ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

יוצאת למהלך ארוך: מניה בת"א שמסיימת דשדוש - והכיוון מעלה

אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
2008 היתה מזמן אבל אני בטוח שיש לא מעט שהשנה הזאת עוד תקועה להם חזק בגרון. צלילת בז של יותר מ-80% במחירה של מניה מספיקה כדי לא להשכיח ממך את השנה. מאז לא קרה כלום. כמו מתאגרף שחוטף על ימיi ועד שמאל ונזקק לזמן התאוששות כך גם מניה. הרי לא היא זו שחוטפת אלא המשקיעים. וגם הם זקוקים לזמן כדי לאחות את השברים.
מאז 2009 אפריקה נכסים +1.64% אפריקה נכסים 8,860 +1.64% אפריקה נכסים בסיס:8,717 פתיחה:8,601 גבוה:8,890 נמוך:8,601 תמורה:2,202,492 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדשדשת. עד עתה.
1. בגרף הרבעוני אפשר לראות את הדשדוש בין 17.17 שקל למניה לבין 72.22 שקל למניה. ולפני שתגידו שזה גדול מדי אומר שדשדוש אינו עניין של משרעת אלא של דינמיקה. 

2. עומק הדשדוש עומד על כ-80% כפי שהוא נמדד באחוזים מלמעלה למטה, מה שמעיד על פוטנציאל העליות של המניה.

3. בגרף החודשי אפשר לראות את הפריצה של החודש האחרון. 

4. בשלושת החודשים הקודמים לא צלח הדבר והמניה הותקפה על ידי גלים של היצע.

5. בגרף השבועי אפשר לראות כיצד מיד לאחר פריצתה של רמת התנגדות זו היא הופכת לשמש כרמת תמיכה, מה שמעיד על מהימנות הפריצה.

6. המשמעות היא שאפריקה נכסים סיימה את תקופת הדשדוש, ביססה את הפריצה ופניה מעלה. 

7. והיעד לפחות למחיר של 130 שקל למניה. 
 
* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ'
** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    הכייון "מעלה" כבר 3 חודשים
    ג'ו 02/08/2017 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רווחים מצויינים מאז ההמלצה שלך הדשדוש יוצא למהלך עמוק מאוד. מאז ירדה 12% וכבר 3 חודשים במחזורים נמוכים. הנייר לא סחיר. כיצד הזמנת את כל היועצים לנייר " מת"? אם לא להשתחרר ממניות של אינטרסנטים. לא קונה את ההמלצות שלך יותר. פשוט איום. כנ"ל לגבי אלרון ,סרגון ועוד. הפסדים גדולים...
    סגור
  • 14.
    ההמלצות שלך גורמות להפסדים ברורים
    ג'ו 06/06/2017 13:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ברגע שהמלצת על אפריקה נכסים וקראת לכל היועצים הנה יש מניה "חמה" היא התקררה ב5.5% מאז.ראה סרגון ב - 1148 אמורה לפרוץ כלפי מעלה.קניתי ב1100 ומה קרה מאז הפסדתי 12.5% מאז ההמלצה. על פניו ההמלצות שלך מזמינות קונים על מנת שמקורבים יוכלו לממש במחירים נוחים להם ולעשות רווחים. 5 גופים ממליצים החזק בסרגון ולא מדברים על קנייה כלל. הטכני לא שווה מאומה מבחינתי וכעת למדתי על בשרי. בזמן שקניתי סרגון קניתי נובה באותו יום ומאז אני ברווח של 11% והיד נטוייה. אז הטכני משמש אינטרסנטים ואין לו שום משמעות כרגע. אין אמון מר אייל היקר.
    סגור
  • 13.
    תל אביב
    רמי 30/05/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבקש ניתוח למניית ננו דיינמנשן
    סגור
  • 12.
    אפריקה נכסים איזה מחזור יש במניה בכלל ?
    אנונימי 28/05/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על זה אתה נותן סקירה זו הרצה , חברת אפריקה במשבר על מה אתה כותב , שירות איתותים זה מה שחשוב לך , תמשיך לאותת , טכני זה בלוף אחד גדול .
    סגור
  • 11.
    סתם קשקושים
    אנונימי 28/05/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בחייך גורוביץ צא למד בחו"ל על ניתוח מניות , איך כתב הודעה מספר 1 אם תאה טועה לגבי טבע בכבר ב-40% כבר ירידה , אז הטכני שלך לא שווה כלום וזה סתם כלי , להיות חכם אחרי מעשה זו לא חוכמה , איפה הייתה במשבר 2008 ? זו הפרנסה שלך וזהו , אבל טכני הוא כלי לספוקלנטים ולמהמרים שורטיסטים , כאן השיטה לא חוקית בחו"ל קראתי זה מאסר בפועל להשתמש במכונות אוטומטיות ולווסת מניות , זה מאסר בפועל , שלילת רישיון וסגירת בית ההשקעות אבל זה יגמר , כשיתחילו החקירות .
    סגור
  • 10.
    סרגון
    הלחמי יוסי 27/05/2017 18:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתיחס בבבקשה לסרגון מאז המלצתך התפרקה ב-12%
    סגור
  • ההמלצות שלך גורמות להפסדים ברורים
    ג'ו 06/06/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא יתחיל להמליץ מחדש אחרי שתיחתך עוד. מי צריך את הטכני. מי שהשתמש בהמלצותיו רק הפסיד.ציין בסרגון המחזורים קטנים מה שמעיד על מיעוט המוכרים. האם המניה צריכה לעבור ריאקציה חזקה למטה על מנת לעלות מעלה הרי צריך להיות הפוך. לעלות במחזורים גדולים ולא לרדת במחזורים גדולים. זו השחלה לשמה ועוד בנייר עם תנודתיות וחוסר יציבות בעסקיו.עם כל הכבוד לטכני ואין שום כבוד לו.
    סגור
  • 9.
    המלצה
    איציק 26/05/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מומלץ מאוד לקנות את מנית אנליסט קניתי שבוע שעבר והיא כבר עלתה איזה 8 אחוז לקנות לטווח ארוך
    סגור
  • ..
    איציק 27/05/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטריקס סליחה
    סגור
  • 8.
    סה״כ אני עוקב, בתקופה האחרונה אייל הצליח לא מעט
    Lavironen 25/05/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אין 100 אחוז הצלחה. אני אישית לא מאמין בניתוח טכני בלבד, אבל אי אפשר לבטל אותו, להתמש בו כנדבח זה נחמד, אני מכיר ממש מעטים שמרויחים מניתוח טכני, רובם מרוויחים את זה בללמד או להיות בתקשורת, לא כל כך ממסחר בניתוח טכני. בהצלחה לכם
    סגור
  • טען עוד
  • זה הכול קשקושים , במה הוא צדק תן לנו רשימה
    אנונימי 28/05/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה הכול הימורים טכני זה בלוף משמש כאן שורטיסטים וספקולנטים , תעורר במה הוא מדייק , זה אתר לעשיית רווחים מהירים ,ממתי מנתח טכני יושב באתר ועושה כסף בשיתוף האתר בכול בלוף .
    סגור
  • 7.
    סרגון נפלה 12 אחוז מאז ההמלצה שלך
    פשוט ליצן 24/05/2017 18:45
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בושה וחרפה
    סגור
  • איל למה אתה לא מגיב ? (ל"ת)
    דורון 28/05/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אייל לא מגיב מכוון שהוא יודע ......
    1 30/05/2017 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעדיף לו לא להגיב
    סגור
  • 6.
    תחזיות הזויות של אייל - שומר נפשו ירחק !
    יוסי 24/05/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אם הייתי שומע ל-30 אחוז מהתחזיות שלך אייל הייתי כבר הומלס מזמן ! עאלק עוד מומחה... ):
    סגור
  • 5.
    הטכני זה כלי לא נכון ולא מדוייק
    אנונימי 24/05/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טכני הפך להיות כלי לסוחרים יומיים ספקולנטים שורטיסיטים שמשחקים במכונות אוטומטיות שביצוע הפעולה בהם יותר מהיר למכירה ולקניה , שוק של הימורים בשיטת קזינו וויסות מניות בארץ בתיאום עם ברוקרים בחו"ל גם על מניות נבחרות כמו טבע וגם על השער דולר שקל , שימו לב בשעת המסחר החופפת כאן בשעה האחרונה של המסחר כאן ולתחילת המסחר בחו"ל , מה קורה למשל במניית טבע ואיזה מחזור יש בשעה אחת ותנודתיות יש ,הכול מתואם ומווסת , כאן יש פרצות בחו"ל זה מאסר בפועל ואיסור בשימוש למסחר במכונות אוטומטיות , גם פיסלת רישיון של בעלי בתי השקעות וקנס ,לכן הבורסה שלנו היו בה יותר מ-700 חברות ועכשיו רק בקושי 400 ,כול החברות בורחות מכאן בגלל המהמרים האלו ,הגיע הזמן לחקור את הדבר התחילו באופציות בינריות צריך להמשיך עוד לחקור עשו שם רע למדינת ישראל הפילו אנשים מכול העולם בפח בהרבה כסף , הבורסה כאן הפכה להיות קזינו של הימורים ומהמרים שרק כסף והרס מעניין אותם , הרסו לנו את הבורסה וגם את קופות הגמל והפנסיה שלנו גם בנק הפועלים המושחת שותף לזאת כול שנה הוא נותן 4 מיליארד ש"ח לבתי השקעות אשראי למשחק הימורים זה מרוויח ריביות ועמלות.
    סגור
  • 4.
    כאשר מסובבים את הגרף
    רואה הפוך 24/05/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתבלבלים - ותמיד ממליצים שהמנייה בשיא ... ואז היא יורדת. לפעמים נכון להסתכל על הגרף כמו שהוא ולא להפוך אותו. השיטה היא קנה בזול ומכור ביוקר (לא הפוך)
    סגור
  • זה לא משנה איך אתה מסתכל בגרף ......
    1 24/05/2017 19:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גם שתהפוך אותו דבר לא ישתנה כדברי באפט "הבנתי שניתוח טכני לא עובד ברגע שהפחתי את הגרף וקבלתי אותו תוצאה "
    סגור
  • 3.
    כמו סרגון שרק נופלת מאז שהמלצת? (ל"ת)
    עופר 24/05/2017 11:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    לגבה טבע הי הגיעה גם בשנים קודמות ל8800 בתחתית שלה כך ג
    sus 24/05/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני 20 שנה בבורסה זה היזדמנות קניה לתווך ארוך אם הרבה סבלנות כול פעם שהי תיפול זה הזמן רק לקנות קוראים לזה לאסוף סחורה
    סגור
  • 1.
    שאלה לגבי טבע
    אנונימי 24/05/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    12 2
    זוכר את הניתוח לפני מספר חודשים אמרת קו תחתון קניה 17,000 אלף נקודות , לאחר מכן אמרת קו תחתון קניה 12,000 נקודות , אתה כבר יודע כמה הפרש זה מהתחזית הראשונה שלך לאחרונה , ועוד ציינת בתחזית השנייה לשים בכספת כלומר לטווח ארוך , היום המניה נמצאת מתחת ל - 10,500 נקודות , נראה שהטכני לא עובד ,הבאת תרשימים וגרפים משנים קודמות , אז מה אומר עכשיו לגבי טבע ? מה דעתך האם זה קו תחתון ויש כאן הזמנות למגמה מעלה ארוכת טווח או ש....? אשמח לקבל תשובה , או שתעלה אותה שוב בסיקוריך מזווית טכנית מצולם או במסר כתוב , בתודה
    סגור
  • טוב שאתה שאתה מתחיל להבין .....
    יוסף 24/05/2017 19:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שניתוח טכני שווה לשימפנזה שזורקת הרבה מאוד מאות חצים למטרה לפעמים היא קולעת מתוך חוק מספרים גדולים אבל את הרוב הגדול היא מפספסת בגדול . לניתוח הטכני אין שום ערך מוסף מבחירת מניות באופן הקראי אבל לאנשים נוח יותר להאמין שהם רואים בציורים דברים שאינם שם בחוץ בדיוק כמו כל אדם המביט בציורי הרורשך .
    סגור
  • אקראי
    יאיר 25/05/2017 00:29
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אומרים אקראי ולא הקראי. וכמו שאתה לא יודע עברית ככה אתה גם לא מבין את עקרונות ומטרות הניתוח הטכני.
    סגור
  • אני מבין מספיק ................
    ליאיר 25/05/2017 08:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ויודע שכל הנחות היסוד של ניתוח הטכני הם הזויים מיסודם כמו כמו כן כל מנתח טכני רואה את הציור הגרפי בצורה אחרת בדיוק כמו שמתבונן רואה בציורי רורשך .כנראה גם אתה עד כדאי כך אוויל שמקשר בין שגיאות כתיב להבנה של עקרונות ניתוח הטכני ששווה לשימפנזה הזורקת חצים למטרה . בשביל זה אני גם לא מתפלא שאחד כמוך עושה הקשרים בהטעיות לוגיות צורמות ושמקשר בין הבנה בשיטה מסוימת ובין שגיאות כתיב ומסיק מסקנה אווילה "החכם עיניו בראשו, והכסיל בחושך הולך ".
    סגור