גורביץ' מנתח את הדולר מול השקל, הנפט ומדדי המניות המובילים - צפו בראיון

וגם - האם כדאי לקנות כעת את המניה שהיא המצטרפת החדשה למדד המעו"ף?
אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
השבוע מתייחס גורביץ' למדד ה-S&P500 שממשיך לשבור שיאים בעקבות הודעת הפד והדוחות החיוביים; ולדאקס שנחלש בחודש האחרון. בנוסף גורביץ' מתייחס לנפט ולדולר שעושים כותרות השבוע - הנפט בעקבות הודעת ערב הסעודית להקטנת התפוקה והדולר בעקבות היחלשות השקל לאחר עליה ארוכה מתחילת השנה. לסיום גורביץ' מתייחס לשתי מניות שהיו במוקד המסחר השבוע - סומוטו שזינקה לאחר שתי הצעות רכישה ושופרסל ,שעלתה יחד עם רמי לוי וויקטורי, בעקבות החשש מעתידה של המתחרה, יינות ביתן. הנה הניתוח המלא:
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    הבעיה באייל
    טליק 15/08/2017 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא מגיב למגיבים. תלמד משלמההההה
    סגור
  • השיטה שאייל משתמש ומוכר .............
    לטליק 04/09/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בא שום תועלת אבל כנראה הוא יודע את זה, ואייל נראה לי בחור כחם לכן הוא מעדיף מבחינה האסטרטגית לא להגיב מכוון שהוא יודע שרובם צודקים וזה יערער את התכונות והקורסים שהוא משווק ומוכר שלא שווים דבר .לכן הוא זורק תחזיות ללא בסיס ויש כאלה שנלכדים ברשת ומבנים בטעות שיש איזה תועלת באסטרולוגיה הטכנית בזמן שבפועל הוא יודיע בדיוק כמותם עם הציורים ובלי הציורים .
    סגור
  • 10.
    מה יהיה?
    ללש 02/08/2017 23:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברטרוספקטיבה לאחור - כל התחזיות שלך התבדו
    סגור
  • 9.
    סקירה
    איילון 31/07/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי אייל,אפשר לקבל סקירה על גזית גלוב וחילן? תודה רבה.
    סגור
  • הוא יודע בדיוק כמוך לכן הוא יועץ ולא משקיע (ל"ת)
    666 04/09/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הפוך גוטה הפוך
    תמי 31/07/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל תמיד אבל תמיד טועה . תנסו הפוך
    סגור
  • 7.
    מתי מתחדש המסחר בבורסה? (ל"ת)
    קובי 31/07/2017 00:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    בוקי (ל"ת)
    קובי 28/07/2017 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    מה עם פריון נטוורק?
    אייל אמר אז קניתי 28/07/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גורביץ לפני כמה שבועות אמרת שהמניהתמשיך לעלות ומאז היא רק יורדת. כבר 10 % הלכו לי.מה יהיה?
    סגור
  • 4.
    דולר
    דולר 28/07/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    9 10
    גורביץ הצייר חשבתי שאת לא מבין רק בדולרים זאת פעם הראשונה שאני מקשיב לסרטון שלך אין לך מושג בכולם בכל דבר שאתה כותב בציורים שלך בשום דבר אתה לא צודק בשום תחום שאתה מצייר א תהציורים שלך זה רק מוכיח שאתה דחוף צריך להחליף מקצוע צייורים טכניים כבר לא קיימים יותר ואין צורך אפילו ללמוד אותם שוב הצייר גורגביץ צא ללמוד כלכלה הקורס על חשבוני ואל תתקרב יותר לצד דולר שקל שבאמת אין לך מושג מה קורה בצמד הזה האמת אתה בכלל צריך להתרחק מציורים טכניים.....אני עדיין מצפה לדולר 3.95 כמו שאמרת לפני 3 שנים או לדולר 3.2 כמו שאמרת לפני שנתיים ובטח לדולר 3.45 בעוד שנה........רק להזכירך הדולר עכשו 3.57
    סגור
  • מעניין כמה כסף הפסדת ?אתה כותב כמו מכור בלי תחתונים..!!
    לירה סטרלינג 29/07/2017 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם ממליצים על לירה טורקית ארדואן הקיסר יודע לנצח וזה רשום בגרפים תשאלו את פישמן מרווחים בנה חמש ארמונות בסביון ..הכל בדולר$$$$$$$$
    סגור
  • אתה כותב שאתה פעם ראשונה
    לשרץ 28/07/2017 19:06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ושופך ים בולשיט טוענות מהעבר. זה לא מסתדר לי. אני ינקי שהייתי איתך בקורס אצלו ואני באמת יודע מי אתה ובקורס ממש ישבת כמו בוק שלא הבנת כלום. אני דווקא הישכלתי.
    סגור
  • גם בקורס אסטרולוגיה ..........
    1 13/08/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשוב שאתה השכלתה רק עם יגרמו לך לאמין בזה
    סגור
  • ואף לא משיב בשמו ולא יודע מי הוא כלל
    אני ממש לא אייל.. 28/07/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אבל אני כן יודע שאתה חרה איש וגם גמד וטיפש ומכוער. לא מבין איך נתנו זכות לחלאה כמוך לבקר בעולמנו הלא מושלם.
    סגור
  • 3.
    אין ניתוח לרמי לוי. או שאותה מסקנה לגבי שופרסל זהה לרמי (ל"ת)
    רמי לוי 28/07/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אותה מסקנה
    רמי לוי 28/07/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם שחקן גדול כמו ינות ביתן יקרוס הקונים שלו יתחלקו בין יתר הרשתותמצד שני לא נאאה שחנות בי.ן הולכים לקאוס ואז רמי לוי שופרסל יחזרו למחיר הקודם
    סגור
  • 2.
    אייל שופרסל נסחרת ב 19 שח
    עמוס 28/07/2017 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    למה אתה אומר 330 ?
    סגור
  • 1.
    מעולה. הבחורה יש לה ידע ורצון להצליח.גורביץ טוב כרגיל (ל"ת)
    פרדוך 28/07/2017 08:15
    הגב לתגובה זו
    17 9
    סגור
  • לאייל..מר פרדוך גם.
    א 28/07/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    14 39
    יתכן ויש לבחורה שם? או שלא ניתן לה שם בילדותה? אני חושב שתוכל להעתיק את שמה שאף ערכה כנראה את הכתבה. ולגבי הבחור(נדמה לי אייל כי כך היא כינתה אותו ולא שמואל..)אני מעריך שעוד פעם פיספוס לגבי צפי ל S&P האחרון שעדיין קרוב בעולם לשיא שכבר כל העולם כבר לא שם אבל לא עוד..ועוד לאייל..אתה נראה קצת זחוח וזאת למרות שממש אינך כזה ואולי אפילו ההפך. ולגבי אה אה אה(עם סגול)יום היו רק 22 ובדרך כלל מעל 50. למד להימנע מזה. חוץ מזה אתם ברמה כמעט טוב מאד וזה המון..תבורכו.
    סגור
  • וגם
    א 28/07/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    12 58
    אם אפשר עדי אז להוריד את המילים כגון דרמות..דרמות..כך ייטב. ולאייל.. נשמע טוב ה נ.ק.ו.ד.ה...אבל לא בהכרח נכון. שבת מבורכת. נ.ב: כל ירידה לצורך עלייה..ממש לא נכון ובטח לא בעת הזאת.
    סגור