18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ מנתח: הכיוון כעת של מניית אל על, וגם - האם טבע ראתה תחתית אחרונה?

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על המדדים המובילים, והמניות הבולטות בבורסה בת"א
 |  29
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 משקיע 18/02/2017 19:10 מעוף
למה בשבוע שהמעוף פורץ מעל 1450 אין סקירה ? הרי הוא קובע רמת תמיכה גבוהה מקודמתה. אנו המשקיעים רוצים סקירה.
20 בן נר 17/02/2017 18:43 נורא עצוב היום ומשעמם שאין קללות ונאצות וניבול פה
ואיחולי תרופות ומיתות שונות ומשונות וכל זאת מבלי שיש קשר בין הנאמר לבין דברי החוכמה הנשפכים מגרונות לוהטים. וניחרים .חבל..חסר לנו ואנו עצובים.
19 אפי 17/02/2017 17:39 המעוף לפני מהלך עולה חד לשים לב (ל"ת)
18 ג'נגו מכה שנית 17/02/2017 16:54 לא מבין לא מבין (ל"ת)
17 משה ראשל"צ 17/02/2017 16:26 לשם שינוי סקירה מעניינת (ל"ת)
16 רמי 17/02/2017 16:04 אייל הזכיר ברמז את הנקודה שכולם כבר מכירים
אייל רצה לומר אך רמז שבבורסה הישראלית כבר השתרשה התופעה האסורה של מקורבים שפועלים ע"פ מידע פנים ועושים רווחים עצומים בצורה פסולה על חשבון הציבור התמים (שלא חשוף למידע הזה) והכל ללא תגובת הרשות שתפקידה העיקרי זה למנוע תופעות כאלו עי ענישה חמורה. מדוע הרשות לא חוקרת איך התחילו הקניות המטורפות באל על. איך פתאום המניה טסה לפני שיצאה הודעה על סיום המשבר. מדוע הרשות לא חוקרת מי הראשונים שקנו את המניות ומענישה בחומרה את המנצלים מידע פנים. העיקר שמנהלי הרשות דוחפים לכיס 300 אלף שח כל חודש בשביל לשתות קפה ולבלוע בורקסים.
15 אריאל 17/02/2017 15:58 המעוף יתקן ומשם ימשיך לשיא כל הזמנים (ל"ת)
14 טבע 17/02/2017 15:57 היא תרד את כל מה שהיא עלתה ובצדק (ל"ת)
13 Yzxdthjb Unjhfdc100 17/02/2017 15:35 Djhghh?hhh hghg jhyjj
Znhju juhhj tffgitx yghhhjg. Tmnbh efg?hh ljjbbvh khy. Dhh jhtff ydg?h 300 jkgcv. Zjhj jy?jj.hjoiuyv.....!!!!!!
יאקי בן שלום 17/02/2017 17:04 איש אני
איך אפשר להיות כל כך מטומטם ולהגיב לתגובה כזאת במלל או בצבעים של אדום או ירוק. אני בספק רב אם מישהו מבין את המסרים המועברים מכאן ומי כתבם?? לדעתי במלוא הצניעות שאני חושב אולי אולי הבנתי אחוזים בודדים משפת האצילים שמעטים בעולם דוברים או/ו כותבים אותה. לעניות דעתי הוכנסה כאן עז קטלנית או אולי ברבור שחור אדיר כח שמסוגל באיבחה לשנות ולחרוץ גורלות ומיקומים ומצבים.אני שוקד עם סבי שלפני 70 שנה ידע מעט מהמעט מהשפה שדוברה במספר מקומות זעירים בעולם על ידי מעט מעט אנשים ששלטו באמצאות הידע והפה בכלים אדירי כח שמשנים ומזיזים הרים. אם אדע יותר אשמח לשתף.
12 IZ I .D. F 17/02/2017 15:22 הרע מכל שהיה ברור שהוא בדרכו להכות....
הוא בקירבנו...
11 Rsi 17/02/2017 14:56 אינרום , שפיר הנדסה , סומקו , קמהדע , פרטנר , סלקום . (ל"ת)
10 זיו 17/02/2017 14:34 לא רואים את הראיון כלל.גם לא בכרום וגם לא בסמארטפון.
אני רואה גם השבוע כמו בשבועות הקודמים תלונות על כי לא ניתן לצפות בראיונות . מה אתם עושים בנדון?
9 I. D. F 17/02/2017 12:46 למר אייל ומר יוסף.
שאלה מהותית: האם הבורסה הולכת אחריכם וקביעותיכם לאור הטכני או ידע מסוג אחר..או שאתם נגררים אחרי מהלכי הבורסה על משקל מה שהיה הוא שיהיה באופן וודאי..המדובר נכון לסוף יום 15/02/2017. אודה לתשובה חכמה ועניינית. יש לשים לב שדבריכם נכונים לחלוטין עד לסוף יום מסחר ארה"ב 15/02/2017. ורק לגבי ארה"ב.. נ.ב: האם ידועה לכם איזו שהיא תופעה שאי פעם הייתה קיימת שהיא מאז ועד עולם. ונא הסתכלו למשל על היווצרות האיפריה הבריטית או אחרות שנמשכו לעיתים מאות שנים..ואף תופעות קצרות טווח בהרבה..אל תיסכלו על דברים הנישגבים מבינתנו שהשמש עולה ותמיד שוקעת וחוזר חלילה.
8 לגורביץ 17/02/2017 12:28 בהמשך לראלי טראמפ בבקשה ניתוח ל"פלדה אמרקאית"
סימולים (X, SCHN) וכד'..
7 eyal 17/02/2017 11:01 תקלה
לא רואים
6 גנאדי 17/02/2017 10:57 מעוף
למה אין סקירה על המעוף
יבגני 17/02/2017 16:06 לגנאדי
בשביל מה סקירה בלאט. הוא הולך לעזאזל בלאט.
מעוף 17/02/2017 12:54 בשוק דובי
מעל 20 אחוז פחות מהשיא
לגנאדי 17/02/2017 12:42 סקירה על המעוף ....
בתחתית כדור הבדולח יש רצפים עולים של קרני אור המראים על רצף עולה של פוטונים , בטווח הקצר במרכז הבדולח נראה את אותם גלים בהתאבכות הורסת המעידה על דשדוש וביכון לשינוי מגמה . האמפליטודה משתנה כאשר צופים בכדור הבדולח בצדדים המקיימים סבירות של התאבכות בונה של רצף עולה בשפל הגל אם כי יש סיכוי שהוא יבלם גבוה מנקודת השפל הקודמת ויוציא לדרך את מהלך העליות. פוטון קטן וחמוד המעיד על בלימת הירידה וצללית תחתונה ארוכה יחסית המעידה על כניסתם של קונים. לסיכום יש סבירות שנראה את המשך העליות אבל אי אפשר להתעלם שגם יכולות להיות ירידות בשינוי המגמה של הגל ברצף היורד שלו ושבירת גל התמיכה לכן אפשרות היא שהשוק בסופר פוזיציה (שוק עולה ושוק יורד ) ועד שלא נראה קריסה קוונטית למצב אחד של המערכת המעו"ף עדין באי-ודאות .
אבי 17/02/2017 12:37 כי הוא לא מענין (ל"ת)
5 גג 17/02/2017 10:26 מה קורה עם אלקטרה צריכה (ל"ת)
4 עמי 17/02/2017 10:01 לא רואים/שומעים כלום-וזאת כבר לא פעם ראשונה או שניה. (ל"ת)
3 זכרוני 17/02/2017 09:43 אייל אודה לך על ניתוח מניית פרוטרום . (ל"ת)
2 רמי 17/02/2017 09:37 אייל, אפשר בבקשה ניתוח של אלביט מערכות? (ל"ת)
1 בוקאי 17/02/2017 08:36 לא רואים את הראיון
שלום לכם, לא רואים את הריאיון , האם מדובר בתקלה במחשב שלי, או בריאיון ?? נא תשובתכם, תודה
דני 17/02/2017 16:05 כן רואים (ל"ת)
א 17/02/2017 12:36 תקלה שלך (ל"ת)
לבוקאי 17/02/2017 12:30 זה בגלל שהריאיון הוא בריון. ולא מאפשר ריאיון מחדש. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש