גורביץ' מסמן: מדד מרכזי שנראה בדרך הבטוחה - לפרוץ בקרוב לשיא כל הזמנים

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים מובילים, לדולר-שקל, לטבע וחמניה נוספת בת"א בה יש תבנית מעניינת
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    תוקפת עם שחר
    מאמו בלינדה 25/02/2017 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוצמתה ונקמתה אכזריים
    סגור
  • 18.
    אני 20 שנה בבורסה ליפנה מפולת הכול בכול הסיאים
    sus 24/02/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גרביץ גם בזמן המפולת ב29 כול הזמן המר עליות והבורסה נפלה מי1444 מדד 25 שהיה היום הוא 35 עד 580 היןם הבורסה בסי חברים הזהרו מהבורסה
    סגור
  • 17.
    ניתוח טכני למניית סלע נדל"ן (ל"ת)
    יוחאי 24/02/2017 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    למה לא פירסמתם?
    זהר 24/02/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום בעשר בבוקר שלחתי תגובה ומשום מ הלא פירסמתם..אתם מסננים????????????
    סגור
  • 15.
    100Yffgg jhggrgurs
    Djftrd htff gttg 24/02/2017 14:29
    הגב לתגובה זו
    19 1
    Tyuhfffv ihg?dd jhyygg. Ziuyyggffddc gfccgffff fdsdryy ch dyuhhgg,100 . yu Gkhghggg nhgfccff hhgg fgbbggv. Uhgffcfcg ddffff 100 hggfxddl. Fjyttftrdf100. Iz100. Ssn Diego
    סגור
  • 14.
    ניתוח יפה
    אלי 24/02/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה אייל. שבת שלום.
    סגור
  • 13.
    הכוונה לברבור השחור
    א100 24/02/2017 13:43
    הגב לתגובה זו
    10 0
    פרי עטו וסיפרו של נאסים ניקולא טאלב.
    סגור
  • 12.
    לחבר אייל
    איציק100 24/02/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    16 3
    הופעתך היום היא הטובה ביותר מאי פעם..ממש מרשימה. ואיני מתייחס לתוכן אוו ממעיט בערך המראיינים.. לגבי DAX + S&P. ממש לא הדרך לשיאים..נהפוך הוא..וכאן באה הערה שגרסנו תמיד שלא גוש היורו עם יוון או אנגליה ולא אוקראינה ועוד בעיות מפה ומשם..ואפילו לא כלכלות במצב קטטרופלי..הברבור השחור האמיתי הגיע במלוא גודלו ועוצמתו. הדונאלד כבא החל וימשיך להשמיד כל חלקה טובה או אפילו רעה בעולם. מה שהחל מזמן..יקבל עוצמות אדירות של התנפצות. העולם וולא דווקא הכלכלי כבר מספר צעדים מעבר לקצה התהוום...
    סגור
  • 11.
    כיף להאזין לך ככה כשאתה מדבר לבדך, בלי מנחים. כבר מיזמן
    shlomog 24/02/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המלצתי לך לעשות כך. במיוחד כשהיתה המנחה. שום דבר מדבריך אי אפשר היה להבין ולהפנים כשהיא היתה המנחה. אז בבקשה המשך ככה, כמו היום
    סגור
  • 10.
    תודה- נחכה עוד קצת למפולת (ל"ת)
    מאיר 24/02/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מניות ליויתן בתנופה קדימה
    יונה 24/02/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סוף סוף יש החלטה של נובל דלק ורציו לפתח את ליוויתן. יש מתוה ויש מימון. בכל שבוע תהיינה חדשות טובות על קידוחים על צינורותחיבור לישראל ואולי גם לקפריסין טורקיה ומצרים. ואולי גם ימצא נפט מתחת לגז בליוייתן.
    סגור
  • 8.
    רציו ומניות הגז
    בני 24/02/2017 10:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אייל היקר אני נהנה מאד מהניתוחים שלך כל מה שאתה אומר מדוייק כל הכבוד לך. אבקשך להתייחס למניית רציו אחרי ההתחייבות של נובל לקידוח בלויתן תודה ושבת שלום
    סגור
  • 7.
    גורביץ' אתה ממש נחמד לבד
    ברק 24/02/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    5 8
    הסברים קצרים וקולעים
    סגור
  • 6.
    יפה מאוד
    סוחר 24/02/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על פי האינדיקרטורים והניתוח הטכני של קווי תמיכה והתנגדות הכל נראה יפה, אבל ! ויש אבל גדול. בנוגע לדולר מול השקל, אני מאוד רוצה להאמין שבנק ישראל יקח יוזמה ולא יעמוד מנגד בכל הנוגע להתחזקות השקל מול המטבעות העיקריים (majors) ובעיקר אל מול הדולר, למעשה אני מאוד מקווה שוהא טועה לגבי המשך היחלשות מול השקל. בנוגע למדדים האירופאים והאמריקאים, אסור לשכוח ולו לרגע שהשנה באירופה היא שנת בחירות, השילוב של מהגרים לא חוקיים, האטה בכלכלה ופערים הולכים וגדולים יכול להביא לבחירתו של מפלגות קיצוניות (ראו ערך גרמניה) ואז למעשה הניתוח הטכני לא שווה הרבה. כמובן שבארה"ב המצב רק נראה יציב, עם טראמפ בשלטון וההחלטות הדרסטיות זה בכלל לא בטוח שזה באמת המצב, השוק לא אוהב אי וודאות והחלטות קיצוניות. לגבי טבע, חברה עם שווי שוק כל כך גדול לא תעלם, כך שסביר להניח שבטווח הארוך (שנה+) היא תניב רווחים יפים למשקיעים.
    סגור
  • 5.
    איל אפשר ניתוח טכני של סרגון,האם צפויה עוד לעלות? (ל"ת)
    תמר 24/02/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    מה זה פרודיה לפורים?
    ehudhl 24/02/2017 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איל לבד, זה נראה כמו פרודיה על הפינה הרגילה. היה מעניין בכל אופן.
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד (במגבלות הניתוח הטכני)
    גידי 24/02/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מוסיף אור. נכון שלא מחליף הבנה פונמנטליסטית של השוק. ועדין, כל הכבוד.
    סגור
  • ניתוח הטכני מוסיף אור רק לעיוורים (ל"ת)
    חן 24/02/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    החמניה באמת נראית מעניינת מאוד (ל"ת)
    שי 24/02/2017 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    גם כיל ירדה וירדה וירדה וירדה וירדה וירדה וירדה