09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "הנפט עשוי לצלול ל-30 דולר לחבית" - מסמן 2 מניות מעניינות בת"א

המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ', עם המגמה של המדדים המובילים בארץ ובחו"ל - צפו בניתוח
 |  38
סוגרים שבוע
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-33 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
33 ניצן 14/07/2017 05:20 בול
http://www.sponser.co.il/Article.aspx?ArticleId=81634&from=forum
32 הצלף העיוור 03/07/2017 21:34 מי שבלע את הממלצה שלך
על מניית אלרון - מפסיד 10% בשבוע בנתיים. כאשר מסתכלים אחורה לא רואים דבר קדימה - אחריות נדרשת כאשר ממליצים על מנייה מסויימת... מדהים איך תמיד שאתה ממליץ השוק הולך הפוך בכיוון שלך...
31 נמאס 01/07/2017 13:02 מהיום :21:49 הנפט סגר בעליות של 2.6% ומחירו עלה מעל ל-4
מתי תעיפו את הגורביץ הזה ,אפס בתחזיות וניתוח השוק . הפעם גם תפרסמו
30 הצלף העיוור 29/06/2017 14:40 כל פעם מסתכל אחורה ולא רואה דבר קדימה
כאשר לא יודעים להסתכל נכון על הגרפים, לא מבינים מה הם אומרים... דומה הדבר לאדם שמסתכל על כתבה בסינית ומתרגם את מה שהוא רואה מבלי לדעת לקרוא אות אחת סינית... חבל שאתה "לא קורא נכון" את תורת הניתוח הטכני - שהיא מאוד מדוויקת - רק למי שיודע לקרוא אותה.
29 אשר 28/06/2017 17:18 לא מזמן ניתח שחבית נפט תעלה ל70
סומך על הזיכרון הקצר של הקוראים.
28 קונה בזול 25/06/2017 18:51 אשמח לניתוח של -ביונווקס
לדעתי הנייר בפריצה אשמח לדעתך
27 הכי ותיק 38 25/06/2017 09:36 תשובה ביבי וה*משרת* שטייניץ כלל לא שמעו על ירידת מחיר
שימו לב ש שטייניץ לא חותם ו או ממליץ על צינור גז נוסף ש החברה היוונית הגישה בקשה לרשויות .שלשת הקופים יוצאים לחופשה ו שעם ישראל ישלם
26 יעקב 25/06/2017 08:47 מדד היתר אפשר אייל ? (ל"ת)
25 יעל 25/06/2017 08:31 אפשר ניתוח לפורסייט (ל"ת)
24 זוכר 24/06/2017 21:36 לא מזמן הוא ניבא חבית נפט ב70 דולר
עכשיו הוא מכוסה , מה שלא יהיה הוא יהיה צודק, ככה הוא ושאר האנליסטים . לא יאומן איך הוא מורח אותנו.
23 הכי ותיק 38 24/06/2017 20:36 אייל צודק לאחר מעשה (ל"ת)
22 שלי 24/06/2017 19:23 גורביץ
המליץ על בזק נחת. טבע ב14000 אמר לקנות ירד ל10 .המליץ על אלרון צריך לרדת מחר 4%.איך מחזיקים את גורביץ כמנצח טכני
21 דלח 24/06/2017 10:09 גורביץ
המליץ על בזק יורדת יאמר אני לא אשם החקירות. צדק לגבי s
20 מולר הכריש 23/06/2017 22:35 כוס אמא שלהם
אנו מופסדים שנים אעלק מישהו הרוויח. בתחת שלי ומעכשיו נוכל חופשי חופשי
19 לך לפנות לביז'ו 23/06/2017 21:44 עושה מפולת אתמול (ל"ת)
18 מעתוק 23/06/2017 16:59 כל מימושון אפילו גדול של תשע אחוז
משמעו עליות מאחורי זה של חמישים אחוז עד שבעים ואחת אחוז אחושרמוטה רק למעלה
17 עמי 23/06/2017 16:19 אייל מה עם אזורים?
אני תקוע שם מ-440, מה עושים?
16 הנסיך הרוסי 23/06/2017 14:45 מנית מזור רובוטיקה בבקשה (ל"ת)
15 100 23/06/2017 14:12 לחבר אייל
עוד צ'אנס אחרון למנוסה הלך פארש. לגבי הבנקים..רק החובות המסופקים והאבודים יביאו את 1983 להראות כדבר שולי וקטן.
100 23/06/2017 15:31 למר אייל
שאתה כותב עשוי לצנוח ל 30 דולר. לא הבנתי מאיזה צד אתה בוחן העניין בהשתמשך העשוי. נראה לי בעליל שהיה צריך להיכתב עלול במקרה שלך ייתכן ואתה גם צודק. לגבי S&P עלולה להיווצר סיטואציה קטסטרופלית ששנת 2000 תראה כמשחק ודבר קל וזניח. המשך הצלחות והרבה בריאות.
14 דור 23/06/2017 13:55 מדד 90!!
אייל...למה לנתח את מדד 90 בגרף השבועי בבוקרו של יום חמישי ולא בסופו? זו טעות ממדרגה ראשונה ולא מתאימה לך. ולראיה...הנר שהעלת בבוקר היה ירוק וטענת למצב להיפוך. ואילו בסופו של היום המדד ירד 1.16 ..הנר היה אדום והוא שבר שפל אחרון. לא מתאים לך וזו פעם שניה .
13 din 23/06/2017 13:52 תחזית הפוכה לזו של מומחי סיטיבנק
תחזית לא הגיונית - ולו בגלל הסיבה שעלות ההפקה הממוצעת 50 דולר
12 אסף רחמני 23/06/2017 13:50 ניתוח לפורסייט בבקשה (ל"ת)
11 אלי 23/06/2017 13:01 תודה
ניתוח יפה , תודה ושבת שלום :)
10 ש.א 23/06/2017 12:51 ל 6
תחזיק טבע ולך לישון אין מה לנתח לא יעזור אייל הפליץ עליה ב 17000 וירדה ל 10,000 אין מה לשאול עכשיו היא בדרך חזרה
9 המתחזה 23/06/2017 12:25 כמה פותח המעוף בראשון? (ל"ת)
8 Rsi-69.10 23/06/2017 12:14 אייל מה עם קמהדע ?
עכשיו זה הזדמנות קניה אחרי 30 אחוז שחיטה !
7 משקיע 23/06/2017 11:55 כתב הזוי
בעוד סיטי גרופ ממליץ למשקיעים על הנפט לפני זינוק הוא כותב 30$ חבית הוא כנראה טעה במקלדת כי הדרך ל50$ נסללה אתמול . הניתוח של הכתב הוא קישקוש ולדעתי הוא לא מנתח טכני מוכשר אלה הייתי שם אותו בטירונים של שוק ההון שעדיין לא מבינים איך השוק מתנהג
6 כנגורו 23/06/2017 09:40 בבקשה ניתוח למניית טבע
לאייל ולעדי שבת שלום, מדיניות הממשל של טרמפ ביחס לסקטור הפרמבצטיקה השתנתה מקודמיו וטבע שהושפעה מכך נכנסה למהלך עליות כמו כל הסקטור ובייחוד הגנריקה. אודה לניתוח שלך.
5 בני 23/06/2017 09:35 רציו ומניות הגז
גורביץ מה קורה עם רציו מתי תתחיל לעלות ירדה המון אבקש סקירה תודה ושבת שלום
YL 23/06/2017 22:54 רק לרציו פטרוליום יש עתיד אם וכאשר יתגלה מאגר /אקסון (ל"ת)
לבני -חבל"ז 23/06/2017 13:30 גם אייל לא יצליח לעזור...
מניות הגז ישארו תקועות בימים טובים....בימים לא כל-כך ימשיכו לרדת..
4 אזרח 23/06/2017 09:34 מה קורה עם סרגון ?
מאז הומלצה רק יורדת . קרוב ל 20 אחוז.
3 מיכה שטרית 23/06/2017 09:15 אפריקה נכסים
לפני כ 3 שבועות סקרת את אפריקה נכסים , היא מתנהגת שונה משמעותית מהסקירה , אבקש אם אפשר לסקור אותה שוב.
2 דוד 23/06/2017 08:40 אייל הפעם סקר טוב תמשיך כךולו כול פעם רק עליה (ל"ת)
לדוד 23/06/2017 14:06 אתה תמים. (ל"ת)
1 עליות 23/06/2017 08:17 פשוט נהנה לשמוע אותך תודה. כמובן רק למביני דבר (ל"ת)
לעליות 23/06/2017 14:05 אתה תמים. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש