13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

18:43 סגירה שלילית באירופה בהובלת הפוטסי שאיבד 1.1%

17:15 הביטקוין עולה 11% למחיר של 3500 דולר ליחדה

14:46 המפולת במטבעות הווירטואלים מחריפה: הביטקוין מאבד עוד 6.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מסמן 2 מניות בבורסה בת"א שנראות כעת פשוט מצוין - צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על ה-S&P500 ברקע לסערה בנאסד"ק, וגם על 2 מניות בת"א
 |  50
ניתוח טכני
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

50 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 כנגורו 17/06/2017 13:02 חברת טבע
לעדי ולאייל שלום רב, מה דעתך על טבע ? בשבוע שעבר חצתה את הרף הפסיכולוגי של 30 דולר והשבוע כבר עברה את ה - 31 דולר.
22 ערימת טינופות ההמיות 16/06/2017 17:30 אנו מוחים על זה שהכרישים באמריקה ובכל העולם
לא נותנים לשוק לפרוץ כמו שקבענו ואנו מתעבים אותם. לא מספיק היפסדנו כל השנים אז עכשיו רוצים שגם את ההלוואות שלקחנו ומתברר שקנינו בהם זבלות אזגם נפסיד הכל וגם נהיה חייבים.אני חייבת להגיד שגילית כמה אהשים אצלנו שהם מעין נחמדים או פחות טינופות מאחתנו והם כנראה מושתלים אצלנו ואנו הולכים להעיפם ולהדיחם כוס אמא שלכם. ושכחתי לדבר שזה שאנו קצת מקללים פחות על תרופןת וסוגי מיתות שונים ומשונות גורמים לנו צרות צרורות יא בני זונות
צחיק 18/06/2017 02:11 נא להעיף את "ערימת הטינופת" מהמגיבים בכתבה
או אולי החלטתם שכולם יברחו מהריח ...
21 חו 16/06/2017 16:10 גורביץ מנתח טכני מעולה (ל"ת)
צדוק 16/06/2017 18:00 אני מסכים איתך
אבל בלי קשר הוא כמנהל צריך לנפנף את כל החלאות הרוקחים שמחלקים תרופות והרופאים שכאן שקובעים מוות נורא לאנשים וסתם כתבתי רוקחים ורופאים התכוונתי לערמת החולדות החלאתיות הבהמיות שמקללים
20 אלי 16/06/2017 14:08 תודה עדי ואייל
אם אפשר בבקשה לשבוע הבא ניתוח למניית קרור. שבת שלום :)
19 Eliezer 16/06/2017 13:55 כל הכבוד!!!
יש לך עור של פיל וקרנף ביחד, אם אחרי כל השטויות שדברת, עוד לא לקחת חופשה ללא תחתית שבא היית אמור להגיע למסקנה שאתה לא במקצוע הנכון מבחינת תפוקה.... אבל מאוד במקצוע הנכון אם עדיין מחזיקים אותך.....
18 משקיע 16/06/2017 13:47 ממליץ גרוע לא קלע אף פעם במה שהוא אמר.... זה הכל ניחשוש (ל"ת)
17 דור 16/06/2017 13:46 גרף מדד 90 אינו נכון!!
גורביץ תבדוק שוב את גרף מדד 90 שהעלת. הסגירה על 1020 והנר הינו אדום מלא ,ללא זנב קונים כמו שהעלת. זה משנה לעת עתה את המסקנה שלך בוידאו.
16 המתחזה 16/06/2017 13:13 דולר שקל בבקשה (ל"ת)
15 דניאל 16/06/2017 12:47 איל אודה על ניתוח טכני של סרגון (ל"ת)
עוזי 16/06/2017 20:59 סרגון
ניתח אותה לפני פחות מחודש ומאז ירדה 30%.
14 אלעד 16/06/2017 12:28 אשמח אם תוכלו בבקשה להגביר את הקול כי בטלפון לא שומעים
אשמח אם תוכלו בבקשה להגביר את הקול כי בטלפון לא שומעים כל כך טוב
13 שלום כהן 16/06/2017 12:27 לכל המלעיזים
אל תיבכו על חלב שנישפך אייל אמר לכם גם על נקודת קטיעת ההפסד אם הייתם קוטעים את ההפסד ושומעים לו הייתם כבר בחוץ מיזמן אז תפנימו ותילמדו מטעויות כי הפסדים תמיד יהיו ומי שלא יודע להפסיד גם לא ירוויח
12 טל 16/06/2017 11:40 אייל !! שום המלצה שלך לא קלעה ב 3~4 החודשיים
ישראמקו התרסקה chk התרסקה סרגון בירידות קמדע ירידות נראה לי קזינו ללא תכלית.. אני חוזר ל fundamental
המשך 16/06/2017 14:27 בדקתי עכשיו, לגבי ישראמקו. כששער היה 65 גורביץ
אמר שאפשר לקנות, סטופ ב-70. אז כן, חלק מאנשים שקנו לפי המלצתו כרגע בהפסד אם הם לא מכרו מיד אחרי דיבידנד. אבל מי שלא הקשיב וקנה מעל 70 הפסידו הרבה יותר. לאומי וברקליס לא סיפקו שום "סטופ" פשוט קבעו יעדים של 77 ו-84.
באמת? 16/06/2017 14:17 גורביץ המליץ על ישראמקו ב-03/05/2017. מי שקנה אותה אז
הרוויח למרות הירידה (כי קיבל את הדיבידנד). לאומי וברקליס על סמך הפונדמנטל המליצו על ישראמקו כשהיא הייתה כבר מעל 70. מי שקנה לפי המלצות שלהם בינתיים בהפסד.
11 זיני 16/06/2017 11:03 אדון מנתח טכני כתבת לפני שבוע לקנות מנית העם
שער 18800 המניה עזראלי המניה לא עוברת שער19100 רק הפסד יש מהניר אמרת מדד90 עומד לפרוץ המדד רק יורד יותר טוב שאל תגיד כלום בורסה זה קזינו כמומנית טבע בשנתיים ירדה ב60 אחוז איפהנ הרווח
10 יעקב 16/06/2017 10:29 אפריקה ישראל.
היי אייל עשית ניתוח לפני כחודש , האם נראה לך שיש פריצה מטה?? היא סגרה אתמול( 15/06/2017) את ה 7.2 ) מה אתה אומר למכור?
9 אחת שמבינה א 16/06/2017 10:24 מר גורביץ היקר!
פישלת בגדול בבזק אבל עד מתי תתעלם מזה? עד שתגיע שוב ל690?.. ולעניין אחר, אתה מנתח תמיד את השווקים לפי איך שהם מתנהגים, כמו שניתחת את הדקס בדיוק לפני שנה וכתבת שהוא לא נמצא במגמת עלייה בטווח הארוך מכיוון שחשבת כמו כולם שאחריר הבקזיט תהיה מגמה שלילית בשווקים, מכיון שהשווקים הפתיעו והתנהגו ההיפך שינית את דעתך ואמרת שהדקס לפי גלי אליוט יגיע לשיאים חדשים. כדי שתצא מלך אתה חייב להזהיר אותנו מפני ירידות חדות בדרך לפני שזה מתחיל, אבל הבעיה היא שאין לך שום מושג מתי זה יגיע וכשאתה תדע גם אני אדע........ שבת שלום ומבורכת לכולם!
100 16/06/2017 16:37 איני מכירך..ואיני מבין את הפתיחות הנוראיות שלך:
מר גורביץ היקר..הרי את יודעת שאת באה לקלל ולקלס ולדקור עם הסכין ועוד לסובבה. האם יש לך סיפוק מהיפוך הדברים מהפתיחה לתוכן. בהכירי היטב את נפש האדם אני מבין בדיוק את הכוונות וההתנהלות..אך..לפי דעתי מר גורביץ' היקר אדם חזק תרתי משמע ולא יפגע לא ממך ולא מגדולים ממך. אז נא החליטי אם את באמת מעריכה את האיש היקר או באה לנגחו בפרהסיה מה שמביא נזק לך ולא לו..וחבל.
ל 100 16/06/2017 18:07 ממש מגיב בתשלום אתה ....
נראה לי שאתה אוהב אותו יותר מאהבה רגילה תרתי משמע
לאחת שמבינה א 16/06/2017 11:44 לגורביץ בדיוק כמו לאמינים שלו יש זכרון סלקטיבי.....
הם זוכרים רק את המקבצים המעטים שהם הצליחו לחזות אבל את המקבצים הגדולים שהם מפספסים הם מעדיפים לשכוח זה חלק מהשיטה .
IZ 16/06/2017 11:18 תמיד שאת מופיעה כאן ואני מאד שמח שאת באה..את שופכת הרס
למרות שלדעתי את בחורה עדינה חביבה. פילחתי את כל כתבייך בשנים האחרונות..לא אני..מחשבי העל שעימדי..ועם כל הכבוד יקירתי..תוצאותיו של אייל במשת השנים יותר טובות. שימעי לעצתי..נסי לפגשו ואולי כך תחדלי מהכניסות מלאות הרוע כשתפגשי אדם חכם ומנוסה..ואולי בכל זאת תילמדי דבר או שניים. הבדל קטן שביינכם..את מתעסקת ובוחנת דברים בכסף ביתי קטן..הוא לוקח אחריות על כספי ענק..וזה שתי ליגות ומשחקים שונים.
IZ 16/06/2017 14:20 שופכת הרס ואף ארס וחבל..
תיקון נוסף: תוצאותיו במשך השנים ולא במשת.
ל-IZ 16/06/2017 13:11 שאלה לי- איזה אחריות בדיוק אייל לוקח ......
הוא זורק תחזיות לאוויר ללא בקרה ולא מנהל שום קרן או חשבונות נוסטרו .התחזיות שלו שוות בדיוק לכל תחזית של כל אחד ואחדולכן גם ול. לאחת שמבינה א - הם יודעים בדיוק כמוהו .כנראה עם הוא באמת היה קולע הוא כבר מזמן היה מציג לך תיק יחס או היה מנהל באמת כסף גדול בקרנות גידור . אבל חוץ ללמד בקורסים בשיטה שלא הוכיח את עצמה מעולם ,וגם הוא עצמו לא הוכיח את יכולתו מעולם בתיק יחס אין שום ערך לא בהמלצות ולא בקורס .
8 הדה 16/06/2017 10:19 מה קורה לננו דימנשן (ל"ת)
7 הצלף 16/06/2017 09:36 מעניין למה גורביץ כל שבוע כמעט מנתח את טאוור
מה יש רק נייר אחד בת"א ??? מה עם קמטק ספרנטק ספאנייס נובה סודה סטרים .ארית אלביט מערכות פרטנר נייס .... ???
וביצועיה יוכיחו 16/06/2017 15:59 טאואר תהיה מניית השנה
לדעתי טאואר תהיה מניית השנה , לנוכח ביצועיה עד כה השנה .
6 לאייל גורביץ 16/06/2017 09:19 כנס בבקשה...תודה
אהבת את מניות הגז והנפט והם ירדו..אהבת את סרגון והיא ירדה..אהבת את קמהדע והיא ירדה...אהבת ואהבת וכו'.כנראה שזו אהבת אמנון ותמר
IZ 16/06/2017 11:09 ל 6.
לאן עליו להיכנס? הוא שם. אין קשר לאהבותיו. יש קשר לניתוחיו ובסך הכל הוא יותר צודק מאשר טועה ובטח בדברים הגדולים כך שיכול להחשב בשקט בעשירון השמיני תשיעי מתוך עשר של איכות הטכנאים בארץ ואף בעולם.. רד מהנושא של אמנון ותמר..הישתנת ידידי מחוץ לפיילה. איילוש אני לא כל כך מבין ואף לא משוכנע שמסכים לשיטה ואף לא נוהג להשתמש..אך אתה בחור נחמד וחכם ומעביר חומר שנוי במחלוקת בצורה נפלאה וכייף להקשיב וגם למראיינת שאיתך. אבל...לדעתנו...יש כאן היום אפשרות מילוט חד פעמית בדורנו...שמתפספס. שבת מבורכת. נ.ב:אין שום קשר ביני לבין אייל ולא התראינו מעולם.
ל-IZ 16/06/2017 18:03 אין ספק שאייל בחור אינטליגנטי ללא קשר לאמיתות השיטה....
שהוא משתמש ומלמד ,לכן אפשר בקלות רבה ליפול לטעיית המומחה של השיטה הטכנית שבפועל לא מצליחה יותר מניחוש אקראי .אייל גורביץ בתור בחור אינטליגנטי וחכם יודע כנראה שעדיף לו לא להציג תיק יחס ולהיחשב למומחה מאשר להציג תיק יחס ולהסיר את הספק מכוון שכמעט באופן ודאי תיק יחס היה מראה שאייל לא יודע טוב יותר מכל אחד ממכם ,שאם הכן הוא כן יודע טוב ממכם למה אייל לא מציג תיק יחס להוכיח את השיגו ,אני בטוח שבמקרה שהצלחותיו היו עלות על כישלונותיו בצורה עקבית זה היה תורם לו יותר מכל העמידות המוצא של הקרטה בפרסומות שלו בביזפורטל .
פרופ' 100 16/06/2017 16:17 המשך
רצף הארועים מזכיר את כתישת האניגמה הנאצית בידי אולטרה הבריטי. מלחתחילה חששו בבנות הברית מהמכונה הגרמנית הקטלנית שבהצפנותיה קידמה את אפשרות ניצחון הנאציזם. עם הופעת האולטרה הבריטית היא כתשה וניפצה ופיצחה את הצפנות האוייב והיא אחת הסיבות שהביאו המפנה. זה מזכיר את ימינו שבהם הטוב מנצח את הרע והעוולות והשקרים והרמיות והדונאלדים והסחי והמאוס..ומפוצצת את פיצעי המוגלה והמורסות שבעולמנו הכלכלי ובכלל. אנו בתוך גילוי האמת מזה זמן רב..אנו מרגישים בעוז את ההיפוך והרגרסיה ויכולים בשקט להיות ממש לא רגועים..לא רגועים. בהרבה דברים ותופעות בעולמנו הצדק סופו להביס את הרוע והטומאה.
ל-IZ 16/06/2017 13:23 ומאיפו הגעתה למסקנה הכוזבת .....
שהוא יותר פוגע מאשר מפספס אני בטוח שעם הדבר היה נכון כבר מזמן אייל היה מציג לך תיק יחס .הוא קולע בדיוק כמוך רק הוא עוטף את מסקנותיו באפקט הפרטים המפתים בזמן שכל התחזיות שלו מבוססות על פסבדו מדע ודעה סובחקטיבית לחלוטין ללא שום יכולת חיזוי טובה מכל אחד ואחד .
ליוסף 16/06/2017 17:35 לא הבנתי את דבריך ובטח כמה
מילים שקשה לפענח ואני מבין היטב עברית. אז עשה טובה כתוב בעברית גם את מה שכתבת למעלה באריכות כי נראה שאתה איש חכם וכמו שהבנתי מברורים שלי היית מספר פעמים בקורסים של שלום ואייל ופרנק ועוד. האם באמת אייל הכי תותח
ל-IZ 17/06/2017 11:19 אז בו אני הפענח לך עם קשה לך .....
להבין א. תיק יחס הוא תיק שבו אייל מכניס את כל המדדים והמניות שהוא ממליץ בצורה וירטואלית ובסוף אפשר לבדוק את התיק שלו ולראות איזה תשואה התיק שלו עשה ולהשוות כמה פספוסים מול פגיעות יש לו .ב. אפקט הפרטים המפתים - הוא מצב שהוא מצייר לך גרפים משתמש במלים כגון פיבונצ'י ,גלי הליוט התנגדויות פריצות ,רצפים וכו'- המילים והציורים והמלים האלה גורמים לך באופן פסיכולוגי לתפוס בטעות שאם יש מוסגים "מדעיים " כנראה השיטה מדעית ויש בא איזה ערך בזמן שאין שום ערך ואי אפשר לראות שם כלום חוץ בעני המתבונן שמפרש את מה שהוא מחפש ומוצא לפי הדעה האישית שלו.ג. מעולם לא הייתי בקורס של אייל פעם לפני הרבה שנים הייתי בקורס מסחר יומי של ברק שגם שם מלמדים ניתוח טכני וכבר שם התחלתי להבין שהשיטה מדברת רק על העבר ובטח לא יכולה לחזות את העתיד יותר מניחוש פרוע. ד. אייל הוא בקי מאוד בשיטה והוא באמת בין הטובים בא אבל הבעיה שלשיטה אין שום ערך לחזות מניות יותר מניחוש זה שאתה יודע לשחק באיזה שיטה עדין לא אומר שהשיטה אפקטיבית כדאי לחזות מדדים ומניות בדיוק כמו ששחקן רמי מדופלם שיודע לשחק את המשחק לא יוכל לנבא עם משחק הרמי את העתיד
5 בזק 16/06/2017 09:13 בזק
אייל ,אפשר לנתח מניית בזק?
4 יוסף 16/06/2017 08:52 האם הניתוח הטכני היא שיטה אפקטיבית ......
פרופ' ברטון ג'י מלכיאל, הוא מרצה לכלכלה מאוניברסיטת פרינסטון ודירקטור לשעבר בחברת ההשקעות הרביעית בגודלה בעולם, ואנגארד. בספרו "הליכת אקראי בוול סטריט", מצטט פרופ' ברטון ג'י מלכיאל מספר מחקרים שלפיהם לא ניתן להסתמך על ניתוח טכני לטובת חיזוי מחיריהן העתידיים של מניות בטווח הקצר או הבינוני, לא לפני שקבע שניתוח טכני שקול בראייתו לתחזיות אסטרולוגיות. מחקר עדכני יותר (2009), שנערך באוניברסיטת מאסי בניו זילנד, ניתח 5,000 משתנים טכניים נפוצים ב-49 מדדי מניות מדינתיים שמפרסמת MSCI, וקבע כי המשתנים הללו לא הוסיפו כל ערך משמעותי במהלך פרק הזמן שנבדק. יכולת החיזוי של הכלי הזה שקולה להטלת מטבע או קריאה בקלפי הטארוט. השימוש בו שקול לנהיגה ברכב תוך התבוננות ממושכת במראה האחורית .ניתוח טכני זה לא יותר מאשליית אשכולות כאשר "המנתח" הטכני "רואה" בגרפים שלו דפוסים של תבניות אקראיות ומדמיין כאלו יש לזה משמעות אינפורמטיבית לחיזוי מניות ומדדים שתצליח לחזות את שוק ההון יותר טוב מידידתכם השימפנזה .
אמזלג 16/06/2017 17:31 ליוסף
אתה יכול בבקשה לכתוב בעברית לא הבנתי כלום
למזלג 17/06/2017 10:59 מה בדיוק לא הבנתה בדיוק ?
אני הסביר לך בצורה פשוטה א. המחקר מצא שהשיטה לא הוסיפו לו ערך זאת אומרת מבחירה אקראית של מדדים ,אתה יכול לפתוח כלפי טרוט או להטיל מטבע ולבחור מניות וזה היה אותו דבר כמו ניתוח טכני ב. אשליית האשכולות היא טעות פסיכולוגית שבו אדם מחפש דפוסים בכל מיני מקומות כמו בגרפים במקרה זה התנגדויות גלי הליוט או כל מיני סמנים טכניים אחרים והוא מסיק מזה שהוא רואה איזה דפוס שמנבא איזה ערך הסתברותי היה למדד או למניה בזמן שאין שם שום דבר מלבד מהדמיון הפרוע שלו בקיצור ציור חסר משמעות .
אמזלג 17/06/2017 22:38 אל תכתוב בעברית תודה.
אתה טועה בצורה נוראה בכתיבה תמה. ובכלל בשפה. שמי אגב אמזלג.
לאמזלג 18/06/2017 21:07 ועם כבר אתה משחק את אבן שושן ..........
כותבים כתיבה נוראית ולא נוראה יאוויל
לאמזלג 18/06/2017 21:03 אנשים חשוכים כמוך ........
שלא מבנים דבר רואים רק את התפל- יש כאלה שרואים את העיקר ויש כאלה שלא מבנים דבר כנראה ללא כשר לכתיבה תמה לפי דברך או כתיבה צלולה בשניהם אתה מוגבל להבין את הכתוב כנראה מחמת המוח המוגבל והעיוור שלך כנראה כפי השם כך השכל
3 קמהדע וטאואר 16/06/2017 08:18 אחרי שהוא המליץ המניות ירדו הרבה קמהדע 12% מהשיא
וטאואר תמשיך לרדת. מי שקנה אז הפסיד הרבה.
משקיע מרוצה מאוד 18/06/2017 12:42 לא נכון. מי שקנה מאז ההמלצה מורווח הרבה!!! (ל"ת)
? 16/06/2017 14:38 מה תאריך ההמלצה שלו לגבי טאואר? (ל"ת)
2 רועי 16/06/2017 08:17 איל, אתה עדיין חושב שסרגון במגמת עלייה ? (ל"ת)
אבשלום 16/06/2017 15:14 סרגון זה נייר לעשות ממוצעים!!
קנה עוד.המתן בסבלנות
גדי 16/06/2017 18:42 האם זה נכון שבשביל הממוצעים הקימו את החברה?
לא נראה לי.
1 ברקו 16/06/2017 08:14 אייל - מה קורה לישרמקו? הבטחת...... (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש