ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מסמן - מדד מרכזי בת"א שביצע השבוע פריצה משמעותית מעלה

המנתח הטכני של Bizportal על כיוון המדדים המובילים, ו-2 מניות מעניינות בבורסה בת"א

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    סוף סוף חזרת! (ל"ת)
    אלון 10/03/2017 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    גורביץ
    שולי 10/03/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרוב מפספס.
    סגור
  • הפיספוס זה חלשק משיטה בדיוק כמו הימור (ל"ת)
    1 12/03/2017 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    תודה על הכתבה
    אלי 10/03/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהחלט מאירת עניים. מה דעתך על הדאקס ? הוא עובר היום את רמת 12000 הנקודות , האם נראה שימשיך ? שבת שלום
    סגור
  • לא. לא. ולא ולא ולא.
    לא גורביץ' 10/03/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצאת מתוך הנחה ברורה שהוא עובר 12.000. ראלית לר שווה 6000. יגיע די מהר ובקלות ל 3000. יש מצב קיצון אפשרי שיגיע ל24400 בואכה 1200.
    סגור
  • 13.
    אהבתי. מקצועית ורהוטה! (ל"ת)
    דניאל 10/03/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 12.
    המניות שבלונג לפי סדר טבע בזק .אלעל תרשמו ותמתינו (ל"ת)
    הצחקתם אותי 10/03/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כתבתי לכם על הבנקים כשהיו ב1282 (ל"ת)
    הצחקתם אותי 10/03/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מפולת
    איציק 10/03/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא יבלבל לכם את המוח ירידות חזקות מאוד בפתח ושינוי מגמה לירידות המחזורים עולים כי כל הכרישים בורחים והפראיירים נכנסים שבת שלום
    סגור
  • 9.
    אייל אם תוכל לנתח את מניית סלע נדל"ן (ל"ת)
    אייל 10/03/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    אפשר ניתןח טכני לסרגון (ל"ת)
    לימור 10/03/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 7.
    כולם מתעלמים מאג"ח 10 ש' ארה"ב
    דן 10/03/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרגע תוקף את רמת 2.6% - וזה סופר קריטי לשווקים ובכלל - בת יענה אמרנו ?
    סגור
  • 6.
    ש כמה מניות טובות בת"א שכדאי לשים לב
    Rsi-69.10 10/03/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינרום , שפיר הנדסה , אלקטרה צריכה , חילן , סמוטו , פרטנר , אלוני חץ ואשטרום בהצלחה !
    סגור
  • 5.
    לא ניתן לצפות בראיון עם גורביץ לא באייפון ולא באייפד (ל"ת)
    לביזפורטל 10/03/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    סאני תקשורת (להזכירך)!
    פוקסמן 10/03/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מזל שלא מכרתי , איזה רווחים עשיתי מאז שהמלצתה למכור. חה חה חה ... תמיד אעשה הפוך !
    סגור
  • 3.
    קנו בתבונה. עם תיקון טכני.חלקו את הכסף
    אבשלום חום 10/03/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למס' מניות חזקות. המתינו בסבלנות. ממשו רווחים וקנו עוד דירה בפריפריה הדרומית!
    סגור
  • 2.
    אני אתן לך מעניינת מדיוי .הנפקה של 40 מליון שח בחול
    אלי 10/03/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תעיף את מדיוי בארץ פי 5 ויותר
    סגור
  • תעיף פי 5?
    זכי 10/03/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פי 2 לא מספיק? ואם תיפול 50 אחוז לא מספיק? אם פי 5 אז תשקיע שלוש מליון ויהיה לך בצ'יק 15 מליון.
    סגור
  • 1.
    האם אתם הייתם רוכשים שחקן כדור רגל שלא הייתם יודעים ...
    יוסף 10/03/2017 08:46
    הגב לתגובה זו
    6 2
    את ההישגים הסטטיסטים שלו בעבר, כדאי שישחק בקבוצתכם ? אז למה לממש את המלצותיו של מר גורביץ אם אף פעם מר גורביץ עצמו לא הציג לכם את הנתונים הסטטיסטים שלו בעבר בתיק יחס או בטבלה באתר שלו ולא הראה לכם שלתוכנה שלו יש איזה ערך מוסף יותר מהטלת מטבע . שאלתם את עצמכם פעם למה אתם שבעי רצון מהעיוורון שלכם וממשכים לשאול אותו שאלות כאשר בפועל לדעתי הוא יודע בדיוק כמוכם . גורביץ בינתיים לא הציג שום הוכחה להצלחותיו חוץ מהצגת ציורי רורשך ופסבדו מתמטיקה שפרושם הוא בעני המתבונן ואין בהם שום קונצנזוס ודיבורים עמומים חסרי קוהרנטיות היכולים להתפרש לכל מצב נתון .למעשה כאשר אתם קוברים את ראשכם בחול אתם נופלים בהטעיית האישור ונלכדים לאפקט הפישינג השיווקי. וכמו שטענתי בעבר מוטב לא להציג תיק יחס ולהיחשב למומחה מאשר להציג תיק יחס ולהסיר את הספק. ניתוח טכני הוא לא יותר מאשליית התוקף שהוא מצב שבו אין לנו כל דרך לדעת משהו אבל אנו משלים את עצמינו או רק חושבים שאנו יודעים .לאמץ את המלצותיו זה בדיוק כמו לרכוש שחקן ללא בדיקה סטטיסטית של העבר שלו ולשלם עליו הון רב .להמליץ ללא בדיקה כל אחד יודע .
    סגור
  • אז מה היא המלצתך בקשר לרכישת מניות? (ל"ת)
    שחר 10/03/2017 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לצערי אין היום שיטה לחזות בינתיים את שוק המניות .....
    לשחר 10/03/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וזה שאין שיטה עדין לא אומר שצריך להשתמש בשיטה כוזבת שרק גורמת למשתמש בא הפסדים גדולים יותר לטווח הארוך ועמלות מיותרות . השיטה היחידה היום להרוויח בשוק המניות הבדוקה סטטיסטית ובעלת האחוזים הגבוהים ביותר להגדיל את ההון שלך (ולצעירי אין שיטה להתעשר אלה רק בהימור מסוכן והסיכוי שלך שם להרוויח הוא קטן מאוד והנזק הכספי שהיה לך עם תכשל יעלה על הרווח שלך במקרה שתרוויח בדיוק כמו בקזינו ) השקעה ממדדים גאוגרפים וסקטוריאליים ומשקל מניות קטן מאוד עם אתה בכל זאת רוצה לעלות את הסיכון בתיק לזמן של שנים .עוד הצעה היא ושמירת הון של 10 אחוז לפחות מחוץ לפוזיציה בסולידי כדאי להגדיל את הפוזיציות במפולות במשקלים קטנים לכל אורך המגמה השלילית. ניתוח טכני שווה להימור בהטלת מטבע תעשה ניסוי בעצמך ותשכיל לדעת ריבוי פעולות בתיק מניות לפי מחקרים רק מגדיל הפסדים. לניתוח טכני היא שיטה ללא קונצנזוס והיא בעני המתבונן בדיוק כמו אסטרולוגיה .
    סגור
  • היתרון בהשקעה לטווח הארוך במדדים.......
    לשחר דבר נוסף 10/03/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא שאתה נטול כמעט רעשים נקודתיים של כשלי שוק וספקולנטיות כבר נעשו מאות מחקרים שמצאו שאין טעם לנסות לתזמן את השוק כדאי להביא לרווחים גבוהים עם שיטה טכנית השווה להימור פרוע . הדרך חכמה מההולך כמו שטען גורביץ וכאשר אתה משקיע בצורה הטכנית או מנסה לתזמן את השוק אתה למעשה במשחק משחק סכום 0 - כאשר אתה מבצע פקודת מכירה וחושב שאתה חכם מנגד יש רובוט (שיש לו הרבה יותר יתרונות משלך ) או בן אנוש עם מידע פנים או ממון רב שבטוח שהוא חכם ממך ואתה בסך הכול דגיג הטרף שלו בזמן שנדמה לך שאתה הכריש . שוק ההון הוא מערכת כאוטית שמגלמת מאות משתנים שלא ניתנת לתזמון או חיזוי זה מערכת אי ליניארית הרגישה לכל תנאי ושינויים קטנים לכן כיום אף ציור גרפי או שיטה מתמטית (פסבדו מתמטית בשיטה הטכנית ) לא יכול לחזות את שוק המניות. הגרף הטכני הוא גרף שמציג לך רק את העבר בדיוק כמו מבט במראה כאשר אתה נוסע קדימה .
    סגור