אחרי הטלטלה: גורביץ' מנתח את המדדים המובילים - האם מגמת העלייה תימשך?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למגמת המדדים המובילים בחו"ל ובת"א בטווח הארוך - צפו בניתוח

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אייל ניתוח טכני לארית תעשיות בבקשה (ל"ת)
    אורן 23/05/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    גורביץ ממליץ על מניות
    משה 19/05/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש לו ידע בשוק אבל לפעמים יש פיספוסים.לפני כמה זמן הייתה חגיגה גדולה עם מניית סגרון.אבל כיום אחרי 3 חודשים סגרון ירדה כ50 אחוז .מסכן מי שהחזיק אותה עד היום.לאחרונה הוא המליץ על ריבוע נדלו כאשר בדיוק אחרי זה התפרסם על ירידה במחירי הנדלן.המנייה ידדה בכמה אחוזים.
    סגור
  • מה יש לך מהאורנג'דה?
    למשה 19/05/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז ירדה בכמה אחוזים. ויתכן ותעלה בהרבה אחוזים. וטוב לפספס לעיתים כשיש לך ידע בשוק מאשר לפספס כאשר אין לך ידע בשוק או אפילו להיות צודק בפוקס כשאין לך ידע בשוק. יענו מהמר מנחש. ואם יש לו ידע כדבריך..בסופו של יום עם כל התלאות הוא יהיה צודק בסך הכל ובגדול. בהצלחה לו ולך.
    סגור
  • 6.
    כל עוד הריבית נמוכה אין אלטרנטיבה אחרת
    הצלף 19/05/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שהיה עם טראמפ היה ניצול לצנן את השוק קצת
    סגור
  • 5.
    גם אני מחכה מניה טובה שיורדת למה
    אילנית 19/05/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם האופציה 17 זה המבחן שלך גורביץ
    סגור
  • 4.
    גורביץ
    שלומי 19/05/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    9 9
    האיש זגזגן. עד מתי יחזיקו אותו בביזפורטאל?
    סגור
  • לשלומי
    היי אתה שם 19/05/2017 14:18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אתה גם טועה וגם לא נמצא בצד של ה90 אחוז שרוצים אותו כאן איתנו. וגם אף אחד לא מחזיק אותו..הוא מחזיק את עצמו כי כל הקומפלקס שלו שיהיה בריא(וגם אתה למרות שאתה קצת רשע)
    סגור
  • שלומי לא טען שהוא בצד של ה 90 אחוז....
    לאתה שם ... 19/05/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שלומי לא מעביר קורסים ומנתח מניות בביזפורטל שלומי לפחות יודע שהוא יודע בדיוק כמוך . לכן כל אחד שחושב שיש לו שיטה מנצחת צריך קודם כל להוכיח את זה בדיוק מה שאייל לא עושה נאה דורש נאה מקיים - אין התאמה בין הצהרותיו של אייל לבין מעשיו . כל אדם שממליץ על מניות באופן קבוע קודם כל נטל ההוכחה עליו שהוא מצליח לקלוע לפחות מעל ה 50 אחוז . שלומי חכם לא כמוך שאוטם את עניו למציאות ומסתנוור מציורים ציבעוניים .
    סגור
  • לזה שמעלי
    רני 19/05/2017 23:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פיספסת בגדול איש. כל ציור שהוא מייצר מוכרים בגלריית לא פאייט ב40 מליון דולר הרבה יותר משל צייר הפרחים ואן גוך.
    סגור
  • הציורים שלו יכולים להמכר רק לעיוורים כמוך...
    לרני 21/05/2017 20:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שרואים רק מה שהם רוצים לראות ומוכנים לשם אל האויר שהם מגלמות .המוח שלך הוא בדיוק כזה - הוא רואה את האשליה הידע שבו שמולכים אותך שולל במקום לחקור ולהתעמק האם השיטה יעלה יותר משימפנזה הזורקת חצים למטרה .
    סגור
  • טען עוד
  • כל עוד יש פריירים שמקשיבים לו והולכים אחריו (ל"ת)
    לשלומי 19/05/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • לכתי אחריו במדבר 40 שנה בארץ לא זרועה
    אני פראייר גאה 19/05/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 7
    ובסוף היגענו לכנען ואנו מאושרים
    סגור
  • כל מי שאוטם את עיניו הוא מאושר ....
    לפרייר הגה 20/05/2017 10:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין שכל אין דאגות
    סגור
  • 3.
    עת להרים כסף מהרצפה!!!
    אבשלום 19/05/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שהקשיב לאייל עשה הרבה כסף טוב בפורסייט!!! עכשיו כדאי להמתין להמשך המימוש הקטן ולקנות במחיר הוגן! מי שמופסד זה בסדר. עשה ממוצעים
    סגור
  • 2.
    בשבוע שעבר האיש אמר
    קרן 19/05/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כי כל ירידה תהווה הזדמנות קניה, לא נותר אלא להמתין להתגשמות חלומו
    סגור
  • האיש אמר הרבה דברים הוא יודע בדיוק כמוך .....
    666 19/05/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המסך סופג הכול - למזלו מעולם אף אחד לא בדק אותו באופן רציני .לציבור יש זכרון קצר היום אומר כך מחר הטען האחרת והציבור כבר שכח .גם שאייל מפספס (והוא לדעתי מפספף יותר מאשר שהוא קולע ) תמיד הוא יכול ללכת לצד האחר של האולי .
    סגור
  • קורא בקפה עדיף......
    Eliezer 19/05/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם כשהסיכויים 50-50 לרוב לא בכיוון....... ברור שאחרי שנים יגיע למצב שאמר..... נזקים של ימים מהשטויות שלו לוקח חודשים לתקן.....
    סגור
  • הוא מפספס פה ושם סלים של שתי נקודות
    היי אתה שם 19/05/2017 14:16
    הגב לתגובה זו
    1 12
    אולם קולע את כל סלי שלושת הנקודות מחוץ לקשת. סה"כ חיובי++...הבנת? הוא גם לא כותב על המסך ? כנראה רק מתקתק במקלדת את מה שראשו הסיק. האם בדקת מספרית את מה שכתבת בסוגריים? וזה שזאת דעתך ממש לא מעניין אותי. גם אם קולע בול רק ב40 אחוז. יש מצב סביר ולדעתי וודאי שאותם 40 אחוז בסך הכל הביאו תשואה גדולה בהרבה מאותם 60 אחוז..חשוב על זה. ומותר לו ואני מרשה לו ללכת לאיזה צד שירצה. הוא גדול..בוגר..ורציני..!!
    סגור
  • זה רני האדיוט ? (ל"ת)
    מי זה - היי אתה שם 22/05/2017 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנראה זה הבעייה אתה שאתה ......
    לרני 21/05/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רואה בלי מסך כנראה שאתה יותר נכון אטום שמדמיין את השטיות שכתבתה . לך תלמד קצת אחרי זה תגיב איך פועלת מערכת הראייה ולך תתעמק קצת בסטטיסטיקה במקום לכתוב תשובות של אטום שמחפש להיות "חכם" . דרך הגב אתה בעצמך טענתה שזה לא מעניין אותך דעתי וכתבה 1000 מילים של שטיות של מוח שרואה ללא עניים .
    סגור
  • גם דעתך לא במיוחד מעניינת אותי ..........
    להיי לאתה שם ... 19/05/2017 17:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מכוון שאתה עיוור שקובר את ראשו בחול ונוטה להאמין למה שנוח לך להאמין .אייל לא הציג לעולם את הצלחותיו באיזה צורה שהיא וכפי שטענתי כל אחד יכול להמליץ על מניות כאשר לא בודקים את הצלחותיו .במקרה שלאייל היה בפועל הצלחות יותר מכשלות הוא כבר מזמן היה מציג לך תיק יחס או פותח קרן גידור ,כל אחד מהרחוב יודע להמליץ על מניות ללא בדיקה וזה הסיבה שהוא לא מציג לך תיק יחס לכן לדעתי ומהמעקב שלי של שנים אחריו הוא לא יודע יותר טוב ממך, והצלחותיו לא עולות על כישלונותיו .דבר שני השיטה שהוא משתמש בא עברה מחקרים רבים ולא נימצא שהיא טובה יותר מפתיחה בקפה . לידיעתך הגיוני לפי תשובתך שאטום כמוך לא יודע איך מחשב עובד זה שהוא מקליד הוא שלוח אותו חשמלי למעבד המחשב מעבד את האינפורמציה ושולח את הפולס החשמלי למסך לכן כל מה שהוא אומר או מקליד לבסוף המוניטור הוא שקולט את האות שמשגר לך את האינפורמציה למערכת הראייה שלך לכן המוניטור (המסך ) יכול לספוג כל מה שתקליד (בלי מסך לא תראה כלום ) .ואת דברי האיוולת שכתבה כגון "אולם קולע את כל סלי שלושת הנקודות מחוץ לקשת. סה"כ חיובי++...הבנת? יותר טוב שאני לא התייחס לזה בכלל
    סגור
  • ובקשר לדוגמה שלך שמראה חוסר הבנה בסיסי בסטטיסטיקה ..
    להיי אתה שם 2 20/05/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל הטיעון של לגבי קולע הסלים הוא אקויולנטי לזה שטען שחזאי מזג האוויר מפספס ב - 60 אחוז מתחזיות שלו ופוגע ב 40 אחוז לאורך זמן ארוך ואז תגיד לי שהוא חזאי מזג האוויר טוב. ברגע שהתוצאה שלו היא בדרגת האקראיות בדיוק לפי דוגמת קלעי הסלים שלך שהיא פחות טובה מהטלות מטבע רנדומליות .לכן אין שום ערך אינפורמטיבי לתחזיות שלו פשוט זרוק מטבע והצלחות שלך היו טובות יותר , לפחות הם התכנסו סטטיסטית לממוצע של - 50|50 . התכנסות לממוצע של הצלחותיו של אייל היא שווה לזה ואפילו פחותה מזה אם השיטה שהוא משתמש בא, וזה הסיבה שהוא גם לא מציג לך תיק יחס כזה - אולי תסביר לי אתה איזה סיבה יש לו לא להוכיח את הצלחותיו ברבים עם הוא חושב שהוא מצליח בשיטה שלו ? הצגת תיק יחס מוצלח היא בטח יותר יעלה מעמידות הקרב המלחמתיות שלו בפרסומות . כל עוד גורביץ לא יציג תיק יחס שיוכיח את הצלחותיו בשיטה הטכנית גם תצלומי פרסומת של בעטות קרטה יוקו גארי ,מוואשי-גארי או קקטו –גרי לא יתנו אמיתות לשיטה הטכנית חוץ מאשליה תת הכרתית של המתבונן בפרסומת .
    סגור
  • חבל שאתה לא התייחס לזה בכלל
    רני 19/05/2017 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אבל התייחסת ב600 מילים בערך. בירברת הרבה ולא כתבת כלום ולא כלום. . אני גם רואה בלי מסך כי זה מגיע אלי ישירות למוח האחורי.
    סגור
  • 1.
    סקירה וניתוח מניית רציו
    בני 19/05/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    2 12
    אייל היקר אבקשך לסקור ולנתח את רציו מדוע היא יורדת כל יום למרות שמדובר במניה טובה מאד ובקרוב יהיו בשורות טובות ממתין לניתוח שלך ברציו תודה שבת שלום
    סגור
  • אמר לך שהיא טובה מאד ובקרוב יהיו בשורות טובות?
    מי 19/05/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה כותב את רצונך עקה היותך בה או שואל עניינית? לא הננת את המסר שהיא משדרת הרבה זמן?
    סגור