11:07 אקסלנס על דו"חות שטראוס: "ממשיכים להמליץ ב'תשואת שוק'" >>

10:17 בולטות בת"א: רציו יהש יורדת 0.59%, פרוטרום יורדת 0.19%

10:14 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה עולה 4.45%, דיסקונט עולה 2.17%

09:49 לקראת פתיחה באירופה: עליות בחוזים על הדאקס הגרמני והקאק הצרפתי >>

09:38 ביהמ"ש המחוזי בנצרת זיכה פה אחד את תושב הצפון שהואשם ברצח אמו

09:33 לאומי מעדכן מטה את מחיר היעד לאיידיאו ל-55.5 שקלים >>

08:49 הדולר נסחר הבוקר בירידות לרמה של 3.609 שקלים

08:34 הבוקר: כוחות הריסון של חמאס לכדו אדם שניסה להסתנן מעזה לישראל

08:30 ארה"ב: טראמפ קרא לחקור את קשריהם של ביל והילרי קלינטון לרוסיה

21:36 הזהב עלה היום 0.6% למחיר של 1,256 דולר לאונקייה

21:36 מחיר הנפט נחלש היום 0.7% למחיר של 47.4 דולר לחבית

21:03 שרי חוץ הערביים מתנגדים למעבר שגרירות ארה"ב לי-ם

19:41 משרד הבריאות חידש את היתר הרחצה בחופי בת ים

19:37 עדכון של משטרת לונדון - המחבל לא שוייך לדעא"A

19:36 חיל האוויר החל בתרגיל משותף ביוון עם איחוד הנסיכויות וארה"ב

18:44 סגירה באירופה: הדאקס נפל 0.6%, הפוטסי נחלש >>

18:03 דיווח: קנדה צפויה לאשר שימוש בקנביס בשנה הבאה

17:58 הסנאט יתשאל את גיסו של טראמפ בנוגע לפגישותיו במוסקבה

16:02 ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בכל ענף התעשייה ובקרב המעסיקים בדרום

16:17 מחיר הנפט נופל עד 1% ברקע להססנות במדינות אופ"ק >>

16:07 ג'יפי מורגן הקפיץ את מחיר היעד למניית אפל באגרסיביות >>

15:56 פסגות בתגובה לדו"חות אלוני חץ: "מעלים את מחיר היעד ל-40.4 שקל" >>

15:47 רוסיה: מנהיג האופיזיציה נשלח ל-15 ימי מאסר בעקבות השתתפותו בהפגנות

15:00 התנועה לזכויות דיגיטליות על המאגר הביומטרי: "פגיעה קשה בדמוקרטיה"

14:19 מבשרת ציון בהרחבה משמעותית: 5,500 יח"ד עד לשנת 2040 >>

14:48 מניית טבע נופלת 1.4% לשפל מאז ספטמבר 2011 >>

14:15 מבול של המלצות - זו הסיבה שמניית סנאפצ'ט צפויה לזנק היום >>

13:39 נשיא המדינה דחה את בקשת החנינה של אהוד אולמרט

13:01 יוניטרוניקס: הסכם להקמת מערכת חניה אוט' בארה"ב תמורת 34 מיליון שקל >>

12:44 לקראת פסח: המטה ללוחמה בטרור מחמיר את אזהרת המסע לסיני

12:14 לאומי שוקי הון בתגובה לדו"חות גזית: "חברה בעיצומו של מהפך" >>

12:00 מניית פורסייט מאבדת מומנטום - צונחת 7% בבורסה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
TVסוגרים שבוע

גורביץ' מסמן מניה בת"א שפרצה רמה קריטית - וגם מנתח את כיוון הדולר

המנתח הטכני של Bizportal, עם הכיוון של המדדים המובילים ומסמן 2 מניות. צפו בניתוח
 |  59
סוגרים שבוע
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

59 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 צודק 25/03/2017 21:13 אני בכלל טוען לכוון 3.4:) אייל מורה זהב
למדתי אצלו לפני 10 שנים בערך איש טוב!
20 cuzari 18/03/2017 23:09 מה המשמעות של דולר אחד 3.5 שקל
מה המשמעות של דולר אחד 3.5 שקל ? המשמעות כדאי לייבא הכול - אפילו רהיטים - ירקות - דברי חלב - אז מי נדפק פה? תושבי ישראל שעובדים במפעלים ובמשרדים במשכורת מינימום של עבדים - ועוד מעט לא יהיה גם את זה - תהיה אבטלה - הייבוא יפרח - הייצוא על הפנים חוץ מכמה מיליונרים בהייטק
19 גל 18/03/2017 20:21 הדולר עומד לטוס לכיוון 3.9
אין שום מציאות כלכלית נכונה לשקל שרק עולה . השקל לא שווה את הנייר שעליו הוא מודפס עם מפוטרים בפתח . בעיות חזקות מפנים ומחוץ יירוט טילים מסוריה ... גזרה שמתחממת בדרום .
18 דולר 18/03/2017 16:59 דןלר
תגיד הצייר גורביץ לא נמאס לך להמשיך עם הציורים שלך בצמד דולר שקל אמרתי לפני שנה דולר 3.2 מאז הדולק כמעט אבל כמעט הגיע ל4 עכשו אתה ממשיך עם השטיות שלך דולר 3.5 ושוב מתי תבין שדולר שקל זה מבט כלכלי ולא ציורים שלך ועכשו תגזור ותשמור הדולר בסוף מרס 3.7 יותר לכיון 3.8 שקל לדולר אני למדתי כלכלה אתה למדת ציורים
17 עולם 18/03/2017 11:13 נפלא (ל"ת)
יויספי6ון 18/03/2017 14:59 הולך למעלנ אזבטח נפלא. לא ברור לך טמבל?? (ל"ת)
16 חחח 17/03/2017 15:41 עכשיו אני יודע בודאות שהדולרהולך לעלות (ל"ת)
י. 18/03/2017 22:35 מסכים
כל כתבה מטעם נועדה להטעות את הציבור. נחיה ונראה. את העתיד אי-אפשר להבטיח.
חחחח 17/03/2017 23:03 מעניין ת'תחת שלי מה אתה יודע. (ל"ת)
15 חיים 17/03/2017 14:24 הכל הפוך (ל"ת)
א 17/03/2017 16:22 לחיים
לפי הנחתך הפוסקת הכל באופן ודאי הפוך. אז לך בוודאות על ההפוך ותתעשר. אלא אם כן אייל הוא גאון על ובשפת הפוך הוא מעביר לחבריו ותלמידיו את הדרך האולטימטיבית. אני מאמין שהאמת במקום אחר. אייל שאיני מכירו עושה כמו כל מומחה בתחום מסויים את מיטב מאמציו. יתכן ונכשל לעיתים או מקדים או מאחר מעט. לדעתי הוא בסקאלה של היותר טובים בתחומו והוא עובר את רף צידקת הדברים בדבריו שבגדול רוב המדעים כולל מדעי הרפואה עובדים כך. בהצלחה.
ל-א 17/03/2017 18:30 מעניין בדקתה אותו פעם שאתה בטוח שהוא ...
כל כך טוב או שגם אתה מדבר מתוך הראש באדמה ? כל עוד הוא לא יציג לך תיק יחס או איזה מדידה אתה לא תוכל לדעת שהוא טוב יותר ממך ולדעתי זו גם הסיבה שהוא לא מציג תיק יחס או טבלה הצלחות מול כשלונות אלה רק מסנוור אותך בפסדו מדע ומלים מעורטלות ,ויכולת שיווק גבוה הראויה לציון גבוה .
היי חיים 17/03/2017 15:52 מה זה הכל? פרט. (ל"ת)
14 סופר אוטו זבל. 17/03/2017 14:19 באתי עד כאן ממרחקים
לאסוף את כל הזבל האנושי.
חג'בי 17/03/2017 16:49 אני איתך.
יש כאן אנשים מחליאים אם פה ג'ורה. לא מסתדר להם בבטטה מה ששומעים אז ישר מאחלים תרופןת ומחלות. לא ראיתי שכזאת. אצלנו בפאריז בטרסה ואתרים ועיתונים לא נשמע כזה . תודה
13 איציק מנדל 17/03/2017 14:02 שמח שהתנצלת על הטעות בהערכת ה$ ודאי תתנצל על ההתנצלות (ל"ת)
היי מנדל 17/03/2017 15:51 באת לברך ויצאת מקלל. לא יפה. (ל"ת)
12 ש.א 17/03/2017 13:01 סחטיין על החולצה (ל"ת)
היי ש.א 17/03/2017 15:51 עזוב אותך. אל תתחנף.
גם אני רציתי לקנות חולצה כזאת בדיוק בשאנז' אליזה אבל נראה לי ש600 יורו קצת יקר מידי בשבילי.
11 עמיר 17/03/2017 12:19 ניתוח טכני למניית סלע נדל"ן
אפשר בבקשה ניתוח על סלע נדל"ן
10 אחת שמבינה א 17/03/2017 12:16 מר גורביץ היקר!
ואף מילה על בזק..... לנפנף בהישגים שלך אתה יודע אבל בכישלונות אתה מעדיף להתעלם. לפני כמה חודשים אמרת על בזק כשהיתה ב690 שהיא בדרך לשיאים חדשים היום היא יותר קרובה ל600. ומה עם אל על? אמרת שהיא יוצאת לגל עליות משמעותי אחרי שהסתיימה השביתה וקרה בדיוק הפוך היא לא מפסיקה לרדת. אני רוצה גם להתייחס לטאואר, לפני שבוע אמרת שהיא מנייה מאוד מעניינת ושתמיד אמרת את זה , השאלה שלי למה שטאואר ירדה לפני שנה לשער 4300 ואמרת לא לגעת בה וזו כבר סתירה בדבריך, כי אם באמת היתה מעניינת כמו שאתה מציין היית ממליץ עליה בשער הזה. אשמח אם תתיחס למה שכתבתי. שבת שלום ומבורכת לכולם!
קרמבולה 17/03/2017 16:25 מי מתוקה של דודה קלרה?
אשמח אם פעם תבני לנו תיק יחוס לשנה וחמש שנים קדימה.לדבר ברוורס זה לא רציני.
לקרמבו 17/03/2017 18:31 צודק אם היא חושבת שהיא טובה יותר מן הראוי שתציג תיק כזה (ל"ת)
למתוקה 18/03/2017 11:10 כל פעם טוענת אייל היקר
ואז תוקעת הסכין ומסובבת. הבעיה שהערסים הקטניםן הם הכי מציקים.
שלום לך. הגעת? 17/03/2017 15:43 מוכן לממן לך על חשבוני קורס אצל מר גורביץ'
ובמקביל אף לשלם לך דמי כמו באבטלה. אשמח אם תעני להצעתי/בקשתי. אשמח מאד להכירך על מנת באמת לתהות על קנקנך. לא רוצה להעליבך חלילה אבל לתחושתי די אתאכזב . הרימי את החכה שהטלתי. את יכולה לבוא עם שותפייך לדרך של אלופי ההשקעות או/ו בן זוגך. שבת שלום.
9 דן 17/03/2017 11:38 לדעתי
מרתק מועיל וחכם. תודה
דמתי 17/03/2017 16:26 מסכים עם דן ושלא תעיזו לקרוא לי מטעם..שזה ממש לא. (ל"ת)
8 בני 17/03/2017 11:26 מזור
אייל אבקש התייחסות למזור ופריגו בבקשה
7 קותי 17/03/2017 11:07 מר גורביץ', האם אתה באמת חושב שהשקל יותר חזק מהדולר?
האם לרפובליקת הבננות ישראל שעומדת על כרעי תרנגולת ושתקרוס תוך כמה ימים ללא עזרתה של אמריקה יש את המטבע הכי חזק בעולם? האם זה באמת מה שאתה חושב? השקל מתחזק בגלל ספקולציות! זה לא יימשך לנצח! וכשהספקולציה תסתיים המציאות הקשה תטפח לכולנו על הפנים.
6 סוחר 17/03/2017 10:32 קונה דולרים, מוכר סנופי, מוכר דאקס (ל"ת)
א 17/03/2017 16:28 לסוחר מכובד.
עד לסוף הקטע של מוכר דאקס וס.פ הייתי איתך. לגבי סוג המטבע אתה עלול לא להצליח. יש בוודאות כמעט מלאה לפחות 4 מטבעות עדיפים מהדולר.
יוסי 17/03/2017 11:38 לך על זה . נראה אותך (ל"ת)
5 מקצוען 17/03/2017 10:09 בדיוק מה שאמרת אבל הפוך (ל"ת)
למקצוען 17/03/2017 11:09 או שכן או שלא.תן כבוד ואפשרות לנסות על פי תורתו אמונתו. (ל"ת)
4 אפי 17/03/2017 09:43 בשער 3.5, קונה בכל הכסף שיש לי... (ל"ת)
מעשה 17/03/2017 09:57 לא חכם "בכל הכסף שיש לי"... (ל"ת)
3 א 17/03/2017 09:27 לאייל
חבל מאד.
2 יוסף 17/03/2017 09:10 איך בודקים חזאי מניות טוב בצורה מספרית .....
בדרך כלל חזאי העתיד וביחוד המפורסמים שבניהם לא יציגו בפניכם לעולם את תוצאות העבר מכוון שזה יכול ברוב הגדול של המקרים לפגוע במוניטין שלהם . אפשר לבדוק חזאי עתיד טוב בכמה שיטות קודם כל החזאי חייב לתת לכול תחזית שלו זמן מוגדר , דבר שני בתחזית צרכה להיות במשמעות מספרית ברורה כגון 60 אחוז שכן או 70 אחוז שלא (שניתן לבדיקה ע"פ סולם בראייר או כיול בגרף ),ולא במילים ערטילאיים כגון יתכן גם...במקרה ש...סיכוי סביר..משפטים כאלה הם ללא משמעות אינפורמטיבית מכוון שהם יכולים להשתמע לכל מצב נתון והחזאים ובדיעבד נוטים בדרך כלל להפוך דיבור ערטילאי לטובתם כאילו הם ניבאו את האירוע כאשר בפועל לדוגמא טענו שיש סיכוי סביר לאירוע אבל לאחר מעשה הם טענו שסיכוי סביר הם התכוונו ל 3 ל- 1 נגד הצלחה בזמן שנתנו סיכוי סביר להצלחה בתחזית .דבר נוסף כאשר בודקים חזאי צריך לבדוק כמה שיותר תחזיות כדאי להגיע לרזולוציה נכונה . את המשמעות המספרית אפשר להכניס לתוך טבלה ולכייל את התוצאות בגרף .כיול מושלם הוא קו רציף ליניארי עולה בזמן שקווים קמור או קעור הם תחזיות ששוות לזריקת חצים למטרה בצורה עיוורת.
כותבי תרחישים 17/03/2017 12:21 לאד יוסף-השיטה הנכונה-תיק וירטואלי של המנתח-גלוי לקורא
תיק וירטואלי-=זה הנכון= דגש- רוב המנתחים-לא מפרסמים טבלה וירטואלי להמחשה מקצועית כך גם אלו שמעבירים קורסים- בניתוחים כאלה או אחרים באם הם היו צודקים ברוב ההשקעות היו-מקימים קרנ-ות מגדריות או גידור לא פלא שכמאט ואין פירסום שכזה נא תקן - באם זה לא נכון
לכותבי התרחישים 17/03/2017 15:21 בדיוק כך יש לך ראייה נכונה ומצאותית ......
לנחש מניות או מגמות ולעביר קורסים או תחזיות ללא בסיס אין לזה שום ערך לפחות לתלמיד . אבל יש לציין שיש כאלה שיודעים למכור אשליות לאנשים ולעשות מזה כסף י שגם זה כשרון שלא כל אחד התברך בו .
ליוסף 17/03/2017 11:22 האם כוונתך לקליברציה?
ובכל זאת מה זה בראייר בקצרה? ובנוסף חבר..איך יתכן שY התרחש 80 אחוז? אם התרחש אז התרחש אז מה יש להעריך פה? אולי הכן התרחש קצת בילבל אותי? תודה.
תשובה 17/03/2017 13:27 כן כיול זה קליברציה בלועזית .........
ככל שהקלול המצרפי של התחזיות שלו י גבוהות נניח 20 תצפיות והתחזיות שלו היו נכונות ב 80 אחוז מהמקרים Y= 80 ובאותו דרך לתחזיות השלליות 20 תצפיות שהיו נכונות רק ב 20 אחוז מהמקרים (ללא ערך מכוון שזה לא עובר את חוכמת המטבע ) . אתה מציב את זה בגרף ככל ששקלול התחזיות יותר נכון הקו הלינארי היה יותר ישר בגרף על ציר ה Y ככל התצפיות היו פחות נכונות הקו בגרף היה קמור או קעור תוצאה השווה לזריקת חצים באופן עיוור . זה אחד התרכים לבדוק אמיתות של תחזיות וכל עוד הם לא נבדקות הם רקות מאינפורמציה מכוון שכל אחד מהרחוב יכול לחזות מניות ומדדים ללא בדיקה אמיתות .
תשובה 17/03/2017 13:26 כן כיול זה קליברציה בלועזית ....
ככל שהשקלול המצרפי של התחזיות שלו י גבוהות נניח 20 תצפיות והתחזיות שלו היו נכונות ב 80 אחוז מהמקרים Y= 80 ובאותו דרך לתחזיות השלליות 20 תצפיות שהיו נכונות רק ב 20 אחוז מהמקרים (ללא ערך מכוון שזה לא עובר את חוכמת המטבע ) . אתה מציב את זה בגרף ככל ששקלול התחזיות יותר נכון הקו הלינארי היה יותר ישר בגרף על ציר ה Y ככל התצפיות היו פחות נכונות הקו בגרף הקו היה קמור או קעור תוצאה השווה לזריקת חצים באופן עיוור . זה אחד הדרכים לבדוק אמיתות של תחזיות וכל עוד הם לא נבדקות הם רקות מאינפורמציה מכוון שכל אחד מהרחוב יכול לחזות מניות ומדדים ללא בדיקה אמיתות .
המשך לתשובה 17/03/2017 20:12 אפשר למספר בציון ............
את הניבוי של החזאי באחוזים למשל חזאי שניבא אירוע מסוים ב 70 אחוז ומולו עמד חזאי שניבא את אותו אירוע ב90- אחוז זה שניבא את האירוע באחוז גבוה יותר ,במקרה זה90- אחוז ואירוע זה הכן התממש החזאי שחזה את האירוע ב 90 אחוז מקבל ציון גבוה יותר .לאחר הרבה תצפיות שהתקיימו לזמן ארוך משקללים את החזאים שחזו את התחזית בצורה המדויקת ביותר הקרובה ל 100 אחוז וזה שחזה את האירוע ב 70 מספר פעמים הוא פחות טוב מזה שהיה יותר בטוח שהאירוע הכן התקיים במידה שהוא התקיים מספר פעמים ב 90 אחוז .
דבר נוסף לשאלתך 17/03/2017 19:08 אפשר למספר בציון ............
את הניבוי של החזאי באחוזים למשל חזאי שניבא אירוע מסוים ב 70 אחוז ומולו עמד חזאי שניבא את אותו אירוע ב90- אחוז זה שניבא את האירוע באחוז גבוה יותר ,במקרה זה90- אחוז ואירוע זה הכן התממש החזאי שחזה את האירוע ב 90 אחוז מקבל ציון גבוה יותר .לאחר הרבה תצפיות שהתקיימו לזמן ארוך משקללים את החזאים שחזו את התחזית בצורה המדויקת ביותר הקרובה ל 100 אחוז וזה שחזה את האירוע ב 70 מספר פעמים הוא פחות טוב מזה שהיה יותר בטוח שהאירוע הכן התקיים במידה שהוא התקיים מספר פעמים ב 90 אחוז .
יוסף 17/03/2017 10:49 מהו סולם בראייר .......
סולם המאפשר להכניס נתונים יחסיים ולמדוד אותם .למשל סיכוי של 80 אחוז ש –Y התרחש והוא הכן התרחש החזאי מקבל ציון טוב .לאומת זאת חזאי שטען ש X לא התרחש בזמן שהוא כן יתרחש יש לו נקודות כושלות בסולם בראייר,וככל שכמות נקודות הכושלות גבוהות הניקוד היה גבוה יותר. הניקוד בסולם הוא כדלקמן : 0 הוא הניקוד הגבוה ביותר ולא מגלם כלל נקודות כושלות ,תחזית של 50 אחוז היא אקראית ותהיה שווה לניקוד של 0.5,תחזית גרועה היא תחזית שהחזאי ניבא שהאירוע התרחש ב 100 אחוז והוא לא התרחש כלל היה ע"פ סולם בראייר 0.2 .סולם זה מודד את המרחק בין התחזית לבין מה שהתרחש בפועל ,אבל כמובן גם הוא עוד לא נותן מדדיה מלאה אבל לפחות נותן איזה כנה מידה או דירוג לחזאי טוב או לחלופין לחזאי גרוע שכחוכמתו לא עוברת את חוכמת המטבע .כל עוד גורביץ לא יציג את התחזיות שלו לגבי כיוון המגמה בשווקים בצורה ברת מדידה (מספרית)וינקוב בזמן מוגדר ובכתיבה או דיבור קונקרטי ולא ערטילאי ואת תחזיותיו לגבי מניות צריך גורביץ להציג בתוך תיק יחס לשם השוואת הצלחותיו מול כישלונותיו וכל עוד לא מתקיימים תנאים אלה תחזיותיו חסרות ערך אינפורמטיבי .
1 אלוט תקשורת 17/03/2017 08:49 זהב
מר גורביץ הערכת שאלוט תקשורת תעלה והיא ירדה. אמרת שהדולר יעלה והוא ירד, אמרת שהזהב יעלה והוא ירד. היו מספר פעמים שגם צדקת אבל אחוזי הדיוק שלך לא מרשימים בכלל.
אלוטי 18/03/2017 14:49 צודק אתה
אני גם כועס עליו שמכל 3 כתבות הוא שתיים קולע בול ואחת מפספס. זה פישול ולא מרשים.
דן 17/03/2017 11:36 אז למה אתה מקשיב לו אם זה לא שווה
---)
לדן -תשובה 17/03/2017 17:58 אני כמעט ולא מאזין או קורא את הסקירות שלו ...
אני רק מגיב לטוקבקיסטים ומנסה להסיר קצת את העיוורון שלך ואשליות שאתה נתון בהם . לאחר מעקב של שנים אחרי גורביץ שבעבר הייתי מאזין לו ובודק את המיתות סקירותיו ודרך הצגתם נוכחתי לדעת שאני יכול גם לזרוק מטבע או לבחור מניות בניחוש מושכל ולקבל תוצאות טובות יותר לכן הפסקתי להאזין לו לפני כמה שנים .רוב התגובות שלי הם ביחס לתגובות הטוקבקיסטים ולא מתוך האזנה לסקירות שלו . מאמנים כמוך כנראה לא מוכנים להיות פרקליטי השטן של עצמם ולחקור האם יש איזה ערך אינפורמטיבי בדבריו יותר מהטלת מטבע ונופלים בהטעיית האישור וממשכים לחיות בהזיות כאלו מהסקירות והתחזיות של גורביץ ששות להטלת מטבע הם ירווחו כסף רב יותר מאשר בהשקעה מושכלת ללא ריבוי פעולות וניסיון שנועד לכישלון מראש לפי מחקרים לתזמן את השוק .
אז מה קורה? 17/03/2017 19:59 מה עם המיתות סקירותיו? (ל"ת)
יוסף 20/03/2017 17:40 טעות אמיתות – יש כאלה שרואים את הטפל ...........
יש כאלה שרואים את העיקר ויש כאלה שלא מבנים דבר . משאיר לך להחליט לאיזה קטגוריה את משתייך לעיוורים או לנהורים . לפי דעתי מי שמוצא לנכון להעיר הערות סרקסטיות לגבי שגיאות כתיב כנראה הוא נמצא ברף העליון של הלא מבנים דבר "אמנות התבונה היא לדעת ממה להתעלם ,החכם - עיניו בראשו, והכסיל בחושך הולך .
המיטוט 18/03/2017 11:06 או המיתות (ל"ת)
המואכזב 17/03/2017 15:27 המרומה
עכשיו אני כבר לא מקשיב לו. סתם חרטטן. אין לו שום יכולת שעולה על כל משקיע מנוסה. אול אפילו להיפך.
למאוכזב 17/03/2017 18:34 אתה צודק (ל"ת)
john 17/03/2017 14:01 כדי לעשות הפוך גוטה (ל"ת)
אתה 17/03/2017 15:32 איש לא חכם אם זאת תשובתך הנחרצת. (ל"ת)
אחד מהעם 17/03/2017 11:21 ככה זה בניתוח טכני, זה לא מדע מדויק!
כל סוחר יודע שאי אפשר רק להרויח בכל הטרידיים, לעתים אתה מרויח ולעתים אתה מפסיד. גם ווארן באפט הגדול מפסיד מדי פעם. דרך אגב, זה נכון גם לכל עסק מסחרי אחר, אתה לא כל הזמן מרויח! אבל כל עוד אתה מרויח יותר מאשר מפסיד אז זה בסדר. לי לא ברור למה אנשים מצפים שמנתח טכני תמיד יהיה צודק, זה לא קיים בשום מקום בעולם!
לאחד מעם 17/03/2017 14:21 ההבדל הגדול בין וארן באפט ..
וניתוח הטכני שוארן באפט מראה רווחים בדוקים בטווח הארוך יותר מהפסדים בזמן שניתוח טכני הוא הפסדים יותר מרווחים או לפחות 50\50 במצב הטוב וגורביץ מסרב להציג בדיקה ויורה חצים לאוויר .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש