גורביץ' מתייחס לירידות במעו"ף ו-2 מניות שצריך להתרחק מהן

הראיון התקיים ביום ה' בבוקר. המנתח הטכני של Bizportal בוחן את השווקים בארה"ב ואירופה, את המעו"ף והזהב - צפו בראיון
תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    אני בא אליכם (ל"ת)
    חכו 12/08/2017 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    המשפט הידוע של ניתוח טכני
    י 12/08/2017 19:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בין כל מספר כלשהו של נקודות עובר קו ישר (אם העפרון מספיק עבה) ... אנשים מטבעם מחפשים הסברים לדברים אקראיים (אין \ יש לי מזל מוכר לכם?) ויש אנשים שמתפרנסים ממכירת תרופות אליל (אם הוא היה פוגע ב51% הוא לא היה פה...)
    סגור
  • 32.
    מחר שלוש אחוז למעלה אולי שלוש וחצי (ל"ת)
    מושון מ 12/08/2017 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    ננו דיימנשן קורסת ...
    מה קורה בננו ? 12/08/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מדוע ?
    סגור
  • 30.
    יוקרו (ל"ת)
    ממה 12/08/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    הניתוח הטכני ואייל גורביץ'
    ליאור 12/08/2017 06:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תראו לגבי טבע אייל טעה בענק, זה נכון שהניתוח הטכני מסתמך על התנהגויות עבר, אבל יש פרמטרים נוספים שיש להכניס לניתוח. אייל לא מכניס את הפרמטרים הנוספים, כגון: דוחות כספיים, מצב פוליטי, ויש עוד...מכאן הסיכוי שאייל יטעה הוא כמו בקזינו או שחור אדום.
    סגור
  • 28.
    גוטה הפוך ביום ראשון אני קונה טבע בכמויות (ל"ת)
    אייל חרטטני 11/08/2017 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    תנתח לנו את פריון וסרגון בבקשה (ל"ת)
    מני 11/08/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מי יודע
    אואו טודו בום 11/08/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מי החכמים שזורקים חברות ארביטראז ישראליות לשוק או מספקים במהירות כל ביקוש מזדמן. מה זה צריך להגיד..זה טוב או לא לבורסתנו????
    סגור
  • גם אופקו ופריגו בקטנה. (ל"ת)
    100 11/08/2017 20:58
    הגב לתגובה זו
    23 0
    סגור
  • טען עוד
  • גם טודו בום המשך..
    100 11/08/2017 20:52
    הגב לתגובה זו
    20 0
    ראו את זריקת ארבעת חברות התרופות הישראליות המדוברת אצלנו(100) הרבה ..מזה שנתיים וקצת יותר. היום על הגריל לפי ידיעתנו בעיקר טבע ובעיקר גברת מאיילאן שכנראה ממשיכה עם חולשה נוראה. עיקבו אחר השתיים ביום א. בהצלחה.
    סגור
  • 25.
    אייל בבקשה תנתח את בזק תראו כמה אי נפלת (ל"ת)
    sus 11/08/2017 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    אייל שאני מפרגן גם לו טוב (ל"ת)
    sus 11/08/2017 17:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    דווקא לטבע אין לאן לרדת יותר
    הצלף 11/08/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לטווח הבינוני לקנות בענק ולחכות ל 25$ שם לבחון מחדש המשך החזקה
    סגור
  • את זה אמרו על אפריקה כשהיא ירדה ב50%
    עידן 12/08/2017 08:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא היתה 51000.
    סגור
  • 22.
    כמה אמרתי לכם טיסות בוול
    לכל הגלמים 11/08/2017 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 8
    ביום ראשון שש אחוז למעלה אצלנו
    סגור
  • האפס הכי גדול שהכרתי
    אתה 12/08/2017 02:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד תודה אם יהיה מינוס אחוז
    סגור
  • 21.
    שטויות.................................................
    מלחמה אטומית? 11/08/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כסף על הריצפה
    סגור
  • 20.
    שטויות
    מלחמת עולם אטומית? 11/08/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הבנקים המרכזיים ממשיכים לשרוף כסף מודפס. מה מעניין אותם לחלילה עשרות מליוני הרוגים?
    סגור
  • 19.
    דינמיקת העכביש
    גולד השקעות 11/08/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חברים יקרים . שיטת הניתוח הטכנית לא מתאימה לשוק ההון בישראל. המחזורים כל כך מצחיקים ודלים. כל סרדין( ספקולנט/ברוקר)יכול לצייר את הגרף שהוא רוצה בכסף קטן....כשטבע התמוטטה לאחר הדוחות . הרימו את מניות הבנקים והנדלן בכסף קטן ושמרו על תחתית 1400. כל זאת בכדי לשנות פוזציה . למכור קולים ולקנות פוטים. לאחר שהגנבים התמלאו בפוטים , קרעו את השוק בפקיעה השבועית, 1346.71....חחחחח.... כל הכבוד הכל חוקי. הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם !!!!!
    סגור
  • שיטת הניתוח הטכני לא מתאימה ..........
    1 13/08/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכלל לשום בורסה בעולם זה קשקוש אחד גדול והולכת שולל
    סגור
  • שכחת להבין ולציין
    אואו 11/08/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שמישהו הפתיע אותם ודירדס אותם וג'יעג'ע אותם והם רצו הבייתה להביא כסף.
    סגור
  • 18.
    כמה זמן חכיתי שתגיד את המשפט ל"התרחק מטבע".... חברים זה
    vvc 11/08/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הזמן לקנות בכמויות
    סגור
  • 17.
    רק תגובות בעד גורביץ אתם מפרסמים אתר הזוי (ל"ת)
    מעניין 11/08/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • ולדעתי גם איש קצר
    אתה קטן אמונה 12/08/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי היו רק תשבוחות? יש מצב כזה אחינו הכפתור?
    סגור
  • 16.
    ניתוח טכני קשקוש. טעה טועה ויטעה. פורסייט תפתיע
    יש ר א לי 11/08/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    5 6
    חכו לסוף הפיילוט ולפיתוח ללילה בקרוב ותראו מה יקרה...
    סגור
  • מה הקשר בין פורסייט לניתוח האא? (ל"ת)
    לטורקי 11/08/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    ממשיכים להמריא כמו בעשר שנים אחרון ברציפות בלי הפסקות (ל"ת)
    רק למעלה חזרנו 11/08/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 14.
    מה שגורביץ אומר אני עושה הפוך ומרוויח כבר שנים (ל"ת)
    יוסי 11/08/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 13.
    מר גורביץ, אתה טוען שבשיטת ניתוח טכני אין את היכולת
    אחת שמבינה א 11/08/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    15 13
    לחזות קריסות במניות, אתה צודק אבל אתה גם סותר את עצמך, גם השיטה הזו לא יוכלה לחזות את התנהגות השווקים בטווח הארוך, אתה כל הזמן טוען השווקים בטווח ארוך במכמת עלייה, אתה פשוט לא מבין שיש יותר מידי משתנים בלתי צפויים שיוכלים לגרום לירידות חדות כמו לדוגמה מצב פוליטי שמשתנה כל רגע, פיגועים ועוד.... אם השיטה הטכנית באמת עובדת למה לא הזהרת אותנו לפני שבוועיים מירידות חדות, רין לי שום טענות אליך מכיוון שאין לך מושג מה יקרה אפילו בטווח הקצר. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • למה רק מר גורביץ ולא היקר? את כועסת או משהו?
    מסלו 11/08/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כתבת הרבה דברים חלקם יפים ונכונים וחלקם פחות..אבל אני לא מבין במה סתר עצמו הכותב..
    סגור
  • לאחת שמבינה א
    עוזי 11/08/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מזמן לא שמענו ממך נבואות...אולי תאמרי לנו כמה כאילו? תודה
    סגור
  • לגברת אחת
    זיקו 11/08/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    האם לדעתך ישנה איזו שיטה בדוקה ומושלמת בעולם אשר מסוגלת לחזות/ לנחש/ לקבוע/ לטעון בוודאות 100 אחוז מה יקרה ולא דווקא בשווקים בעוד שניה או שבוע או 50 שנה? כפי שציינת את סומכת רק על עצמך ועובדות לפי רגשותייך ואת מצליחה בדרך כלל..אז מזלך שבורכת בשכל או מזל כזה .וכאן אני חוזר להתחלה ומסכם שאלתי..מה יהיה שווי מדד תל אביב בעוד לצורך העניין 68 יום בדיוק מהרגע.. יש משהו או מישהו שמסוגל לדייק או להיות קרוב אפילו או זה הרבה עניין של מזל בחיים ומזל טוב בכל דבר גם במשחקי רולטה וגם במציאת בעל/ אישה..
    סגור
  • זה שאין שיטה שיכולה לחזות את שוק ההון ........
    יוסף 13/08/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוודאות זה לא אומר שצריך להשתמש בשיטה הטכנית שגם היא לא כטובה ממחוכמת המטבע , ציורים צבעונים והתבטאויות פסבדו מדעיות עדין לא הופכים את השיטה לאפקטיבית אלה ההפך רק מולכים משולל יותר את הציבור וגורמים לו לאשליה של ידע וניסיון . גורביץ לעולם לא הוכיח שהשיטה שלו טובה יותר מהטלת מטבע לא בטבלת יחס של הצלחות מול כישלונות, ולא בתיק יחס שמראה תשואה עודפת ממדד היחס . אבל טוב מראה עניים ממשמע אוזניים וגורביץ מוכיח את הטענה שלי טוב ממני בכל שבוע בכישלונות צורמים כגון אפריקה , טבע ,דולר ועוד הרשימה ארוכה כאורך הגלות . ניתוח טכני הוא שיטה כושלת שלא טובה יותר מקריאה בקפה ,האסטרולוגיה, פתיחה בקלפי הטרוט ,וזרקת חצים בלוח מטרה של מניות ומדדים .אין לה יותר יכולתה של משימפנזה לחזות מניות ומדדים .
    סגור
  • 12.
    חולצה כחולה מתאימה לך.
    ישראל ישראלי 11/08/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבקש ניתוח טכני לסרגון.בבקשה.
    סגור
  • 11.
    לאייל
    דוד 11/08/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    10 6
    בתודה על הקורס שעברתי לפני מספר חודשים. החכמתי ונהנתי ואני מצליח ברוב הפעולות בדיוק כמו שלמדתי אצלך. עד אז הייתי סקפטי לחלוטין.
    סגור
  • אני לא דוד מתגובה 9. לידיעתכם. (ל"ת)
    דוד 11/08/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    מצב
    100 11/08/2017 11:29
    הגב לתגובה זו
    36 1
    אוי...איך נקלענו למצב הנורא ממש " בלי להרגיש " את הקרקע הרועדת ....!!!!!
    סגור
  • 9.
    אייל כול הכבוד סקר יפה לו כול פעם עליה (ל"ת)
    דוד 11/08/2017 11:29
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 8.
    אייל סקר יפה תמשיך כח (ל"ת)
    sus 11/08/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • חברים או אחים או תאומים או מתואמים בכל מקרה אני מצטרף
    sus ודוד 11/08/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדעתם בלי להכירם כלל. בכל מקרה מר סוס רשום להבא: המשך כך..אולי במהירות ההקלדה האותיות הוחלפו..לא נורא.
    סגור
  • 7.
    נצר. גאון. אלמגור
    ממש לא שרותים.. 11/08/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    46 1
    האש כבדה כבדה..קשה קשה לנוע...........................................................הצל את עצמך זעק אז הפצוע..אני נשאר איתך ענה לו החובש. במציאות עד היום בכל התחקירים שהשיר נשען על מקרה אמיתי שארע..לא ברור אם החובש חילץ הפצוע ולקחו עימו או השאירו בשטח נגד רצונו(של החובש)לפי בקשת/דרישת הפצוע והמפקדים. תם ולא נשלם. נ.ב:כנראה אם הראיון היפה בפני עצמו היה נערך סך הכל 25 שעות מאוחר יותר דהיינו הבוקר..יש מצב שהוא היה קצת שונה..בהצלחה. נ.ב נוסף..במחבה נוספת הפצוע הוא העם(קהל המשקיעים) החובש הוא הרוצה לעזור בכל כוחו ומאודו ובלחץ הארועים לעיתים פועל בעת החילוץ שלא בצורה הנכונה ואני מניח שאנו יודעים זאת בדיעבד..וטאז מגיעים גדודי המברכים ומלעיזים או מברכים..
    סגור
  • 6.
    גם אם כולם אומרים על משהו שהוא נכון לא עושה אותו כזה
    בא 11/08/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    טבע ,מניית העם , המניה הכי בטוחה ועוד ועוד ועוד כולם במקהלה ,אבל טבע היא אופציה כמו שאר המניות בבורסות העולם . זה שמושחתים לא מאמינים בכלום ,רק בכסף , לא אומר שאין עולם הבא .120 פסיכופטים מושחתים ומטומטמים מנהלים כאן .
    סגור
  • 5.
    מה עם פריון נטוורק אייל ?תחזיר את הכסף (ל"ת)
    השוקע 11/08/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    דישדוש אחרי 10 ימים של ירידות? 6.2% ירידות, זה דישדוש ?
    EMMA 11/08/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אייל, אני קורא את כל הניתוחים שלך, הפעם ראיתי חוסר ביטחון בניתוח, "גימגום "' ואי נוחות . אלה לא ירידות , זאת מפולת ! ואין אור בקצה המנהרה. כמה עוד צריך לרדת כדי שתגיד , יש ירידות!?
    סגור
  • 3.
    תוכנית
    דייב 11/08/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כל הכבוד לפינה שלכם ! ולניתוח המקצועי ואמין של אייל
    סגור
  • האם אתה חלק מ
    לדייב 11/08/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דייב די ..דוזי ..ביקי ..מיק..וטיץ? מי שלא יודע כנראה הוא צעיר מאש או די צעיר . עשו גוגל ומיצאו את אחת הלהקות הגדולות של סוף שנות השישים.
    סגור
  • 2.
    צמד מנצח (ל"ת)
    שי 11/08/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • ומי אתה מתכוון ואת מה מנצחים? (ל"ת)
    על מה 11/08/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    דולר-שקל פוט או קאל?דצמבר,אוקטובר,ספטמבר,אוגוסט (ל"ת)
    לא יודע 11/08/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור