16:38 ירושלים: מתקיים כעת טקס פתיחת אירועי יום הזיכרון בבית "יד לבנים"

16:35 רכבת ישראל: ביום הזיכרון ויום העצמאות יחולו שינויים בפעילות הרכבות >>

15:48 קריית גת: נקבע מותו של הילד בן ה-3 שנחנק מחול בגן ילדים

15:17 הלמ"ס: בחודש מרץ אחוז המועסקים בקרב בני 15 ומעלה עמד על כ-61%

15:09 סוף למשבר: ראש ממשלת אוקראינה יגיע לארץ בחודש הבא וייפגש עם נתניהו

14:34 לקראת הפגישה עם טראמפ: אבו מאזן נפגש עם מלך ירדן לתיאום עמדות

13:53 ירושלים: שני פצועים מדקירה בשכונת ראס אל עמוד במזרח העיר

13:22 ברגע האחרון: ועדת הכלכלה אישרה את המשך הפעילות האזרחית בשדה דב

12:58 משבר נוסף: גרמניה צפויה לתמוך בהחלטה אנטי ישראלית באונסק"ו

12:49 מחירי הדלק: הלילה צפויה עלייה של כ-1% - 6 אגורות יותר מהחודש הקודם

11:48 בשבוע הבא תחל וועדה לאיתור מנהל רשות החברות הבא בראשות שי באב"ד

11:32 ליברמן: "כאב השכול מזכיר לנו לשמור על מדינת ישראל גם בשעות האלו"

10:43 נשיא המדינה בטקס חנוכת היכל הזיכרון: "אנו מבטיחים לנצור את העבר"

10:48 פועל במה בן 25 נפל מגובה במסגרת ההכנות לטקס בהר הרצל >>

09:48 בולטות בת"א: סאפיינס יורדת כ-3%, אמות יורדת 1.33%

09:47 בולטות בת"א: אל על עולה 1.17%, בזק עולה 0.41%

09:15 הנשיא טראמפ: "סין עוזרת לנו עם המצב בצפון קוריאה"

08:45 הדולר נסחר הבוקר בעלייה של 0.08% לרמה של 3.621 שקלים

08:36 אל על: אלי דפס מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה

08:15 ירושלים: נעצרו 17 חשודים בהפרות סדר במזרח העיר

08:09 כעבור עשור: עמוס רגב פורש מתפקידו כעורך "ישראל היום"

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
TVניתוח טכני

גורביץ' מסמן 3 מדדים מעניינים בת"א, וגם - האם מניית ישראמקו בדרך לגל עליות?

המנתח הטכני של Bizportal סוגר שבוע עם כיוון המדדים המובילים בארץ ובעולם. צפו בראיון 
 |  31
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

31 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 שים 22/04/2017 19:09 גורביץ
כול כתבה של שלמה גרינברג מתומצת וטובה לעומת גורביץ שהכול אצלו אולי יש סיכוי.
20 רועי 08/04/2017 20:48 אייל אם תוכל לנתח את מניית סלע נדל"ן (ל"ת)
19 ר\יקוד 07/04/2017 19:00 מושחת (ל"ת)
18 מיקו 07/04/2017 18:55 הבנקים עד סוך שנה 15 אחוז טבע פריגו אופקו ומיילן 30
אחוז עד סוף שנה תעשו לבד את החשבון. לא מתחייב אבל בטוח.
17 נוע ינוע 07/04/2017 18:41 לא לטעות
נחים טיפה וממשיכים צפונה אני רק קונה בכל סכום שנכנס אני מודה שאני קוויט פחות או יותר ב4 שנים אחרונות לא מורוו ולא מופסד ומה שמצחיק ועצוב ששלושים אחוז בפיקדונות בנקאיים עשו לי יותר מכל המניות. יש לציין שב5 אחוז מהתיק השתעשתי האופציות ופה טחנו אותי.
16 אמיר 07/04/2017 17:44 שלא יבלבלו לנו את המוח
בגדול הבורסות עולות 99 אחוז מהזמן בעבר בהווה ובעתיד לפעמים טסות ולפעמים זוחלות אבל תמיד בדרך כלל למעלה
15 ימית 07/04/2017 17:24 כל הכבוד לאייל (ל"ת)
רמה 07/04/2017 18:23 משתתפת
ושלא תעיזו לכתוב משתפת פעולה. מה שאמת אמת
14 ף 07/04/2017 17:16 הודעה כמו שהודיעה ישראמקו השבוע שווה הרבה כסף לנוכח
התמחור הזול ממילא.
13 יוסיפון 07/04/2017 17:10 הסוחרים הזבלים הגמבלרים
בארץ ובעולם מורידים את הבורסותבארץ ובעולםבמחזורי תחת. זה מסחר לפי שווי חברות? הבדיחה הכי גדולהשהרשויות המרכזיים והבנקים המרכזייםנותנים לחרה הזה יד. חבורות של שרלטנים ואפסים
12 מודי 07/04/2017 17:01 לכל הממציאים שקרים וקשקשנים מדופלמים
הדקס הגרמני עשה מ2007 משך 10 שנים בדיוק את התשואה הכי גבוהה באירופה יחסית סך הכל 3.5.לשנה.. הקאקס הצרפתי נמוך היום מלפני עשר שנים בדיוק ב15 אחוז. אז תפסיקו להשלות את עצמכם ואותנו. זה אומר שפה הכי טוב למרות שאנו בשנים האחרונות מפגרים מהעולם ואנו רחוקים מהשיא קרוב ל 30 אחוז.
11 יאיר 07/04/2017 16:41 ניתוח טכני למניית סלע נדל"ן
אייל תוכל לנתח את מניית סלע נדל"ן
10 שימי 07/04/2017 16:29 היידה
החוזים בארבע ורבע ירוקים. מתאים לי טבע ב 20.000 נקודות.
9 מיקרו מאקרו 07/04/2017 14:09 ישראמקו הולכת לשבור שיאים (ל"ת)
מויש 07/04/2017 16:37 תמיד סיפרו
עזוב אותך משטויות
הברוקר 07/04/2017 16:04 אין ספק. ישראמקו הולכת לעלות בתווח הבינוני
ההודעה על הדיבידנט שוציאה ישראמקו הוציאה את המנייה מהתרדמת והיא הוכת מכן לגל עליות
לברוקר 07/04/2017 18:20 הבנתי לתווח הביינוני
ומה באשר לתווח הקצר והארוך?
8 בני 07/04/2017 13:22 מדד המעוף
מה יש לו להגיד על מדד 25 היא על הפנים אין טעם לדבר עליה מקווים שתתחיל לעלום גורביץ יתייחס אליה תקנו מניות רציו קידוחים תעודות סל מדדגז ונפט מומלץ מאד על ידי גורביץ הכל יעלה סובלנות שבת שלום
יש סבלנות 07/04/2017 16:34 רק לא לרציו קידוחים המזדגג (ל"ת)
7 א 07/04/2017 10:44 המשך...העולם הכלכלי ולא רק משול ל P T S D
שהיא תופעה רפואית קשה ביותר. שרוב הטיפולים בה רק עשויים למזער תופעות וסיבוכים. הנזקים קשים ואף בלתי ניתנים עם הידע והיכולות של היום לפתרון. נחשבת לאחת התופעות הקשות לבן אנוש.
100 07/04/2017 15:52 המשך ל 6 + 7 .
העולם ממשיך לאחוז בקצה כנפה של ההיסטוריה ההזוייה של כסף זול ומטופש בליי סוף. בנוסף לכלל הבעיות הבלתי פתירות. נוצר מצב כרגע שבו 30 טריליוני דולר אג"ח של ארה"ב נאלצת להעיף כמו שהוזהר מזמן וגם טריליוני דולר שיזרקו מכל כנפות תבל של מאוכזבים שהפסידו על "ההשקעה הטובה והסולידית בעולם"...
6 א. לחבר המכובד אייל. 07/04/2017 10:35 המנטרה שהייתה רלבנטית בעבר הרחוק מזמן התמסמסה..
ואיבדה מומנטום . הנושא של טווח ארוך הוא מעורפל ורחוק ונראה לא רלבנטי.. טווח קרוב לא ברור דיו בדבריך..הכיוון הכללי ברור וידוע בכל המדדים באשר הם לאי שם למטה. עת ההיתפכחות מהאופוריות ההזויות בעבר הוא ברור ומובן בלי ספק הקטן שבקטנים.. חג מבורך.
5 אלי 07/04/2017 10:18 למה לא מנתח יותר את תא 35?
תקופה ארוכה שלא מוציא מילה עליה.
גוביץ 07/04/2017 18:17 מילה עליה. בבקשה קיבלת (ל"ת)
4 אלרז 07/04/2017 10:04 אין מצב שאם יהיה המימוש הכי גדול בעולם
השוקים ירדו יותר משלשחם אחוז ואני חושב שאפילו אם בטוח ירד ככה אני לא בורח אחרי שעשיתי עשרות אלפי אחוזים בעשרה שנים ומכסימום אני יקזז בירידות כל אחוז שיורד אני מוסיף 5000 שקל ובשיא הנומך מכניס איזה חמש עשרה אלף בהצלחה לי ולכולם
תום 07/04/2017 13:24 לכותב 3 וגם 4
בשר קצת השתנו אס לגעתי היה מימושון בשבועיים האחרונים ומפה נעלה עוד עדרים אחוזנלפני מימוש גדול של שמונה אחוז לדעתי
3 גבי 07/04/2017 09:57 לא יעזור לכם כלום פדלאות
לא ברור לכם שרק למעלה. קצת מתעקבים עקב מימושון אבל הרק למעלה שולטים בענעענים ונירה לי שעוד שלושים אולי ארבעים למעלה יספק בשלב זה ואז כנראה נצא לנוח ויגיע גל 5 או 6 שייקח אותנו מעלה מעלה שינצל המומנטום הנפלא ששורר בעולם ובשווקים
2 הפרופסור 07/04/2017 09:49 יאלה ישראמקו תגיע לשער 80 בקרוב!!! בוננזה אמיתית!
עוקב שנים אחרי המניה הזאת וזאת ללא ספק דרך לעליה משמעותית .
אשי 07/04/2017 17:13 פרופסור למה אחי? כלכלן? (ל"ת)
1 דן 07/04/2017 09:19 כתבה מרתקת . תודה לעדי ואייל (ל"ת)
ימית 07/04/2017 17:25 צודקים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש