ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מנתח: מדד המניות המרכזי שרשם לאחרונה נפילות - האם זו הזדמנות?

המנתח הטכני של Bizportal בוחן את הראלי באירו מול הדולר ואת המדדים המובילים בארץ ובחו"ל - צפו בראיון
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    מה זה אומר "נר של מוכרים"? מאחורי כל מוכר עומד קונה,לא?
    דודי 06/08/2017 00:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או למשל כשגורביץ' אומר "בלוק של מוכרים" - מה הרעיון? מניה יורדת כשיותר עסקאות בוצעו במחירים נמוכים יותר, והיא עולה כשיותר עסקאות בוצעו במחירים גבוהים יותר. זה היצע וביקוש. מה אני מפספס ?
    סגור
  • 26.
    חחח... מחכה לדולר ב 3.45...
    אפי 04/08/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מזל שלא שמעתי בקולך...
    סגור
  • 25.
    רווחיןם אדירים בשורט על כיל ועל אל על. אמרתי לכם (ל"ת)
    קובי 04/08/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למכור אל על? (ל"ת)
    צרכנית 05/08/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    קהו בזק אלוני חץ דקס פי 3 לונג בנקים. כיל שורט (ל"ת)
    אבי 04/08/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    בלאדה לגורביץ ומניית טבע
    עופר 04/08/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ב 12000 הוא הבטיח תחתית, והיו הרבה שהקשיבו, אחר כך ב 11,000 אמר להשקיע ונותרו כאלה שהאמינו, כשהגיעה ל 9,000 הוא כל כך שתק..., אך כעט, כבר ממילא לא נותר מי שיקשיב...
    סגור
  • 19.000 תחתית ועוד יותר גבוה בהרבה תחתית (ל"ת)
    ונב עם 04/08/2017 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    דולר
    דולר 04/08/2017 13:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גורביץ הצייר הפעם שיחקת אותה התרחקת מהצמד דולר שקל סוף סוף למדת להתרחק מהצמד הזה כל הכבוד לך כי אמרת 3.45 ועכשו הדולר כמעט 3.6 אני עומד במילה שלי הקורס לסחר מטבבע עולמי על חשבוני יש לציין והפעם אני מכבד אותך ידעת לברוח מהצמד דולר שקל כל החראה של היורו שאמרת על היורו אתה יודע טוב מאוד שזה נטו כלכלי ולא שום קשר לציורים שלך חלש חזק התחזקות.. חרטה ברטה אם תפסיק לגמרי עם הציורים שלך בכל נושא מטבע עולמי אבוא לפגוש אותך ואקח אותך ללמוד קצת חוץ מציורים
    סגור
  • 21.
    ביספורטל תצחקו על הציבור ותמחקו את הבורסה (ל"ת)
    susu 04/08/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    אייל טבע ירדה בזק ירדה כלכלית ירושים נמחקה מה מה אם ק
    susu 04/08/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אייל כך לו בונים מדינה שהציבור משקיעה לעת צרה והם האם וגזלים לך את הפניסה שאתה משקיעה בו חיב חקירה מה שקורה פו הציבור לו צריך לסבול מי שלו יודעה לנהל אבל מסכן בזק יודע לנהל אורגים אתו פו במדינה לצריך כלום מדינה של נכלים בסוך הציבור יההה כמו הנכים
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    הנבואה ניתנה לשוטים
    יתרו 04/08/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    16 1
    להזכירכם מר גורביץ טען בכתבה בתחילת השנה שכשטבע הייתה בשער של 14,000 ע.נ שהגענו לתחתית ע"פ קריאה בנרות וכו' סתם קשקשן כמו כולנו רק מה שהליצן הזה נחשב אנליסט...
    סגור
  • גם הרבה יותר גבוה הוא הסתלבט עם יוסי פינק בשידור והיו
    גימזו 04/08/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאד נחרצים על טבע. מאז נישחטנו כל הדרך מטה לנגד עיינייהם המשתאות שכל כמה אחוזים מטה זכו לתחתית חדשה וכניסה מצויינת והעולם ממשיך ומהזמן שהיינו ב25.500 אנו כבר ב 9000 ועוד לא נאמרה המילה האחרונה.
    סגור
  • 18.
    אייל תנתח לי את טבע
    אבו 04/08/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל במפךת של טבע לפנה 10 שנים היה אטן
    סגור
  • 17.
    איל למרות הנחרצות על הסנופי, אין כאן סיכוי לראש כתפיים?
    קארין A 04/08/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה החלטי על מגמת עליה אבל אני רואה 5 גלי עליה. מגדיל את הסיכוי לתיקון רו״כ, לא?לא מספיק בקיאה בטכני ולכן אשמח לתשובתך.
    סגור
  • 16.
    ולא דווקא בבורסה
    לא דווקא כאן 04/08/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל ארבעת המילים..כל ירידה לצורך עליה..מהווים חלק ממשפט אווילי וממש לא נכון. איני מבין למה כה רבי ובעצם הרבה אצל אייל הם על הגריל כל הזמן. בעצם בהשאלה מעולם אחרשלא נהוג לכתוב בפרהסיה זה עשוי כן להיות נכון..אבל ממש לא בזה עסקינן דהיום.
    סגור
  • 15.
    לא ניתן לעשות ניתוח טכני כאשר לא רואים נכון את הגרפים
    מסתכל מלמעלה 04/08/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גרף הזיגזג זהו גרף הניתוח הטכני, והוא מסמן את מה שקרה. לאורך הדרך הגרף אופף את עצמו - ב"רעש" כדי להסתיר את כונותיו ארוכות הטווח. מי שמסתכל על ה"רעש" - מנתח בצורה שגוייה את הגרף - מי שיודע להסתכל מעבר ל"רעש" יכול לראות מה מתרחש. הכל כתוב על הגרף - ואין דבר שנסתר מעיניינו., הבעייה היחידה שמנתח טכני גרוע מסתכל על הרעש, וכתותאה מכך לא מסוגל להבין מה מסתתר מאחורייו. ואז כתוצאה מניתוחים שגויים לאורך הדרך - הרבה אנשים מאמינים אין דבר בניתוח הטכני - זו הטעות... הגיע הזמן להסתכל נכון על הגרף ולא על הרעש סביבו. זהירות הבנה שגוייה של הגרף היא מובילה אותנו בדיוק לכיוון ההפוך !!!
    סגור
  • טוב הבנו למה פעמיים? (ל"ת)
    פישר 04/08/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    איך שהוא המליץ על קמהדע הבנתי שצריך למכור (ל"ת)
    קמהדע 04/08/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 13.
    לא ניתן לעשות ניתוח טכני כאשר לא רואים נכון את הגרפים
    מסתכל מלמעלה 04/08/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גרף הזיגזג זהו גרף הניתוח הטכני, והוא מסמן את מה שקרה. לאורך הדרך הגרף אופף את עצמו - ב"רעש" כדי להסתיר את כונותיו ארוכות הטווח. מי שמסתכל על ה"רעש" - מנתח בצורה שגוייה את הגרף - מי שיודע להסתכל מעבר ל"רעש" יכול לראות מה מתרחש. הכל כתוב על הגרף - ואין דבר שנסתר מעיניינו., הבעייה היחידה שמנתח טכני גרוע מסתכל על הרעש, וכתותאה מכך לא מסוגל להבין מה מסתתר מאחורייו. ואז כתוצאה מניתוחים שגויים לאורך הדרך - הרבה אנשים מאמינים אין דבר בניתוח הטכני - זו הטעות... הגיע הזמן להסתכל נכון על הגרף ולא על הרעש סביבו. זהירות הבנה שגוייה של הגרף היא מובילה אותנו בדיוק לכיוון ההפוך !!!
    סגור
  • למסתכל
    פישר 04/08/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האם מי שלא מסתכל על הרעש אלא יכול לעשות עבודה טובה ולראות כדבריך ולראות בדיוק מה מתרחש. כי הכל כתוב על הגרף כדבריך..(כנראה גם כל מה שקרה בשנתיים האחרונות עם טבע)כי אין דבר שנסתר מעיניו. לפי זה אני מבין שאתה מסתכל נכון בלי רעשים ואתה רק מרוויח נון סטופ. מכיוון שאתה כותב זאת דווקא בטור זה..אזי לא הבנתי היכן אתה מציב את אייל..
    סגור
  • איזה רעש אתה רואה ?......
    לפישר 05/08/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בציורי הרורשך של הניתוח הטכני , יותר טוב קנה לך קליעה למטרה של חצים ותתחיל לקלוע למטרה זה כנראה בקליעת החצים תצליח להרוויח יותר כסף מאשר מהציורים הדמיוניים שאתה וגורביץ מסתכלים בהם ומדמיינים שהם רואים בהם איזה אינפורמציה לחיזוי מניות יותר טוב מהטלת חצים למטרה
    סגור
  • 12.
    חברים תקשיבו טוב טוב לאייל ותרוויחו בגדול - רק עשו הפוך
    דוד הגנן 04/08/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל השנים שהקשבתי לניתוחים של אייל עשיתי הפוך ורק הרווחתי ! ולא אל תצפו שיודה בטעויות הרי זה לא אנושי. ובקשר לניתוח הטכני אז כאחד שמבין קצת ולמדתי מעט גם הניתוח הטכני כבר כעשר שנים לא תואם למציאות . מכאן תעשו מה שתרצו עם דבריי.
    סגור
  • היה כאן פעם יוסף שטחן את הטכני ואני שם לב שנעלם. האם
    פישר 04/08/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך לקורס אצל אייל או אחרים והשתכנע שטעה קשות..?
    סגור
  • למה אתה חושב שהלכתי לקורס ........
    לפישר 05/08/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאסטרולוגיה טכנית זה טוב רק בשביל עיוורים כמוך ,ולמה אתה חושב שטעיתי בינתיים אני לא צריך להוכיח שטעיתי אייל כבר מוכיח שבוע אחרי שבוע גם בלעדי שאני צדקתי בכל מילה וניתוח טכני שווה לקריאה בקפה .
    סגור
  • 11.
    אתה אידיוט ברמות על..... (ל"ת)
    אלי 04/08/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאלי
    בית שימוש 04/08/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי אתה מתכוון אידיוט ברמות על? אם לאייל אז הוא לחלוטין לא אידיוט..נהפוך הוא. מה שדופק אותו זה מספר נקודות באופיו שממש אפשר לעבוד עליהם במשותף ולשנותם לטובה ולהפכו לווינר סופר סטאר.. שבת טובה.
    סגור
  • 10.
    לנען ההגינות תודה שפישלת בטבע (ל"ת)
    משקיע 04/08/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • למה אתה מודה לו והאם באמת פישל? (ל"ת)
    לנען 04/08/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 9.
    מדהים איך אנשים מקשיבים לו (ל"ת)
    ואללה חרטטן 04/08/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • אתה יודע שאני או אחרים מקשיבים לו? למי אתה מקשיב?
    איך 04/08/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לסטטיק ותבורי טודו בום?
    סגור
  • למי הוא מקשיב למי שמראה תוצאות בשטח ........
    רן 08/08/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא מוכר אשליות וחירטוטים טכניים
    סגור
  • 8.
    אני מקווה שלא נמצא את טאואר כמו סרגון (ל"ת)
    עופר 04/08/2017 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    שום התייחסות לגבי טבע ? שום התייחסות לגבי סרגון ?
    רועי 04/08/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הגיע הזמן שתלמד להגיד טעיתי ! זאת לא בושה. זאת בושה שאתה מדבר בביטחון אדיר אבל אחרי זה רואה שאתה טועה ולא מודה בטעויות. אמרת סרגון בעליה, מאז ירדה 30%, טבע תחתית אחרונה, ירדה אתמול ב - 18% , לתחתית של 9250..!! לכל הפחות תלמד להגיד "טעיתי" באופן אישי אני חושב שלניתוח טכני יש עובדות בשטח , למרות שצריך להודות שזה לא מדע מדויק !!
    סגור
  • זה רחוק מזרח ממערב אפילו מלא מדע מדויק ....
    מלכה 06/08/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה פשוט שיטה ללא בסיס אין בזה דבר וחצי דבר זה בדיוק כמו מהמר שחושב שהוא מצא שיטה איך לזכות בהימור הבא
    סגור
  • 6.
    פריגו פרצה למעלה! אה הגרף הפוך, אופס. (ל"ת)
    Oded 04/08/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 5.
    הדאקס
    מולי 04/08/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קמהדע,אלרון,כלל ביו,סרגון,טאואר....שנמשיך
    סגור
  • 4.
    סבירות היא פריצה למעלה חחחחח
    חיימון 04/08/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בום !
    סגור
  • 3.
    טעות . פאשלה .
    גולד השקעות 04/08/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אייל מדוע אתה מתעלם משקל/דולר . אמרת בעבר שהדולר לא מענין עד 3.45. נכון לרגע זה הדולר שקל פרץ 3.60 . (שישי) כשאתה טועה , לא צריך להתעלם.!!!! צריך להודות ולהסביר , מדוע טעית !!!!
    סגור
  • 2.
    אייל אתה מסכיר לי שוב שהיתה המפולת וכך אותו סקירה (ל"ת)
    דוד 04/08/2017 08:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    אייל כול ירידה לצרך עליה אתה שוב חוזר לך לכיתה א (ל"ת)
    דוד 04/08/2017 08:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור