרבה פעמים אין המנתח הטכני הולך אחרי הגרף אלא הגרף הולך אחרי הדעה הסובייקטיבית של המנתח הטכני . מה שיפה בניתוח הטכני שכל ובקלפי הטרוט שכל אחד רואה מה שהוא מאמין או רוצה לראות ומפרש את תצפיתו באמונה וברצון שלו בדיוק כמו בציורי הרורשך בעולם הפסיכולוגיה - אחד רואה עכבר ,השני רואה אריה, השלישי רואה שלולית וכו' .וזה בדיוק כמו בגרפים של הניתוח הטכני. כאשר לשיטה אין קונצנזוס ויש אלפי כלים טכניים אין שום בסיס לשיטה גם אייל צודק גם אתה צודק וגם המסתכל מלמעלה צודק כל אחד רואה את מה שהוא מאמין לראות לכן הנבואה שווה להטלת מטבע . ואייל מוכיח את זה כבר שנים יותר מכל אחד אחר .
    סגור
  • 5.
    חולצה מתאימה לך.וטוב שכך
    ישראל ישראלי 18/08/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סקירה מרשימה ותודה. מה עם סרגון.מה עם הדולר? שכן.
    סגור
  • גם המכנסיים סבבא. (ל"ת)
    ישראלי מרוקאי 18/08/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    כמו תמיד. מרתק ומעניין
    דן 18/08/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 4
    תודה
    סגור
  • ולא מועיל (ל"ת)
    יוסף 18/08/2017 18:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • צודק דן
    דוד 18/08/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אייל אלוף האלופים וברוב רובם של דבריו צודק בגדול.
    סגור
  • או שאתה עיוור הוא שאתה משלא את עצמך ....
    יוסף 18/08/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הממוצע שלו הוא כישלון מוחלט
    סגור
  • 3.
    גורביץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    יעקב 18/08/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לכל הכשלונות שלך אתה לא מתיחס רק משטחצן !!! דולר טבע ועוד הדקס היגיעה הזמן שתשנה את המנטרה שלך כל עליה היא לצורך ירידה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • יש לו כל כך הרבה שהוא לא יכול להתייחס לכולם ....
    יוסף 18/08/2017 18:26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה הטעייה פרסומית ידוע שהוא מפרסם רק את ההצלחות המעטות שלו זה נראה כאילו הוא מצליח ברוב הפעמים שבפועל הוא נכשל ברובם
    סגור
  • טחצן... (ל"ת)
    טחצן 18/08/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    לאייל שלום.
    100 18/08/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    19 2
    להערכתנו היום אתה טועה בקשר ל DAX S$P ומעוף תל אביב. קשה לנו להבחין אם אתה טועה(לדעתנו)או הגרפים משדרים טעות או אתה לא מפרש נכון את שידור הגרפים...שאני מכולנו לא מומחה גדול בהם.. אך..ביודענו שאתה המומחה בתחום זה ואני מבין שהראיון גם נערך לפני גמר תל אביב וארה"ב אמש..אתה נכנס למילכוד שיהיה קשה לתקנו. ואנו שואלים תמיד עצמנו: האם המנתח הזה(אייל)או אחריםמסתכלים ימינה או שמאלה או כל כיוון ומערבים בתורתם גם תנאים סביבתיים משתנים או מביאים את תוצאות הגרף נטו שהרי זאת מומחיותם. בברכת שבת ושבוע טובים ומבורכים. נ.ב: אני חושב שתגובתך הלא נעימה עקב הפנייתך לקרוא ספר מסויים הייתה לא לעניין ולא נכונה ואף לא רצינית.כל דברינו אליך באמת באים מסימפטיה ואף רצון לעזור כמיטב יכולתנו בתחומי הבנתנו ומיקצוענותינו..
    סגור
  • הכל היה כתוב באותיות קידוש לבנה ענקיות
    א 18/08/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    16 0
    לא היה שמץ מקום לטעות....!!!
    סגור
  • לאייל
    100 18/08/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    18 10
    שכחתי רק לספר לך בהקשר לאותו ספר שציינתי..ש.....100 אחוז מתושבי האנושות לוקים ב"בעיה"..ההבדל בין מר X למר Y הוא סך הכל אם הוא נמצא בתחתית הסולם דהיינו 1..או בראש הסולם דהיינו 100.. מחקרים מראים שהממוצע האנושי הוא בסביבות 55.67...ורובנו נמצאים סביב ממוצע זה. כך שלא הייתה שום סיבה להיפגע. שבת טובה. נ.ב:שתי הספרות 00 היו על גבו וחזהו של גדול שחקני הרוגבי בכל הזמנים..
    סגור
  • זה שאתה טוען שרוב האנשים טועים ולוקים ....
    למר 100 18/08/2017 18:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ווחושבים שהם מעל הממוצע זה הטעייה נפוצה מאוד בקרב כולנו - כולנו נהגים מעל הממוצע ,כולנו חכמים מעל הממוצע וכו' . אבל בקשר לניתוח הטכני כל המחקרים מראים שניתוח לא עובר את ה 50 אחוז הצלחה ,ולכן אין לשיטה ערך מוסף מחוכמת המטבע . אייל לעולם לא הוכיח שהוא עובר את זה לא בטבלה ולא בתיק יחס ההוכחה תמיד חלה על הטוען בעל "היכלות " . את כישלונותיו הרבים הוא קובר עמוק באדמה ואת הצלחותיו המעטות הוא מפרסם ללא סוף כך שהוא יוצר מצג של היפוך יחס צורם והטעייה פרסומית ומוליך שולל את הקוראים .
    סגור
  • 1.
    דולר
    דולר 18/08/2017 08:16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גורביץ הצייר קבל ממני לייק אחד גדול ומכבד הפעם כמו שהמלצתי לך להתרחק מצמד דולר שקל למדת והפנמת....רק להזכיר לכל הציירים למינהם .. הדולר עכשו 3.62.....הדולר התחזק בארץ רק בגלל המדד השלילי ובלי שום קשר לציורים למינהם מבט כלכלי נטו
    סגור