16:38 ירושלים: מתקיים כעת טקס פתיחת אירועי יום הזיכרון בבית "יד לבנים"

16:35 רכבת ישראל: ביום הזיכרון ויום העצמאות יחולו שינויים בפעילות הרכבות >>

15:48 קריית גת: נקבע מותו של הילד בן ה-3 שנחנק מחול בגן ילדים

15:17 הלמ"ס: בחודש מרץ אחוז המועסקים בקרב בני 15 ומעלה עמד על כ-61%

15:09 סוף למשבר: ראש ממשלת אוקראינה יגיע לארץ בחודש הבא וייפגש עם נתניהו

14:34 לקראת הפגישה עם טראמפ: אבו מאזן נפגש עם מלך ירדן לתיאום עמדות

13:53 ירושלים: שני פצועים מדקירה בשכונת ראס אל עמוד במזרח העיר

13:22 ברגע האחרון: ועדת הכלכלה אישרה את המשך הפעילות האזרחית בשדה דב

12:58 משבר נוסף: גרמניה צפויה לתמוך בהחלטה אנטי ישראלית באונסק"ו

12:49 מחירי הדלק: הלילה צפויה עלייה של כ-1% - 6 אגורות יותר מהחודש הקודם

11:48 בשבוע הבא תחל וועדה לאיתור מנהל רשות החברות הבא בראשות שי באב"ד

11:32 ליברמן: "כאב השכול מזכיר לנו לשמור על מדינת ישראל גם בשעות האלו"

10:43 נשיא המדינה בטקס חנוכת היכל הזיכרון: "אנו מבטיחים לנצור את העבר"

10:48 פועל במה בן 25 נפל מגובה במסגרת ההכנות לטקס בהר הרצל >>

09:48 בולטות בת"א: סאפיינס יורדת כ-3%, אמות יורדת 1.33%

09:47 בולטות בת"א: אל על עולה 1.17%, בזק עולה 0.41%

09:15 הנשיא טראמפ: "סין עוזרת לנו עם המצב בצפון קוריאה"

08:45 הדולר נסחר הבוקר בעלייה של 0.08% לרמה של 3.621 שקלים

08:36 אל על: אלי דפס מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה

08:15 ירושלים: נעצרו 17 חשודים בהפרות סדר במזרח העיר

08:09 כעבור עשור: עמוס רגב פורש מתפקידו כעורך "ישראל היום"

21:25 מרקל מגבה הערב את החלטת שר החוץ להיפגש עם נציגי בצלם

21:21 40 הרוגים ו-70 פצועים הלילה בקרבות בסוריה

18:41 סגירה באירופה: הדאקס חתם ביציבות, עלה השבוע 3.2% >>

17:09 ציפיות האינפלציה של מישיגן לחודש אפריל הן 2.5%

17:04 סנטימנט הצרכנים של מישיגן לחודש אפריל הוא 97 נקודות

17:02 מדד מנהלי הרכש של שיקגו לחודש אפריל 58 נקודות

12:39 האירו מתחזק 0.6% אל מול הדולר ונסחר סביב רמה של 1.0934

12:38 הנפט מוסיף 0.8% ונסחר תמורת 49.4 דולר לחבית

12:00 מדד המחירים באיחוד האירופי עלה 1.9% מול צפי של 1.8%

11:49 כלכלת בריטניה צמחה 0.3% בלבד ברבעון הראשון של השנה

09:51 בנק UBS דיווח על רווח נקי של 1.3 מיליארד פרנק שוויצרי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
TVניתוח טכני

גורביץ' מסמן נכס שנגע בתחתית ארוכת טווח, וגם - האם נכון לחזור למניית אל על?

המנתח הטכני של Bizportal סוגר שבוע עם התייחסות למדדים בולטים ומניות מעניינות
 |  24
ניתוח טכני
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 YL 15/02/2017 21:53 הניתוח שלי לגבי אל על מתחיל בשאלה................
האם יש לחברה בכלל רכוש הרשום על שם חברת אל על? או ש הכל ממושכן לטובת גורמים חיצוניים. ובנוסף האם יתכן ש משפחת בורוביץ ב שירשור של חברות שונות ואולי גם באופן אישי הם הבעלים הרשומים כ בעלי המטוסים ו המנועים ולמעשה רק החלפים המשומשים הם רכוש החברת
16 גבי 14/02/2017 11:53 גורביץ, אשמח מאוד לניתוח טכני של מודיעין. תודה רבה. (ל"ת)
15 דני 10/02/2017 17:50 לעזאזל אירופה
לא עושה רושם שיש לה כוח לעלות אחרי האמריקעאים שאומנם מריצים בפאראש פול גז בניוטרל אבל אירופה וגם ישראל למעשה לא מאמינים
14 יבורי 10/02/2017 16:47 מתמלא סחורה היום באמריקה
לא דופק חשבון לאף אחד אני הולך לשים סחורה חדשה באיזה 22 אלף שקל אחרי שיש לי כבר 23 אלף שקניתי בזמן האחרון שעליהם קצת מופסד אבל הפנים קדימה
13 6 10/02/2017 16:44 נר לי (ל"ת)
12 מרסל 10/02/2017 16:20 אני בטוחה
שהמדדים החדשים בצורתם החדשה יביאו אותנו מעלה מעלה
11 רק למעלה 10/02/2017 16:11 לשמחתכם חזרתי בגדול לאחר העדרות קלה
בה ביבנתי שאין מצב לירידות או לדשדוש ולעומת כל הפחדנים הלוזרים אני טוען בגדול שפנייינו צפונה חזק חזק ויש מצב שאסאנפי יטוס ל3000 ד סוף צדמבר והמעופ החדש יגיע לפחות ל1900 עד 2000 ודאקסס הגרמני יש מצב שיגיע ל17000 ותזכרו מה ומי אמר לכם
לרק למעלה 10/02/2017 18:37 ממש אנו מקפצים משמחה שחזרתה (ל"ת)
רק למעלה 10/02/2017 20:00 תודה
ותיזכור איזה טיפ אדיר קיבלתה פה לא תצטער עוד תכתוב לי תודה גדולה אתה תראה
10 יאיר קויש 10/02/2017 15:48 ראיון השבוע עם אייל גורביץ 10.2.17
אין אפשרות לצפות בראיון- המסך של הראיון שחור ואינו מגיב
מאיה 12/02/2017 15:07 גם אני לא מצליחה לפתוח כולל שבוע שעבר
יש תקלה באתר לא מצליחה לראות
9 א100 10/02/2017 13:33 הכוונה כמובן שטר הון 9 של בנק המזרחי שלא היו
מווסתות והתנהלו מאחור במחיר נמוך מאד יחסית לשערי ותוצאות ההמרה למניות הבנק.שהמניות קרסו.. קרה לשטרי הון 9 דבר מאד מאד מעניין ומיתולוגי. שבת מבורכת.
8 א100 10/02/2017 13:22 שקט שקט אבל למעלה..כל ירידה לצורך עליה..
הסיטואציה הנוכחית בשווקים ובעולם בכלל..מזכירה כל מיני תקופות אפלות בתולדות האנושות ולא רק בכלכלה או בבורסות. יש לי יותר מתחושה שכל המומחים כולל אייל בתחומו לא בוחנים את המצב האמיתי לאשורו ואולי אף לא מתמקדים בתחום התמחותם. כל המומחים באשר הם וכמובן כל הקהל המגיב והמשקיע מדברים ממקומות בתוך תוכם העשויים לשרת את צרכיהם המיידיים. רוב רובם של המשקיעים באשר הם לא בוחנים היטב את הסובב אותם בסביבתם הקרובהו הרחוקה. לא מאזינים לקולות והפרעות רקע ומדברים ממקום במוח(פירוט בהזדמנות)שלא יכול להבין בשלב ספציפי זה שכל מאוויהם מוטעים לחלוטין. והם מונחים על ידי פרמטרים שרחוקים מן האמת אפילו במרחקים עצומים. ואני חוזר במילה לטבע המיתולוגית שאף אחד לא האמין שלא יתכן אחרת והיו מתי מעט שכן וכתבנו על זאת רבות כולל בימים האחרונים. אנו התחלנו מסענו ערב המפולת הנוראה ההיא שהבנקים המווסתים בארץ. אף אחד לא האמין שיתכן אחרת..כל יום הרימו חצי אחוז אחוז..אספנו כמעט את כל ש"ה 9 שהיו בשוק..וההמשך ידוע ונכתב בדפי ימי ההיסטוריה. שבת טובה.
א 10/02/2017 17:52 המשפט בכותרת הוא של גורביץ' למעשה.. (ל"ת)
7 חירש 10/02/2017 11:14 למה אין תמלילים של הסרטון?
איזה חוסר התחשבות בלקויי שמיעה
לחירש 10/02/2017 18:34 אין מה לשמוע (ל"ת)
6 מיכאל 10/02/2017 10:49 michaelpm@walla.com
אייל אתה מבריק בניתוחים שלך, אני לא מעט נעזר בחוות דעת שלך וברוב המקרים בהצלחה. ליפני חודש דברתה על פריון, אני גם ניתחתי בעצמי וקניתי בשער 535 [בסכום קטן] האם תוכל להתיחס פעם נוסף עקב עליות חזקות ערכה חדשהלגבי המניה בכבוד רב מיכאל
5 אלון 10/02/2017 10:48 יש מצב למלל כתוב עבור חרשים??? (ל"ת)
לאלון 10/02/2017 18:33 לא מכוון שאין במלל שום דבר אינפורנטיבי ....
יותר מהטלת מטבע
4 יוסף 10/02/2017 09:58 אשליית האשכולות של הניתוח הטכני.......
לאדם יש נטייה לראות במספר דגימות קטן הנמצאים בפיזורים אקראיים לחלוטין, קוים ואשכולות בעלי משמעות שבפועל אין בהם שום משמעות . המנתח הטכני משתמש בפסבדו מתמטיקה הנמצאת בדרגות חופש אינסופיות ומוציא את המתמטיקה מהקשרה. בעזרת הכלים הכוזבים עושה המתבונן אינטרפרטציה לשוק. המנתח הטכני מנסה לחזות את עתיד המגמה בעזרת תבניות מדומות על סמך מגמות העבר שהמבנה התבניתי שלהם אולי זהה כבעבר אבל הדרך שבו התבנית נוצרת על ציר המרחב זמני שונה לחלוטין בכל פעם ופעם ומגלמת משתנים שונים שלא ניתנים לחזוי. התבנית הנתפסת על ידו ריקה מתוכן אינפורמטיבי לגבי העתיד והצופה נופל בכשל אשליית התבנית . המנתח הטכני מנסה אומנם להביט בפסיגה אבל הדרך שבו נוצרת מגמה עתידית נשגב מבינתו והוא עיוור לה לחלוטין. המנתח הטכני נופל לאשליית הידע והמיומנות שבו הגרף הולך אחרי המפרש ולא המפרש הולך אחרי הגרף וכמו שגורביץ אוהב לטעון הדרך תמיד תהיה כחמה יותר מההולך בא. אין העבר יכול להיות כאינדיקציה תבניתית לעתיד יותר מהטלת מטבע רנדומלית. גורביץ לא הציג לעולם תיק יחס - עדיף לא להציג תיק יחס ולהיחשב למומחה מאשר להציג תיק יחס ולהסיר את הספק .
3 אלעד 10/02/2017 09:31 ושום התייחסות לטבע ?! (ל"ת)
2 כני 10/02/2017 09:06 אל על קונה ב60 (ל"ת)
1 זיפו 10/02/2017 09:00 טבע ? אחרי מה שאמר אייל בשבוע שעבר הייתה חייבת התייחסות (ל"ת)
יו 10/02/2017 16:06 מה אמר? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש