19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח את הדולר מול השקל, הנפט ומדדי המניות המובילים - צפו בראיון

וגם - האם כדאי לקנות כעת את המניה שהיא המצטרפת החדשה למדד המעו"ף?
 |  20
סוגרים שבוע
Share
השבוע מתייחס גורביץ' למדד ה-S&P500 שממשיך לשבור שיאים בעקבות הודעת הפד והדוחות החיוביים; ולדאקס שנחלש בחודש האחרון. בנוסף גורביץ' מתייחס לנפט ולדולר שעושים כותרות השבוע - הנפט בעקבות הודעת ערב הסעודית להקטנת התפוקה והדולר בעקבות היחלשות השקל לאחר עליה ארוכה מתחילת השנה. לסיום גורביץ' מתייחס לשתי מניות שהיו במוקד המסחר השבוע - סומוטו שזינקה לאחר שתי הצעות רכישה ושופרסל ,שעלתה יחד עם רמי לוי וויקטורי, בעקבות החשש מעתידה של המתחרה, יינות ביתן. הנה הניתוח המלא:





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

20 תגובות ב-11 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
11 טליק 15/08/2017 19:47 הבעיה באייל
הוא לא מגיב למגיבים. תלמד משלמההההה
לטליק 04/09/2017 11:09 השיטה שאייל משתמש ומוכר .............
אין בא שום תועלת אבל כנראה הוא יודע את זה, ואייל נראה לי בחור כחם לכן הוא מעדיף מבחינה האסטרטגית לא להגיב מכוון שהוא יודע שרובם צודקים וזה יערער את התכונות והקורסים שהוא משווק ומוכר שלא שווים דבר .לכן הוא זורק תחזיות ללא בסיס ויש כאלה שנלכדים ברשת ומבנים בטעות שיש איזה תועלת באסטרולוגיה הטכנית בזמן שבפועל הוא יודיע בדיוק כמותם עם הציורים ובלי הציורים .
10 ללש 02/08/2017 23:32 מה יהיה?
ברטרוספקטיבה לאחור - כל התחזיות שלך התבדו
9 איילון 31/07/2017 15:58 סקירה
היי אייל,אפשר לקבל סקירה על גזית גלוב וחילן? תודה רבה.
666 04/09/2017 11:10 הוא יודע בדיוק כמוך לכן הוא יועץ ולא משקיע (ל"ת)
8 תמי 31/07/2017 09:02 הפוך גוטה הפוך
אייל תמיד אבל תמיד טועה . תנסו הפוך
7 קובי 31/07/2017 00:45 מתי מתחדש המסחר בבורסה? (ל"ת)
6 קובי 28/07/2017 21:37 בוקי (ל"ת)
5 אייל אמר אז קניתי 28/07/2017 17:24 מה עם פריון נטוורק?
גורביץ לפני כמה שבועות אמרת שהמניהתמשיך לעלות ומאז היא רק יורדת. כבר 10 % הלכו לי.מה יהיה?
4 דולר 28/07/2017 11:28 דולר
גורביץ הצייר חשבתי שאת לא מבין רק בדולרים זאת פעם הראשונה שאני מקשיב לסרטון שלך אין לך מושג בכולם בכל דבר שאתה כותב בציורים שלך בשום דבר אתה לא צודק בשום תחום שאתה מצייר א תהציורים שלך זה רק מוכיח שאתה דחוף צריך להחליף מקצוע צייורים טכניים כבר לא קיימים יותר ואין צורך אפילו ללמוד אותם שוב הצייר גורגביץ צא ללמוד כלכלה הקורס על חשבוני ואל תתקרב יותר לצד דולר שקל שבאמת אין לך מושג מה קורה בצמד הזה האמת אתה בכלל צריך להתרחק מציורים טכניים.....אני עדיין מצפה לדולר 3.95 כמו שאמרת לפני 3 שנים או לדולר 3.2 כמו שאמרת לפני שנתיים ובטח לדולר 3.45 בעוד שנה........רק להזכירך הדולר עכשו 3.57
לירה סטרלינג 29/07/2017 17:26 מעניין כמה כסף הפסדת ?אתה כותב כמו מכור בלי תחתונים..!!
כולם ממליצים על לירה טורקית ארדואן הקיסר יודע לנצח וזה רשום בגרפים תשאלו את פישמן מרווחים בנה חמש ארמונות בסביון ..הכל בדולר$$$$$$$$
לשרץ 28/07/2017 19:06 אתה כותב שאתה פעם ראשונה
ושופך ים בולשיט טוענות מהעבר. זה לא מסתדר לי. אני ינקי שהייתי איתך בקורס אצלו ואני באמת יודע מי אתה ובקורס ממש ישבת כמו בוק שלא הבנת כלום. אני דווקא הישכלתי.
1 13/08/2017 09:31 גם בקורס אסטרולוגיה ..........
תחשוב שאתה השכלתה רק עם יגרמו לך לאמין בזה
אני ממש לא אייל.. 28/07/2017 17:39 ואף לא משיב בשמו ולא יודע מי הוא כלל
אבל אני כן יודע שאתה חרה איש וגם גמד וטיפש ומכוער. לא מבין איך נתנו זכות לחלאה כמוך לבקר בעולמנו הלא מושלם.
3 רמי לוי 28/07/2017 11:21 אין ניתוח לרמי לוי. או שאותה מסקנה לגבי שופרסל זהה לרמי (ל"ת)
רמי לוי 28/07/2017 17:12 אותה מסקנה
אם שחקן גדול כמו ינות ביתן יקרוס הקונים שלו יתחלקו בין יתר הרשתותמצד שני לא נאאה שחנות בי.ן הולכים לקאוס ואז רמי לוי שופרסל יחזרו למחיר הקודם
2 עמוס 28/07/2017 09:00 אייל שופרסל נסחרת ב 19 שח
למה אתה אומר 330 ?
1 פרדוך 28/07/2017 08:15 מעולה. הבחורה יש לה ידע ורצון להצליח.גורביץ טוב כרגיל (ל"ת)
א 28/07/2017 10:25 לאייל..מר פרדוך גם.
יתכן ויש לבחורה שם? או שלא ניתן לה שם בילדותה? אני חושב שתוכל להעתיק את שמה שאף ערכה כנראה את הכתבה. ולגבי הבחור(נדמה לי אייל כי כך היא כינתה אותו ולא שמואל..)אני מעריך שעוד פעם פיספוס לגבי צפי ל S&P האחרון שעדיין קרוב בעולם לשיא שכבר כל העולם כבר לא שם אבל לא עוד..ועוד לאייל..אתה נראה קצת זחוח וזאת למרות שממש אינך כזה ואולי אפילו ההפך. ולגבי אה אה אה(עם סגול)יום היו רק 22 ובדרך כלל מעל 50. למד להימנע מזה. חוץ מזה אתם ברמה כמעט טוב מאד וזה המון..תבורכו.
א 28/07/2017 11:13 וגם
אם אפשר עדי אז להוריד את המילים כגון דרמות..דרמות..כך ייטב. ולאייל.. נשמע טוב ה נ.ק.ו.ד.ה...אבל לא בהכרח נכון. שבת מבורכת. נ.ב: כל ירידה לצורך עלייה..ממש לא נכון ובטח לא בעת הזאת.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש