האם מדד S&P 500 בדרך לשיא חדש?

אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
שוק המניות האמריקאי לא ממש עוצר. אולי כדי לקחת שלוק של אוויר כדי להתכופף מעט וכמו משקולן מנוסה, לדחוק את רמת המחירים גבוה מעבר לראש. דומה שהרגליים עדיין חזקות מספיק כדי לשאת את המשקל ואפשר לצפות לניסיון דחיקה נוסף במטרה לשבור את השיא.
בגרף השנתי
1. 2016 הסתיימה מצוין. זו לא רק עלייה של 9.56% אלא גם איך היא הסתיימה. 

2. הנר שחתם את 2016 הוא נר ירוק עם סגירה גבוהה שממשיך רצף עולה בטווח הארוך. 

3. בדרך כלל נר מסוג זה מעיד שגם התקופה הבאה צפויה להיות חיובית. 

4. לפחות עד כה 2017 מממשת את הציפיות כאשר הנר החלקי של השנה ירוק.

 בגרף הרבעוני
1. מדד S&P 500 +0.9% S&P 500 2,675.81 +0.9% S&P 500 סגירה:2,652.01 פתיחה:2,660.63 גבוה:2,679.63 נמוך:2,659.14 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: סיים את הרבעון השני של השנה ופתח את השלישי. 

2. המגמה היא מגמת עלייה ברורה. 

3. הממוצעים הנעים מסודרים בסדר ובאופן הנכון. 

4. מיקום המדד  מעל ממוצע נע 5 והשיפוע החיובי של הממוצע הנע תומכים במשוואה.

בגרף החודשי
1. יולי נסגר היטב:
 
  • המגמה היא מגמת עלייה
  • הרצף בגרף החודשי עולה.
  • הממוצעים הנעים הארוכים תומכים.
  • המדד מעל ממוצע נע ל-5 חודשים.


בגרף השבועי
1. המגמה היא מגמת עלייה. 

2. נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה עולה. 

3. הממוצעים הנעים מתחילים לבשר על צבירת מומנטום חיובי כאשר קצר מתרחק מהארוך.

4. הנר שנעל את השבוע ממשיך את הרצף העולה ומצוי מעל הממוצע הנע ל-5 שבועות. 

5. הגופים הקנים של שני הנרות האחרונים מעידים על איזון בין כוחות הביקוש לכוחות ההיצע. שום בעיה משמעותית עד כה.

סיכום ומסקנות
בדרך לפסגות גבוהות יותר.
* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    מוצג גרף השבועי של ת"א (שלא ממש בעליה) במקום של ה spx (ל"ת)
    טעון תיקון 11/08/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    החלפתו במהלך השנה ארבע זוגות משקפיים אני אוהב נרות !!!
    משקיע זריז 09/08/2017 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכחו למרוח שמן זית על הפנים כאשר אתם בים..יש מגמה של גלים בינוניים ועליה בטוחה במפלס הכנרת עוד 2 סנטים המגמה הזאת מתפתחת במקביל בים המלך..בשורה תחתונה זהו שעור קצר על ניתוח טכני בבורסה תודה לכולם..
    סגור
  • 9.
    כאשר לא מבינים מה זה מגמה
    אחד 08/08/2017 18:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז כותבים שטויות.כאשר בנקים מרכזיים קונים מניות כל הניתוחים הפונדמנטליים לא שווים את הנייר שעליהם הם כתובים.גורביץ מדבר על מגמת עליה ולכן כל ירידה אמורה נקודת כניסה ללונג.עד שזה מתהפך.קח לדוגמה את הדקס הוא עבר למגמת ירידה
    סגור
  • 8.
    העתק הדבק
    עמוס 08/08/2017 07:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדהים שממשיכים להכניס מדע לתחום שחלק ממנו מבוסס על אמוציות (היפר, חששות ופחדים) הרי אי אפשר לצפות את נפש האדם והשוק בסופו של דבר (בבסיסו) מורכב על צורך אנושי.
    סגור
  • 7.
    והיכן התחתית שנדמה היה שטבע מצאה
    עידו 07/08/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מר גורביץ היקר. לא מזמן ניתחת שטבע מצאה תחתית. כמובן שתחתית זאת נשברה. אולי אנו צריכים להודות וקצת להזכיר שהניתוח הטכני הוא כלי מצוין אשר לא מצליח לחזות לחלוטין את שוק ההון ואולי הפרסומת שאתה מגלה את השיטה למסחר בני"ע צריכה להתחלף בפרסומת קצת יותר צנועה. כשלמדת אותי בשנת 98 באכסניית דן בקומה שלישית עם עששית - אני זוכר שהיית בחור צנוע....
    סגור
  • 6.
    בלגי (ל"ת)
    וופל 07/08/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    לגורביץ'
    100 07/08/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    14 0
    הצל את עצמך...ומשוך את חברך יוסף עימך. נ.ב:תאור דחיקת המשקולות לא נכון ולא במקום כמו תאור ריבוי חמצן במקום שאין חמצן שהבאת..רגע..יש עוד טעויות..? לא זוכר..אומרים שכן(לצד לא טעויות)
    סגור
  • מה זה השפה הלא מובנת הזו ..........
    ל 100 07/08/2017 21:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    "הצל את עצמך...ומשוך את חברך יוסף עימך" אפשר פרוש בבקשה - ריבוי חמצן במקום שאין חמצן מה זה המשפט הזה סתירה לוגית , יש עוד טעיות לא זוכר אומרים שכן (לצד לא טעיות )אפשר פרוש או גם זה סתירה לוגית
    סגור
  • בפגישה אסביר לך. בינתיים עקוב אחר ההתרחשויות ותבין. בכל
    לבחור 08/08/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מקרה..מי שהיה צריך להבין..הבין בגדול. נראה מה יעשה עם זה לטובתו. בכל מקרה המציע לא רוצה את רעתו..נהפוך הוא...
    סגור
  • אל איזה פגישה אתה מדבר . אפשר לשאול ......
    ל 100 09/08/2017 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותך שאלה - אתה על טריפ או מה ? חס וחלילה את רעתו אבל ניתוח טכני עדיין חרטא שאין לה שום ערך
    סגור
  • 4.
    הכל דבש עד לעקיצה (ל"ת)
    עטלף 07/08/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    מה עם קמהדע? (ל"ת)
    שמעון 07/08/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    xuekuc 14 (ל"ת)
    aaui xtkj 07/08/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הניתוחים האלו
    דן 07/08/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קצרים מאד לא ממצים לא מביאים עוד תובנות
    סגור
  • לפחות הם מבאים כסף למנתח הטכני (ל"ת)
    פו הדוב 07/08/2017 21:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לפחות הם מבאים כסף למנתח הטכני (ל"ת)
    פו הדוב 07/08/2017 20:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור