16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

18:43 סגירה שלילית באירופה בהובלת הפוטסי שאיבד 1.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח את כיוון המדדים המובילים, ומסמן מניה בת"א שנראית הזדמנות קניה

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס לסיטואציה במדדי המניות המובילים בארץ ובעולם
 |  45
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

45 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 אריאל 18/06/2017 22:20 אשמח לניתוח אכני של סאני תקשורת לטווח הארוך והקצר (ל"ת)
25 טיפ 17/06/2017 14:31 טיפ
ארקו החזקות כבר מספר ימים בירידות קלות ללא סיבה מיוחדת, החברה הציגה דוח רבעון חיובי מאוד, בנוסף בימים אלו הנהלה צריכה להודיע האם החבר תנפיק מניות בוולסטריט, לעניות דעתי קניה חזקה
24 כנגורו 11/06/2017 22:09 בקשה לניתוח טכני - חברת טבע
שלום לעדי ולאייל, לאחרונה, מסתמנת התאוששות בנייר ואף ביום חמישי האחרון, הנייר בארה"ב חצה את רף ה- 30 דולר. האם ארוע זה מהווה סנונית לבאות ולשינויי מגמה. בטוחני שרבים מגולשי האתר יהיו שמחים לשמוע את דעתך, כולל הגברת כהן מתל-אביב (כן, אני יודע שכולם מכירים את זו מחדרה), שכספי הפנסיה והקרנות שלה מושקעים גם בחברה עולמית זו.
1 14/06/2017 16:02 הוא יודע בדיוק כמוך אין נבאים מאז חורבן ...
בית שני אפילו עם הם מציירים לך גרפים ממוספרים יפים אדומים וירוקים עם נרות שבת
23 דויד 11/06/2017 22:06 איל מדוע אינך מגיב להודעות על מניות שהמלצת כסרכון (ל"ת)
22 ר 11/06/2017 13:38 עליות ? רק ביוןם ששי הנסדאק 1.8 למטה. (ל"ת)
21 צפוני 11/06/2017 09:11 אייל גורביץ חרטטן
המליץ על אלרון ומאז ירדה 20% בושה וחרפה. בגללו הפסדתי הרבה כסף. אל תקשיבו לו בכלל
משקיע 11/06/2017 11:11 גורביץ
אתה לא יודע כמה אתה צודק המליץ על סרגון מאז ירדה יותר מערה אחוז המליץ על ריבוע נדלן רק יורדת המליץ על אינטרנט זהב רק יורדת איך ביז פוקטל מעסיקים אותו לא להקשיב לו ממש
20 מומחה 10/06/2017 21:22 כנסו לטבע מהר עליות חזקות בדרך (ל"ת)
אני 11/06/2017 14:23 אתה נותן ביטחונות ? (ל"ת)
19 יוסי 10/06/2017 13:25 בושה
בושה שלוקח לאתר שעות לפרסם תגובת קורא. זה מריח צנזורה מיותרת,\או לחילופין שולחים התגובות לאישור מישהו מהמערכת שנמצא באבו דאבי....., מה שלא יהיה זאת בושה לאתר...
18 רמי 10/06/2017 10:25 זומטאג (ל"ת)
17 יוסי 10/06/2017 09:24 לאורך 100 שנה הבורסות "רק" עולות
שלום, כל מי שקרא ספרות של ניתוח טכני של מניות/מדדים מבין על פי הראיונות השבועיים כאן שהניתוח הנעשה כאן הוא לטווח הארוך "מאוד". כל מי שקרא ניתוח טכני של מומחים באתרים אחרים בעולם כמו, אינווסטינג, סטוקצ'ארט, ועוד ועוד, יודע שיש עשרות רבות של כלים אותם יש לנתח כדי להגיע למסקנה. מה שרואים כאן זה שימוש ב3-4 אינדיקטורים בלבד (ממוצע נע, רצועות בולינגר, וקוו מגמה, רמת תמיכה / התנגדות), אלו הכלים הבסיסיים והפשוטים ביותר מארסנל הכלים, אולם לטווחים ארוכים הם מספיקים. לסיכום, כל מדד בעולם עלה לעומת עשרות שנים אחורה, ומכאן כל תיקון של ירידות בכל עוצמה שהיא, בהמשך, נעלם עד לתיקון הבא. החשוב כאן הוא שיש קוראים שמצפים לרמת ניתוח גבוהה תוך שימוש בכלים מורכבים יותר או ניתוח לזמן קצר יותר, ומה שמר גורביץ מציג הן כלים פשוטים מאוד ואמירות פשוטות מאוד שאינן עולות בקנה אחד עם חלקים רבים של התיאורייה הקיימת והמורכבת הרבה יותר. זה לא "ניתוח טכני", זה בולשיט ברמה הנמוכה ביותר. אין בדבריי כדי לומר שניתוח טכני הוא כלי מסייע להשקעה טוב או רע. ברמת ההצגה והניתוח הנוכחי כל מה שיאמר על ידי גורביץ יתקיים בטווח הארוך
יוסף 11/06/2017 11:18 זה לא משנה באיזה כלים כל אחד משתמש ....
רצועות ,התנגדיות ועוד 1000 כלים הקיימים בעולם האשליות של הניתוח הטכני בסופו של דבר שלשיטה מסוימת אין קונסנזוס גם אין לה שום ערך אינפורמטיבי ,בכל כלי שתשתמש בספו של דבר הגרף הלך אחרי המפרש ולא המפרש אחרי הגרף .
16 המתחזה 10/06/2017 01:19 שאלה לסוחרי המעוף - כמה פותח המעוף ביום ראשון ? (ל"ת)
15 אילנית 09/06/2017 19:12 על מניות הגז הוא לא יודע מה עם רציו
תענה לכל אלה ששואלים אותך כבר חודש וחצי אתה אולי פוחד לענות
14 שולמן 09/06/2017 18:47 לשורטיזם
קוס אמא שלכם אם תיתנו לי להמשיך להפסיד
13 משה 09/06/2017 18:00 "כשייגמר התיקון תראו עליות"
"כשייגמר התיקון תראו עליות" ניתוח מבריק. חחחחחח מסממני הבועה - היבטחון המופרז שלו
12 100 09/06/2017 16:23 לחבר גורביץ' המשך
איני מבין את התעקשותן של הגרפים שהכל כל כך ורוד ונפלא. והרי הכל שחור ורע ומר. נאלץ אני להאמין למומחה בשיטה כמוך..אך בכל זאת אלך אחרת. קשה לי להגיד בהצלחה בהקשר לכתביך האופטימים למעלה..אבל..אנו נמצאים בקצה קצהו של המידרון האופציונלי שמתארך קצת יותר מידי..זה מזכיר את הגמדון שרץ במדרון וכשהדרך היורדת נגמרת הוא ממשיך לרוץ באוויר עד התרסקותו. אנו במצב הרע מעולם מבחינה כלכלית ומדינית ובטחונית ודמוגרפית ועוד ובעצם ברוב הדברים שתבחן. התווסף לנו לאחרונה הדונאלד שאולי הוא הגורם שהעולם חיכה לו להידחף על ידו לתהום. מי ששמע או ראה אמש את ראש הFBI ג'יימס קומי שבהכירנו אותו היטב..והוא הטוב ששרת אותם מעולם..יכול להבין באיזה מנהיג עולם הזוי אנו נמצאים איתו אבל ללא ספק יודח במהרה.
11 100 09/06/2017 14:18 חבר אייל..
ועוד פעם..לא עוד..וממש ניגמרו הקלמנטינות עד לאחרונה..שבת טובה.
כלכלה מכללת תל חי 09/06/2017 17:08 ל100
מצטערים. בחום הצהריים היקשנן 15 נגד דבריך.
10 מה יהיה 09/06/2017 14:12 מה יהיה עם המנחים ליד אייל.....
אני ממש אוהבת את האתר שלכם אבל בחיייייאת, מה קורה עם המגישים ליד גורביץ? כל פעם מתחלף/ת כוכב אחר והם חסרי ביטחון, מגמגמים בשאלות ,מגלים חוסר הבנה. רק להביט על מבטי הבוז של גורביץ כל פעם שנשאלת שאלה זה מביך עבור המגישה... נראה שהם חסרי ידע טכני ושואלים שאלות קלוץ'. אין מישהו או מישהי רהוט/ה ובעל ביטחון עצמי בכל העיתון...?...... או שפשוט יעמיקו את הידע וידעו לשבת מול מצלמה....
קצין וג'נטלמן. 09/06/2017 16:43 למה יהיה
היגזמת וליכלכת. תן לצירים/ות צ'אנס..הם לא נוראים כמו שתיארת..יש מקום לשיפור ואייל לא טיפוס בז ומזלזל..אבל אני בטוח שיגיעו רחוק יחד עם המרואיין אייל.
9 גיא 09/06/2017 13:56 חרטטן
כמה אפשר להשמיע אותו? ריבוע נדלן, אלוט, בזק, הדולרלפני מספר חודשים ועוד. כל כך הרבה טעויות ואתם מחזיקים ממנו או מניתוחים טכנים בכללי? די עם הבלוף הזה. דרך אגב הוא גם פוגע לפעמים אני לא אומר שלא
לגיא 09/06/2017 17:04 כל אחד חייב לפגוע לפעמים ......
זה היה נס עם שהוא פוגע לפעמים ונכשל ב 100 אחוז מהפעמים זה פשוט בלתי אפשרי מבחינה הסטטיסטית . אבל אחוז ההצלחות שלו לא עולה על מספר הכישלונות לכן אין ערך להמלצות שלו ,הוא לא יותר טוב מניחוש של כל משקיע אחר .
8 אלי 09/06/2017 13:54 תודה רבה
על הניתוחים היפים , שבת שלום.
7 דוד 09/06/2017 11:59 אייל אני 20 בבורסה כול הזמן רק עליות אתה אומר גם במפולת
אייל תזקור טוב גם במפולת אמרתה עליות וזה נגמר ב580 מדד 25 ופו שוב אתה מחלל אטו דבר זה רק לפיל את הציבור הבורסה הי פנייה לנפילות תזהרו הבורסה לו טובה פו גם לשלם 25 אחוז מס וגם הבורסה בסי זה אומר שמהמרים בקזנו יותר טוב
אדי 22/06/2017 09:23 יותר טוב זה ללמוד עברית קודם.
ורק אחר-כך לכתוב משהו באינטרנט. הרגת לי את המוח.
אדי 22/06/2017 07:49 יותר טוב זה ללמוד עברית קודם.
ורק אחר-כך לכתוב משהו באינטרנט. הרגת לי את המוח.
יובל 09/06/2017 16:04 דביד,למא בורשא פו לו תוב? (ל"ת)
6 דני 09/06/2017 10:49 לא שכחנו את המלצתו על טבע
כשטבע היתה ב 11900 אמרת שאולי זה ידשדש בשערים הללו אבל לא נראה את זה מתחת לשער הנ"ל ביינתיים ראינו את זה גם מתחת לפני 10000 השאלה היא מה עכשיו
G 10/06/2017 21:21 שים הכל עליה עכשיו הבומים בדרך לעושר שים הכל (ל"ת)
5 ניצן 09/06/2017 09:47 אל על
אייל ועדי שלום רב ברשותכם ניתוח של מניית אל על
4 עופר 09/06/2017 09:42 קמהדע,סרגון....... (ל"ת)
3 אבשלום 09/06/2017 08:35 כמה קל וכיף להתעשר מסחר ניירות עולות ועולות !!!
כל ירידה הזדמנות לעשות ממוצעים ולקנות עוד ועוד! שבת שלום ליהודים מהימין אוהבי ארץ ישראל. עם ישראל
אבשרע 09/06/2017 12:12 ומה עם אלו מהשמאל שבנו לשרץ כמוך מדינה? מה איתם?
להם לא מגיע שבת שלום? הם פשוט החכמים ומרוויחים הון בבורסה ומאפשרים לטינופות כמוך להפסיד הכל ובשקט ולהיות פקידים בדואר עבור 4000 שקל בחודש.
אחד מהעם 09/06/2017 15:46 למה אתה מקלל? אבשלום לא קילל אף אחד!
הוא בירך את מי שהוא רוצה לברך. לא נראה לך? תברך את מי שאתה רוצה. אבל רק תברך, אל תקלל!
אבשרע 09/06/2017 16:36 לא צריך לקלל בכדי להיות שרץ.
זה הוא וזאת בחירתו וכמוהו אנו מנפמפים בקלות לדרפור או לג'הינום בסוף הדרך ימינה.
אבשלום חום 09/06/2017 14:38 שבת שלום לכל היהודים באשר הם בארץ ובעולם!
מכל צבעי הקשת הפוליטית. מכל התרבויות. מכל הצבעים הדעות והאמונות. כוחנו באחדותנו ואני מציע לעצמי שאפסיק לסכסך.....! יחד נפריח את ארצנו. נעזור לזולת. נתרום באהבה. רק אהבה טהורה מנצחת
גוגו 09/06/2017 18:10 נעזור לזולת דעא"ש וחבריהם מסכנים. (ל"ת)
אבשלום חום 09/06/2017 14:34 דנאל כח אדם עלתה 14000% (פי 140)
מיליון שח נהפכו ל- 14 מיליון שח. ב-85% מניירות ת"א 100 ממוצעים ותתעשרו!!!!!! מה לגבי הסמאל ההזוי והמטורף? אסביר: הסמול אשם בכל הצרות. הסמול כבש באכזריות במלחמה מיותרת את הערבים. עכשיו הסמול "מיילל כחתול די לכיבוש". אז למה הסמול כבש באכזריות??? א"י לעם ישראל.עובדה!!!
גוגו 09/06/2017 18:09 לכלומניק
הראש שלך סמול מכסימום מידיום לא יותר. הסמול כבש את הערבים? את השטח הוא לא כבש הבנתי?מה עם הימין לא השתתף בכיבוש? היו מסורבי גיוס? מלחמה מיותרת מלחמת השחרור? אז היכן היית זרוק אם השמאל לא היה מביא לי ולך מדינה? אני שומרוני שחי כאן מאות שנים לפניך אז ארץ ישראל לא שלי? נסה לדפוק הרש בעדינות בקיר ו8הגד לעצמך בשקט אני דפוק דמיקולו.
מיקי 09/06/2017 11:39 אם הייתי עשה כך באידיבי או אפריקה ועוד הייתי פושט רגל (ל"ת)
2 יואל 09/06/2017 08:19 עוד לא התאוששנו מההמלצה שלו על קמהדע עכשיו מביא לנו
את מניות הגז שהם הבלוף הכי גדול של המדינה. איפה קרן העושר המובטחת? איפה המשקיעים שברחו לא להתקרב
1 אשר 09/06/2017 08:08 תודה רבה אייל
הסקירות שלך מועילות כתמיד
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש