גורביץ' מסמן מניה בת"א שפרצה רמה קריטית - וגם מנתח את כיוון הדולר

המנתח הטכני של Bizportal, עם הכיוון של המדדים המובילים ומסמן 2 מניות. צפו בניתוח

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(59):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    אני בכלל טוען לכוון 3.4:) אייל מורה זהב
    צודק 25/03/2017 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למדתי אצלו לפני 10 שנים בערך איש טוב!
    סגור
  • 20.
    מה המשמעות של דולר אחד 3.5 שקל
    cuzari 18/03/2017 23:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה המשמעות של דולר אחד 3.5 שקל ? המשמעות כדאי לייבא הכול - אפילו רהיטים - ירקות - דברי חלב - אז מי נדפק פה? תושבי ישראל שעובדים במפעלים ובמשרדים במשכורת מינימום של עבדים - ועוד מעט לא יהיה גם את זה - תהיה אבטלה - הייבוא יפרח - הייצוא על הפנים חוץ מכמה מיליונרים בהייטק
    סגור
  • 19.
    הדולר עומד לטוס לכיוון 3.9
    גל 18/03/2017 20:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אין שום מציאות כלכלית נכונה לשקל שרק עולה . השקל לא שווה את הנייר שעליו הוא מודפס עם מפוטרים בפתח . בעיות חזקות מפנים ומחוץ יירוט טילים מסוריה ... גזרה שמתחממת בדרום .
    סגור
  • 18.
    דןלר
    דולר 18/03/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תגיד הצייר גורביץ לא נמאס לך להמשיך עם הציורים שלך בצמד דולר שקל אמרתי לפני שנה דולר 3.2 מאז הדולק כמעט אבל כמעט הגיע ל4 עכשו אתה ממשיך עם השטיות שלך דולר 3.5 ושוב מתי תבין שדולר שקל זה מבט כלכלי ולא ציורים שלך ועכשו תגזור ותשמור הדולר בסוף מרס 3.7 יותר לכיון 3.8 שקל לדולר אני למדתי כלכלה אתה למדת ציורים
    סגור
  • 17.
    נפלא (ל"ת)
    עולם 18/03/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הולך למעלנ אזבטח נפלא. לא ברור לך טמבל?? (ל"ת)
    יויספי6ון 18/03/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    עכשיו אני יודע בודאות שהדולרהולך לעלות (ל"ת)
    חחח 17/03/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • מסכים
    י. 18/03/2017 22:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל כתבה מטעם נועדה להטעות את הציבור. נחיה ונראה. את העתיד אי-אפשר להבטיח.
    סגור
  • מעניין ת'תחת שלי מה אתה יודע. (ל"ת)
    חחחח 17/03/2017 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 15.
    הכל הפוך (ל"ת)
    חיים 17/03/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • טען עוד
  • לחיים
    א 17/03/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לפי הנחתך הפוסקת הכל באופן ודאי הפוך. אז לך בוודאות על ההפוך ותתעשר. אלא אם כן אייל הוא גאון על ובשפת הפוך הוא מעביר לחבריו ותלמידיו את הדרך האולטימטיבית. אני מאמין שהאמת במקום אחר. אייל שאיני מכירו עושה כמו כל מומחה בתחום מסויים את מיטב מאמציו. יתכן ונכשל לעיתים או מקדים או מאחר מעט. לדעתי הוא בסקאלה של היותר טובים בתחומו והוא עובר את רף צידקת הדברים בדבריו שבגדול רוב המדעים כולל מדעי הרפואה עובדים כך. בהצלחה.
    סגור
  • מעניין בדקתה אותו פעם שאתה בטוח שהוא ...
    ל-א 17/03/2017 18:30
    הגב לתגובה זו
    9 4
    כל כך טוב או שגם אתה מדבר מתוך הראש באדמה ? כל עוד הוא לא יציג לך תיק יחס או איזה מדידה אתה לא תוכל לדעת שהוא טוב יותר ממך ולדעתי זו גם הסיבה שהוא לא מציג תיק יחס או טבלה הצלחות מול כשלונות אלה רק מסנוור אותך בפסדו מדע ומלים מעורטלות ,ויכולת שיווק גבוה הראויה לציון גבוה .
    סגור
  • מה זה הכל? פרט. (ל"ת)
    היי חיים 17/03/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 14.
    באתי עד כאן ממרחקים
    סופר אוטו זבל. 17/03/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    15 3
    לאסוף את כל הזבל האנושי.
    סגור
  • אני איתך.
    חג'בי 17/03/2017 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יש כאן אנשים מחליאים אם פה ג'ורה. לא מסתדר להם בבטטה מה ששומעים אז ישר מאחלים תרופןת ומחלות. לא ראיתי שכזאת. אצלנו בפאריז בטרסה ואתרים ועיתונים לא נשמע כזה . תודה
    סגור
  • 13.
    שמח שהתנצלת על הטעות בהערכת ה$ ודאי תתנצל על ההתנצלות (ל"ת)
    איציק מנדל 17/03/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באת לברך ויצאת מקלל. לא יפה. (ל"ת)
    היי מנדל 17/03/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    סחטיין על החולצה (ל"ת)
    ש.א 17/03/2017 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עזוב אותך. אל תתחנף.
    היי ש.א 17/03/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם אני רציתי לקנות חולצה כזאת בדיוק בשאנז' אליזה אבל נראה לי ש600 יורו קצת יקר מידי בשבילי.
    סגור
  • 11.
    ניתוח טכני למניית סלע נדל"ן
    עמיר 17/03/2017 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אפשר בבקשה ניתוח על סלע נדל"ן
    סגור
  • 10.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 17/03/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ואף מילה על בזק..... לנפנף בהישגים שלך אתה יודע אבל בכישלונות אתה מעדיף להתעלם. לפני כמה חודשים אמרת על בזק כשהיתה ב690 שהיא בדרך לשיאים חדשים היום היא יותר קרובה ל600. ומה עם אל על? אמרת שהיא יוצאת לגל עליות משמעותי אחרי שהסתיימה השביתה וקרה בדיוק הפוך היא לא מפסיקה לרדת. אני רוצה גם להתייחס לטאואר, לפני שבוע אמרת שהיא מנייה מאוד מעניינת ושתמיד אמרת את זה , השאלה שלי למה שטאואר ירדה לפני שנה לשער 4300 ואמרת לא לגעת בה וזו כבר סתירה בדבריך, כי אם באמת היתה מעניינת כמו שאתה מציין היית ממליץ עליה בשער הזה. אשמח אם תתיחס למה שכתבתי. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • מי מתוקה של דודה קלרה?
    קרמבולה 17/03/2017 16:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אשמח אם פעם תבני לנו תיק יחוס לשנה וחמש שנים קדימה.לדבר ברוורס זה לא רציני.
    סגור
  • צודק אם היא חושבת שהיא טובה יותר מן הראוי שתציג תיק כזה (ל"ת)
    לקרמבו 17/03/2017 18:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • כל פעם טוענת אייל היקר
    למתוקה 18/03/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואז תוקעת הסכין ומסובבת. הבעיה שהערסים הקטניםן הם הכי מציקים.
    סגור
  • מוכן לממן לך על חשבוני קורס אצל מר גורביץ'
    שלום לך. הגעת? 17/03/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ובמקביל אף לשלם לך דמי כמו באבטלה. אשמח אם תעני להצעתי/בקשתי. אשמח מאד להכירך על מנת באמת לתהות על קנקנך. לא רוצה להעליבך חלילה אבל לתחושתי די אתאכזב . הרימי את החכה שהטלתי. את יכולה לבוא עם שותפייך לדרך של אלופי ההשקעות או/ו בן זוגך. שבת שלום.
    סגור
  • 9.
    לדעתי
    דן 17/03/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    5 7
    מרתק מועיל וחכם. תודה
    סגור
  • מסכים עם דן ושלא תעיזו לקרוא לי מטעם..שזה ממש לא. (ל"ת)
    דמתי 17/03/2017 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    מזור
    בני 17/03/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אייל אבקש התייחסות למזור ופריגו בבקשה
    סגור
  • 7.
    מר גורביץ', האם אתה באמת חושב שהשקל יותר חזק מהדולר?
    קותי 17/03/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    10 4
    האם לרפובליקת הבננות ישראל שעומדת על כרעי תרנגולת ושתקרוס תוך כמה ימים ללא עזרתה של אמריקה יש את המטבע הכי חזק בעולם? האם זה באמת מה שאתה חושב? השקל מתחזק בגלל ספקולציות! זה לא יימשך לנצח! וכשהספקולציה תסתיים המציאות הקשה תטפח לכולנו על הפנים.
    סגור
  • 6.
    קונה דולרים, מוכר סנופי, מוכר דאקס (ל"ת)
    סוחר 17/03/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • לסוחר מכובד.
    א 17/03/2017 16:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עד לסוף הקטע של מוכר דאקס וס.פ הייתי איתך. לגבי סוג המטבע אתה עלול לא להצליח. יש בוודאות כמעט מלאה לפחות 4 מטבעות עדיפים מהדולר.
    סגור
  • לך על זה . נראה אותך (ל"ת)
    יוסי 17/03/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    בדיוק מה שאמרת אבל הפוך (ל"ת)
    מקצוען 17/03/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • או שכן או שלא.תן כבוד ואפשרות לנסות על פי תורתו אמונתו. (ל"ת)
    למקצוען 17/03/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 4.
    בשער 3.5, קונה בכל הכסף שיש לי... (ל"ת)
    אפי 17/03/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • לא חכם "בכל הכסף שיש לי"... (ל"ת)
    מעשה 17/03/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 3.
    לאייל
    א 17/03/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    17 2
    חבל מאד.
    סגור
  • 2.
    איך בודקים חזאי מניות טוב בצורה מספרית .....
    יוסף 17/03/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    11 4
    בדרך כלל חזאי העתיד וביחוד המפורסמים שבניהם לא יציגו בפניכם לעולם את תוצאות העבר מכוון שזה יכול ברוב הגדול של המקרים לפגוע במוניטין שלהם . אפשר לבדוק חזאי עתיד טוב בכמה שיטות קודם כל החזאי חייב לתת לכול תחזית שלו זמן מוגדר , דבר שני בתחזית צרכה להיות במשמעות מספרית ברורה כגון 60 אחוז שכן או 70 אחוז שלא (שניתן לבדיקה ע"פ סולם בראייר או כיול בגרף ),ולא במילים ערטילאיים כגון יתכן גם...במקרה ש...סיכוי סביר..משפטים כאלה הם ללא משמעות אינפורמטיבית מכוון שהם יכולים להשתמע לכל מצב נתון והחזאים ובדיעבד נוטים בדרך כלל להפוך דיבור ערטילאי לטובתם כאילו הם ניבאו את האירוע כאשר בפועל לדוגמא טענו שיש סיכוי סביר לאירוע אבל לאחר מעשה הם טענו שסיכוי סביר הם התכוונו ל 3 ל- 1 נגד הצלחה בזמן שנתנו סיכוי סביר להצלחה בתחזית .דבר נוסף כאשר בודקים חזאי צריך לבדוק כמה שיותר תחזיות כדאי להגיע לרזולוציה נכונה . את המשמעות המספרית אפשר להכניס לתוך טבלה ולכייל את התוצאות בגרף .כיול מושלם הוא קו רציף ליניארי עולה בזמן שקווים קמור או קעור הם תחזיות ששוות לזריקת חצים למטרה בצורה עיוורת.
    סגור
  • לאד יוסף-השיטה הנכונה-תיק וירטואלי של המנתח-גלוי לקורא
    כותבי תרחישים 17/03/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תיק וירטואלי-=זה הנכון= דגש- רוב המנתחים-לא מפרסמים טבלה וירטואלי להמחשה מקצועית כך גם אלו שמעבירים קורסים- בניתוחים כאלה או אחרים באם הם היו צודקים ברוב ההשקעות היו-מקימים קרנ-ות מגדריות או גידור לא פלא שכמאט ואין פירסום שכזה נא תקן - באם זה לא נכון
    סגור
  • בדיוק כך יש לך ראייה נכונה ומצאותית ......
    לכותבי התרחישים 17/03/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לנחש מניות או מגמות ולעביר קורסים או תחזיות ללא בסיס אין לזה שום ערך לפחות לתלמיד . אבל יש לציין שיש כאלה שיודעים למכור אשליות לאנשים ולעשות מזה כסף י שגם זה כשרון שלא כל אחד התברך בו .
    סגור
  • האם כוונתך לקליברציה?
    ליוסף 17/03/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ובכל זאת מה זה בראייר בקצרה? ובנוסף חבר..איך יתכן שY התרחש 80 אחוז? אם התרחש אז התרחש אז מה יש להעריך פה? אולי הכן התרחש קצת בילבל אותי? תודה.
    סגור
  • כן כיול זה קליברציה בלועזית .........
    תשובה 17/03/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ככל שהקלול המצרפי של התחזיות שלו י גבוהות נניח 20 תצפיות והתחזיות שלו היו נכונות ב 80 אחוז מהמקרים Y= 80 ובאותו דרך לתחזיות השלליות 20 תצפיות שהיו נכונות רק ב 20 אחוז מהמקרים (ללא ערך מכוון שזה לא עובר את חוכמת המטבע ) . אתה מציב את זה בגרף ככל ששקלול התחזיות יותר נכון הקו הלינארי היה יותר ישר בגרף על ציר ה Y ככל התצפיות היו פחות נכונות הקו בגרף היה קמור או קעור תוצאה השווה לזריקת חצים באופן עיוור . זה אחד התרכים לבדוק אמיתות של תחזיות וכל עוד הם לא נבדקות הם רקות מאינפורמציה מכוון שכל אחד מהרחוב יכול לחזות מניות ומדדים ללא בדיקה אמיתות .
    סגור
  • כן כיול זה קליברציה בלועזית ....
    תשובה 17/03/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שהשקלול המצרפי של התחזיות שלו י גבוהות נניח 20 תצפיות והתחזיות שלו היו נכונות ב 80 אחוז מהמקרים Y= 80 ובאותו דרך לתחזיות השלליות 20 תצפיות שהיו נכונות רק ב 20 אחוז מהמקרים (ללא ערך מכוון שזה לא עובר את חוכמת המטבע ) . אתה מציב את זה בגרף ככל ששקלול התחזיות יותר נכון הקו הלינארי היה יותר ישר בגרף על ציר ה Y ככל התצפיות היו פחות נכונות הקו בגרף הקו היה קמור או קעור תוצאה השווה לזריקת חצים באופן עיוור . זה אחד הדרכים לבדוק אמיתות של תחזיות וכל עוד הם לא נבדקות הם רקות מאינפורמציה מכוון שכל אחד מהרחוב יכול לחזות מניות ומדדים ללא בדיקה אמיתות .
    סגור
  • אפשר למספר בציון ............
    המשך לתשובה 17/03/2017 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הניבוי של החזאי באחוזים למשל חזאי שניבא אירוע מסוים ב 70 אחוז ומולו עמד חזאי שניבא את אותו אירוע ב90- אחוז זה שניבא את האירוע באחוז גבוה יותר ,במקרה זה90- אחוז ואירוע זה הכן התממש החזאי שחזה את האירוע ב 90 אחוז מקבל ציון גבוה יותר .לאחר הרבה תצפיות שהתקיימו לזמן ארוך משקללים את החזאים שחזו את התחזית בצורה המדויקת ביותר הקרובה ל 100 אחוז וזה שחזה את האירוע ב 70 מספר פעמים הוא פחות טוב מזה שהיה יותר בטוח שהאירוע הכן התקיים במידה שהוא התקיים מספר פעמים ב 90 אחוז .
    סגור
  • אפשר למספר בציון ............
    דבר נוסף לשאלתך 17/03/2017 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הניבוי של החזאי באחוזים למשל חזאי שניבא אירוע מסוים ב 70 אחוז ומולו עמד חזאי שניבא את אותו אירוע ב90- אחוז זה שניבא את האירוע באחוז גבוה יותר ,במקרה זה90- אחוז ואירוע זה הכן התממש החזאי שחזה את האירוע ב 90 אחוז מקבל ציון גבוה יותר .לאחר הרבה תצפיות שהתקיימו לזמן ארוך משקללים את החזאים שחזו את התחזית בצורה המדויקת ביותר הקרובה ל 100 אחוז וזה שחזה את האירוע ב 70 מספר פעמים הוא פחות טוב מזה שהיה יותר בטוח שהאירוע הכן התקיים במידה שהוא התקיים מספר פעמים ב 90 אחוז .
    סגור
  • מהו סולם בראייר .......
    יוסף 17/03/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    19 2
    סולם המאפשר להכניס נתונים יחסיים ולמדוד אותם .למשל סיכוי של 80 אחוז ש –Y התרחש והוא הכן התרחש החזאי מקבל ציון טוב .לאומת זאת חזאי שטען ש X לא התרחש בזמן שהוא כן יתרחש יש לו נקודות כושלות בסולם בראייר,וככל שכמות נקודות הכושלות גבוהות הניקוד היה גבוה יותר. הניקוד בסולם הוא כדלקמן : 0 הוא הניקוד הגבוה ביותר ולא מגלם כלל נקודות כושלות ,תחזית של 50 אחוז היא אקראית ותהיה שווה לניקוד של 0.5,תחזית גרועה היא תחזית שהחזאי ניבא שהאירוע התרחש ב 100 אחוז והוא לא התרחש כלל היה ע"פ סולם בראייר 0.2 .סולם זה מודד את המרחק בין התחזית לבין מה שהתרחש בפועל ,אבל כמובן גם הוא עוד לא נותן מדדיה מלאה אבל לפחות נותן איזה כנה מידה או דירוג לחזאי טוב או לחלופין לחזאי גרוע שכחוכמתו לא עוברת את חוכמת המטבע .כל עוד גורביץ לא יציג את התחזיות שלו לגבי כיוון המגמה בשווקים בצורה ברת מדידה (מספרית)וינקוב בזמן מוגדר ובכתיבה או דיבור קונקרטי ולא ערטילאי ואת תחזיותיו לגבי מניות צריך גורביץ להציג בתוך תיק יחס לשם השוואת הצלחותיו מול כישלונותיו וכל עוד לא מתקיימים תנאים אלה תחזיותיו חסרות ערך אינפורמטיבי .
    סגור
  • 1.
    זהב
    אלוט תקשורת 17/03/2017 08:49
    הגב לתגובה זו
    15 7
    מר גורביץ הערכת שאלוט תקשורת תעלה והיא ירדה. אמרת שהדולר יעלה והוא ירד, אמרת שהזהב יעלה והוא ירד. היו מספר פעמים שגם צדקת אבל אחוזי הדיוק שלך לא מרשימים בכלל.
    סגור
  • צודק אתה
    אלוטי 18/03/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גם כועס עליו שמכל 3 כתבות הוא שתיים קולע בול ואחת מפספס. זה פישול ולא מרשים.
    סגור
  • אז למה אתה מקשיב לו אם זה לא שווה
    דן 17/03/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ---)
    סגור
  • אני כמעט ולא מאזין או קורא את הסקירות שלו ...
    לדן -תשובה 17/03/2017 17:58
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני רק מגיב לטוקבקיסטים ומנסה להסיר קצת את העיוורון שלך ואשליות שאתה נתון בהם . לאחר מעקב של שנים אחרי גורביץ שבעבר הייתי מאזין לו ובודק את המיתות סקירותיו ודרך הצגתם נוכחתי לדעת שאני יכול גם לזרוק מטבע או לבחור מניות בניחוש מושכל ולקבל תוצאות טובות יותר לכן הפסקתי להאזין לו לפני כמה שנים .רוב התגובות שלי הם ביחס לתגובות הטוקבקיסטים ולא מתוך האזנה לסקירות שלו . מאמנים כמוך כנראה לא מוכנים להיות פרקליטי השטן של עצמם ולחקור האם יש איזה ערך אינפורמטיבי בדבריו יותר מהטלת מטבע ונופלים בהטעיית האישור וממשכים לחיות בהזיות כאלו מהסקירות והתחזיות של גורביץ ששות להטלת מטבע הם ירווחו כסף רב יותר מאשר בהשקעה מושכלת ללא ריבוי פעולות וניסיון שנועד לכישלון מראש לפי מחקרים לתזמן את השוק .
    סגור
  • מה עם המיתות סקירותיו? (ל"ת)
    אז מה קורה? 17/03/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • טעות אמיתות – יש כאלה שרואים את הטפל ...........
    יוסף 20/03/2017 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש כאלה שרואים את העיקר ויש כאלה שלא מבנים דבר . משאיר לך להחליט לאיזה קטגוריה את משתייך לעיוורים או לנהורים . לפי דעתי מי שמוצא לנכון להעיר הערות סרקסטיות לגבי שגיאות כתיב כנראה הוא נמצא ברף העליון של הלא מבנים דבר "אמנות התבונה היא לדעת ממה להתעלם ,החכם - עיניו בראשו, והכסיל בחושך הולך .
    סגור
  • או המיתות (ל"ת)
    המיטוט 18/03/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • המרומה
    המואכזב 17/03/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עכשיו אני כבר לא מקשיב לו. סתם חרטטן. אין לו שום יכולת שעולה על כל משקיע מנוסה. אול אפילו להיפך.
    סגור
  • אתה צודק (ל"ת)
    למאוכזב 17/03/2017 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כדי לעשות הפוך גוטה (ל"ת)
    john 17/03/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • איש לא חכם אם זאת תשובתך הנחרצת. (ל"ת)
    אתה 17/03/2017 15:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ככה זה בניתוח טכני, זה לא מדע מדויק!
    אחד מהעם 17/03/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כל סוחר יודע שאי אפשר רק להרויח בכל הטרידיים, לעתים אתה מרויח ולעתים אתה מפסיד. גם ווארן באפט הגדול מפסיד מדי פעם. דרך אגב, זה נכון גם לכל עסק מסחרי אחר, אתה לא כל הזמן מרויח! אבל כל עוד אתה מרויח יותר מאשר מפסיד אז זה בסדר. לי לא ברור למה אנשים מצפים שמנתח טכני תמיד יהיה צודק, זה לא קיים בשום מקום בעולם!
    סגור
  • ההבדל הגדול בין וארן באפט ..
    לאחד מעם 17/03/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    וניתוח הטכני שוארן באפט מראה רווחים בדוקים בטווח הארוך יותר מהפסדים בזמן שניתוח טכני הוא הפסדים יותר מרווחים או לפחות 50\50 במצב הטוב וגורביץ מסרב להציג בדיקה ויורה חצים לאוויר .
    סגור