גורביץ' מסמן מדד בת"א שהשלים פריצה של התנגדות רב שנתית - צפו בניתוח

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על המדדים המוביל בת"א ובחו"ל, ומסתכל גם על 2 מניות בת"א
תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    שפיר הנדסה - אייל תגובה בפנים
    גדעון 07/05/2017 22:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום, אפשר התייחסות וניתוח רציני לשפיר הנדסה ? אני עוקב אחר כמה מניות וזו נראית מעניינת ובמגמת עלייה יפה. כפי שקרה היום (7.5) עלתה לשיא כל הזמנים 1079 במחזור ענק 9.2 מיליון וקבעה שיא חדש ולפי מה שאתה אומר מניות לא עוצרות בשיא בודד אם היה מחזור גדול. אז האם נראה אותה מנסה שוב לשבור את השיא הזה ? מה דעתך והמלצה על הנייר. תודה.
    סגור
  • 22.
    מה קורה למאנקיינד? (ל"ת)
    מישהו? 05/05/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מעניין. (ל"ת)
    בבב 05/05/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    תישמעו מה אני אומא לכם.
    אימו טורבו 05/05/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    18 3
    יש פה באתר 22 מקללים סידרתיים והם מביאים לנו את המפולת. כל מיני חלאות שמאחלים תרופות ומיתות שונות ועוד כהנה וכהנה. אז הצלחתי להפוך את גברי הניבזים ועכשיו הירידות בקטנה יהפעו כעונש לירידות בגדולה בענק מפלצתי
    סגור
  • מאלו שהחברה כאן קוראים להם טינופות
    ל 100 המפליציק 05/05/2017 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזשלא תעיזו לאפיל הבורסה כי נבוא לאמא שלכם חארות נראה אותך גבר מנפיל הבורסה אני בא לאחותך
    סגור
  • בבקשה אל תקרע לנו חלאות אדון 10 אנחנו רק טינופות
    לאימו 05/05/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואם תפיל לנו את השוק לעשירית מעכשיו נגיעה לאחותך ולאימך . הבנת תותח?
    סגור
  • 19.
    לא מעניינים אותי הנתונים
    אוהו אובו 05/05/2017 15:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למאות שאני יודע מדיוק מנ ומי. אבל..הירידות יתגברו מהיום כל יום יותר וסיכוי סביר שניצטרך בעתיד לעלות 100 אחוז כדי לקהל חזרה את מחיר המניות שהגיעו לחצי ממחירם אתמול.
    סגור
  • 18.
    כיל
    משה 05/05/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניתוח טכני למנית כיל..
    סגור
  • 17.
    תודה רבה ושבת שלום (ל"ת)
    אלי 05/05/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם לך וגם לכותב אייל ולקהל (ל"ת)
    שינובג 05/05/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    גורביץ
    שים 05/05/2017 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל גורביץ זה אולי אולי בעוד כמה חודשים."בזק רק צפונה .התרסקה ועוד רבים אחרים
    סגור
  • ברגע שחזאי מניות לא נוקב בזמן לגבי התחזיות שלו ...
    יוסף 05/05/2017 18:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    והוא כותב באופן בלתי קונקרטי כגון במקרה אם זה כך אז,....במקרה אם זה כך אז כך .... תחזית כזו נכונה לכל מצב . וכאשר חזאי מניות או מדדים לא מציג שום יחס או כלי שיבדוק את אמיתות התחזיות שלו אין לך מה להתפלא שאין לתחזיות שלו שום ערך יותר מתחזית של כל אחד ברחוב .
    סגור
  • שימי הטרחן הזקן? (ל"ת)
    גם אתה 05/05/2017 18:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אם הבנת מה שכתבת העבר לרשותנו את ההבנה.
    שינובג 05/05/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כי אנו קצת חושבים לאט ובטח כשכתוב לא מובן.
    סגור
  • 15.
    מניית אלרגן
    פאני 05/05/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה ניתוח טכני של מניית אלרגן.
    סגור
  • 14.
    מניית בריינסוויי
    שימקה 05/05/2017 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רציתי ניתוח טכני של מניית בריינסוויי בבקשה
    סגור
  • חזור להיות שימי הטמבל הזקן (ל"ת)
    עזוב אותך 05/05/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 13.
    בגרף הדקס נעלמו המחזורים בחלק מהזמן. לטיפולכם!!
    אבשלום חום 05/05/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בג בתוכנת בורסה גרף
    סגור
  • 12.
    קהמדע
    אלי 05/05/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני חושב שהכיון הוא למעלה
    סגור
  • 11.
    שפיר הנדסה - המלצה ? אייל ניתוח טכני בבקשה
    עדי 05/05/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לשפיר וכן חשוב ביותר לחברת כימיקלים לישראל (כיל) תודה רבה
    סגור
  • שפיר הנדסה תעלה המון
    אייל 07/05/2017 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרצה רמת התנגדות 1050 וכעת הפכה לשמש רמת תמיכה. במגמת עלייה עם שיא חדש. תמשיך צפונה. יעד קרוב 1120
    סגור
  • 10.
    ניתוח טכני לחברת שפיר הנדסה בבקשה
    מוטי 05/05/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שפיר הנדסה ניתוח פליז
    סגור
  • 9.
    מר גורביץ, אני פשוט לא מבינה, איך אתה מתעלם
    אחת שמבינה א 05/05/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    12 12
    ממניית בזק שירדה הרבה לאחרונה ובמיוחד שאתה המלצת עליה לפני כמה חודשים ואמרת שתגיע לשיאים חדשים ומה עם פרטנר? לפני חודשיים בערך כשהייתה בשער 2100 אמרת שהיא מנייה לשנת 2-017 ומאז לא הפסיקה לרדת, בבקשה להתייחס למניות אלו. לא לנפנף רק בהצלחות שלך . שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • גורביץ לוקה בזיכרון סלקטיבי .....
    צודקת ב 100 אחוז 05/05/2017 18:31
    הגב לתגובה זו
    16 1
    בדיוק כמו פותחי קלפי הטרוט , האסטרולוגים , והפותחים בקפה בדרך כלל מר גורביץ נוטה לזרוק הרבה חצים ואת הקובץ הקטן אותו הוא מצליח לפגוע השווה לחוכמת המטבע הוא חושף "כגון לפני חודש .. טענתי ש .... ובכך הוא מוליך את מאמיניו בהטעיה של ההישרדות והמקבץ והיפוך היחס .וכנראה זה אחת הסיבות למה הוא לא מציג תיק יחס .
    סגור
  • אם הוא המליץ עליה לטוב או לרע
    ז'ס'ו 05/05/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ולפי דבריך במיוחד דהוא המליץ זה קרה...אז הוא תותח על אם ב זה תו במיוחד הוא מזיז מניות ענק כמו בזק. כל הכהוד לו תותח.
    סגור
  • הוא תותח שיורה עקום ולא פוגע (ל"ת)
    משה 05/05/2017 17:32
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • אם הוא המליץ עליה לטוב או לרע
    ז'ס'ו 05/05/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ולפי דבריך במיוחד דהוא המליץ זה קרה...אז הוא תותח על אם ב זה תו במיוחד הוא מזיז מניות ענק כמו בזק. כל הכהוד לו תותח.
    סגור
  • סבלנות (ל"ת)
    מודי 05/05/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין צורך במר לפני השם.
    רמזי 05/05/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את לא מבינה? טוב נו זה לא חוכמהגדולה שתביני או שקצת או שלא. וחוץ מזה את פשוט לא מבינה? כלל וכלל לא פשוט..זאת חוסר הבנה בסיסית של רו הדברים. כמה את טיאטרת על בזק ועוד עשרות דוגמאות וכשלת?
    סגור
  • לאחת ש
    זומבי 05/05/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדעתי הוא מנפנף(מה זה) ב70 אחוז שהוא צודק וכמו כולנו קצת מצניע את ה30 אחוז שלא צדק(לעת עתה) ומה עם ה80 אחוז שאת מחרטשת ו20 אחוז שאת מצליחה? איני מבין את רצף הערותיך הניבזיות כל שבוע .מה אוכל ומה כואב לך? שהוא עולה עליך הבנתו והשכלתו והצלחותיו עשרות מונים? זה מעורר בך קנאה וזעם. ואף אוסיף יתכן להרוויח הרבה מאוד במניה אחת מתוך 100 וב99 לא להיות צודק ובסך הכל אותו אחוז אחד יעשה בסך הכל פי 3 מסך ה100. אני מניח שלא הבנת. נסי בשבת לחשוב על זה.
    סגור
  • מאיפו אתה יודע שהוא קולע ב 70 אחוז? ..........
    יוסף 07/05/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקרה שהיה לו הצלחות של 70 אחוז ממוצע של לפחות כמה שנים מר גורביץ מזמן היה מציג לך תיק יחס ופותח חברת השקעות או קרן גידור . בפועל ההצלחות שלו לא עולות מניחוש אקראי והם לא יותר מוצלחות משלך או משל כל משקיע פו .
    סגור
  • יקירתי הנאה והשובבה!
    אבשלום חום 05/05/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מתגובותייך אני לומד שאת חכמה אך חסרת סבלנות וניסיון. גם בזק גם פרטנר וגם מדד התקשורת יעלו בקרוב. זה מה שאייל מסביר השכם והערב. חזקי את הניירות עשי ממוצעים ותרווי נחת!!
    סגור
  • איזה יקירתי איזה נאה איזה שובבה ואיזה נעליים?? (ל"ת)
    לאבשלום 05/05/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    אפשר ניתוח טכני לדלק קבוצה בבקשה
    אבי 05/05/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אייל תן סקירה בבקשה על דלק קבוצה. האם הכיוון מעלה או המשך דשדוש ארוך ? הרי היא במדד נפט גז שעליו אתה חיובי אז אמורה לעלות... תודה רבה
    סגור
  • 7.
    אייל ניתוח טכני בבקשה לשפיר הנדסה
    שלמה 05/05/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אייל שלום, אודה לך לניתוח טכני והמלצה על שפיר הנדסה. אני רואה שהיא חברה מת"א 90 שעל מדד זה אתה חיובי וממליץ וששפיר מדשדשת כעת לאחר מהלך עליות. תן בבקשה סקירה רצינית. תודה
    סגור
  • 6.
    תודה (ל"ת)
    Lavironen 05/05/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מצטרפת. (ל"ת)
    מירה 05/05/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 5.
    מדד תא ביומד
    haviv52 05/05/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אייל שלום. בבקשה האם אתה יכול לנתח את מדד תא ביומד.המדד בירידה רצופה מ 1200 נקודות ל380 נקודות.
    סגור
  • 4.
    מחקר יעלות הניתוח הטכני של פרופ' טרנס אודין...
    יוסף 05/05/2017 09:44
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אונ' ברקלי מומחה למימון התנהגותי מצא שב 1998 – 1999 סוחר יום ממוצע בבורסה האמריקאית שפעל על פי כללי הניתוח הטכני הפסיד את כל כספו בתוך שישה חודשים. והשיג ממוצע של 100%- בחצי שנה שהיא תוצאה גרועה מאוד לתקופה שבה הבורסה רק עלתה.מחקר אחר מ־1994 בדק את התשואה שמניב ניתוח טכני "מושלם": מחשב שהוזן בהיסטוריית התרשימים של 548 מניות וב־32 הדפוסים הנפוצים של הניתוח הטכני. לאחר מכן הוא תוכנת לבצע, בדיעבד, את כל החלטות הקנייה והמכירה על פי הדפוסים, ללא פספוסים ובתזמון מושלם, לאורך השנים 1994-1989. התוצאה הייתה רווחים נמוכים מאלה שהיו מתקבלים מהשקעה בתעודת סל מידיות באותן שנים. ובניכוי עמלות קנייה ומכירה, הרווחים היו נמוכים בהרבה, ולא משתלמת . את המסקנה ציטט ב־2006 המתמטיקאי והמשקיע טאלב בספרו "תעתועי האקראיות". וטען שאין הוכחה שאיתותי הניתוח הטכני הם יותר מאשליה סטטיסטית: בכל רגע יש סיכוי של 50% שמגמתה של מניה או מדד תתהפך. גורביץ לא מציג תיק יחס ולכן כל עוד הוא לא יעשה כך לשיטה אין כל בסיס יותר מאשליית הידע והמיומנות -"באל אנו שמים את מבטחתנו וכל האחרים מתבקשים להציג נתונים "
    סגור
  • נא הראה לי היכן המחקר
    ז'ס'ו 05/05/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ואם אפשר בשפת המקור
    סגור
  • נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
    ז'זו' 05/05/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
    ז'זו' 05/05/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
    ז'זו' 05/05/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
    ז'זו' 05/05/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
    ז'זו' 05/05/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
    ז'זו' 05/05/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • נא ציין היכן המחקר שציינת (ל"ת)
    ז'זו' 05/05/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • זה שאתה כותב 100 פעמים שאני יראה לך ...
    לז'זו 05/05/2017 18:18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איפו המחקר זה עדיין לא אומר שהוא לא נעשה ,אתה יכול לממשיך לכתוב עוד 1000 פעמים זה לא ישנה את המציאות . אתה פשוט מסוג המשקיעים שמעדיפים לקבור את הראש שלהם באדמה במקום לבדוק את טיב השיטה שהם משתמשים בא. כנראה יותר נוח לך להשלות את עצמך ולאמין באופן עיוור בשיטה שלא הוכיח את עצמה יותר משימפנזה שזורקת חצים למטרה לכן גם אין כמעט אף קרן נאמנות או סל שמשקיע ע"פ השיטה .במקרה שאתה בכל זאת רוצה לקרא מחקרים וביקורות אתה יכול לקרוא את הספרים כגון תעתועי האקראיות של טלאב או את הספר הליכה אקראית בוול סטריט או את הספר " מישהו ראה כאן גורילה" של פרופ' ריצ'רד וייסמן וכו' (במקרה שתרצה אני יפנה אותך לעוד ספרות ) בסוף הספרים תמצא בביבליוגרפיה שתפנה אותך למקורות של המאמרים, כמו כן עם לא בא לך לקרוא ספרים שחוקרים את טיב השיטות בעולם ההשקעות ואתה מאלה שקורה ספרים כמו "הלוחשים למניות" או אבא עשיר אבא עני " ספרים כמו אלה שם מוכרים לך את האשליות שאתה כל כך אוהב אתה יכול למצוא את המחקר באינטרנט באנגלית הוא התפרסם בתאריך 3 בנוב׳ 2011 - ב"וול סטריט ג'ורנל" על-ידי פרופ' טרנס אודין מאוניברסיטת ברקלי.
    סגור
  • לא מעניין אותי טכני או פונדמנטל או כל שיטה
    אנא ממך 06/05/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תן מחקר בבקשה. אני משתמש בעוצמות IQ עצמיים 193 ופתרון רצוף של 101 מבחנים פסיכומטריים בציון רצוף 800. זהו. מנצח 99 אחוז מכל שיטה ומביא תוצאות מנצחות ב99%.
    סגור
  • אתה צודק זה לא צריך לעניין אותך ....
    לאנא ממך... אנא ממך 07/05/2017 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מכוון שמספיק שתבנה תיק מדדים מבוזר גאוגרפית וסקטוראלית ומבחינה ההסתברות את תציג תוצאות יותר טובות גם מכל אסטרולוגיה הטכנית וגם מהפודמנטל בשיטת ליקוט המניות . ובמקרה שאתה מעונין למוצוא את המחקר הוא כתוב בשלמותו בספר "מישהו ראה כאן גורילה " של פרופסור ריצארד ויסמן שם הוא מצטט את המחקר של פרופ' טרנס אודין מאוניברסיטת ברקלי מחקר גם התפרסם תאריך 3 בנוב׳ 2011 - ב"וול סטריט ג'ורנל".
    סגור
  • אין ולא היה
    יא חביבי 06/05/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחקר כזה. העלה אותו כאן בבקשה חברנו.
    סגור
  • תמצא את המחקר בשלמותו בספר .....
    ל יא 07/05/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    משהו ראה פו גורילה - אתה יכול להשיג את הספר דרך האינטרנט או לחפש אותו כפי שכתבתי ב"וול סטריט ג'ורנל" . זה שאתה החלטה שאין מחקר כזה זה מכוון שנוח לך יותר להאמין לאשליה שלך זה עדין לא משנה שהמחקר הזה יצא ופשוט נוח לך להמשיך לקבור את הראש שלךבאדמה
    סגור
  • 3.
    שער 3000 בקרוב (ל"ת)
    קמהדע 05/05/2017 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 2.
    מבטח שמיר ואבוג'ן. מניות הכי דפוקות (ל"ת)
    מניות דפוקות 05/05/2017 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • או שכן או שלא או שאולי. מה זה דפוקות?
    לדפוקות 05/05/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שאתה אוחז בהן ומופסד או המאזנים וכל הפקטורים הכלכליים דפוקים? נא הסבר.
    סגור
  • 1.
    מעט זמן
    יוסי 05/05/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלום, לעניות דעתי לנתח טכנית ולהסביר מה קורה בארבעה מדדים ראשיים בעולם ועוד שתי מניות בארץ בארבע דקות וחצי זה עלבון לאינטלגנציה. מספיק לקרוא באתרים מובילים בחול ניתוחים טכניים עמוקים בליווי גרפים רבים כדי להבין שיש הרבה מאוד מרכיבים בניתוח הטכני והפונדמנטלי שאינם נזכרים במילה אחת.
    סגור
  • הגרפים של ניתוח הטכני ....
    ליוסי 05/05/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    16 0
    הם לא יותר מדעתו הסוביקטיבית של זה שמצייר אותם .תבקש ממנתחים טכנים שונים לנתח מדד מסוים או מנייה מסוימת וכל מנתח טכני יצייר גרף שונה עם כלים שונים (קיימים מאות כלים טכניים בענף ) והדעה שלהם תהיה גם שונה לגביה . גרף של ניתוח טכני הוא בדיוק כמו ציורי הרורשך ששם כל אחד רואה מה שהוא מאמין לראות או רואה ראייה סוביקטיבית שלו . הגרף שהמנתח הטכני מצייר הולך רק לפי ראייתו הסוביקטיבית ולא הפוך מכוון שהדרך או הסיבה או משנה מסוים של העתיד הם לעולם לא זהים לעבר התוצאה יכולה להיות אותו תוצאה הבל אין דרך לנבא אותו מרחב זמן .וזה הסיבה שכאשר אתה מסתכל בניתוחים אחרים אתה מוצא דעות שונות ומרכיבים אחרים שלא בהכרך יותר נכונים ניתוח טכני הוא לא יותר מאשלייה של ידע .
    סגור