16:38 ירושלים: מתקיים כעת טקס פתיחת אירועי יום הזיכרון בבית "יד לבנים"

16:35 רכבת ישראל: ביום הזיכרון ויום העצמאות יחולו שינויים בפעילות הרכבות >>

15:48 קריית גת: נקבע מותו של הילד בן ה-3 שנחנק מחול בגן ילדים

15:17 הלמ"ס: בחודש מרץ אחוז המועסקים בקרב בני 15 ומעלה עמד על כ-61%

15:09 סוף למשבר: ראש ממשלת אוקראינה יגיע לארץ בחודש הבא וייפגש עם נתניהו

14:34 לקראת הפגישה עם טראמפ: אבו מאזן נפגש עם מלך ירדן לתיאום עמדות

13:53 ירושלים: שני פצועים מדקירה בשכונת ראס אל עמוד במזרח העיר

13:22 ברגע האחרון: ועדת הכלכלה אישרה את המשך הפעילות האזרחית בשדה דב

12:58 משבר נוסף: גרמניה צפויה לתמוך בהחלטה אנטי ישראלית באונסק"ו

12:49 מחירי הדלק: הלילה צפויה עלייה של כ-1% - 6 אגורות יותר מהחודש הקודם

11:48 בשבוע הבא תחל וועדה לאיתור מנהל רשות החברות הבא בראשות שי באב"ד

11:32 ליברמן: "כאב השכול מזכיר לנו לשמור על מדינת ישראל גם בשעות האלו"

10:43 נשיא המדינה בטקס חנוכת היכל הזיכרון: "אנו מבטיחים לנצור את העבר"

10:48 פועל במה בן 25 נפל מגובה במסגרת ההכנות לטקס בהר הרצל >>

09:48 בולטות בת"א: סאפיינס יורדת כ-3%, אמות יורדת 1.33%

09:47 בולטות בת"א: אל על עולה 1.17%, בזק עולה 0.41%

09:15 הנשיא טראמפ: "סין עוזרת לנו עם המצב בצפון קוריאה"

08:45 הדולר נסחר הבוקר בעלייה של 0.08% לרמה של 3.621 שקלים

08:36 אל על: אלי דפס מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה

08:15 ירושלים: נעצרו 17 חשודים בהפרות סדר במזרח העיר

08:09 כעבור עשור: עמוס רגב פורש מתפקידו כעורך "ישראל היום"

21:25 מרקל מגבה הערב את החלטת שר החוץ להיפגש עם נציגי בצלם

21:21 40 הרוגים ו-70 פצועים הלילה בקרבות בסוריה

18:41 סגירה באירופה: הדאקס חתם ביציבות, עלה השבוע 3.2% >>

17:09 ציפיות האינפלציה של מישיגן לחודש אפריל הן 2.5%

17:04 סנטימנט הצרכנים של מישיגן לחודש אפריל הוא 97 נקודות

17:02 מדד מנהלי הרכש של שיקגו לחודש אפריל 58 נקודות

12:39 האירו מתחזק 0.6% אל מול הדולר ונסחר סביב רמה של 1.0934

12:38 הנפט מוסיף 0.8% ונסחר תמורת 49.4 דולר לחבית

12:00 מדד המחירים באיחוד האירופי עלה 1.9% מול צפי של 1.8%

11:49 כלכלת בריטניה צמחה 0.3% בלבד ברבעון הראשון של השנה

09:51 בנק UBS דיווח על רווח נקי של 1.3 מיליארד פרנק שוויצרי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
TVניתוח טכני

הקושי המתמשך של ה-S&P500 לשבור שיאים חדשים - האם זו סיבה לדאגה?

איל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal בוחן את המדדים המובילים, ו-2 מניות מעניינות בת"א
 |  40
ניתוח טכני
Share
מאז נגע ב-1 במארס ה-S&P500 בשיא כל הזמנים, המדד המרכזי בארה"ב לא מצליח לצבור מומנטום חדש ואתמול (יום ה') סגר בשפל של חודשיים ובמרחק של 2.8% מאותו שיא שנקבע לפני חודש וחצי. גורביץ' מתייחס מדדים המובילים בבורסות ול-2 מניות בת"א.






מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 יבור 16/04/2017 21:24 אני באטרף
פוחד שהשוק בתל אביב שנפל מהשיא שלושים וחמש אחוז יתמוטט עוד שתיים שלוש אחוז.
18 דוד 16/04/2017 14:01 אייל שוב אתה מטעה את הציבור לו לשקוח את המפולת
אייל אתה שוב חוזר לאוטו מצב על תשקח שמדד 25 הגיעה ל 580 ואתה כול הזמן חוזר לאוטו מצב חק למעלה אבל אתה לו שקח את המצב שהישתנה בעולם המצב היום הוא מפולת בדרך חברים מי שחחכם לצאת מהשוק
17 לזכור 16/04/2017 13:14 פאניקה גורמת
לבריחה המונית פאניקה יכולה להיווצר מסיבות שונות
16 מוקי 15/04/2017 17:47 אייל מלך. לכו ללמוד אצלו. מניסיון. (ל"ת)
יוסף 15/04/2017 18:47 מה ללמוד ? איך להטיל מטבעות אפשר ללמוד ....
גם בבית .בשיטה שכל אחד מהמתבוננים רואה משהוא אחר אין מה ללמוד אין לשיטה שום קונסנזוס ובסיס כל אחד ילמד משהוא אחר וכולם צודקים בעיני עצמם . אייל הופך את עורו לפי המגמה ובטח לא צופה אותה בעזרת הציורים שלו והפסאדו מתמטיקה שבשיטה ,הציורים והמספרים הם רק אחיזת עניים ואשליית הידע של המנתח . הגרף הציורי הולך אחרי המנתח ולא המנתח הולך אחרי הגרף הציורי .
15 S 15/04/2017 14:29 החכמתי (ל"ת)
14 Bengely 15/04/2017 08:55 נראה שהפעם עוזרים לשוק לרדת במדרגות בביטחה
כמו שדאגו בזמן אובמבה שהשוק יעלההפעם דואגים שירד לאט והבטיחה.
13 יוסי 15/04/2017 08:37 תודה אייל,מעניין מאד. (ל"ת)
12 ינקי 14/04/2017 22:19 עד 31.12 השנה
בדקתי שיהיו עליות של שבע עשרה אחוז. זה לא הטיסות שציפיתי אבל זה לא רע
11 מדריוס 14/04/2017 22:15 טאואר
מה קרה לטאואר?
מוקי 15/04/2017 17:46 טאואר בתיקון טכני. מגמת עליה רצף יורד. (ל"ת)
10 ממה 14/04/2017 21:08 יוקרו יעלה לשמים. (ל"ת)
9 שועל לא ותיק 14/04/2017 14:15 Vix שאלה לאייל
אייל. תודה על הניתוח. מה אתה חושב על הפריצה האחרונה של מדד vix s&p ומה לדעתך זה אומר לגבי ההמשך
8 מר בין 14/04/2017 13:42 נו באמת, הרי אחרי כל ירידה באה עליה ולהיפך...זה חדש! (ל"ת)
7 סמדר 14/04/2017 13:40 איל אפשר ניתוח טכני של סרגון,האם צפויה עוד לעלות? (ל"ת)
6 איילי 14/04/2017 13:14 בחייאת שחררו אותנו כבר מהשטויות האלה שלו (ל"ת)
גור 14/04/2017 21:05 ל 6
מה פרוש בחייאת?
רופא 14/04/2017 19:13 לא טוב להגיד שטויות על דברים שאתה או לא מסכים להם
או לא מבינם. אני מניח שהכותב צודק במעל 51 אחוז מכתביו. . לידיעתך ..ישנם מבחנים או ניסויים או מחקרים..שגם אם 25 אחוז צודק ולעיתים בגדול..זה נחשב לטוב מה עוד שלעיתים קרובות ה25 אחוז גדולים בהרבה מה75 אחוז. תודה. נ.ב מה פרוש שחרר אותנו? נא לא לכתוב ברבים לא היסמכנו אותך. דבר שני אף אחד לא אוחז בך חבר.
לרופא המשך 15/04/2017 11:39 כאשר מחקר לא מצליח לדחות את השארת ה 0 לכוון .....
ההשערה אלטרנטיבית המחקר נכשל , בטרם מנסים לדחות את השארת ה 0 ביצוע המבחן צריך לקבוע את רמת המובהקות של המבחן, אשר מסומנת ע"י ערך P רמה זו בדרך כלל תהיה טובה ביותר כאשר ה ה-p-value הוא "ההסתברות כי התוצאה התקבלה במקרה רמה זו בדרך כלל נקבעת להיות ברמה של 1% או 5% ,זה אומר שמתוך X תצפיות וניסויים צריך להיות לך לא יותר מ 5 אחוז כשלנות ככל שאחוזי הכישלונות שלך רבים יותר הטענה שלך פחות חזקה וכאשר היא לא עברתה את דרגת האקראיות מתחת ל 50 אחוז הניסוי כשל והתאוריה נפלה והטיעון האלטרנטיבי לא התקבל והשארת ה 0 לא נדחתה . כדאי לבדוק את האמיתות של ניתוח טכני היא צרכה לעבור את דרגת האקראיות ולצערי מר גורביץ לא עומד בשום קריטריונים ,אומנם הוא יודע לשחק יפה מציורים הגרפים שלו אבל לשיטה שלא אין שום ערך מוסף לניבוי המדדים או המניות בפועל יותר מחוכמת המטבע . כנראה זה גם הסיבה שגורביץ לעולם לא יציג לך תיק יחס כזה . כמו שטענתי בעבר עדיף לגורביץ לא להציג תיק יחס ולהיחשב לצודק מאשר להציג תיק יחס ולהסיר את הספק .
לרופא 15/04/2017 11:21 א.זה שאתה מניח שהכותב מצליח ב 51 אחוז
בטח לא מאשש שזה נכון בדקת אותו ? הכותב לא מציג תיק יחס או טבלה יחס מכוון שכנראה הוא יודע שהוא רחוק כמזרח ממערב ביחס של 51 אחוז הצלחה מול כישלון . הכותב משנה את דעתו לפי משב הרוח ומסתמך על חיי המדף הקצרים של הזיכרון המאמינים שלו . הכותב לא נוקב בזמנים ולכן יש לו דרגות חופש אין סופיות בניבוי שלו דבר שמצדו אין לו שום ערך אינפורמטיבי .הכותב משתמש במשפטים עמומים היכולים להתפרש לכל מצב נתון .דבר נוסף אולי ברפואה שמדובר בהצלת חיים גם עם הצלחתה לפעמים להציל רק 1 אחוז מהחולים הקשים זה הצלחה אבל היחס נשאר בעל הסתברות קטנה לשאר החולים. הדבר שונה במחקר , במחקר מדעי לא יכול להתבסס על 25 הצלחה מכוון שמחקר זה נמצא בספקטרום של האקראיות וכאשר אתה בא לאשש טענה מדעית כדאי שתוכל להפיק ממנה איזה אינפורמציה היא צרכה לעבור את דרגת האקראיות . המשך..........
5 דן 14/04/2017 10:42 תודה אייל. איפה עדי ? (ל"ת)
1 14/04/2017 19:58 עדי עברה כנראה לקריאה בקפה היא הגיע ......
למסקנה המתבקשת שקריאה בקפה לא נופלת משיטת הניתוח הטכני והציורים שם דומים לציורים הטכניים אומנם פחות צבעוניים אבל לפחות הפשרי לתבל אותם בעוגיה או עוגה להביט בהם ולראות מה שכל אינדבדואל מחפש .
למר הפשרי הגיע 15/04/2017 15:09 מחבר אפשרי הגיעה
חג משמח.
4 100 14/04/2017 10:38 אייל שלום רב. הופעתך בצורה זאת מרשימה כבפעם הקודמת..
לגבי שיאים ועליות נוספות..אולי הגרפים שהם תחום התמחותך ואתה באמת בין הטובים בתחום זה בארץ וגם בעולם..אותם גרפים עלולים לאכזב קשות בהמשך למה שקורה תקופה ארוכה בשווקים ובכלל בכלכלות.יש בעולמנו חוץ מבעיות הכלכלה.. בעיות שעלולות להעיב קשות. לדעתנו..לפי כל הפרמטרים שבידנו ..אנו בדרך לתהומות שטרם חווינו. שבת וחג טובים ומבורכים. ושאלתי: האם אתה צמוד רק לתורתך אמונתך..או שגם מכניס פרמטרים שונים ומגוונים על הקורה במציאות היום יומיתמ בעולם שלא נראית טוב בעליל..
איצקו 16/04/2017 12:09 אולי תעשו כבר חישוב מסלול מחדש
אותה מנטרה כבר 5 שנים והשוק נתן ראלי של פעם בדור. בסוף תהיו צודקים, רק בלי שקל על התחת, בטח לא מהשקעות בבורסה
3 טלטל 14/04/2017 10:32 רק אצלנו המעוף בשפל של 3 שנים (ל"ת)
גור 14/04/2017 21:04 לטלטל
אתה תועה חביבי. רוב הבורסות בעולם לא כולל ארה"ב בשפל שימשיך.
2 D 14/04/2017 10:00 בחיית אייל,שתה מים לפני ההקלטות
ניתוח פשטני , נכון, אבל פשטני
יוסף 14/04/2017 20:07 מה זה ניתוח פשטני ? בניתוח טכני כל אחד רואה את מה שהוא
מאמין לראות . לפעמים בחיים צריך לראות בשביל להאמין ובהניתוח הטכני צריך להאמין בשביל לראות .
D 15/04/2017 21:10 D
אם אתה עוקב, מקצת יודע ניתוח טכני אני מניח שגם אתה סבור שהניתוח שהוא מציג הוא פשטני ומאוד שטחי, יש דברים קצת יותר מורכבים שמבהירים את הגרף. אבל כנראה שזה לא הקהל פה. שבוע טוב
רופא 14/04/2017 19:05 לחבר D
1.מה הקשר בין שתיית מים שהיא מאד מומלצת בכל עת לבין דבריו של אייל. 2.אם הוא נכון אז מה משנה לך אם פשטני? ואם היה מסובך ולא פשטני הרי היית מקבל אותן תוצאות..(לדבריך שהם נכונים)..אז תן צ'אנס לדברים.אני גם בעד פשטות הרצאות וכתבות. במקרה הצורך תמיד אפשר לעלות לפילסופים מסובכים...בקשר לתוכן הדברים אני חולק על אייל בהתממשות הדברים..
D 15/04/2017 21:09 D
הוא משתנק בהתחלת ההקלטה, לכן כוס מים. פשטני בהקשר של הניתוח הטכני, יש דברים קצת יותר מורכבים שמבהירים יותר דברים
ל 2 14/04/2017 10:34 גזגז (ל"ת)
1 אשר 14/04/2017 09:33 תודה אייל על הניתוח המועיל
וחג שמח
דוד יצחקי 14/04/2017 10:51 אייל סולו
כתלמיד שלך מזה -15 שנים אני נהנה כל פעם מחדש לשמוע אותך. היה עדיף לי הפעם בלי עדי ברזילי להתרכז בניתוחים שהשמעת.
ר.ב 14/04/2017 15:53 15 שנה תלמיד שלו .ואתה לא מיליונר מעניין.. (ל"ת)
לטוען 15/04/2017 15:03 אתה צודק..אני מליארדר.למה שאחזור להיות מליונר? קטן עלי. (ל"ת)
9 15/04/2017 12:06 מצבו קשה שאחרי 15 שנה .....
הוא עוד לא גילה שהוא מפסיד כסף מהרולטה הטכנית
איך אתה יודע שמצבו קשה? 16/04/2017 21:16 איך אתה יודע שבדיוק 15?
איך אתה יודע שלא גילה? איך אתה יודע שמפסיד כסף? איך אתה יודע שהטכני רולטה? איך אתה לא יודע שאתה ילד רע?
דוד יצחקי 14/04/2017 10:50 אייל סולו
כתלמיד שלך מזה -15 שנים אני נהנה כל פעם מחדש לשמוע אותך. היה עדיף לי הפעם בלי עדי ברזלאי להתרכז בניתוחים שהשמעת.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש