21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מסמן: מדד מרכזי שנראה בדרך הבטוחה - לפרוץ בקרוב לשיא כל הזמנים

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים מובילים, לדולר-שקל, לטבע וחמניה נוספת בת"א בה יש תבנית מעניינת
 |  20
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

20 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 מאמו בלינדה 25/02/2017 19:07 תוקפת עם שחר
עוצמתה ונקמתה אכזריים
18 sus 24/02/2017 17:16 אני 20 שנה בבורסה ליפנה מפולת הכול בכול הסיאים
גרביץ גם בזמן המפולת ב29 כול הזמן המר עליות והבורסה נפלה מי1444 מדד 25 שהיה היום הוא 35 עד 580 היןם הבורסה בסי חברים הזהרו מהבורסה
17 יוחאי 24/02/2017 16:39 ניתוח טכני למניית סלע נדל"ן (ל"ת)
16 זהר 24/02/2017 16:02 למה לא פירסמתם?
היום בעשר בבוקר שלחתי תגובה ומשום מ הלא פירסמתם..אתם מסננים????????????
15 Djftrd htff gttg 24/02/2017 14:29 100Yffgg jhggrgurs
Tyuhfffv ihg?dd jhyygg. Ziuyyggffddc gfccgffff fdsdryy ch dyuhhgg,100 . yu Gkhghggg nhgfccff hhgg fgbbggv. Uhgffcfcg ddffff 100 hggfxddl. Fjyttftrdf100. Iz100. Ssn Diego
14 אלי 24/02/2017 14:01 ניתוח יפה
תודה רבה אייל. שבת שלום.
13 א100 24/02/2017 13:43 הכוונה לברבור השחור
פרי עטו וסיפרו של נאסים ניקולא טאלב.
12 איציק100 24/02/2017 13:33 לחבר אייל
הופעתך היום היא הטובה ביותר מאי פעם..ממש מרשימה. ואיני מתייחס לתוכן אוו ממעיט בערך המראיינים.. לגבי DAX + S&P. ממש לא הדרך לשיאים..נהפוך הוא..וכאן באה הערה שגרסנו תמיד שלא גוש היורו עם יוון או אנגליה ולא אוקראינה ועוד בעיות מפה ומשם..ואפילו לא כלכלות במצב קטטרופלי..הברבור השחור האמיתי הגיע במלוא גודלו ועוצמתו. הדונאלד כבא החל וימשיך להשמיד כל חלקה טובה או אפילו רעה בעולם. מה שהחל מזמן..יקבל עוצמות אדירות של התנפצות. העולם וולא דווקא הכלכלי כבר מספר צעדים מעבר לקצה התהוום...
11 shlomog 24/02/2017 13:30 כיף להאזין לך ככה כשאתה מדבר לבדך, בלי מנחים. כבר מיזמן
המלצתי לך לעשות כך. במיוחד כשהיתה המנחה. שום דבר מדבריך אי אפשר היה להבין ולהפנים כשהיא היתה המנחה. אז בבקשה המשך ככה, כמו היום
10 מאיר 24/02/2017 12:33 תודה- נחכה עוד קצת למפולת (ל"ת)
9 יונה 24/02/2017 12:25 מניות ליויתן בתנופה קדימה
סוף סוף יש החלטה של נובל דלק ורציו לפתח את ליוויתן. יש מתוה ויש מימון. בכל שבוע תהיינה חדשות טובות על קידוחים על צינורותחיבור לישראל ואולי גם לקפריסין טורקיה ומצרים. ואולי גם ימצא נפט מתחת לגז בליוייתן.
8 בני 24/02/2017 10:56 רציו ומניות הגז
אייל היקר אני נהנה מאד מהניתוחים שלך כל מה שאתה אומר מדוייק כל הכבוד לך. אבקשך להתייחס למניית רציו אחרי ההתחייבות של נובל לקידוח בלויתן תודה ושבת שלום
7 ברק 24/02/2017 09:55 גורביץ' אתה ממש נחמד לבד
הסברים קצרים וקולעים
6 סוחר 24/02/2017 09:32 יפה מאוד
על פי האינדיקרטורים והניתוח הטכני של קווי תמיכה והתנגדות הכל נראה יפה, אבל ! ויש אבל גדול. בנוגע לדולר מול השקל, אני מאוד רוצה להאמין שבנק ישראל יקח יוזמה ולא יעמוד מנגד בכל הנוגע להתחזקות השקל מול המטבעות העיקריים (majors) ובעיקר אל מול הדולר, למעשה אני מאוד מקווה שוהא טועה לגבי המשך היחלשות מול השקל. בנוגע למדדים האירופאים והאמריקאים, אסור לשכוח ולו לרגע שהשנה באירופה היא שנת בחירות, השילוב של מהגרים לא חוקיים, האטה בכלכלה ופערים הולכים וגדולים יכול להביא לבחירתו של מפלגות קיצוניות (ראו ערך גרמניה) ואז למעשה הניתוח הטכני לא שווה הרבה. כמובן שבארה"ב המצב רק נראה יציב, עם טראמפ בשלטון וההחלטות הדרסטיות זה בכלל לא בטוח שזה באמת המצב, השוק לא אוהב אי וודאות והחלטות קיצוניות. לגבי טבע, חברה עם שווי שוק כל כך גדול לא תעלם, כך שסביר להניח שבטווח הארוך (שנה+) היא תניב רווחים יפים למשקיעים.
5 תמר 24/02/2017 09:07 איל אפשר ניתוח טכני של סרגון,האם צפויה עוד לעלות? (ל"ת)
4 ehudhl 24/02/2017 08:54 מה זה פרודיה לפורים?
איל לבד, זה נראה כמו פרודיה על הפינה הרגילה. היה מעניין בכל אופן.
3 גידי 24/02/2017 08:52 כל הכבוד (במגבלות הניתוח הטכני)
מוסיף אור. נכון שלא מחליף הבנה פונמנטליסטית של השוק. ועדין, כל הכבוד.
חן 24/02/2017 14:06 ניתוח הטכני מוסיף אור רק לעיוורים (ל"ת)
2 שי 24/02/2017 08:50 החמניה באמת נראית מעניינת מאוד (ל"ת)
1 טבע 24/02/2017 08:20 גם כיל ירדה וירדה וירדה וירדה וירדה וירדה וירדה
תחתית זה התקרה של הירידה הבאה. גם בטבע
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש