20:26 אחת למאה שנים: ליקוי חמה מלא נערך בארה"ב

18:26 לקראת סיום באירופה - הירידות מחמירות: הדאקס משיל 1%

18:10 דיווחים מספרד: נהג פיגוע הדריסה נורה - ניסיון פיגוע נוסף נמנע >>

16:30 משרד החוץ: מגנים בתוקף את מתקפת הטרור בפינלנד >>

15:44 הדולר היציג נקבע על 3.622 שקלים, האירו על 4.261 שקלים

15:36 רוסיה: סגן שר החוץ ימונה לשגריר בארה"ב >>

14:33 ספרד: מניין ההרוגים במתקפות בבברצלונה ובקמברליס עלה ל-15

14:30 לבנון: סוכל ניסיון לפיגוע בטיסה מאבו דאבי לאוסטרליה

12:53 מניית פועלים איביאי צוללת עוד 8.7% ומשלימה מפולת של 41%

12:53 שיבושי תנועה בכביש 4 לכיוון דרום בעקבות הפגנת נכים

12:04 בעקבות התהפכות משאית: כביש 1 למערב נחסם באזור מחלף לוד

11:41 בולטות בת"א: איסתא צונחת 3%, אל על מטפסת 1.4%

10:12 ירושלים ברוקראז' למחזיקי מניות איידיאו: לא להיענות להצעת הרכש של שי... >>

11:36 תביעת ענק: 45,000 איש נגד חברת אגד >>

09:08 דיווח בירדן: המשלחת הדיפלומטית לא תשוב עד לקבלת התנצלות מישראל >>

08:23 מדד הניקיי היפני יורד הבוקר 0.45%

08:22 החל התרגיל המשותף של צבאות ארצות הברית ודרום קוריאה >>

08:16 ירושלים: 5 שוטרים נפצעו קל מהפגנות חרדים >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס לירידות במעו"ף ו-2 מניות שצריך להתרחק מהן

הראיון התקיים ביום ה' בבוקר. המנתח הטכני של Bizportal בוחן את השווקים בארה"ב ואירופה, את המעו"ף והזהב - צפו בראיון
 |  50
סוגרים שבוע
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

50 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 חכו 12/08/2017 22:30 אני בא אליכם (ל"ת)
33 י 12/08/2017 19:22 המשפט הידוע של ניתוח טכני
בין כל מספר כלשהו של נקודות עובר קו ישר (אם העפרון מספיק עבה) ... אנשים מטבעם מחפשים הסברים לדברים אקראיים (אין \ יש לי מזל מוכר לכם?) ויש אנשים שמתפרנסים ממכירת תרופות אליל (אם הוא היה פוגע ב51% הוא לא היה פה...)
32 מושון מ 12/08/2017 16:52 מחר שלוש אחוז למעלה אולי שלוש וחצי (ל"ת)
31 מה קורה בננו ? 12/08/2017 13:45 ננו דיימנשן קורסת ...
מישהו יודע מדוע ?
30 ממה 12/08/2017 11:59 יוקרו (ל"ת)
29 ליאור 12/08/2017 06:27 הניתוח הטכני ואייל גורביץ'
תראו לגבי טבע אייל טעה בענק, זה נכון שהניתוח הטכני מסתמך על התנהגויות עבר, אבל יש פרמטרים נוספים שיש להכניס לניתוח. אייל לא מכניס את הפרמטרים הנוספים, כגון: דוחות כספיים, מצב פוליטי, ויש עוד...מכאן הסיכוי שאייל יטעה הוא כמו בקזינו או שחור אדום.
28 אייל חרטטני 11/08/2017 23:37 גוטה הפוך ביום ראשון אני קונה טבע בכמויות (ל"ת)
27 מני 11/08/2017 21:47 תנתח לנו את פריון וסרגון בבקשה (ל"ת)
26 אואו טודו בום 11/08/2017 18:03 מי יודע
מי החכמים שזורקים חברות ארביטראז ישראליות לשוק או מספקים במהירות כל ביקוש מזדמן. מה זה צריך להגיד..זה טוב או לא לבורסתנו????
100 11/08/2017 20:58 גם אופקו ופריגו בקטנה. (ל"ת)
100 11/08/2017 20:52 גם טודו בום המשך..
ראו את זריקת ארבעת חברות התרופות הישראליות המדוברת אצלנו(100) הרבה ..מזה שנתיים וקצת יותר. היום על הגריל לפי ידיעתנו בעיקר טבע ובעיקר גברת מאיילאן שכנראה ממשיכה עם חולשה נוראה. עיקבו אחר השתיים ביום א. בהצלחה.
25 sus 11/08/2017 17:54 אייל בבקשה תנתח את בזק תראו כמה אי נפלת (ל"ת)
24 sus 11/08/2017 17:53 אייל שאני מפרגן גם לו טוב (ל"ת)
23 הצלף 11/08/2017 17:51 דווקא לטבע אין לאן לרדת יותר
לטווח הבינוני לקנות בענק ולחכות ל 25$ שם לבחון מחדש המשך החזקה
עידן 12/08/2017 08:12 את זה אמרו על אפריקה כשהיא ירדה ב50%
היא היתה 51000.
22 לכל הגלמים 11/08/2017 17:25 כמה אמרתי לכם טיסות בוול
ביום ראשון שש אחוז למעלה אצלנו
אתה 12/08/2017 02:08 האפס הכי גדול שהכרתי
תגיד תודה אם יהיה מינוס אחוז
21 מלחמה אטומית? 11/08/2017 16:41 שטויות.................................................
כסף על הריצפה
20 מלחמת עולם אטומית? 11/08/2017 16:33 שטויות
הבנקים המרכזיים ממשיכים לשרוף כסף מודפס. מה מעניין אותם לחלילה עשרות מליוני הרוגים?
19 גולד השקעות 11/08/2017 14:59 דינמיקת העכביש
חברים יקרים . שיטת הניתוח הטכנית לא מתאימה לשוק ההון בישראל. המחזורים כל כך מצחיקים ודלים. כל סרדין( ספקולנט/ברוקר)יכול לצייר את הגרף שהוא רוצה בכסף קטן....כשטבע התמוטטה לאחר הדוחות . הרימו את מניות הבנקים והנדלן בכסף קטן ושמרו על תחתית 1400. כל זאת בכדי לשנות פוזציה . למכור קולים ולקנות פוטים. לאחר שהגנבים התמלאו בפוטים , קרעו את השוק בפקיעה השבועית, 1346.71....חחחחח.... כל הכבוד הכל חוקי. הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם !!!!!
1 13/08/2017 09:36 שיטת הניתוח הטכני לא מתאימה ..........
בכלל לשום בורסה בעולם זה קשקוש אחד גדול והולכת שולל
אואו 11/08/2017 17:02 שכחת להבין ולציין
שמישהו הפתיע אותם ודירדס אותם וג'יעג'ע אותם והם רצו הבייתה להביא כסף.
18 vvc 11/08/2017 14:34 כמה זמן חכיתי שתגיד את המשפט ל"התרחק מטבע".... חברים זה
הזמן לקנות בכמויות
17 מעניין 11/08/2017 14:32 רק תגובות בעד גורביץ אתם מפרסמים אתר הזוי (ל"ת)
אתה קטן אמונה 12/08/2017 16:50 ולדעתי גם איש קצר
אולי היו רק תשבוחות? יש מצב כזה אחינו הכפתור?
16 יש ר א לי 11/08/2017 13:18 ניתוח טכני קשקוש. טעה טועה ויטעה. פורסייט תפתיע
חכו לסוף הפיילוט ולפיתוח ללילה בקרוב ותראו מה יקרה...
לטורקי 11/08/2017 16:55 מה הקשר בין פורסייט לניתוח האא? (ל"ת)
15 רק למעלה חזרנו 11/08/2017 13:18 ממשיכים להמריא כמו בעשר שנים אחרון ברציפות בלי הפסקות (ל"ת)
14 יוסי 11/08/2017 12:25 מה שגורביץ אומר אני עושה הפוך ומרוויח כבר שנים (ל"ת)
13 אחת שמבינה א 11/08/2017 11:39 מר גורביץ, אתה טוען שבשיטת ניתוח טכני אין את היכולת
לחזות קריסות במניות, אתה צודק אבל אתה גם סותר את עצמך, גם השיטה הזו לא יוכלה לחזות את התנהגות השווקים בטווח הארוך, אתה כל הזמן טוען השווקים בטווח ארוך במכמת עלייה, אתה פשוט לא מבין שיש יותר מידי משתנים בלתי צפויים שיוכלים לגרום לירידות חדות כמו לדוגמה מצב פוליטי שמשתנה כל רגע, פיגועים ועוד.... אם השיטה הטכנית באמת עובדת למה לא הזהרת אותנו לפני שבוועיים מירידות חדות, רין לי שום טענות אליך מכיוון שאין לך מושג מה יקרה אפילו בטווח הקצר. שבת שלום ומבורכת לכולם!
מסלו 11/08/2017 13:30 למה רק מר גורביץ ולא היקר? את כועסת או משהו?
כתבת הרבה דברים חלקם יפים ונכונים וחלקם פחות..אבל אני לא מבין במה סתר עצמו הכותב..
עוזי 11/08/2017 13:13 לאחת שמבינה א
מזמן לא שמענו ממך נבואות...אולי תאמרי לנו כמה כאילו? תודה
זיקו 11/08/2017 12:39 לגברת אחת
האם לדעתך ישנה איזו שיטה בדוקה ומושלמת בעולם אשר מסוגלת לחזות/ לנחש/ לקבוע/ לטעון בוודאות 100 אחוז מה יקרה ולא דווקא בשווקים בעוד שניה או שבוע או 50 שנה? כפי שציינת את סומכת רק על עצמך ועובדות לפי רגשותייך ואת מצליחה בדרך כלל..אז מזלך שבורכת בשכל או מזל כזה .וכאן אני חוזר להתחלה ומסכם שאלתי..מה יהיה שווי מדד תל אביב בעוד לצורך העניין 68 יום בדיוק מהרגע.. יש משהו או מישהו שמסוגל לדייק או להיות קרוב אפילו או זה הרבה עניין של מזל בחיים ומזל טוב בכל דבר גם במשחקי רולטה וגם במציאת בעל/ אישה..
יוסף 13/08/2017 09:55 זה שאין שיטה שיכולה לחזות את שוק ההון ........
בוודאות זה לא אומר שצריך להשתמש בשיטה הטכנית שגם היא לא כטובה ממחוכמת המטבע , ציורים צבעונים והתבטאויות פסבדו מדעיות עדין לא הופכים את השיטה לאפקטיבית אלה ההפך רק מולכים משולל יותר את הציבור וגורמים לו לאשליה של ידע וניסיון . גורביץ לעולם לא הוכיח שהשיטה שלו טובה יותר מהטלת מטבע לא בטבלת יחס של הצלחות מול כישלונות, ולא בתיק יחס שמראה תשואה עודפת ממדד היחס . אבל טוב מראה עניים ממשמע אוזניים וגורביץ מוכיח את הטענה שלי טוב ממני בכל שבוע בכישלונות צורמים כגון אפריקה , טבע ,דולר ועוד הרשימה ארוכה כאורך הגלות . ניתוח טכני הוא שיטה כושלת שלא טובה יותר מקריאה בקפה ,האסטרולוגיה, פתיחה בקלפי הטרוט ,וזרקת חצים בלוח מטרה של מניות ומדדים .אין לה יותר יכולתה של משימפנזה לחזות מניות ומדדים .
12 ישראל ישראלי 11/08/2017 11:33 חולצה כחולה מתאימה לך.
אבקש ניתוח טכני לסרגון.בבקשה.
11 דוד 11/08/2017 11:31 לאייל
בתודה על הקורס שעברתי לפני מספר חודשים. החכמתי ונהנתי ואני מצליח ברוב הפעולות בדיוק כמו שלמדתי אצלך. עד אז הייתי סקפטי לחלוטין.
דוד 11/08/2017 13:27 אני לא דוד מתגובה 9. לידיעתכם. (ל"ת)
10 100 11/08/2017 11:29 מצב
אוי...איך נקלענו למצב הנורא ממש " בלי להרגיש " את הקרקע הרועדת ....!!!!!
9 דוד 11/08/2017 11:29 אייל כול הכבוד סקר יפה לו כול פעם עליה (ל"ת)
8 sus 11/08/2017 11:28 אייל סקר יפה תמשיך כח (ל"ת)
sus ודוד 11/08/2017 13:26 חברים או אחים או תאומים או מתואמים בכל מקרה אני מצטרף
לדעתם בלי להכירם כלל. בכל מקרה מר סוס רשום להבא: המשך כך..אולי במהירות ההקלדה האותיות הוחלפו..לא נורא.
7 ממש לא שרותים.. 11/08/2017 11:23 נצר. גאון. אלמגור
האש כבדה כבדה..קשה קשה לנוע...........................................................הצל את עצמך זעק אז הפצוע..אני נשאר איתך ענה לו החובש. במציאות עד היום בכל התחקירים שהשיר נשען על מקרה אמיתי שארע..לא ברור אם החובש חילץ הפצוע ולקחו עימו או השאירו בשטח נגד רצונו(של החובש)לפי בקשת/דרישת הפצוע והמפקדים. תם ולא נשלם. נ.ב:כנראה אם הראיון היפה בפני עצמו היה נערך סך הכל 25 שעות מאוחר יותר דהיינו הבוקר..יש מצב שהוא היה קצת שונה..בהצלחה. נ.ב נוסף..במחבה נוספת הפצוע הוא העם(קהל המשקיעים) החובש הוא הרוצה לעזור בכל כוחו ומאודו ובלחץ הארועים לעיתים פועל בעת החילוץ שלא בצורה הנכונה ואני מניח שאנו יודעים זאת בדיעבד..וטאז מגיעים גדודי המברכים ומלעיזים או מברכים..
6 בא 11/08/2017 11:19 גם אם כולם אומרים על משהו שהוא נכון לא עושה אותו כזה
טבע ,מניית העם , המניה הכי בטוחה ועוד ועוד ועוד כולם במקהלה ,אבל טבע היא אופציה כמו שאר המניות בבורסות העולם . זה שמושחתים לא מאמינים בכלום ,רק בכסף , לא אומר שאין עולם הבא .120 פסיכופטים מושחתים ומטומטמים מנהלים כאן .
5 השוקע 11/08/2017 11:19 מה עם פריון נטוורק אייל ?תחזיר את הכסף (ל"ת)
4 EMMA 11/08/2017 11:09 דישדוש אחרי 10 ימים של ירידות? 6.2% ירידות, זה דישדוש ?
אייל, אני קורא את כל הניתוחים שלך, הפעם ראיתי חוסר ביטחון בניתוח, "גימגום "' ואי נוחות . אלה לא ירידות , זאת מפולת ! ואין אור בקצה המנהרה. כמה עוד צריך לרדת כדי שתגיד , יש ירידות!?
3 דייב 11/08/2017 10:26 תוכנית
כל הכבוד לפינה שלכם ! ולניתוח המקצועי ואמין של אייל
לדייב 11/08/2017 13:50 האם אתה חלק מ
דייב די ..דוזי ..ביקי ..מיק..וטיץ? מי שלא יודע כנראה הוא צעיר מאש או די צעיר . עשו גוגל ומיצאו את אחת הלהקות הגדולות של סוף שנות השישים.
2 שי 11/08/2017 10:05 צמד מנצח (ל"ת)
על מה 11/08/2017 12:13 ומי אתה מתכוון ואת מה מנצחים? (ל"ת)
1 לא יודע 11/08/2017 09:35 דולר-שקל פוט או קאל?דצמבר,אוקטובר,ספטמבר,אוגוסט (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש