18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מסמן מדד בת"א שהשלים פריצה של התנגדות רב שנתית - צפו בניתוח

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על המדדים המוביל בת"א ובחו"ל, ומסתכל גם על 2 מניות בת"א
 |  57
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

57 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 גדעון 07/05/2017 22:39 שפיר הנדסה - אייל תגובה בפנים
אייל שלום, אפשר התייחסות וניתוח רציני לשפיר הנדסה ? אני עוקב אחר כמה מניות וזו נראית מעניינת ובמגמת עלייה יפה. כפי שקרה היום (7.5) עלתה לשיא כל הזמנים 1079 במחזור ענק 9.2 מיליון וקבעה שיא חדש ולפי מה שאתה אומר מניות לא עוצרות בשיא בודד אם היה מחזור גדול. אז האם נראה אותה מנסה שוב לשבור את השיא הזה ? מה דעתך והמלצה על הנייר. תודה.
22 מישהו? 05/05/2017 16:12 מה קורה למאנקיינד? (ל"ת)
21 בבב 05/05/2017 16:08 מעניין. (ל"ת)
20 אימו טורבו 05/05/2017 15:43 תישמעו מה אני אומא לכם.
יש פה באתר 22 מקללים סידרתיים והם מביאים לנו את המפולת. כל מיני חלאות שמאחלים תרופות ומיתות שונות ועוד כהנה וכהנה. אז הצלחתי להפוך את גברי הניבזים ועכשיו הירידות בקטנה יהפעו כעונש לירידות בגדולה בענק מפלצתי
ל 100 המפליציק 05/05/2017 17:31 מאלו שהחברה כאן קוראים להם טינופות
אזשלא תעיזו לאפיל הבורסה כי נבוא לאמא שלכם חארות נראה אותך גבר מנפיל הבורסה אני בא לאחותך
לאימו 05/05/2017 17:08 בבקשה אל תקרע לנו חלאות אדון 10 אנחנו רק טינופות
ואם תפיל לנו את השוק לעשירית מעכשיו נגיעה לאחותך ולאימך . הבנת תותח?
19 אוהו אובו 05/05/2017 15:23 לא מעניינים אותי הנתונים
למאות שאני יודע מדיוק מנ ומי. אבל..הירידות יתגברו מהיום כל יום יותר וסיכוי סביר שניצטרך בעתיד לעלות 100 אחוז כדי לקהל חזרה את מחיר המניות שהגיעו לחצי ממחירם אתמול.
18 משה 05/05/2017 15:07 כיל
ניתוח טכני למנית כיל..
17 אלי 05/05/2017 14:20 תודה רבה ושבת שלום (ל"ת)
שינובג 05/05/2017 16:58 גם לך וגם לכותב אייל ולקהל (ל"ת)
16 שים 05/05/2017 13:51 גורביץ
אצל גורביץ זה אולי אולי בעוד כמה חודשים."בזק רק צפונה .התרסקה ועוד רבים אחרים
יוסף 05/05/2017 18:58 ברגע שחזאי מניות לא נוקב בזמן לגבי התחזיות שלו ...
והוא כותב באופן בלתי קונקרטי כגון במקרה אם זה כך אז,....במקרה אם זה כך אז כך .... תחזית כזו נכונה לכל מצב . וכאשר חזאי מניות או מדדים לא מציג שום יחס או כלי שיבדוק את אמיתות התחזיות שלו אין לך מה להתפלא שאין לתחזיות שלו שום ערך יותר מתחזית של כל אחד ברחוב .
גם אתה 05/05/2017 18:41 שימי הטרחן הזקן? (ל"ת)
שינובג 05/05/2017 16:57 אם הבנת מה שכתבת העבר לרשותנו את ההבנה.
כי אנו קצת חושבים לאט ובטח כשכתוב לא מובן.
15 פאני 05/05/2017 13:11 מניית אלרגן
בבקשה ניתוח טכני של מניית אלרגן.
14 שימקה 05/05/2017 13:04 מניית בריינסוויי
רציתי ניתוח טכני של מניית בריינסוויי בבקשה
עזוב אותך 05/05/2017 16:55 חזור להיות שימי הטמבל הזקן (ל"ת)
13 אבשלום חום 05/05/2017 13:02 בגרף הדקס נעלמו המחזורים בחלק מהזמן. לטיפולכם!!
בג בתוכנת בורסה גרף
12 אלי 05/05/2017 12:54 קהמדע
גם אני חושב שהכיון הוא למעלה
11 עדי 05/05/2017 11:27 שפיר הנדסה - המלצה ? אייל ניתוח טכני בבקשה
לשפיר וכן חשוב ביותר לחברת כימיקלים לישראל (כיל) תודה רבה
אייל 07/05/2017 22:42 שפיר הנדסה תעלה המון
פרצה רמת התנגדות 1050 וכעת הפכה לשמש רמת תמיכה. במגמת עלייה עם שיא חדש. תמשיך צפונה. יעד קרוב 1120
10 מוטי 05/05/2017 11:26 ניתוח טכני לחברת שפיר הנדסה בבקשה
שפיר הנדסה ניתוח פליז
9 אחת שמבינה א 05/05/2017 11:13 מר גורביץ, אני פשוט לא מבינה, איך אתה מתעלם
ממניית בזק שירדה הרבה לאחרונה ובמיוחד שאתה המלצת עליה לפני כמה חודשים ואמרת שתגיע לשיאים חדשים ומה עם פרטנר? לפני חודשיים בערך כשהייתה בשער 2100 אמרת שהיא מנייה לשנת 2-017 ומאז לא הפסיקה לרדת, בבקשה להתייחס למניות אלו. לא לנפנף רק בהצלחות שלך . שבת שלום ומבורכת לכולם!
צודקת ב 100 אחוז 05/05/2017 18:31 גורביץ לוקה בזיכרון סלקטיבי .....
בדיוק כמו פותחי קלפי הטרוט , האסטרולוגים , והפותחים בקפה בדרך כלל מר גורביץ נוטה לזרוק הרבה חצים ואת הקובץ הקטן אותו הוא מצליח לפגוע השווה לחוכמת המטבע הוא חושף "כגון לפני חודש .. טענתי ש .... ובכך הוא מוליך את מאמיניו בהטעיה של ההישרדות והמקבץ והיפוך היחס .וכנראה זה אחת הסיבות למה הוא לא מציג תיק יחס .
ז'ס'ו 05/05/2017 15:16 אם הוא המליץ עליה לטוב או לרע
ולפי דבריך במיוחד דהוא המליץ זה קרה...אז הוא תותח על אם ב זה תו במיוחד הוא מזיז מניות ענק כמו בזק. כל הכהוד לו תותח.
משה 05/05/2017 17:32 הוא תותח שיורה עקום ולא פוגע (ל"ת)
ז'ס'ו 05/05/2017 15:14 אם הוא המליץ עליה לטוב או לרע
ולפי דבריך במיוחד דהוא המליץ זה קרה...אז הוא תותח על אם ב זה תו במיוחד הוא מזיז מניות ענק כמו בזק. כל הכהוד לו תותח.
מודי 05/05/2017 13:44 סבלנות (ל"ת)
רמזי 05/05/2017 13:32 אין צורך במר לפני השם.
את לא מבינה? טוב נו זה לא חוכמהגדולה שתביני או שקצת או שלא. וחוץ מזה את פשוט לא מבינה? כלל וכלל לא פשוט..זאת חוסר הבנה בסיסית של רו הדברים. כמה את טיאטרת על בזק ועוד עשרות דוגמאות וכשלת?
זומבי 05/05/2017 13:14 לאחת ש
לדעתי הוא מנפנף(מה זה) ב70 אחוז שהוא צודק וכמו כולנו קצת מצניע את ה30 אחוז שלא צדק(לעת עתה) ומה עם ה80 אחוז שאת מחרטשת ו20 אחוז שאת מצליחה? איני מבין את רצף הערותיך הניבזיות כל שבוע .מה אוכל ומה כואב לך? שהוא עולה עליך הבנתו והשכלתו והצלחותיו עשרות מונים? זה מעורר בך קנאה וזעם. ואף אוסיף יתכן להרוויח הרבה מאוד במניה אחת מתוך 100 וב99 לא להיות צודק ובסך הכל אותו אחוז אחד יעשה בסך הכל פי 3 מסך ה100. אני מניח שלא הבנת. נסי בשבת לחשוב על זה.
יוסף 07/05/2017 12:25 מאיפו אתה יודע שהוא קולע ב 70 אחוז? ..........
במקרה שהיה לו הצלחות של 70 אחוז ממוצע של לפחות כמה שנים מר גורביץ מזמן היה מציג לך תיק יחס ופותח חברת השקעות או קרן גידור . בפועל ההצלחות שלו לא עולות מניחוש אקראי והם לא יותר מוצלחות משלך או משל כל משקיע פו .
אבשלום חום 05/05/2017 12:53 יקירתי הנאה והשובבה!
מתגובותייך אני לומד שאת חכמה אך חסרת סבלנות וניסיון. גם בזק גם פרטנר וגם מדד התקשורת יעלו בקרוב. זה מה שאייל מסביר השכם והערב. חזקי את הניירות עשי ממוצעים ותרווי נחת!!
לאבשלום 05/05/2017 16:48 איזה יקירתי איזה נאה איזה שובבה ואיזה נעליים?? (ל"ת)
8 אבי 05/05/2017 11:07 אפשר ניתוח טכני לדלק קבוצה בבקשה
אייל תן סקירה בבקשה על דלק קבוצה. האם הכיוון מעלה או המשך דשדוש ארוך ? הרי היא במדד נפט גז שעליו אתה חיובי אז אמורה לעלות... תודה רבה
7 שלמה 05/05/2017 11:06 אייל ניתוח טכני בבקשה לשפיר הנדסה
אייל שלום, אודה לך לניתוח טכני והמלצה על שפיר הנדסה. אני רואה שהיא חברה מת"א 90 שעל מדד זה אתה חיובי וממליץ וששפיר מדשדשת כעת לאחר מהלך עליות. תן בבקשה סקירה רצינית. תודה
6 Lavironen 05/05/2017 10:49 תודה (ל"ת)
מירה 05/05/2017 13:06 מצטרפת. (ל"ת)
5 haviv52 05/05/2017 09:50 מדד תא ביומד
אייל שלום. בבקשה האם אתה יכול לנתח את מדד תא ביומד.המדד בירידה רצופה מ 1200 נקודות ל380 נקודות.
4 יוסף 05/05/2017 09:44 מחקר יעלות הניתוח הטכני של פרופ' טרנס אודין...
אונ' ברקלי מומחה למימון התנהגותי מצא שב 1998 – 1999 סוחר יום ממוצע בבורסה האמריקאית שפעל על פי כללי הניתוח הטכני הפסיד את כל כספו בתוך שישה חודשים. והשיג ממוצע של 100%- בחצי שנה שהיא תוצאה גרועה מאוד לתקופה שבה הבורסה רק עלתה.מחקר אחר מ־1994 בדק את התשואה שמניב ניתוח טכני "מושלם": מחשב שהוזן בהיסטוריית התרשימים של 548 מניות וב־32 הדפוסים הנפוצים של הניתוח הטכני. לאחר מכן הוא תוכנת לבצע, בדיעבד, את כל החלטות הקנייה והמכירה על פי הדפוסים, ללא פספוסים ובתזמון מושלם, לאורך השנים 1994-1989. התוצאה הייתה רווחים נמוכים מאלה שהיו מתקבלים מהשקעה בתעודת סל מידיות באותן שנים. ובניכוי עמלות קנייה ומכירה, הרווחים היו נמוכים בהרבה, ולא משתלמת . את המסקנה ציטט ב־2006 המתמטיקאי והמשקיע טאלב בספרו "תעתועי האקראיות". וטען שאין הוכחה שאיתותי הניתוח הטכני הם יותר מאשליה סטטיסטית: בכל רגע יש סיכוי של 50% שמגמתה של מניה או מדד תתהפך. גורביץ לא מציג תיק יחס ולכן כל עוד הוא לא יעשה כך לשיטה אין כל בסיס יותר מאשליית הידע והמיומנות -"באל אנו שמים את מבטחתנו וכל האחרים מתבקשים להציג נתונים "
ז'ס'ו 05/05/2017 15:11 נא הראה לי היכן המחקר
ואם אפשר בשפת המקור
ז'זו' 05/05/2017 15:08 נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
ז'זו' 05/05/2017 15:08 נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
ז'זו' 05/05/2017 15:08 נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
ז'זו' 05/05/2017 15:08 נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
ז'זו' 05/05/2017 15:08 נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
ז'זו' 05/05/2017 15:07 נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
ז'זו' 05/05/2017 15:07 נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
לז'זו 05/05/2017 18:18 זה שאתה כותב 100 פעמים שאני יראה לך ...
איפו המחקר זה עדיין לא אומר שהוא לא נעשה ,אתה יכול לממשיך לכתוב עוד 1000 פעמים זה לא ישנה את המציאות . אתה פשוט מסוג המשקיעים שמעדיפים לקבור את הראש שלהם באדמה במקום לבדוק את טיב השיטה שהם משתמשים בא. כנראה יותר נוח לך להשלות את עצמך ולאמין באופן עיוור בשיטה שלא הוכיח את עצמה יותר משימפנזה שזורקת חצים למטרה לכן גם אין כמעט אף קרן נאמנות או סל שמשקיע ע"פ השיטה .במקרה שאתה בכל זאת רוצה לקרא מחקרים וביקורות אתה יכול לקרוא את הספרים כגון תעתועי האקראיות של טלאב או את הספר הליכה אקראית בוול סטריט או את הספר " מישהו ראה כאן גורילה" של פרופ' ריצ'רד וייסמן וכו' (במקרה שתרצה אני יפנה אותך לעוד ספרות ) בסוף הספרים תמצא בביבליוגרפיה שתפנה אותך למקורות של המאמרים, כמו כן עם לא בא לך לקרוא ספרים שחוקרים את טיב השיטות בעולם ההשקעות ואתה מאלה שקורה ספרים כמו "הלוחשים למניות" או אבא עשיר אבא עני " ספרים כמו אלה שם מוכרים לך את האשליות שאתה כל כך אוהב אתה יכול למצוא את המחקר באינטרנט באנגלית הוא התפרסם בתאריך 3 בנוב׳ 2011 - ב"וול סטריט ג'ורנל" על-ידי פרופ' טרנס אודין מאוניברסיטת ברקלי.
אנא ממך 06/05/2017 15:16 לא מעניין אותי טכני או פונדמנטל או כל שיטה
תן מחקר בבקשה. אני משתמש בעוצמות IQ עצמיים 193 ופתרון רצוף של 101 מבחנים פסיכומטריים בציון רצוף 800. זהו. מנצח 99 אחוז מכל שיטה ומביא תוצאות מנצחות ב99%.
לאנא ממך... אנא ממך 07/05/2017 13:55 אתה צודק זה לא צריך לעניין אותך ....
מכוון שמספיק שתבנה תיק מדדים מבוזר גאוגרפית וסקטוראלית ומבחינה ההסתברות את תציג תוצאות יותר טובות גם מכל אסטרולוגיה הטכנית וגם מהפודמנטל בשיטת ליקוט המניות . ובמקרה שאתה מעונין למוצוא את המחקר הוא כתוב בשלמותו בספר "מישהו ראה כאן גורילה " של פרופסור ריצארד ויסמן שם הוא מצטט את המחקר של פרופ' טרנס אודין מאוניברסיטת ברקלי מחקר גם התפרסם תאריך 3 בנוב׳ 2011 - ב"וול סטריט ג'ורנל".
יא חביבי 06/05/2017 15:09 אין ולא היה
מחקר כזה. העלה אותו כאן בבקשה חברנו.
ל יא 07/05/2017 08:13 תמצא את המחקר בשלמותו בספר .....
משהו ראה פו גורילה - אתה יכול להשיג את הספר דרך האינטרנט או לחפש אותו כפי שכתבתי ב"וול סטריט ג'ורנל" . זה שאתה החלטה שאין מחקר כזה זה מכוון שנוח לך יותר להאמין לאשליה שלך זה עדין לא משנה שהמחקר הזה יצא ופשוט נוח לך להמשיך לקבור את הראש שלךבאדמה
3 קמהדע 05/05/2017 09:22 שער 3000 בקרוב (ל"ת)
2 מניות דפוקות 05/05/2017 09:21 מבטח שמיר ואבוג'ן. מניות הכי דפוקות (ל"ת)
לדפוקות 05/05/2017 13:06 או שכן או שלא או שאולי. מה זה דפוקות?
שאתה אוחז בהן ומופסד או המאזנים וכל הפקטורים הכלכליים דפוקים? נא הסבר.
1 יוסי 05/05/2017 09:18 מעט זמן
שלום, לעניות דעתי לנתח טכנית ולהסביר מה קורה בארבעה מדדים ראשיים בעולם ועוד שתי מניות בארץ בארבע דקות וחצי זה עלבון לאינטלגנציה. מספיק לקרוא באתרים מובילים בחול ניתוחים טכניים עמוקים בליווי גרפים רבים כדי להבין שיש הרבה מאוד מרכיבים בניתוח הטכני והפונדמנטלי שאינם נזכרים במילה אחת.
ליוסי 05/05/2017 10:45 הגרפים של ניתוח הטכני ....
הם לא יותר מדעתו הסוביקטיבית של זה שמצייר אותם .תבקש ממנתחים טכנים שונים לנתח מדד מסוים או מנייה מסוימת וכל מנתח טכני יצייר גרף שונה עם כלים שונים (קיימים מאות כלים טכניים בענף ) והדעה שלהם תהיה גם שונה לגביה . גרף של ניתוח טכני הוא בדיוק כמו ציורי הרורשך ששם כל אחד רואה מה שהוא מאמין לראות או רואה ראייה סוביקטיבית שלו . הגרף שהמנתח הטכני מצייר הולך רק לפי ראייתו הסוביקטיבית ולא הפוך מכוון שהדרך או הסיבה או משנה מסוים של העתיד הם לעולם לא זהים לעבר התוצאה יכולה להיות אותו תוצאה הבל אין דרך לנבא אותו מרחב זמן .וזה הסיבה שכאשר אתה מסתכל בניתוחים אחרים אתה מוצא דעות שונות ומרכיבים אחרים שלא בהכרך יותר נכונים ניתוח טכני הוא לא יותר מאשלייה של ידע .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש