גורביץ מנתח: הכיוון כעת של מניית אל על, וגם - האם טבע ראתה תחתית אחרונה?

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על המדדים המובילים, והמניות הבולטות בבורסה בת"א
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    מעוף
    משקיע 18/02/2017 19:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה בשבוע שהמעוף פורץ מעל 1450 אין סקירה ? הרי הוא קובע רמת תמיכה גבוהה מקודמתה. אנו המשקיעים רוצים סקירה.
    סגור
  • 20.
    נורא עצוב היום ומשעמם שאין קללות ונאצות וניבול פה
    בן נר 17/02/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואיחולי תרופות ומיתות שונות ומשונות וכל זאת מבלי שיש קשר בין הנאמר לבין דברי החוכמה הנשפכים מגרונות לוהטים. וניחרים .חבל..חסר לנו ואנו עצובים.
    סגור
  • 19.
    המעוף לפני מהלך עולה חד לשים לב (ל"ת)
    אפי 17/02/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    לא מבין לא מבין (ל"ת)
    ג'נגו מכה שנית 17/02/2017 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 17.
    לשם שינוי סקירה מעניינת (ל"ת)
    משה ראשל"צ 17/02/2017 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    אייל הזכיר ברמז את הנקודה שכולם כבר מכירים
    רמי 17/02/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אייל רצה לומר אך רמז שבבורסה הישראלית כבר השתרשה התופעה האסורה של מקורבים שפועלים ע"פ מידע פנים ועושים רווחים עצומים בצורה פסולה על חשבון הציבור התמים (שלא חשוף למידע הזה) והכל ללא תגובת הרשות שתפקידה העיקרי זה למנוע תופעות כאלו עי ענישה חמורה. מדוע הרשות לא חוקרת איך התחילו הקניות המטורפות באל על. איך פתאום המניה טסה לפני שיצאה הודעה על סיום המשבר. מדוע הרשות לא חוקרת מי הראשונים שקנו את המניות ומענישה בחומרה את המנצלים מידע פנים. העיקר שמנהלי הרשות דוחפים לכיס 300 אלף שח כל חודש בשביל לשתות קפה ולבלוע בורקסים.
    סגור
  • 15.
    המעוף יתקן ומשם ימשיך לשיא כל הזמנים (ל"ת)
    אריאל 17/02/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 14.
    היא תרד את כל מה שהיא עלתה ובצדק (ל"ת)
    טבע 17/02/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    Djhghh?hhh hghg jhyjj
    Yzxdthjb Unjhfdc100 17/02/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 14
    Znhju juhhj tffgitx yghhhjg. Tmnbh efg?hh ljjbbvh khy. Dhh jhtff ydg?h 300 jkgcv. Zjhj jy?jj.hjoiuyv.....!!!!!!
    סגור
  • איש אני
    יאקי בן שלום 17/02/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 10
    איך אפשר להיות כל כך מטומטם ולהגיב לתגובה כזאת במלל או בצבעים של אדום או ירוק. אני בספק רב אם מישהו מבין את המסרים המועברים מכאן ומי כתבם?? לדעתי במלוא הצניעות שאני חושב אולי אולי הבנתי אחוזים בודדים משפת האצילים שמעטים בעולם דוברים או/ו כותבים אותה. לעניות דעתי הוכנסה כאן עז קטלנית או אולי ברבור שחור אדיר כח שמסוגל באיבחה לשנות ולחרוץ גורלות ומיקומים ומצבים.אני שוקד עם סבי שלפני 70 שנה ידע מעט מהמעט מהשפה שדוברה במספר מקומות זעירים בעולם על ידי מעט מעט אנשים ששלטו באמצאות הידע והפה בכלים אדירי כח שמשנים ומזיזים הרים. אם אדע יותר אשמח לשתף.
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    הרע מכל שהיה ברור שהוא בדרכו להכות....
    IZ I .D. F 17/02/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 14
    הוא בקירבנו...
    סגור
  • 11.
    אינרום , שפיר הנדסה , סומקו , קמהדע , פרטנר , סלקום . (ל"ת)
    Rsi 17/02/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    לא רואים את הראיון כלל.גם לא בכרום וגם לא בסמארטפון.
    זיו 17/02/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רואה גם השבוע כמו בשבועות הקודמים תלונות על כי לא ניתן לצפות בראיונות . מה אתם עושים בנדון?
    סגור
  • 9.
    למר אייל ומר יוסף.
    I. D. F 17/02/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 22
    שאלה מהותית: האם הבורסה הולכת אחריכם וקביעותיכם לאור הטכני או ידע מסוג אחר..או שאתם נגררים אחרי מהלכי הבורסה על משקל מה שהיה הוא שיהיה באופן וודאי..המדובר נכון לסוף יום 15/02/2017. אודה לתשובה חכמה ועניינית. יש לשים לב שדבריכם נכונים לחלוטין עד לסוף יום מסחר ארה"ב 15/02/2017. ורק לגבי ארה"ב.. נ.ב: האם ידועה לכם איזו שהיא תופעה שאי פעם הייתה קיימת שהיא מאז ועד עולם. ונא הסתכלו למשל על היווצרות האיפריה הבריטית או אחרות שנמשכו לעיתים מאות שנים..ואף תופעות קצרות טווח בהרבה..אל תיסכלו על דברים הנישגבים מבינתנו שהשמש עולה ותמיד שוקעת וחוזר חלילה.
    סגור
  • 8.
    בהמשך לראלי טראמפ בבקשה ניתוח ל"פלדה אמרקאית"
    לגורביץ 17/02/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סימולים (X, SCHN) וכד'..
    סגור
  • 7.
    תקלה
    eyal 17/02/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רואים
    סגור
  • 6.
    מעוף
    גנאדי 17/02/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה אין סקירה על המעוף
    סגור
  • לגנאדי
    יבגני 17/02/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בשביל מה סקירה בלאט. הוא הולך לעזאזל בלאט.
    סגור
  • בשוק דובי
    מעוף 17/02/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מעל 20 אחוז פחות מהשיא
    סגור
  • סקירה על המעוף ....
    לגנאדי 17/02/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    5 8
    בתחתית כדור הבדולח יש רצפים עולים של קרני אור המראים על רצף עולה של פוטונים , בטווח הקצר במרכז הבדולח נראה את אותם גלים בהתאבכות הורסת המעידה על דשדוש וביכון לשינוי מגמה . האמפליטודה משתנה כאשר צופים בכדור הבדולח בצדדים המקיימים סבירות של התאבכות בונה של רצף עולה בשפל הגל אם כי יש סיכוי שהוא יבלם גבוה מנקודת השפל הקודמת ויוציא לדרך את מהלך העליות. פוטון קטן וחמוד המעיד על בלימת הירידה וצללית תחתונה ארוכה יחסית המעידה על כניסתם של קונים. לסיכום יש סבירות שנראה את המשך העליות אבל אי אפשר להתעלם שגם יכולות להיות ירידות בשינוי המגמה של הגל ברצף היורד שלו ושבירת גל התמיכה לכן אפשרות היא שהשוק בסופר פוזיציה (שוק עולה ושוק יורד ) ועד שלא נראה קריסה קוונטית למצב אחד של המערכת המעו"ף עדין באי-ודאות .
    סגור
  • כי הוא לא מענין (ל"ת)
    אבי 17/02/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    מה קורה עם אלקטרה צריכה (ל"ת)
    גג 17/02/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא רואים/שומעים כלום-וזאת כבר לא פעם ראשונה או שניה. (ל"ת)
    עמי 17/02/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    אייל אודה לך על ניתוח מניית פרוטרום . (ל"ת)
    זכרוני 17/02/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אייל, אפשר בבקשה ניתוח של אלביט מערכות? (ל"ת)
    רמי 17/02/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לא רואים את הראיון
    בוקאי 17/02/2017 08:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שלום לכם, לא רואים את הריאיון , האם מדובר בתקלה במחשב שלי, או בריאיון ?? נא תשובתכם, תודה
    סגור
  • כן רואים (ל"ת)
    דני 17/02/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תקלה שלך (ל"ת)
    א 17/02/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • זה בגלל שהריאיון הוא בריון. ולא מאפשר ריאיון מחדש. (ל"ת)
    לבוקאי 17/02/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור