S&P 500 – לא תחסום שור בדישו

 |  (18)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
בניתוחים האחרונים כתבתי שהתשובות לתנודתיות היומיומית בשוק האמריקאי, ולמעשה בכל שוק או מניה, מתקבלות בממדי זמן ארוכים יותר. הטווח הקצר מיישר זמן עם הארוך. וכפי ששמנו לב בפעם המי יודע מה, גם בתקופה האחרונה זה מתקיים.
בגרף השנתי
1. השנה הסתיימה מצויין. זו לא רק עלייה של 9.56% אלא גם איך היא הסתיימה. 

2. הנר שחתם את 2016 הוא נר ירוק עם סגירה גבוהה שממשיך רצף עולה בטווח הארוך. 

3. בדרך כלל נר מסוג זה מעיד שגם התקופה הבאה צפויה להיות חיובית.
בגרף הרבעוני
1. מדד S&P 500 +1.25% S&P 500 2,785.17 +1.25% S&P 500 סגירה:2,750.79 פתיחה:2,767.05 גבוה:2,786.66 נמוך:2,766.91 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: חתם רבעון טוב מבחינת ההתנהגות שלו וגם הנוכחי מתקדם היטב. 

2. נר ירוק שכולל סגירה גבוהה ושמירה על הרצף העולה הוא נתון מעודד להמשך הדרך. 

3. גם המיקום שלו מעלל ממוצע נע 5 והשיפוע החיובי של הממוצע הנע תומכים במשוואה.
בגרף החודשי
1. מארס כבר מעבר את מחציתו והתמונה נראית חיובית.   
  • המגמה היא מגמת עלייה
  • הרצף בגרף החודשי עולה.
  • הממוצעים הנעים הארוכים תומכים
  • המדד מעל ממוצע נע ל-5 חודשים

בגרף השבועי

1. המגמה היא מגמת עלייה. 

2. למגמה מצטרף רצף עולה, ממוצעים הנעים המסודרים בסדר עולה והשוק מעל הממוצע הנע ל-5 שבועות. 

3. אין תלונות. 
סיכום ומסקנות
ימשיך לשבור שיאים.


* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
** הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
 

תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    איל אתה גאון וטיפש גם יחד
    איתי 26/03/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה טיפש שאינך מבין דבר לא בשוק ההון לא בניתוח טכני , לא במאזנים , לא דוחות כספיים , תזרים מזומנים כלום !!! וגאון שאתה עם אפס הבנה מקבל במה כל כך גדולה - שלמי שמבין בכול מה שנרשם , אין סיכוי אפילו בטוקבק שישמיעו את דברו -- כל הכבוד !!!!
    סגור
  • 12.
    כל בלון סופו להתפוצץ
    גבי 26/03/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את זה כבר לומדים בגן
    סגור
  • 11.
    תחסום גם תחסום שור בדישו (ל"ת)
    אריאל 23/03/2017 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ככתוב אין נר מאיר על הנר שאחריו (ל"ת)
    חכם מימון 22/03/2017 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אין בעולם טועה כמותו (ל"ת)
    אמיר 1 המקורי 22/03/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    חטא ההיבריס של גורביץ לא תחסום שור בדישו......
    יוסף 22/03/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כנראה השור בציורים הגרפים של גורביץ הוא שור חלש בדיוק כמו התחזיות שלו שהחצים של המטדור עוצרים אותו ללא קושי .
    סגור
  • 7.
    דולר
    דולר 21/03/2017 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בשבילך גורביץ הצייר מהלך אגרסיבי של בנק ישראל: מתערב בשוק ומקפיץ את הדולר ל-3.64 שקלים
    סגור
  • 6.
    דןלר
    דולר 21/03/2017 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ הצייר אמרת 3.5 הדולר רק בשבילך כותרת תנודה חריפה מעלה כעת בשער הדולר - טס קרוב ל-1%
    סגור
  • 5.
    קניתי אתמול אם יהיה ירידות אני יחפש אותך
    ביגו 21/03/2017 05:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם אתה לא פוגע הפעם אני בדרך אליך
    סגור
  • איזה פחד
    אילן 24/03/2017 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פחד. מקווה שלא תישלח שיפוצצו לו את האוטו כמו הפסיכי ההוא ששלח למרגול ולמיליארדר ההוא.....
    סגור
  • רצית לרשום ביז'ו..יענו ברוסית זה נשמע מפחיד.
    א 21/03/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אבל ביז'ו זה בחור בעיקר בגאורגית. אני רוסי בלאד ויודע שאין בעברית אני יחפש. צריך להיות אני אחפש. ומבחינתי לא כדאי לך למצוא. הבנת מלצ'יק?
    סגור
  • הכוונה בלא כדאי לך למצוא..הייתה לא כדאי לגמד כמוך לפגשו
    א 21/03/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה עוד שיש מצב שתבוא עם 10 חבריך המצ'וחצחים..תמצא אותו מוכן ויש מצב שאני הקטו (198ס"מ/130 ק"ג ומומחה לMMA)באזור. אז הגע עם הג'מעה בבקשה.
    סגור
  • עוד "גבר" חנון מאחורי מקלדת (ל"ת)
    מוריס 22/03/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פראייר
    וגיב 21/03/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו אתה נזכר לקנות? אז כנראה צריך לצאת...
    סגור
  • 4.
    שימו לב למלל המתעתע שבשימוש הקבוע ....
    יוסף 20/03/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    "הטווח הקצר מיישר זמן עם הארוך "משפט זה חסר אינפורמציה זה משפט שיכול להיות לו אמיתות לכל מצב נתון. תמיד כל טווח מישר קו עם טווח אחר בהתכנסות לממוצע השאלה היא מה זה טווח קצר בצורה קונקרטית שעה יום שבוע חודש ,ואותו דבר מה זה טווח קצר שנייה ,שעה יום .....אלה מילי חסרות משמעות שנמצאות בשימוש שכיח אצל קוראי קלפי הטרוט והקפה שלא ניתנות למדידת האמיתות שלהם . וזאת הביסה היחידה וכפי ששמנו לב בפעם המי יודע מה, גם בתקופה האחרונה זה מתקיים והתקיים בכל מצב .
    סגור
  • 3.
    תמשיך תמיד לנתח (ל"ת)
    אוהבים אותך 20/03/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 2.
    מה עם בזק ? (ל"ת)
    סמולר 20/03/2017 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איילוש היקר
    א 20/03/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    16 3
    אתה באמת חושב שבריצתך מול ונגד הרכבת הדוהרת יש סיכוי שתנצח? לא נראה לי. לצערי אתה משתדל משום מה לתת כלים שיזרקו בפניך בעתיד הקרוב והרחוק על ידי מעט חבריך וחברותיך כאן כגון אחת ש. הרוב שהם באמת אוהדים סמויים רוצים להזהירך ואת טובתך. יום טוב. וגם..האור בקצה המינהרה זה אור הקטר המסתער ולא קרן שמש ראשונה שמפלחת את החשיכה של לילה שעבר עלינו..אגב: עיין ערך חייביזם וכן עיוותי חשיבה ועד אומללות במסגרת גם של פסיכולוגיה קוגניטיבית התנהגותית. יום טוב אחא.
    סגור