13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

יוצאת למהלך ארוך: מניה בת"א שמסיימת דשדוש - והכיוון מעלה

 |  24
זווית טכנית
Share
2008 היתה מזמן אבל אני בטוח שיש לא מעט שהשנה הזאת עוד תקועה להם חזק בגרון. צלילת בז של יותר מ-80% במחירה של מניה מספיקה כדי לא להשכיח ממך את השנה. מאז לא קרה כלום. כמו מתאגרף שחוטף על ימיi ועד שמאל ונזקק לזמן התאוששות כך גם מניה. הרי לא היא זו שחוטפת אלא המשקיעים. וגם הם זקוקים לזמן כדי לאחות את השברים.
 
מאז 2009 אפריקה נכסים (-3.1%) אפריקה נכסים 7,817 -3.1% 14:51 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה נכסים בסיס:8,067 פתיחה:8,011 גבוה:8,098 נמוך:7,789 תמורה:279,838 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מדשדשת. עד עתה.
 
1. בגרף הרבעוני אפשר לראות את הדשדוש בין 17.17 שקל למניה לבין 72.22 שקל למניה. ולפני שתגידו שזה גדול מדי אומר שדשדוש אינו עניין של משרעת אלא של דינמיקה. 


2. עומק הדשדוש עומד על כ-80% כפי שהוא נמדד באחוזים מלמעלה למטה, מה שמעיד על פוטנציאל העליות של המניה.

3. בגרף החודשי אפשר לראות את הפריצה של החודש האחרון. 

4. בשלושת החודשים הקודמים לא צלח הדבר והמניה הותקפה על ידי גלים של היצע.

5. בגרף השבועי אפשר לראות כיצד מיד לאחר פריצתה של רמת התנגדות זו היא הופכת לשמש כרמת תמיכה, מה שמעיד על מהימנות הפריצה.

6. המשמעות היא שאפריקה נכסים סיימה את תקופת הדשדוש, ביססה את הפריצה ופניה מעלה. 7. והיעד לפחות למחיר של 130 שקל למניה. 
 
 
* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ'
 
** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-15 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
15 ג'ו 02/08/2017 22:08 הכייון "מעלה" כבר 3 חודשים
רווחים מצויינים מאז ההמלצה שלך הדשדוש יוצא למהלך עמוק מאוד. מאז ירדה 12% וכבר 3 חודשים במחזורים נמוכים. הנייר לא סחיר. כיצד הזמנת את כל היועצים לנייר " מת"? אם לא להשתחרר ממניות של אינטרסנטים. לא קונה את ההמלצות שלך יותר. פשוט איום. כנ"ל לגבי אלרון ,סרגון ועוד. הפסדים גדולים...
14 ג'ו 06/06/2017 13:15 ההמלצות שלך גורמות להפסדים ברורים
ברגע שהמלצת על אפריקה נכסים וקראת לכל היועצים הנה יש מניה "חמה" היא התקררה ב5.5% מאז.ראה סרגון ב - 1148 אמורה לפרוץ כלפי מעלה.קניתי ב1100 ומה קרה מאז הפסדתי 12.5% מאז ההמלצה. על פניו ההמלצות שלך מזמינות קונים על מנת שמקורבים יוכלו לממש במחירים נוחים להם ולעשות רווחים. 5 גופים ממליצים החזק בסרגון ולא מדברים על קנייה כלל. הטכני לא שווה מאומה מבחינתי וכעת למדתי על בשרי. בזמן שקניתי סרגון קניתי נובה באותו יום ומאז אני ברווח של 11% והיד נטוייה. אז הטכני משמש אינטרסנטים ואין לו שום משמעות כרגע. אין אמון מר אייל היקר.
13 רמי 30/05/2017 09:52 תל אביב
אבקש ניתוח למניית ננו דיינמנשן
12 אנונימי 28/05/2017 11:04 אפריקה נכסים איזה מחזור יש במניה בכלל ?
על זה אתה נותן סקירה זו הרצה , חברת אפריקה במשבר על מה אתה כותב , שירות איתותים זה מה שחשוב לך , תמשיך לאותת , טכני זה בלוף אחד גדול .
11 אנונימי 28/05/2017 09:45 סתם קשקושים
בחייך גורוביץ צא למד בחו"ל על ניתוח מניות , איך כתב הודעה מספר 1 אם תאה טועה לגבי טבע בכבר ב-40% כבר ירידה , אז הטכני שלך לא שווה כלום וזה סתם כלי , להיות חכם אחרי מעשה זו לא חוכמה , איפה הייתה במשבר 2008 ? זו הפרנסה שלך וזהו , אבל טכני הוא כלי לספוקלנטים ולמהמרים שורטיסטים , כאן השיטה לא חוקית בחו"ל קראתי זה מאסר בפועל להשתמש במכונות אוטומטיות ולווסת מניות , זה מאסר בפועל , שלילת רישיון וסגירת בית ההשקעות אבל זה יגמר , כשיתחילו החקירות .
10 הלחמי יוסי 27/05/2017 18:52 סרגון
תתיחס בבבקשה לסרגון מאז המלצתך התפרקה ב-12%
ג'ו 06/06/2017 14:38 ההמלצות שלך גורמות להפסדים ברורים
הוא יתחיל להמליץ מחדש אחרי שתיחתך עוד. מי צריך את הטכני. מי שהשתמש בהמלצותיו רק הפסיד.ציין בסרגון המחזורים קטנים מה שמעיד על מיעוט המוכרים. האם המניה צריכה לעבור ריאקציה חזקה למטה על מנת לעלות מעלה הרי צריך להיות הפוך. לעלות במחזורים גדולים ולא לרדת במחזורים גדולים. זו השחלה לשמה ועוד בנייר עם תנודתיות וחוסר יציבות בעסקיו.עם כל הכבוד לטכני ואין שום כבוד לו.
9 איציק 26/05/2017 21:39 המלצה
מומלץ מאוד לקנות את מנית אנליסט קניתי שבוע שעבר והיא כבר עלתה איזה 8 אחוז לקנות לטווח ארוך
איציק 27/05/2017 13:35 ..
מטריקס סליחה
8 Lavironen 25/05/2017 16:48 סה״כ אני עוקב, בתקופה האחרונה אייל הצליח לא מעט
אין 100 אחוז הצלחה. אני אישית לא מאמין בניתוח טכני בלבד, אבל אי אפשר לבטל אותו, להתמש בו כנדבח זה נחמד, אני מכיר ממש מעטים שמרויחים מניתוח טכני, רובם מרוויחים את זה בללמד או להיות בתקשורת, לא כל כך ממסחר בניתוח טכני. בהצלחה לכם
אנונימי 28/05/2017 11:07 זה הכול קשקושים , במה הוא צדק תן לנו רשימה
זה הכול הימורים טכני זה בלוף משמש כאן שורטיסטים וספקולנטים , תעורר במה הוא מדייק , זה אתר לעשיית רווחים מהירים ,ממתי מנתח טכני יושב באתר ועושה כסף בשיתוף האתר בכול בלוף .
7 פשוט ליצן 24/05/2017 18:45 סרגון נפלה 12 אחוז מאז ההמלצה שלך
בושה וחרפה
דורון 28/05/2017 18:36 איל למה אתה לא מגיב ? (ל"ת)
1 30/05/2017 08:42 אייל לא מגיב מכוון שהוא יודע ......
שעדיף לו לא להגיב
6 יוסי 24/05/2017 16:22 תחזיות הזויות של אייל - שומר נפשו ירחק !
אם הייתי שומע ל-30 אחוז מהתחזיות שלך אייל הייתי כבר הומלס מזמן ! עאלק עוד מומחה... ):
5 אנונימי 24/05/2017 14:24 הטכני זה כלי לא נכון ולא מדוייק
טכני הפך להיות כלי לסוחרים יומיים ספקולנטים שורטיסיטים שמשחקים במכונות אוטומטיות שביצוע הפעולה בהם יותר מהיר למכירה ולקניה , שוק של הימורים בשיטת קזינו וויסות מניות בארץ בתיאום עם ברוקרים בחו"ל גם על מניות נבחרות כמו טבע וגם על השער דולר שקל , שימו לב בשעת המסחר החופפת כאן בשעה האחרונה של המסחר כאן ולתחילת המסחר בחו"ל , מה קורה למשל במניית טבע ואיזה מחזור יש בשעה אחת ותנודתיות יש ,הכול מתואם ומווסת , כאן יש פרצות בחו"ל זה מאסר בפועל ואיסור בשימוש למסחר במכונות אוטומטיות , גם פיסלת רישיון של בעלי בתי השקעות וקנס ,לכן הבורסה שלנו היו בה יותר מ-700 חברות ועכשיו רק בקושי 400 ,כול החברות בורחות מכאן בגלל המהמרים האלו ,הגיע הזמן לחקור את הדבר התחילו באופציות בינריות צריך להמשיך עוד לחקור עשו שם רע למדינת ישראל הפילו אנשים מכול העולם בפח בהרבה כסף , הבורסה כאן הפכה להיות קזינו של הימורים ומהמרים שרק כסף והרס מעניין אותם , הרסו לנו את הבורסה וגם את קופות הגמל והפנסיה שלנו גם בנק הפועלים המושחת שותף לזאת כול שנה הוא נותן 4 מיליארד ש"ח לבתי השקעות אשראי למשחק הימורים זה מרוויח ריביות ועמלות.
4 רואה הפוך 24/05/2017 12:56 כאשר מסובבים את הגרף
מתבלבלים - ותמיד ממליצים שהמנייה בשיא ... ואז היא יורדת. לפעמים נכון להסתכל על הגרף כמו שהוא ולא להפוך אותו. השיטה היא קנה בזול ומכור ביוקר (לא הפוך)
1 24/05/2017 19:01 זה לא משנה איך אתה מסתכל בגרף ......
גם שתהפוך אותו דבר לא ישתנה כדברי באפט "הבנתי שניתוח טכני לא עובד ברגע שהפחתי את הגרף וקבלתי אותו תוצאה "
3 עופר 24/05/2017 11:49 כמו סרגון שרק נופלת מאז שהמלצת? (ל"ת)
2 sus 24/05/2017 10:40 לגבה טבע הי הגיעה גם בשנים קודמות ל8800 בתחתית שלה כך ג
אני 20 שנה בבורסה זה היזדמנות קניה לתווך ארוך אם הרבה סבלנות כול פעם שהי תיפול זה הזמן רק לקנות קוראים לזה לאסוף סחורה
1 אנונימי 24/05/2017 09:48 שאלה לגבי טבע
זוכר את הניתוח לפני מספר חודשים אמרת קו תחתון קניה 17,000 אלף נקודות , לאחר מכן אמרת קו תחתון קניה 12,000 נקודות , אתה כבר יודע כמה הפרש זה מהתחזית הראשונה שלך לאחרונה , ועוד ציינת בתחזית השנייה לשים בכספת כלומר לטווח ארוך , היום המניה נמצאת מתחת ל - 10,500 נקודות , נראה שהטכני לא עובד ,הבאת תרשימים וגרפים משנים קודמות , אז מה אומר עכשיו לגבי טבע ? מה דעתך האם זה קו תחתון ויש כאן הזמנות למגמה מעלה ארוכת טווח או ש....? אשמח לקבל תשובה , או שתעלה אותה שוב בסיקוריך מזווית טכנית מצולם או במסר כתוב , בתודה
יוסף 24/05/2017 19:08 טוב שאתה שאתה מתחיל להבין .....
שניתוח טכני שווה לשימפנזה שזורקת הרבה מאוד מאות חצים למטרה לפעמים היא קולעת מתוך חוק מספרים גדולים אבל את הרוב הגדול היא מפספסת בגדול . לניתוח הטכני אין שום ערך מוסף מבחירת מניות באופן הקראי אבל לאנשים נוח יותר להאמין שהם רואים בציורים דברים שאינם שם בחוץ בדיוק כמו כל אדם המביט בציורי הרורשך .
יאיר 25/05/2017 00:29 אקראי
אומרים אקראי ולא הקראי. וכמו שאתה לא יודע עברית ככה אתה גם לא מבין את עקרונות ומטרות הניתוח הטכני.
ליאיר 25/05/2017 08:46 אני מבין מספיק ................
ויודע שכל הנחות היסוד של ניתוח הטכני הם הזויים מיסודם כמו כמו כן כל מנתח טכני רואה את הציור הגרפי בצורה אחרת בדיוק כמו שמתבונן רואה בציורי רורשך .כנראה גם אתה עד כדאי כך אוויל שמקשר בין שגיאות כתיב להבנה של עקרונות ניתוח הטכני ששווה לשימפנזה הזורקת חצים למטרה . בשביל זה אני גם לא מתפלא שאחד כמוך עושה הקשרים בהטעיות לוגיות צורמות ושמקשר בין הבנה בשיטה מסוימת ובין שגיאות כתיב ומסיק מסקנה אווילה "החכם עיניו בראשו, והכסיל בחושך הולך ".
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש