11:47 טאואר מוסיפה 1% ומשלימה עלייה של 50% מתחילת השנה

11:45 מור השקעות עולה 0.5% ומשלימה 6 ימי עליות רצופים

10:59 אושרה העלאת שכר המינימום ל-5,300 שקל - תכנס לתוקף ב-2018 >>

10:28 בולטות בת"א: גילת יורדת 1.2%, הראל השקעות עולה 1.3%

09:45 הדולר מוסיף 0.1% ונסחר סביב 3.49 שקלים

09:12 דיווח: נבדק חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן >>

08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' על מהלך הירידות החריף שנרשם במדד מרכזי בת"א - האם זו הזדמנות קניה?

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את המדדים המובילים בארץ ובעולם, ו-2 מניות מעניינות בת"א
 |  41
ניתוח טכני
Share



צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-15 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
15 מאמו 21/04/2017 23:09 לא לא לא ..ממש הולכים די הפוך ממה שכולכם חושבים. מצטער
אני פיצפון בכדי להיות אשם.
14 רזיאל 21/04/2017 19:23 לא מבין שהשוק עלה קצת ירד קצת אבל סך הכל עלה כמה עשרות
אחוזים בעשרה שנים ואני דביל אוחל אותה בגדול. מה יהיה.
תמי 21/04/2017 19:40 אולי תלך לאולפן ללמוד כתיבה תמה.
אז לא תהיה דביל ולא תהיה אוחל אותה..את מי ?
רף 21/04/2017 22:53 לרזי
אי אפשר במכלת אצלכם לקנות תוספת מאה גרם שכל הכי פשוט שיש?
13 שאלו את ממבו ג'מבו 21/04/2017 17:47 הוא תותח (ל"ת)
12 ארנה רז 21/04/2017 16:59 משוב
סומכת מאד על הניתוח הטכני של גורביץ
שבתאי עוד פעם 21/04/2017 18:25 צודקת למרות המעידות הקטנות וכן. יש לי סבלנות גם לפחות
מוצלחם שהן במיעוט
יוסף 21/04/2017 18:22 ועל סמך מה בדיוק את סומכת על הניתוח של גורביץ ? (ל"ת)
תמי 21/04/2017 19:43 אני לא ארנה אבל מסכימה איתה
ולגבי. יותר הירווחתי במשך השנים בזכותו מאשר הפסדתי כך שמצבי טוב. ובבקשה לא לכתוב על המטבע ועוד מילים מסובכות. העובדות מדברות בעד עצמן ולא יעזור לך להתעלק כל הזמן.
לאורנה 22/04/2017 18:55 כנראה גם את צרכה ללמוד בדרך הקשה ...........
ומסתנוורת מציורים חסרי פשר ללא בדיקה .זה שהרווחת פעם אחת זה עדין לא אומר שאת תרווחי כל הזמן הוא לא יודע יותר טוב ממך אבל את כנראה עוד עיוורת שלא מסוגלת לא לאשלות את עצמה .ואם את חושב שאני כותב מילים מסובכות זה כבר אומר שאת לא מבינה דבר - בהצלחה
יוסף 22/04/2017 11:30 תהיה בריאה יבוא יום ותלמדי את זה בדרך הקשה .....
אני יודע שאת מעדיפה לאשלות את עצמך בהצלחה
11 יזלדי 21/04/2017 16:56 הניתוח הצליח
והחולה מת
10 שימי 21/04/2017 15:46 טבע מעלה
מתאים לי טבע בשער 20.000 ואפילו 22.000 נקודות. ככו ותיראו.
מושון 21/04/2017 18:23 די נמאסת אם השטויות שלך
אני מחזיק ים טבע ושלפחות תחזיר לי חלק ממה ששתו לי למחירים שלך לא רואה שאנסה להגיעה
9 רועי 21/04/2017 15:29 תודה! (ל"ת)
שבתאי 21/04/2017 18:21 מצטרף בכייף. (ל"ת)
8 יוסי 21/04/2017 13:54 מדד 35
הגיע הזמן לדבר גם עליו
מרגו 21/04/2017 18:21 אין עתיד חבל על הזמן. (ל"ת)
7 אלעד 21/04/2017 13:40 אייל מה דעתך על אלוני חץ לטווח ארוך ? (ל"ת)
6 אנונימי 21/04/2017 13:17 לגורוביץ
הורוביץ שלוםאשמח אם תנתח בשנית את אינרום לאחר שציינת שצפויה לעליות לתקופה קצרה ומאז רק בירידותהיות והפסדתי המון בשל כך
יוסף 21/04/2017 18:23 זה מקרה אחד מרבים שמראה לך שהוא יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
גורוביץ הורוביץ 21/04/2017 18:20 לאנונימי
אתה גם זקן וגם טיפש. מה אתה רוצה ממני ואני לא מכיר אותך ולא רותה לכתוב על אינרום. היפסדת המון בשל כך כמו בשאר השקעותיך. חשוב עם עצמך היכן פידחת.
5 100 21/04/2017 12:41 למר אייל גורביץ
השווקים (כולל ישראל)כבר מזמן לא שם..להיכן שאתה מכוון. ארה"ב בצל ההזייה והרמיה עדיין האחרונה ..מתחפרת באחיזתה בקרנות המזבח בנסיון נואש להאחז במקום שממש לא ראוי לה.בימים אלו ממש ניתנה הזדמנות אחרונה או כבר אחרי אחרונה לפקוח עיין חכמה(כמו שאכן יש לך יקירנו)ולהפוך את הקלף..ולהפסיק להאמין במה שהיה הוא שיהיה.כל המומחים האמיתיים שבאים ממרום הכלכלה והמתמטיקה מזמן מנתחים הפוך למעשה מניתוחי 99%(ושכבודך ממצא בם)שמעריכים רק למעלה. יש מספר מומחי על שמייצרים 50 ויותר אחוז לשנה כמו מדליון רנסאמס ועוד בודדים בעולם ואחת שידועה לי לשמחתי בארץ שנמצאים בצד של ה 1% שהוא כבר מזמן בודד במערכה אבל מוביל בתשואות על מעבר לכל מתמודד.לדעתנו אין המשך לשנים ההזויות של הדפסת ניירת ויצירת עיוותים ושקרים במשך שנות דור.אנו בדרך לאי שם בשאול התחתיות. אנו וגם אנשי רנסאנס שהם אף חברים יקרים עימנו משוכנעים בדרך שממש מביאה קהל לא אוהד שלא בוחל במילים ובירבורים..אבל..הרכבת "הבלתי אפשרית" אצה רצה בדרכה. מומלץ לקרוא בG על צורת עבודתם של מדליון רנסאנס..לא יתכן בעליל כשהעולם מלא בכל כך הרבה ברבורים שחורים שהם רק בתחילתם למעשה.
דרומי 21/04/2017 18:28 לחבר 5
מת לפגשך אדוני או אפילו לשוחח בטלפון כברירת מחדל. מה אני צריך לעשות שתאות לפגשני. אני מבוגר וזמני וכספי בידי תודה
איציק 21/04/2017 23:07 אשמח חבר.
חפש בהרווארד . ייל..פרינסטון במזכירות ההנהלה את Iz חקר המוח פסיכיאטריה מישראל..אני בטוח שתקבל מספר שבו תאתרני.. ואם אתה באזור אשמח לפגשך ולארח אותך גם כאן.שבת טובה.
100 21/04/2017 18:15 אבל העולם מלא ועוד איך וזאת רק התחלה
ראו נאסים ניקולאס טאלב הפנומן.
4 עמוס 21/04/2017 12:31 נפט וגז
בתחום הזה על גורביץ משתלט Wishful Thinking והוא מתעלפ מעקרונות הניתוח הטכני. מעבר לכך כל ניסיון לנתח את הדרך קדימה על סמך תמונת העבר משול לנהיגה ברכב כאשר החלון הקידמי אטום ומביטים רק במראות. הייתם סומכים על מדריך שהיה אומר לכם היו 4 סיבובים חדים ימינה וסיבוב קטן שמאלה ולכן הדרך קדימה תיראה כך או אחרת ??? אני לא הייתי יושב במושב האחורי...
שון 21/04/2017 16:59 לעמוס
שב בבגז' וגם למה שיתעלף מהעקרונות מה הם גורמים לט לשוק או זעזוע?
3 אלון 21/04/2017 10:38 אבקש ניתוח של פלוריסטם הנסחרת בת"א
תודה רבה
כירו רג 21/04/2017 14:17 ניתוח של פלוריסטם הנסחרת בת"א
ראשית נגלח את הבטן והחזה , נשטוף היטב את האזור בחומרי חיטוי , נבצע חתך של עשרה סנטימטרים מאזור מפתח הלב, דרך הקיבה אל מרכז הבטן, נפתח את חלל הבטן ונזיז הצידה את הקיבה והכבד על מנת לאפשר גישה נוחה על הלבלב והכליות....
2 בני 21/04/2017 10:04 רציו
גורביץ תן סקירה על מניית רציו שיורדת מיום ליום מתחילת שנה למעלה מ- 10 אחוז האם כדאי לקנות אותה
יוסיפון 21/04/2017 16:11 לכל רואי השחורות
לא יעזור לכם לא דובים ולא זבובים לא נעליים אין לחץ ופניקה סיפורים למפגרים במקרה הטוב עליות קשות בהמשך.
פאנקיסט 21/04/2017 19:19 אני גם בפניקה וגם פאנקיסט ארס.
אני מבין שאתה טומטום טורבו. נכון?
ירון 21/04/2017 18:11 מבהילים אותי טפשים של זבובים ונעליים (ל"ת)
1 יוסף 21/04/2017 08:31 כדי להגיע לידע אמתית כלשהו בשוק ההון .......
יש לבצע מחקר מסודר בו מתעדים תחזיות רבות ומוגדרות היטב, ולאחר מכן בוחנים מה התרחש בפועל. יש לספור את כל המקרים – גם הצלחות וגם כישלונות, ולהשוות למה שהיה אפשר להשיג באקראי, כלומר, ע"י הטלת מטבע למשל, נניח שאני מתיימר לנבא על איזה צד ייפול המטבע. בכל פעם אחרי הניבוי שלי מטילים מטבע ורושמים אם צדקתי או לא. מה צפוי לקרות? במקרה זה כמובן אחרי מספר הטלות רב אני אמור לצאת צודק וכמחצית מהמקרים. אותו שיטה צרכה גם לבדוק האם התחזיות של מר גורביץ נכונות ,את זה אפשר לעשות ע"י תיק יחס או טבלה יחס של כשלנות מול הצלחות או מדידה באחוזים ההצלחה על פי סולם בראייר . כאשר אדם מסוים משתמש בשיטה מסוימת חובת ההוכחה בדרך כלל חלה עליו ומר גורביץ עדיין מסרב להציג תיק יחס או טבלה לכן כל התחזיות שלו אין להם שום ערך אינפורמטיבי יותר מדעותיו של כל משקיע אחר ,ולכן שאתם מבקשים ממנו לנתח מניות תזכרו שהוא יודע בדיוק כמוכם כל עוד הוא לא יוכח עם לציורים שלו יש ערך מוסף חוץ מאשליית הידע.
שול 21/04/2017 13:14 ליוסף
תן בבקשה תיק לדוגמא ונבחן אותו תוך שנה בדיוק מהיום. לא רוצה להגיד יהיה טוב או לא. אבל יתכן שאם גם אייל יעשה זאת הוא יהיה טוב וריווחי משלך?
דבר נוסף לשול 21/04/2017 19:53 שנה בשבלי זה לא אינדקציה ....
1.אני לא רואה שאייל מציג תיק יחס לא של שנה ולא של כמה שנים (ואני בטח לא ישפוט אותו בשנה אחת במקרה שיציג תיק יחס ).2. . למה אתה חושב שאין בעולם כמעט קרנות נאמנות שמשקיעות בשיטה הטכנית ?מכוון שהשיטה אין לה ערך מוסף על פי עשרות מחקרים מחוכמת המטבע .3. במקרה שאייל יציג תיק יחס ולאחר כמה שנים יקה את מדד היחס כל שנה במשך כמה שנים (לפחות אני אשית נרשם לקורס שלו וחוזר בי מכל דברי .4. לחזות מדדים ומניות ללא בסיס וביקורת כל אחד יודע .5. השיטה הטכנית והציורים הגרפיים שבה היא בעני המתבונן אין שום קונצנזוס אין בעולם שום ציור גרפי שמגלם את העתיד מה שהיה אולי לעתים הוא אותו תוצאה שתהיה אבל הדרך והזמן תמיד תהיה שונה הנהר הוא אותו נהר אבל המים בו כבר יכולים להיות בהרכב שונה לחלוטין .בכל רגע נתון כל מדד ועל מנייה יכולה להתהפך ואין שום דרך לחזות את זה יותר מחוכמת המטבע .
לשול 21/04/2017 19:15 דבר ראשון אני לא טוען שיש לי שיטה לחזות מה היה בעתיד ..
בשונה בגורביץ המתיימר ללא שום הוכחות כל שבוע כמה פעמים לחזות את המדדים או המניות ומדבר בביטחון כאילו הוא יודע יותר טוב ממך בעזרת הציורים פראידולים שעשרות מחקרים מצאו שאין להם שום יתרון אלה רק חסרון . התיק שלי בנוי על הסתברות . מחקרים רבים מצאו שתיק שמורכב מאופן מבוזר מתעודות סל ללא ניסיון לתזמן את השוק הסתברותו גבוה מאוד לתת תשואה טובה יותר משיטת ליקוט המניות או שיטה הטכנית שאין לה שום בסיס מדעי ורוב המחקרים מצאו שזה מתקון להפסד כסף. התיק שלי מורכב ברובו מתעודות סל גאוגרפיות (ו ETF) וחלקו מתעודות סקטוריאליות . התעודות מהדדיות שבו הם S&P 500 NASDAQ 100 , מדד אירופה ומדד שווקים מתעוררים וחלקו מתעודות סקטוריאליות במשקלים שונים של מדדי רפואה (אני מאמין במדד הרפואה ) , מדד התעופה והביטחון , מדד הרובוטיקה , ותעודות ריט וכו' .חלקו מושקע בחו"ל וחלקו בארץ ואני משקיע לאורך שנים רבות כמעט ללא שינוי מרכיב התיק .
לג'ף 22/04/2017 18:47 השיטה היא מתקון להפסד כמעט וודאי לטווח הארוך....
במקרה ובכל מנייה השקעתה 1000 שח ה רוב הסיכויים שתהיה מופסד אלה עם כן ה 6 מניות שלך הרווח לפחות 80-100 אחוז ומהמניות מהפסידות יצאת בהפסדים קטנים מאוד בתזמון שוק בלתי אפשרי בכל אופן תיק כזה הוא מתקון להפסד לטווח הארוך . במקרה שהיה לך מזל והרווחתה ושתמשיך בשיטה זו ופתאום תיפול למפולת אתה תחתך בהרבה . דבר שני איך בדיוק תזמנת אצל אייל 6.5 אחוז רווח ? איזה מניות שהוא המליץ בדקתה ? אייל לא עובר את ה 50 אחוז הצלחה בשביל זה הוא לא מציג לך תיק יחס . שאלת כמה אני מרוויח אני נמצא בבורסה כבר לפחות 14 שנה והממוצע שלי הוא בסביבות 8 אחוז מינוס פלוס ללא ניסיון לתזמון שוק ולהפסיד כסף על עמלות מיותרות .עם אייל היה מרוויח כמו שאתה אומר 6.5 אחוז בשנה בוא כבר מזמן היה מציג לך תיק יחס מכוון שרווח של 6.5 אחוז בשנה זה יפה מאוד . אייל מסתמך על חיי המדף הקצרים של הזיכרון של המאמינים שלו ממליץ על מניות ומדדים לפי רוח המגמה ,לא נוקב לעולם בזמן מוגדר ולכן גם מאוד קשה לבדוק אותו , מדבר בהרבה מקרים לא בצורה קונקרטית כגון עם כך... אז כך ... ועם כך... אז כ.. דבר שיכול להיות נכון לכל מצב נתון .
ג'ף 21/04/2017 21:57 אם תרשה לי לשאלך חבר יקר
מה תשואתך בשנה האחרונה. בשלוש שנים אחרונות וגם חמש ועשר שנים..ואם יש יותר אשמח לשמוע ולהבין. אל תתייחס לתקופה של עליות או ירידות או גם וגם או משבר ארוך או סבב עליות ארוך. קח רנדומלית את מספר השנים שנקבתי תן בבקשה סדרות ממוצעים ואני מקווע חיוביים ואפילו חזקים. לתגובתך אודה.ושאלה נוספת ידידי..האם נכון ואפשרי לדעתך אפשר לקלוע "רק" בעשרים אחוז מהמיקרים ובסך הכל להרוויח ב100 אחוז תשואה ענקית כשעמדת המוצא כמובן היא לדוגמא אלף שקל לכל מניה בסך הכל 30 מניות. רוצה לשאול האם 6 מניות תנבנה בהרבה יותר מסך השלושים שבתוכן נמצאות 24 מפסידות. האם חשבת על אפשררות כזאת.? אני תיזמנתי אצל אייל בסביבות 50.000001 6אחוז לדוגמא הצלחות אבל בסך הכל בדקתי 30 מניות או מדדים שבחר ובסך הכל שזה מה שחשוב ממש הופתעתי לטובה. בקיצור..חשוב לנצח במלחמה הכוללת ולא במערכות ואפילו רבות בתוך המלחמה. הבנת חבר? לילה טוב.
יוסף 22/04/2017 11:27 שאלה עם הפסדתה ב 24 מניות ....
ובכל מנייה השקעתה 1000 שח ה רוב הסיכויים שתהיה מופסד אלה עם כן ה 6 מניות שלך הרווח לפחות 80-100 אחוז ומהמניות מהפסידות יצאת בהפסדים קטנים מאוד . בכל אופן תיק כזה הוא מתקון להפסד לטווח הרוך . גם עם היה לך מזל והרווחתה במקרה שתמשיך בשיטה זו ופתאום תיפול למפולת אתה תחתך בהרבה . דבר שני איך בדיוק תזמנת אצל אייל 6.5 אחוז רווח אני ? איזה מניות שהוא המליץ בדקתה ? אייל לא עובר את ה 50 אחוז הצלחה בשביל זה הוא לא מציג לך תיק יחס . שאלת כמה אני מרוויח אני נמצא בבורסה כבר לפחות 14 שנה והממוצע שלי הוא בסביבות 8 אחוז מינוס פלוס ללא ניסיון לתזמון שוק ולהפסיד כסף על עמלות מיותרות .עם אייל היה מרוויח כמו שאתה אומר 6.5 אחוז בשנה בוא כבר מזמן היה מציג לך תיק יחס מכוון שרווח של 6.5 אחוז בשנה זה יפה מאוד . אייל מסתמך על חיי המדף הקצרים של הזיכרון של המאמינים שלו ממליץ על מניות ומדדים לפי רוח המגמה ומשנה הוא לא נוקב לך לעולם בזמן מוגדר ולכן גם מאוד קשה לבדוק אותו הואמ מדבר בהרבה מקרים לא בצורה קונקרטית כגון עם כך.... אז כך ..... ועם כך.... אז כ.... דבר שיכול להיות נכון לכל מצב נתון .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש