התיקון מטה בטבע - הזדמנות קניה או תחילת גל נפילות?

 |  (20)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
ב-27 ביוני הערכתי שטבע ראתה תחתית אחרונה. המסקנה הייתה "שהתחתית כבר כאן" וגם התנודתיות המאפיינת מניות שחוו ירידות ארוכות. בסוף יוני נגעה טבע בשפל רב שנתי וממנו יצאה למהלך עליות מהיר של כמעט 20% תוך חודש. אלא שבימים האחרונים טבע מתקנת מטה באגרסיביות (מינוס כמעט 6% בשלושה ימים) והשאלה המרכזית היא האם ברמות המחירים הנוכחיות טבע מעניינת?  טבע +0.7% טבע 8,298 +0.7% טבע בסיס:8,240 פתיחה:8,250 גבוה:8,315 נמוך:8,250 תמורה:3,616,494 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
1. בגרף היומי אפשר לראות את השיא האחרון אליו הגיעה טבע במסגרת הרצף העולה 118.20 שקל למניה.

2. פעמיים נגעה המניה סביב אותו מחיר ואז החלה לסגת.

3. במסגרת נסיגה זו התקיימו מספר דברים:
  • מדד cci נסוג מתחת לרמת 100- כעדות למצב של "מכירות יתר".
  • המניה נסוגה מתחת לרצועת בולינגר התחתונה.
  • המניה חיסלה כ-38% ממהלך העליות טרם התיקון (המינימום המתבקש). 
4. המשמעות היא שרמות המחירים הנוכחיות מייצגות מחיר שסביבו המניה מעניינת וזאת על רקע הניתוח האחרון שלי הגורס שהתחתית האחרונה כבר כאן.

מניית טבע בחודשים האחרונים: 



מניית טבע מתחילת השנה, והתיקון מטה בימים האחרונים:



* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    האם באמת התחתית האחרונה כבר כאן? כנראה שלא!! (ל"ת)
    עידו 07/08/2017 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מוטי כהן נגד טבע אייל גורביץ בעד אז למי להאמין ? (ל"ת)
    ערן 04/08/2017 01:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    גורביץ המלך
    שלמה התותח 16/07/2017 21:19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל הכבוד, גורביץ. איך לא למדת כלום , אתה לא יודע כלום ובכל זאת מרשים לך להטעות אנשים. תותח
    סגור
  • 12.
    גורביץ תותח
    ד 11/07/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אמה מספיק אמיץ לנתח שוב את מניית טבע ועל זה מגיע לך כבוד.
    סגור
  • למה לא להמשיךל נתח 10 פעמים טועה בסוף יקלע בול .....
    1 13/07/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואז ינפנף איזה נ"ביא" הוא ואיך החרטא הטכנית שלו עובדת כדאי להסוף עוד עיוורים לקורס שלו
    סגור
  • תוחת שיורה עקום (ל"ת)
    משה 13/07/2017 16:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    מי יותר קשקשן - דובי (מאתר אחר) או גורביץ' מביז? (ל"ת)
    משאל עם 11/07/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 10.
    בסוף כולם ישארו עם התחתונים ביידים (ל"ת)
    ש.א 11/07/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 9.
    קישקוש בלבוש
    אחד העם 11/07/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אלרון הומלצה התרסקה סרגון הומלצה התרסקה ריבוע נדלן התרסקה טבע ממשיכה ליפול ועוד ועוד אז ניתוח טכני טוב שיהיה אבל קישקוש בלבוש
    סגור
  • 8.
    קשקשן
    avist 11/07/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    15 3
    שוב דבר לא אמרת כבוד "המומחה" לא התייחסת לפרעון המניות הענק שיהיה באוגוסט , מינוי מנכ"ל , דו"ח חציון 2017 , בקיצור מומחה אתה בטוח שלא
    סגור
  • מידע נוסף לא ידוע לו
    יוסי 14/07/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבן אדם מבין רק בנרות וקווים, וב-99 אחוז מהמקרים יכתוב, כפי שאמרתי, כפי שכתבתי, וכפי שניתחתי...קודם. אין לו שום מושג בכל הפרמטרים הכלכליים האחרים, לפחות על פי מה שהוא לא כותב כבר שנים רבות. כל ניתוח של מנייה חייב להכיל קודם כל את כל ההיבטים הפיננסים של החברה שאחרי המניה, ואחר כך את התנהגות המחיר לאורך הזמן הנסקר הידוע כגרף המנייה,וזאת רק כציור תומך ההסבר להתפתחויות הכלכליות בחברה ובשוק בו היא פועלת. כל דבר אחר זזה תת רמה, וכל המוסיף גורע
    סגור
  • 7.
    גל הפחדות יותר נכון (ל"ת)
    גל נפילות? 11/07/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    37 5
    סגור
  • 6.
    תירוץ עלוב לירידות (ל"ת)
    טבע 11/07/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 5.
    דרמה חשבתי שטבע ירדה 5 אחוזים (ל"ת)
    זה תיקון מטה? 11/07/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    וגם ב12000 אמרת "תחתית אחרונה"
    עוקב 11/07/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    171 2
    במהלך קריסה כל פעם נשברת תחתית אחרונה, אז לבוא ולהזכיר לכולם רק את הפעם האחרונה שאמרת את זה ו"לשכוח" מהפעמים הקודמות שאמרת ולא היתה אחרונה, זה כמו תרנגולת עיוורת שתופסת גרגיר. תהיה אמיתי עם עצמך
    סגור
  • זה בדיוק חלק מהשיטה ......
    יוסף 11/07/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    23 1
    את הכשלנות ( שזה הרוב ) הוא שוכח ואת ההצלחות המעטות שלו הוא לא מפסיק להזכיר - הטעייה פרסומית וזיכרון סלקטיבי של העוקבים ושל מר גורביץ היא חלק מתעתועים של קוראי האוב
    סגור
  • 3.
    מה עם מדד 35? (ל"ת)
    dan 11/07/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נשלט לא יזוז למעלה (ל"ת)
    מדד 35 11/07/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 2.
    אמרת ב 17000 נק' קניה. והגיעה ל 10,000 (ל"ת)
    המומחה 11/07/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    268 0
    סגור
  • 1.
    בשביל זה אתם משלמים לגורביץ ? (ל"ת)
    יעקב 11/07/2017 09:12
    הגב לתגובה זו
    314 3
    סגור