ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מסמן נכס שנגע בתחתית ארוכת טווח, וגם - האם נכון לחזור למניית אל על?

המנתח הטכני של Bizportal סוגר שבוע עם התייחסות למדדים בולטים ומניות מעניינות
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    הניתוח שלי לגבי אל על מתחיל בשאלה................
    YL 15/02/2017 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש לחברה בכלל רכוש הרשום על שם חברת אל על? או ש הכל ממושכן לטובת גורמים חיצוניים. ובנוסף האם יתכן ש משפחת בורוביץ ב שירשור של חברות שונות ואולי גם באופן אישי הם הבעלים הרשומים כ בעלי המטוסים ו המנועים ולמעשה רק החלפים המשומשים הם רכוש החברת
    סגור
  • 16.
    גורביץ, אשמח מאוד לניתוח טכני של מודיעין. תודה רבה. (ל"ת)
    גבי 14/02/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    לעזאזל אירופה
    דני 10/02/2017 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא עושה רושם שיש לה כוח לעלות אחרי האמריקעאים שאומנם מריצים בפאראש פול גז בניוטרל אבל אירופה וגם ישראל למעשה לא מאמינים
    סגור
  • 14.
    מתמלא סחורה היום באמריקה
    יבורי 10/02/2017 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא דופק חשבון לאף אחד אני הולך לשים סחורה חדשה באיזה 22 אלף שקל אחרי שיש לי כבר 23 אלף שקניתי בזמן האחרון שעליהם קצת מופסד אבל הפנים קדימה
    סגור
  • 13.
    נר לי (ל"ת)
    6 10/02/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    אני בטוחה
    מרסל 10/02/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שהמדדים החדשים בצורתם החדשה יביאו אותנו מעלה מעלה
    סגור
  • 11.
    לשמחתכם חזרתי בגדול לאחר העדרות קלה
    רק למעלה 10/02/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בה ביבנתי שאין מצב לירידות או לדשדוש ולעומת כל הפחדנים הלוזרים אני טוען בגדול שפנייינו צפונה חזק חזק ויש מצב שאסאנפי יטוס ל3000 ד סוף צדמבר והמעופ החדש יגיע לפחות ל1900 עד 2000 ודאקסס הגרמני יש מצב שיגיע ל17000 ותזכרו מה ומי אמר לכם
    סגור
  • ממש אנו מקפצים משמחה שחזרתה (ל"ת)
    לרק למעלה 10/02/2017 18:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תודה
    רק למעלה 10/02/2017 20:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותיזכור איזה טיפ אדיר קיבלתה פה לא תצטער עוד תכתוב לי תודה גדולה אתה תראה
    סגור
  • 10.
    ראיון השבוע עם אייל גורביץ 10.2.17
    יאיר קויש 10/02/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין אפשרות לצפות בראיון- המסך של הראיון שחור ואינו מגיב
    סגור
  • טען עוד
  • גם אני לא מצליחה לפתוח כולל שבוע שעבר
    מאיה 12/02/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש תקלה באתר לא מצליחה לראות
    סגור
  • 9.
    הכוונה כמובן שטר הון 9 של בנק המזרחי שלא היו
    א100 10/02/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    12 8
    מווסתות והתנהלו מאחור במחיר נמוך מאד יחסית לשערי ותוצאות ההמרה למניות הבנק.שהמניות קרסו.. קרה לשטרי הון 9 דבר מאד מאד מעניין ומיתולוגי. שבת מבורכת.
    סגור
  • 8.
    שקט שקט אבל למעלה..כל ירידה לצורך עליה..
    א100 10/02/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    13 8
    הסיטואציה הנוכחית בשווקים ובעולם בכלל..מזכירה כל מיני תקופות אפלות בתולדות האנושות ולא רק בכלכלה או בבורסות. יש לי יותר מתחושה שכל המומחים כולל אייל בתחומו לא בוחנים את המצב האמיתי לאשורו ואולי אף לא מתמקדים בתחום התמחותם. כל המומחים באשר הם וכמובן כל הקהל המגיב והמשקיע מדברים ממקומות בתוך תוכם העשויים לשרת את צרכיהם המיידיים. רוב רובם של המשקיעים באשר הם לא בוחנים היטב את הסובב אותם בסביבתם הקרובהו הרחוקה. לא מאזינים לקולות והפרעות רקע ומדברים ממקום במוח(פירוט בהזדמנות)שלא יכול להבין בשלב ספציפי זה שכל מאוויהם מוטעים לחלוטין. והם מונחים על ידי פרמטרים שרחוקים מן האמת אפילו במרחקים עצומים. ואני חוזר במילה לטבע המיתולוגית שאף אחד לא האמין שלא יתכן אחרת והיו מתי מעט שכן וכתבנו על זאת רבות כולל בימים האחרונים. אנו התחלנו מסענו ערב המפולת הנוראה ההיא שהבנקים המווסתים בארץ. אף אחד לא האמין שיתכן אחרת..כל יום הרימו חצי אחוז אחוז..אספנו כמעט את כל ש"ה 9 שהיו בשוק..וההמשך ידוע ונכתב בדפי ימי ההיסטוריה. שבת טובה.
    סגור
  • המשפט בכותרת הוא של גורביץ' למעשה.. (ל"ת)
    א 10/02/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • 7.
    למה אין תמלילים של הסרטון?
    חירש 10/02/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה חוסר התחשבות בלקויי שמיעה
    סגור
  • אין מה לשמוע (ל"ת)
    לחירש 10/02/2017 18:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    michaelpm@walla.com
    מיכאל 10/02/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אייל אתה מבריק בניתוחים שלך, אני לא מעט נעזר בחוות דעת שלך וברוב המקרים בהצלחה. ליפני חודש דברתה על פריון, אני גם ניתחתי בעצמי וקניתי בשער 535 [בסכום קטן] האם תוכל להתיחס פעם נוסף עקב עליות חזקות ערכה חדשהלגבי המניה בכבוד רב מיכאל
    סגור
  • 5.
    יש מצב למלל כתוב עבור חרשים??? (ל"ת)
    אלון 10/02/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לא מכוון שאין במלל שום דבר אינפורנטיבי ....
    לאלון 10/02/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יותר מהטלת מטבע
    סגור
  • 4.
    אשליית האשכולות של הניתוח הטכני.......
    יוסף 10/02/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    11 3
    לאדם יש נטייה לראות במספר דגימות קטן הנמצאים בפיזורים אקראיים לחלוטין, קוים ואשכולות בעלי משמעות שבפועל אין בהם שום משמעות . המנתח הטכני משתמש בפסבדו מתמטיקה הנמצאת בדרגות חופש אינסופיות ומוציא את המתמטיקה מהקשרה. בעזרת הכלים הכוזבים עושה המתבונן אינטרפרטציה לשוק. המנתח הטכני מנסה לחזות את עתיד המגמה בעזרת תבניות מדומות על סמך מגמות העבר שהמבנה התבניתי שלהם אולי זהה כבעבר אבל הדרך שבו התבנית נוצרת על ציר המרחב זמני שונה לחלוטין בכל פעם ופעם ומגלמת משתנים שונים שלא ניתנים לחזוי. התבנית הנתפסת על ידו ריקה מתוכן אינפורמטיבי לגבי העתיד והצופה נופל בכשל אשליית התבנית . המנתח הטכני מנסה אומנם להביט בפסיגה אבל הדרך שבו נוצרת מגמה עתידית נשגב מבינתו והוא עיוור לה לחלוטין. המנתח הטכני נופל לאשליית הידע והמיומנות שבו הגרף הולך אחרי המפרש ולא המפרש הולך אחרי הגרף וכמו שגורביץ אוהב לטעון הדרך תמיד תהיה כחמה יותר מההולך בא. אין העבר יכול להיות כאינדיקציה תבניתית לעתיד יותר מהטלת מטבע רנדומלית. גורביץ לא הציג לעולם תיק יחס - עדיף לא להציג תיק יחס ולהיחשב למומחה מאשר להציג תיק יחס ולהסיר את הספק .
    סגור
  • 3.
    ושום התייחסות לטבע ?! (ל"ת)
    אלעד 10/02/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    אל על קונה ב60 (ל"ת)
    כני 10/02/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    טבע ? אחרי מה שאמר אייל בשבוע שעבר הייתה חייבת התייחסות (ל"ת)
    זיפו 10/02/2017 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה אמר? (ל"ת)
    יו 10/02/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור