ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מנתח את כיוון המדדים המובילים, ומסמן מניה בת"א שנראית הזדמנות קניה

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס לסיטואציה במדדי המניות המובילים בארץ ובעולם
תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    אשמח לניתוח אכני של סאני תקשורת לטווח הארוך והקצר (ל"ת)
    אריאל 18/06/2017 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    טיפ
    טיפ 17/06/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ארקו החזקות כבר מספר ימים בירידות קלות ללא סיבה מיוחדת, החברה הציגה דוח רבעון חיובי מאוד, בנוסף בימים אלו הנהלה צריכה להודיע האם החבר תנפיק מניות בוולסטריט, לעניות דעתי קניה חזקה
    סגור
  • 24.
    בקשה לניתוח טכני - חברת טבע
    כנגורו 11/06/2017 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שלום לעדי ולאייל, לאחרונה, מסתמנת התאוששות בנייר ואף ביום חמישי האחרון, הנייר בארה"ב חצה את רף ה- 30 דולר. האם ארוע זה מהווה סנונית לבאות ולשינויי מגמה. בטוחני שרבים מגולשי האתר יהיו שמחים לשמוע את דעתך, כולל הגברת כהן מתל-אביב (כן, אני יודע שכולם מכירים את זו מחדרה), שכספי הפנסיה והקרנות שלה מושקעים גם בחברה עולמית זו.
    סגור
  • הוא יודע בדיוק כמוך אין נבאים מאז חורבן ...
    1 14/06/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית שני אפילו עם הם מציירים לך גרפים ממוספרים יפים אדומים וירוקים עם נרות שבת
    סגור
  • 23.
    איל מדוע אינך מגיב להודעות על מניות שהמלצת כסרכון (ל"ת)
    דויד 11/06/2017 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    עליות ? רק ביוןם ששי הנסדאק 1.8 למטה. (ל"ת)
    ר 11/06/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    אייל גורביץ חרטטן
    צפוני 11/06/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    המליץ על אלרון ומאז ירדה 20% בושה וחרפה. בגללו הפסדתי הרבה כסף. אל תקשיבו לו בכלל
    סגור
  • גורביץ
    משקיע 11/06/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה לא יודע כמה אתה צודק המליץ על סרגון מאז ירדה יותר מערה אחוז המליץ על ריבוע נדלן רק יורדת המליץ על אינטרנט זהב רק יורדת איך ביז פוקטל מעסיקים אותו לא להקשיב לו ממש
    סגור
  • 20.
    כנסו לטבע מהר עליות חזקות בדרך (ל"ת)
    מומחה 10/06/2017 21:22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • אתה נותן ביטחונות ? (ל"ת)
    אני 11/06/2017 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    בושה
    יוסי 10/06/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בושה שלוקח לאתר שעות לפרסם תגובת קורא. זה מריח צנזורה מיותרת,\או לחילופין שולחים התגובות לאישור מישהו מהמערכת שנמצא באבו דאבי....., מה שלא יהיה זאת בושה לאתר...
    סגור
  • 18.
    זומטאג (ל"ת)
    רמי 10/06/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לאורך 100 שנה הבורסות "רק" עולות
    יוסי 10/06/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום, כל מי שקרא ספרות של ניתוח טכני של מניות/מדדים מבין על פי הראיונות השבועיים כאן שהניתוח הנעשה כאן הוא לטווח הארוך "מאוד". כל מי שקרא ניתוח טכני של מומחים באתרים אחרים בעולם כמו, אינווסטינג, סטוקצ'ארט, ועוד ועוד, יודע שיש עשרות רבות של כלים אותם יש לנתח כדי להגיע למסקנה. מה שרואים כאן זה שימוש ב3-4 אינדיקטורים בלבד (ממוצע נע, רצועות בולינגר, וקוו מגמה, רמת תמיכה / התנגדות), אלו הכלים הבסיסיים והפשוטים ביותר מארסנל הכלים, אולם לטווחים ארוכים הם מספיקים. לסיכום, כל מדד בעולם עלה לעומת עשרות שנים אחורה, ומכאן כל תיקון של ירידות בכל עוצמה שהיא, בהמשך, נעלם עד לתיקון הבא. החשוב כאן הוא שיש קוראים שמצפים לרמת ניתוח גבוהה תוך שימוש בכלים מורכבים יותר או ניתוח לזמן קצר יותר, ומה שמר גורביץ מציג הן כלים פשוטים מאוד ואמירות פשוטות מאוד שאינן עולות בקנה אחד עם חלקים רבים של התיאורייה הקיימת והמורכבת הרבה יותר. זה לא "ניתוח טכני", זה בולשיט ברמה הנמוכה ביותר. אין בדבריי כדי לומר שניתוח טכני הוא כלי מסייע להשקעה טוב או רע. ברמת ההצגה והניתוח הנוכחי כל מה שיאמר על ידי גורביץ יתקיים בטווח הארוך
    סגור
  • זה לא משנה באיזה כלים כל אחד משתמש ....
    יוסף 11/06/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רצועות ,התנגדיות ועוד 1000 כלים הקיימים בעולם האשליות של הניתוח הטכני בסופו של דבר שלשיטה מסוימת אין קונסנזוס גם אין לה שום ערך אינפורמטיבי ,בכל כלי שתשתמש בספו של דבר הגרף הלך אחרי המפרש ולא המפרש אחרי הגרף .
    סגור
  • 16.
    שאלה לסוחרי המעוף - כמה פותח המעוף ביום ראשון ? (ל"ת)
    המתחזה 10/06/2017 01:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    על מניות הגז הוא לא יודע מה עם רציו
    אילנית 09/06/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תענה לכל אלה ששואלים אותך כבר חודש וחצי אתה אולי פוחד לענות
    סגור
  • 14.
    לשורטיזם
    שולמן 09/06/2017 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קוס אמא שלכם אם תיתנו לי להמשיך להפסיד
    סגור
  • 13.
    "כשייגמר התיקון תראו עליות"
    משה 09/06/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    2 50
    "כשייגמר התיקון תראו עליות" ניתוח מבריק. חחחחחח מסממני הבועה - היבטחון המופרז שלו
    סגור
  • 12.
    לחבר גורביץ' המשך
    100 09/06/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    141 25
    איני מבין את התעקשותן של הגרפים שהכל כל כך ורוד ונפלא. והרי הכל שחור ורע ומר. נאלץ אני להאמין למומחה בשיטה כמוך..אך בכל זאת אלך אחרת. קשה לי להגיד בהצלחה בהקשר לכתביך האופטימים למעלה..אבל..אנו נמצאים בקצה קצהו של המידרון האופציונלי שמתארך קצת יותר מידי..זה מזכיר את הגמדון שרץ במדרון וכשהדרך היורדת נגמרת הוא ממשיך לרוץ באוויר עד התרסקותו. אנו במצב הרע מעולם מבחינה כלכלית ומדינית ובטחונית ודמוגרפית ועוד ובעצם ברוב הדברים שתבחן. התווסף לנו לאחרונה הדונאלד שאולי הוא הגורם שהעולם חיכה לו להידחף על ידו לתהום. מי ששמע או ראה אמש את ראש הFBI ג'יימס קומי שבהכירנו אותו היטב..והוא הטוב ששרת אותם מעולם..יכול להבין באיזה מנהיג עולם הזוי אנו נמצאים איתו אבל ללא ספק יודח במהרה.
    סגור
  • 11.
    חבר אייל..
    100 09/06/2017 14:18
    הגב לתגובה זו
    182 29
    ועוד פעם..לא עוד..וממש ניגמרו הקלמנטינות עד לאחרונה..שבת טובה.
    סגור
  • ל100
    כלכלה מכללת תל חי 09/06/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מצטערים. בחום הצהריים היקשנן 15 נגד דבריך.
    סגור
  • 10.
    מה יהיה עם המנחים ליד אייל.....
    מה יהיה 09/06/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    2 18
    אני ממש אוהבת את האתר שלכם אבל בחיייייאת, מה קורה עם המגישים ליד גורביץ? כל פעם מתחלף/ת כוכב אחר והם חסרי ביטחון, מגמגמים בשאלות ,מגלים חוסר הבנה. רק להביט על מבטי הבוז של גורביץ כל פעם שנשאלת שאלה זה מביך עבור המגישה... נראה שהם חסרי ידע טכני ושואלים שאלות קלוץ'. אין מישהו או מישהי רהוט/ה ובעל ביטחון עצמי בכל העיתון...?...... או שפשוט יעמיקו את הידע וידעו לשבת מול מצלמה....
    סגור
  • למה יהיה
    קצין וג'נטלמן. 09/06/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    10 0
    היגזמת וליכלכת. תן לצירים/ות צ'אנס..הם לא נוראים כמו שתיארת..יש מקום לשיפור ואייל לא טיפוס בז ומזלזל..אבל אני בטוח שיגיעו רחוק יחד עם המרואיין אייל.
    סגור
  • 9.
    חרטטן
    גיא 09/06/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כמה אפשר להשמיע אותו? ריבוע נדלן, אלוט, בזק, הדולרלפני מספר חודשים ועוד. כל כך הרבה טעויות ואתם מחזיקים ממנו או מניתוחים טכנים בכללי? די עם הבלוף הזה. דרך אגב הוא גם פוגע לפעמים אני לא אומר שלא
    סגור
  • כל אחד חייב לפגוע לפעמים ......
    לגיא 09/06/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    13 4
    זה היה נס עם שהוא פוגע לפעמים ונכשל ב 100 אחוז מהפעמים זה פשוט בלתי אפשרי מבחינה הסטטיסטית . אבל אחוז ההצלחות שלו לא עולה על מספר הכישלונות לכן אין ערך להמלצות שלו ,הוא לא יותר טוב מניחוש של כל משקיע אחר .
    סגור
  • 8.
    תודה רבה
    אלי 09/06/2017 13:54
    הגב לתגובה זו
    4 8
    על הניתוחים היפים , שבת שלום.
    סגור
  • 7.
    אייל אני 20 בבורסה כול הזמן רק עליות אתה אומר גם במפולת
    דוד 09/06/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אייל תזקור טוב גם במפולת אמרתה עליות וזה נגמר ב580 מדד 25 ופו שוב אתה מחלל אטו דבר זה רק לפיל את הציבור הבורסה הי פנייה לנפילות תזהרו הבורסה לו טובה פו גם לשלם 25 אחוז מס וגם הבורסה בסי זה אומר שמהמרים בקזנו יותר טוב
    סגור
  • יותר טוב זה ללמוד עברית קודם.
    אדי 22/06/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורק אחר-כך לכתוב משהו באינטרנט. הרגת לי את המוח.
    סגור
  • יותר טוב זה ללמוד עברית קודם.
    אדי 22/06/2017 07:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורק אחר-כך לכתוב משהו באינטרנט. הרגת לי את המוח.
    סגור
  • דביד,למא בורשא פו לו תוב? (ל"ת)
    יובל 09/06/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    לא שכחנו את המלצתו על טבע
    דני 09/06/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    12 4
    כשטבע היתה ב 11900 אמרת שאולי זה ידשדש בשערים הללו אבל לא נראה את זה מתחת לשער הנ"ל ביינתיים ראינו את זה גם מתחת לפני 10000 השאלה היא מה עכשיו
    סגור
  • שים הכל עליה עכשיו הבומים בדרך לעושר שים הכל (ל"ת)
    G 10/06/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אל על
    ניצן 09/06/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אייל ועדי שלום רב ברשותכם ניתוח של מניית אל על
    סגור
  • 4.
    קמהדע,סרגון....... (ל"ת)
    עופר 09/06/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 3.
    כמה קל וכיף להתעשר מסחר ניירות עולות ועולות !!!
    אבשלום 09/06/2017 08:35
    הגב לתגובה זו
    6 7
    כל ירידה הזדמנות לעשות ממוצעים ולקנות עוד ועוד! שבת שלום ליהודים מהימין אוהבי ארץ ישראל. עם ישראל
    סגור
  • ומה עם אלו מהשמאל שבנו לשרץ כמוך מדינה? מה איתם?
    אבשרע 09/06/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    22 25
    להם לא מגיע שבת שלום? הם פשוט החכמים ומרוויחים הון בבורסה ומאפשרים לטינופות כמוך להפסיד הכל ובשקט ולהיות פקידים בדואר עבור 4000 שקל בחודש.
    סגור
  • למה אתה מקלל? אבשלום לא קילל אף אחד!
    אחד מהעם 09/06/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    7 6
    הוא בירך את מי שהוא רוצה לברך. לא נראה לך? תברך את מי שאתה רוצה. אבל רק תברך, אל תקלל!
    סגור
  • לא צריך לקלל בכדי להיות שרץ.
    אבשרע 09/06/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה הוא וזאת בחירתו וכמוהו אנו מנפמפים בקלות לדרפור או לג'הינום בסוף הדרך ימינה.
    סגור
  • שבת שלום לכל היהודים באשר הם בארץ ובעולם!
    אבשלום חום 09/06/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מכל צבעי הקשת הפוליטית. מכל התרבויות. מכל הצבעים הדעות והאמונות. כוחנו באחדותנו ואני מציע לעצמי שאפסיק לסכסך.....! יחד נפריח את ארצנו. נעזור לזולת. נתרום באהבה. רק אהבה טהורה מנצחת
    סגור
  • נעזור לזולת דעא"ש וחבריהם מסכנים. (ל"ת)
    גוגו 09/06/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • דנאל כח אדם עלתה 14000% (פי 140)
    אבשלום חום 09/06/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מיליון שח נהפכו ל- 14 מיליון שח. ב-85% מניירות ת"א 100 ממוצעים ותתעשרו!!!!!! מה לגבי הסמאל ההזוי והמטורף? אסביר: הסמול אשם בכל הצרות. הסמול כבש באכזריות במלחמה מיותרת את הערבים. עכשיו הסמול "מיילל כחתול די לכיבוש". אז למה הסמול כבש באכזריות??? א"י לעם ישראל.עובדה!!!
    סגור
  • לכלומניק
    גוגו 09/06/2017 18:09
    הגב לתגובה זו
    12 12
    הראש שלך סמול מכסימום מידיום לא יותר. הסמול כבש את הערבים? את השטח הוא לא כבש הבנתי?מה עם הימין לא השתתף בכיבוש? היו מסורבי גיוס? מלחמה מיותרת מלחמת השחרור? אז היכן היית זרוק אם השמאל לא היה מביא לי ולך מדינה? אני שומרוני שחי כאן מאות שנים לפניך אז ארץ ישראל לא שלי? נסה לדפוק הרש בעדינות בקיר ו8הגד לעצמך בשקט אני דפוק דמיקולו.
    סגור
  • אם הייתי עשה כך באידיבי או אפריקה ועוד הייתי פושט רגל (ל"ת)
    מיקי 09/06/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    עוד לא התאוששנו מההמלצה שלו על קמהדע עכשיו מביא לנו